eitaa logo
️حقیقت واصل
1.2هزار دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
10.9هزار ویدیو
470 فایل
🌹امام خامنه ای:عادت کنیم که همه اخلاص وفداکاری و محبت وهمه قلب خودرابه #امام_زمان علیه السلام تقدیم کنیم. تاسیس کانال حقیقت واصل درتلگرام ،۸ آذر ۹۵ تاسیس کانال حقیقت واصل درایتا،۱۱فرودین ۹۷ به مدیریت محمدلو با احترام تقدیم محضر امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آماده شویم برای طلوع خورشید عظمای ولایت [ظهور امام مهدی (عج)] دکتر سعید محمد حرف و گفتمان نهایی خود برای انتخابات را بصورت صریح توضیح دادند. اهمیت مهم تابع ولایت فقیه بودن از زبان دکتر محمد اگه امروز متعرض بشیم در آن روز(ظهور )هم‌ متعرض میشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از عمروعاص در فیلم امام علی(ع): ابایزید! برای فرار از بدنامی توطئه به منبر برو و مردم را وادار به دعا کن؛ همه چیز را به گردن خدا بیاندازید!!! جهانگیری: برای کاهش قیمت‌ها دعا کنید! زنگنه: قیمت دست خداست! روحانی: برجام را خدا آورد! دولتی که از حیله‌های عمروعاص برای فریب مردم استفاده می‌کنه، دوباره کاندید ریاست جمهوری شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا میگیم لاریجانی کپی برابر اصل روحانیه! تذکر رهبر انقلاب به لاریجانی در زمان ریاست مجلس بخاطر انداختن مشکلات به گردن دیگران!
🗳نگاهی به کنش رسانه‌ای این روزهای رقبای انتخاباتی ۱۴۰۰ ✍️معصومه نصیری ـ کارشناس رسانه 🔻«کارزار» شاید بهترین صفت برای انتخابات باشد؛ کارزاری که محل سنجش برنامه، خرد، عقلانیت، عملکرد و رفتار است و بر این اساس با نگاهی به برخی رفتارهای جریانی، جناحی و فردی، در فرایندی که این روزها شاهد خوردن استارت آن هستیم، چند روش جهت جلب نظر افکار عمومی، انحراف، دوقطبی سازی با استفاده از انواع رسانه‌ها را شاهد هستیم. 1️⃣«بزن زیر میز به هر قیمتی»: این استراتژی اکثرا توسط افرادی که خودشان در حاکمیت مسوولیت داشته و دیکته نوشته‌شده‌ای دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. آن‌ها برای افکار عمومی از کارنامه خود، به قانون، سیاست‌ها، ساختارها و .. حمله می‌کنند و سعی در ایجاد انحراف اساسی در برداشت‌های مردم دارند. این‌ها می‌گویند برای موفقیت در این رقابت باید هزینه‌تراشی کرد و بهترین راه زدن بر زیر میز و قهرمان سازی از خود و گرفتن ژست‌های مردمی است. 2️⃣«فقط ما خوبیم»: این گروه خود را وامدار و مالک کشور می‌دانند و هر کسی غیر خودشان را می‌کنند. این گروه درباره حمایت‌های قبلی خود از کاندیداها و خروجی‌هایی که داشته است، هیچ توضیحی نمی‌دهند و تنها بر طبل اینکه اگر ما نباشیم همه‌چیز از دست خواهد رفت می‌کوبند. 3️⃣«رقیب هراس‌ها»: این گروه بیشتر از برچسب‌زنی و پیش‌بینی‌های هراس‌انگیز و زیر سوال بردن افراد و نه تفکرات و استدلال‌ها بهره می‌برند. این گروه به‌خوبی می‌دانند برانگیختن احساسات مردم، یک موفقیت محسوب می‌شود مخصوصا اگر این حس و دلهره باشد. پس درباره رقیب اهریمن سازی می‌کنند. 4️⃣«ما و مردم؛ آن‌ها و نظام»: این دسته دوقطبی سازان قهاری هستند که در گام نخست با عنوان سازی و برچسب‌زنی، فرد، گروه یا جریانی را ذیل یک کلمه یا گزاره قرار می‌دهند و از این طریق به هدف خود که