🔰 آمادگی برای ورود به ساحت لیلةالقدر
🔺️رهبر انقلاب: در ماه رمضان، دلها را تا میتوانید با ذکر الهی نورانیتر کنید، تا برای ورود به ساحت مقدس لیلةالقدر آماده شوید. شب سلامت دلها و جانها، شب شفای بیماریهای اخلاقی و مادی و اجتماعی که امروز متاسفانه دامان بسیاری از ملتهای جهان، از جمله ملتهای مسلمان را گرفته است! سلامتی از همه اینها، در شب قدر ممکن و میسر است؛ بشرطی که با آمادگی وارد این شب شوید.
#بهار_قرآن
🌙 @Khamenei_ir
💠 دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان 💠
🔹 اللَّهُمَّ اهْدِنِي فِيهِ لِصَالِحِ الْأَعْمَالِ وَ اقْضِ لِي فِيهِ الْحَوَائِجَ وَ الْآمَالَ يَا مَنْ لاَ يَحْتَاجُ إِلَى التَّفْسِيرِ وَ السُّؤَالِ
اى خدا در اين روز مرا به اعمال صالح راهنمايى كن و
حاجتها و آرزوهايم برآورده ساز
اى كسى كه نيازمند به شرح و سؤال بندگان نيستى
🔹يا عَالِماً بِمَا فِي صُدُورِ الْعَالَمِينَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ
اى خدايى كه به سراير خلق است آگاهى
درود فرست بر محمد و آل اطهار او.
📑 شرح دعای روز هفدهم:
hawzahnews.com/news/954540
4_357090483001885378.mp3
3.89M
🌹تلاوت تحدیر (تندخوانی)جزء۱۷ قرآن کریم
♦️ هدیه به حضرت زینب (س)
18.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅#تجدید_عهد با امام زمان روحی و ارواحنافداه
#نیایش_صبحگاهی_عاشقان_امام_مهد
ی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
◇ اللهم عجل لولیک الفرج ◇
التماس دعا...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 زیارت حضرت ولی عصر عج✨🍃
در روز جمعه
چنددقیقه وقت بگذاریم برای...
زیارت امام زمان (عج)
#کلیپ_مهدوی
#اللهم_عجل_لوليڪ_الفرج
#مهدویت_در_قرآن
🔴بعضی آیات مهدویت جزء هفدهم
1️⃣ انبیاء: 95 👈🏻 رجعت
2️⃣ انبیاء: 105 👈🏻 وراثت صالحان
3️⃣ حج: 39 👈🏻 اذن الهی مبنی بر مواجه با ظالمین
4️⃣ حج: 41 👈🏻 فراگیر شدن بندگی در همه جهان
5️⃣ حج: 45 👈🏻 غیبت امام مهدی
6️⃣ حج: 60 👈🏻 عاشورا و ظهور
7️⃣ حج: 65 👈🏻 امانِ اهل زمین
✨ای عشق بی نشان...
✨ای ماهِ جمکران...
✨عجّل ظهورک یا صاحب الزمان...
📌هفدهم رمضان سالروز تاسیس مسجد مقدّس جمکران
به امر مستقیم حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف گرامی باد✨
#اللهمعجللولیکالفرج
▫️به مناسبت سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران به امر امام عصر علیه السلام (۱۷ رمضان)
بازسازی مسجد تازه شروع شده بود.
برای بنایی، آب را از قم می آوردند.
سخت بود.
قرار شد به حفر چاه.
رفت تهران.
با یک شرکت حفّاری صحبت کرد.
چک داد تا بیایند و چاه حفر کنند.
جایی از زمین جمکران، برای حفر چاه انتخاب شد.
قرار شد از شنبه شروع کنند.
شب جمعه، در صحن مسجد، مشغول راز و نیاز بود که دستی بر شانه اش نشست.
قاصدی بود از طرف صاحب مسجد؛
حضرت، پیغام داده بودند که:
«آنجا نه! آنجا بعدها بخشی از مسجد میشود. به آب هم نخواهد رسید!»
قاصد حجت خدا، جای دیگری را برای حفر چاه نشانش داد.
صبح شنبه شد.
از مهندسان حفاری انکار که جای تازه مناسب نیست.
از او اصرار که فقط همین جا!
تعهد داد و مسئولیت همه چیز را بر عهده گرفت.