قرار دادن مردم در برابر هم، مردم در برای حاکمیت و معنادار کردن انتخابات هست، حرکت می‌کنند. این گروه به‌ظاهر با شعارهای فریبنده خود را مردمی معرفی می‌کنند و هر کسی مقابل آن‌ها بود را محصول یک مافیا و زد و بند سیاسی. این دسته از تکنیک سیاه و سفیدنمایی استفاده می‌کنند. 5️⃣«می‌توانستیم؛ اما نگذاشتند»: گروهی از جریانات که قصد کنشگری انتخاباتی دارند همواره سعی در ارائه تصویر از نهادهای پنهان و پشت پرده که مانع شده‌اند آن‌ها کار کرده یا شعارهایشان را عملی کنند، بهره می‌برند. و نداشتن اختیارات قانونی و ... شاه‌بیت سخنان این دسته است. 6️⃣«تکرارکنندگان بی‌اثری»: این گروه با استفاده از تکنیک تکرار سعی می‌کنند القا کنند که رای شما اثر ندارد، نتیجه رای هم اثری ندارد و اوضاع بهبود نخواهد یافت و همه‌چیز نمایشی و فرمایشی است. این گزاره‌ها با تکرار افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. 7️⃣مبهم گویان: این گروه جز ترسیم دره عمیق کم‌کاری قبلی‌ها، همواره درباره خود، جریان و برنامه‌هایشان مبهم و کلی سخن می‌گویند و مخاطب متوجه راهکار یا برنامه آن‌ها برای حل مشکلات نمی‌شوند چراکه اساسا برنامه‌ای ندارند. این‌ها ضعف‌ها را به‌قدری بلند فریاد می‌زنند که دست خالی بودن خودشان ذیل این صدای بلند گم می‌شود. 💠قطعا گروه‌های دیگری نیز هستند که به مرور و انتخاباتی شدن بیشتر فضا، درباره آن‌ها خواهیم گفت اما مخاطب باید بداند اساسا در یا اغلب اوقات، واقعیت‌ها به‌طور بیان و بازنمایی می‌شوند تا از سوی مخاطب، واکنش و رفتاری و نه آگاهانه و خردمندانه سربزند. ◀️این سلسله یادداشت‌ها ادامه خواهد داشت. @asrehooshmandi
⭕️اخبار را وزن‌کشی کنید 🔺هیچ خبری خنثی یا بی‌طرف نیست. 🔺عقبه رسانه را بشناسیم تا با «ایدئولوژی» و «منبع مالی» اثرگذار در خبر منتشر شده آشنا شویم. 🔺برای مواجهه فعالانه با اخبار، تقویت تفکر انتقادی و بالا بردن توانایی تجزیه و تحلیل برایمان اولویت داشته باشد. ✍️معصومه نصیری ـ مدرس سواد رسانه‌ای @asrehooshmandi
🔻قبل از تصمیم درباره خبر به این سه سوال در ذهن خود پاسخ دهید: ◀️چه کسی گفته و ارسال کرده ◀️چه ارزش و دیدگاهی جاسازی شده ◀️چه بخشی از واقعیت حذف و چه بخشی برجسته سازی شده ✅، مجموعه تخصصی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی @asrehooshmandi
💢چطور در فضای مجازی شایعه را از واقعیت تشخیص دهیم؟ 🔹سه عنصر ، و را در محتواهای رسانه‌ای بررسی کنید. 🔹فراموش نکنیم هرگاه موضوعی باشد و درباره آن وجود داشته باشد، احتمال ساخت و انتشار شایعه را افزایش می دهد. ، مجموعه تخصصی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی @asrehooshmandi
✍️نگاهی به برخی تکنیک‌های انتخاباتی 🎯تکنیک نامزد پوششی (Anti shock) در این روش سعی می‌شود با ورود دو فرد از یک جریان سیاسی به گود رقابت انتخاباتی و کناره گیری وی در واپسین لحظات، آرای بیشتری را در سبد فرد مورد نظر سرازیر کرد. 🎯تکنیک دره عمیق (Deep valley) با به کارگیری تکنیک "دره عمیق" می‌توان به تخریب گسترده مسوولان قبلی پرداخت. به عبارت دیگر یک نامزد می‌تواند نتیجه اقدامات قبلی ها را به دره‌ای عمیق و غیر قابل جبران برای اذهان عمومی تبدیل کند تا بر عدم توانایی‌های خود خط بطلانی بکشد. 