چند روز بعد، مهندس ها آمدند سراغش؛
خوشحال و حیرت زده!
آسانتر از همیشه به آب رسیده بودند.
آب که جاری شد، ماند تامین مبلغ چک.
متوسل شد به صاحب جمکران!
روز قبل از موعد چک، اتفاقی افتاد.
صاحب شرکت حفاری و پسرش آمدند مسجد.
مشتاق اینکه بدانند کار چه کسی بوده، جانمایی تازه چاه.
از حاج آقای لطیفی نسب شنیدند که:
«این مسجد صاحب دارد.»
گفتند: پس این چاه هم هدیه ما به مسجد جمکران.
چک را پس دادند و گره،گشوده شد.
📚 راه وصال، ص۱۱۹.
#حامی_شیعیان
#داستانک_مهدوی
#مسجد_مقدس_جمکران
هدایت شده از 🌹معرفی شهدای شهرستان خوی🌹
21.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید
🌺تیزر معرفی و پذیرش سراسری
#حوزه_علمیه_خواهران شهرستان خوی
✅✅با ارسال کلیپ به دیگر دوستان خود، #مبلّغ_باشید برای جذب سربازی آقا امام عصر (ارواحنافداه)
🌸تهیه شده توسط یکی از خواهران عزیز طلبه که از خادمین گمنام کانال شهدای خوی هم هستند 🌸
️
@Shohadaye_khoy
📌کلیدواژههای دوقطبیساز با مصرف انتخاباتی
علیرضا محمدلو:
🔹ایام انتخابات به دلیل التهاب و هیجاناتی که مبتلا به اغراق سیاسی می شوند، برخی #کلیدواژه ها برجسته شده و نقش ویژه ای در مهندسی افکارعمومی ایفا می کنند. در فضای رسانه زده امروزی که بقول بودریار، فاصله واقعیت از مجاز برداشته شده و وانمودها مسلط شده اند، صندوق های رای، بیشتر از آنکه محصول منطق و برنامه های ویژه نامزدها باشند، ممکن است که تحت تاثیر القائات و تلقینات برساخته، صورتبندی شوند. فضایی که قدرت مانور عقلانیت را محدود می کند و انتخابات را به هنر جنگ روانی بدل می کند، از آسیب های اختصاصی این روزهای نزدیک به انتخابات خواهد بود.
🔹اما در این میان آنچه که به اوج گیری احساسات و بالارفتن میزان خطای انتخاباتی کمک می کند، کلیدواژه هایی است که بار جنگ روانی و تولید روایت غالب را در عرصه جمع آوری رای مردمی به دوش می کشد. این واژه ها دارای ظرفیت کلیشه سازی، انگاره سازی و تاریخ سازی هستند و توان مدیریت حافظه مردمی و پیش بینی آینده را از جنس هراس افکنی یا امیدآفرینی صادق یا کاذب در حد بسیار وسیعی دارا هستند.
از جمله این کلیدواژه ها برای انتخابات اخیر که از جانب جریان های سیاسی خاص، ذخیره شده تا در موقعیت های مناظره گون و در راستای دوقطبی سازی و ایجاد الکلاسیکوی انتخاباتی مصرف شود، به چند مورد می توان اشاره نمود:
۱. فیلترینگ فضای مجازی: این موضوع به عنوان یکی از ظرفیت های دوقطبی ساز با عنوان موافقین و مخالفین فیلترینگ مطرح است. در حالیکه اصل دغدغه چیز دیگری است...
ادامه در لینک زیر:
https://v-o-h.ir/?p=10030
🆔@andisheengelabi
جریان سیاسی منتسب به دولت و جریان های حامی آن، شکست در انتخابات ۱۴۰۰ را قطعی می دانند در نتیجه تمام تلاش این چند ماهه دولت، برای به حاشیه راندن مسأله معیشت مردم، یا بی گناه نشان دادن خود در برابر مشکلات مردم است.
گاه به رفراندوم پناه می برد و گاه ارتش را به کمک می طلبد و زمانی اختیارات خود را کم می داند و امروز نیز مکتب حاج قاسم را مانع به نتیجه رساندن مذاکرات می نامد.
ولی همه این اقدامات، آب در هاون کوبیدن است و چیزی جز رسوایی برایشان ثمری ندارد.
📝امین محمدلو
https://eitaa.com/AminM313/541