🎯تکنیک شکستن آرا در این تکنیک برنامه ریزی‌های دقیق و همه جانبه ای صورت می‌گیرد تا در مسیر دوقطبی سازی کاذب، برای خود مخالف سازی کنیم و پس از آن که اکثریت جامعه را دچار شوک احساسی کردیم (مظلوم نمایی) و مستقیم و غیرمستقیم آرای مردم را به سمت خود سرازیر می‌نماییم. 🎯تکنیک سایه تکنیک "سایه" یکی از متداول ترین و قدیمی ترین تکنیک‌های انتخاباتی محسوب می‌شود که در آن یک نامزد با دیدارهای مکرر و تبادل نظر با یک فرد خاص یا یک جریان سیاسی فراگیر، خود را به آن جریان یا فرد خاص منتسب می‌کند و با این روش وی صاحب آرای تمامی طرفداران آن فرد یا جریان سیاسی خاص می‌شود. 🎯تکنیک دشمن فرضی (Virtual enemy) این روش نیز مشابه تکنیک "شکستن آرا" است و تنها از آن جهت تغییر کرده که موضوعات خاص و به روز را در مسیر خود قرار می‌دهد تا با بیشترین آرا مواجه شود؛ مانند : "مباحث مربوط به زنان و حقوق اجتماعی آنان" ، "حقوق بشر" ، "آزادی زندانیان" و ... @asrehooshmandi
⭕️نگاهی به یک تکنیک رسانه‌ای که می‌تواند نظر ما را در انتخابات تغییر دهد و القای آنچه نیست! 🌀براي زنده نگه داشتن اثر يك پيام با تكرار زمان بندي شده،سعي می‌کنند اين موضوع تا زماني كه موردنياز هست زنده بماند. در اين روش با تكرار پيام، سعي در القاي مقصودي معين و جا انداختن پيامي در ذهن مخاطب دارند. 🌀روش تكرار از قواعد خاصي پيروي می‌کند زيرا فاصله‌های تكرار، نبايد چنان دراز باشد كه سبب محوشدن آثار قبلي شده و نه چندان كوتاه باشد كه ملال‌انگیز و خسته‌کننده شود. 🌀تكرار مثل ضربه‌های پياپي چكش است كه سرانجام ميخ را می‌کوبد و به داخل می‌راند. بنابراين فرستنده پيام اميدوار است كه اين شكلي از ضربه زدن مداوم، باعث دريافت نكات پيام شود. گزاره‌های: ◀️رأی دادن ما فایده‌ای ندارد. ◀️انتخابات فرمایشی است و نه رقابتی؛رأی‌گیری معنی ندارد. ◀️اگر فلان فرد یا جریان رأی بیاورند، کشور نابود می‌شود. ◀️ما می‌توانستیم اما نگذاشتند. و...از نمونه‌هایی است که با استفاده از تکنیک و البته هم‌افزایی رسانه‌ای،باهدف مهندسی افکار عمومی در زمینه انتخابات به کار گرفته می‌شود. ✍️معصومه نصیری_مدرس سواد رسانه‌ای @asrehooshmandi
⭕️ساده نگری ممنوع قانون ، و سپس را فراموش نکنیم. زودباوری و ساده نگری پاشنه آشیل مخاطبان در فضای مجازی است. این دسته مخاطبان، زودتر احساساتی شده و کمتر راستی آزمایی میکنند. ✅، مجموعه تخصصی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی @asrehooshmandi
⭕️تا روزهای منتهی به انتخابات کاملا حواستان به این تکنیک باشد شاه ماهی سرخ؛ یک استدلال مغالطه آمیز 💢شاه‌ ماهی سرخ چه می‌کند؟ 🔹حواستان را پرت و مرکز توجه را منحرف میکند. 🔹ماجرا از پله دوم مطرح میشود و این پله دوم بسیار جذاب است. 🔹واژگان خاص برای احساساتی و هیجانی کردن مخاطب استفاده میشود. 💢چه باید کرد؟ 🔹هدف گوینده را بررسی کنید. 🔹نسبت فرد را با ادعای مطروحه بسنجید. 🔹به احساسی که بعد از مواجه با چنین محتوایی در شما ایجاد شده واقف باشید. هیجانی شدن یعنی مکث و صبر و نه اقدام. ✍معصومه نصیری_مدرس سواد رسانه‌ای ۱۴۰۰ @asrehooshmandi
⭕️«پاره حقیقت گویی»؛ از جریان تحریف تا مهندسی رأی ❌این روزها اگر مشاهده کردید کاندیداها مدام بر روی یک وجه موضوعات تاکید و از بیان همه ابعاد آن پرهیز می‌کنند؛ یعنی در تلاش هستند با قطعه قطعه کردن یک رویداد، بخش هایی از موضوع را و بخش هایی که موجب انحراف مسیر تصمیم گیری رأی دهندگان به نفع خود میشود را پررنگ کنند. ⭕️در این روش چگونه بخش شناختی رأی دهندگان متأثر می‌شود؟ ❌کاندیدا بر روی متمرکز می‌شود و این یعنی چون مخاطب ذهنیت و تجربه زیسته دارد با او همراه شده و حواس از و حتی فرد منحرف میشود. ❌ مخاطب را از مطالبه برنامه دور میکند. در این روش نیز به راحتی رخ می‌دهد. ✅هنگام مشاهده مناظره ها و سخنرانی های کاندیداها، تنها چیزی که نباید رخ دهد؛ «هیجان زده شدن» است. عاقلانه و موشکافانه قول و فعل ها را بررسی کنید. ✍معصومه نصیری _مدرس سواد رسانه‌ای @asrehooshmandi
💢چگونه در خصوص را تشخیص دهیم؟ • به تاریخ خبر توجه کنید. • به منبع خبر توجه کنید. • درمورد گوینده خبر تحقیق کنید. • درخصوص خبر فکر کنید. • جستجوی معکوس انجام دهید. @asrehooshmandi
📒 *رأی من _دادگاه_ و _پادگان_ است.* 🔹 *پادگان ها حافظ امنیت و اقتدار کشورم هستند و دادگاهها محل مبارزه با مفسدان اقتصادی و زالو صفتان حرامخوار است.* 🔹 *رأی من به انسانهای قوی و پاکی است که دنبال عزت و شوکت ایران هستند ، نه انسانهای حقیری که با حمله به نیروهای نظامی و قضایی کشور ، دنبال جذب رأی هستند!!!!!* 🔶 *من حامی همان _دادگاهی_ که برادران روحانی و جهانگیری را به بند عدالت میکشد هستم.* 🔸 *من حامی همان _دادگاهی_ که کارخانه هفت تپه را از حلقوم رانت‌خواران و کارتل‌های مفسد اقتصادی بیرون میکشد و به کارگران مظلوم پس میدهد هستم.* 🔶 *من حامی همان _دادگاهی_ که بیش از ۶۰ هزار میلیارد اختلاس مفسدان اقتصادی را به بیت‌المال برمیگرداند هستم.* 🔸 *من حامی همان _پادگانی_ که پدر موشکی چون تهرانی مقدم تربیت می‌کند هستم.* 🌕 *من حامی همان _پادگانی_ که مرد میدان "حاج قاسم سلیمانی" می‌پروراند هستم.* 🔶 *من حامی همان _پادگانی_ که دانشمند هسته‌ای چون شهید فخری زاده داشته هستم.* 🔹 *من به حافظان امنیت ایران رأی میدهم ، نه حافظان منافع آمریکا در ایران!!!!* 🔹 *من به کسانی رأی میدهم که حافظ خون شهدا باشند ، نه کسانیکه برای رسیدن به صندلی قدرت ، پا روی خون شهدا میگذارند!!*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 موشن گرافیک : بهترین انتخاب؟ 💯 اینبار هوشیارانه تر رای می‌دهیم.... ┄┅═✧☘️ 🌸☘️✧═┅┄
🔆۵ دلیل اینکه چرا به آیت الله رئیسی رأی بدهیم؟ ✅عکس نوشته 👌حتما بخونید @hagigatevasel
🚨بررسی تبلیغات روانی در انتخابات گذشته و هوشمندی در مقابل آن در انتخابات ۱۴۰۰ غرب گرایان در انتخابات ۹۶ برای همه قشرها برنامه داشتند 1⃣برای قشرمذهبی 🔺۱-نقش انگشتر رهبرانقلاب که به رنگ کبودبود را عده ای بنفش جلوه دادند و باعث تردید گروهی مذهبی های بی بصیرت شدند. 🔺۲_و ماجرای تتلو و دیدارش با آقای رئیسی نیز برای عده ای تردید ایجاد کرد؛تتلو که اون موقع توبه کرده بود و میخواست تغییر کند. اماگروهی با سوژه قراردادن گذشته او باعث تردید در اذهان عده ای مذهبی بی بصیرت شد. 2⃣ب :برای طرفداران آزادی بی قیدوشرط هم: 🔺ماجرای دیوارکشی و کنسرت و شعارهای آزادی و نشاط تاثیر داشت. ربنای شجریان و فیلم فروشنده فرهادی و...همه تاثیر داشت. 3⃣برای عده ای ترسو وبی بصیرت هم 🔺۱- ترس ازجنگ درصورت عدم برجام و نبود روحانی 🔺۲-و ماجرای اعدام ها ی سال۶۷ که به دروغ و تبلیغات به آقای رئیسی نسبت دادند. 🔺۳- القای الفاظ خشونت طلب و تندرو برای انقلابیون هم تاثیر زیادی داشت 🔺۴- مانور روی قاضی بودن آقای رئیسی و پرونده های انجام شده و یا پرونده هایی که به دروغ القا میکردند مسامحه شده (روی پرونده های زمان احمدی نژاد مانور دادند) 4⃣:برای دنیاطلبان وپول دوستان هم 🔺۱_از وعده افزایش حقوق کارمندان در صورت پیروزی روحانی 🔺 ۲_و یارانه ها و پولها و حق الزحمه هایی که دم انتخابات برای جلب آراء عده ای واریزکردند. 🔺۳_و رشوه ها و وعده و وعیدها و خرید رای که برای جلب رای عده ای انجام دادند. 🔺۴_برای روستائیان هم گفته بودند اگر رای به روحانی کم شود در روستاها بودجه به روستای شما کم خواهد شد! و... 5⃣:برای اقلیتهای مذهبی 🔺جوری شعار داده بودند که فقط روحانی است که میخواهد ومیتواند برای آنها شغل ایجادکند و در مناصب دولتی آنها را قرار دهد و دیگران مخالف اهل سنت هستند. (برای همین بیشتر اهل سنت به روحانی رای دادند ) 6⃣:برای اصلاح طلبان 🔺در مورد اینکه تقویت حزب سیاسی خیلی مهم است در این شرایط 7⃣و:شعارها و القاها هم خیلی تاثیر داشت برای مثال: 🔺۱_اینکه هر رییس جمهوری ۸ساله است چه رای بدید چه رای ندید 🔺۲_چهارسال کار کرده برنامه هاش مانده اجازه بدیم تکمیل کنه؛ 🔺۳_خرابیهای اقتصادی زمان احمدی نژاد زیادبوده طول کشید تا اونها را رفع کنه اجازه بدید این دوره حتما کار میکنه!!! 🔺۴_یا درباره اینکه دست آوردها ی در راه است اجازه بدید دست آوردهایش را به دست آورد. و... 8⃣:اسم بردن ازشخصیها هم تاثیر زیادی داشت 🔺۱-اسم بردن از آقای هاشمی و القاحمایت آقای هاشمی برای جلب آراء عده ای 🔺۲_اسم بردن از خاتمی فتنه گربرای جلب آراء عده ای 9⃣:مخالفت آشکار یا پنهان با برخی شخصیتها وگروهها برای جلب آراء عده ای 🔺وقتی بارها آشکار یا پنهان نقطه مقابل فرمایشات رهبر انقلاب صحبت میکردند و یا به برخی گروهها جسارت میکردند ❌همه اینهابرای جلب آراء عده ای بود. 🚨خلاصه اینکه غرب گرایان، برای همه طیفها وگروهها دقیق برنامه داشتند و زیرکانه کار کردند. 🔺👈و در نهایت با تخلّفات گسترده در مورد تعرفه هاو.. توانستندخودشان را پیروز انتخابات کنند. 👈۴ سال گذشت و باز انتخاباتی جدید در راه است 🚨شیوه های امسال هم با کمی دقت شبیه همان سال ۹۶ هست 🔰باز همان وعده های توخالی ثمربخشی مذاکرات برجام 🔰باز همان شبهات تکراری سال ۹۶ درباره آقای رئیسی 🔰 باز هم همان وعده و وعیدها و پخش پول برای جلب آراء( مخصوصا که امسال با اوضاع بد اقتصادی شاید بیشتر نتیجه دهد) 🔰باز شبیه همان شایعات دیوار کشی و فیلتر کردن شبکه های اجتماعی!! 👈 این بار شایعه فیلتر اینستاگرام که خیلی زود البته خنثی شد 🔰باز همان اقدامات تخریبی و رقیب هراسی و دروغ و عوام فریبی 🔺از گریه های عوام فریبانه جهانگیری بگیر تا لاریجانی که از رهبری و مراجع مایه گذاشت تا خود را موجّه جلوه دهد 👈و با کلید واژه های پادگان(علیه دکتر سعید محمد) و دادگاه(علیه آیت الله رئیسی) خواست رقبای خود را همان اول کار تخریب کند و حتی جوری هم خودش را جلوه دهد که ملت باور کنند که با دولت روحانی فرق میکند ✅که البته ملت ما امروز آگاهتر است و میدانند که دولت لاریجانی همان ادامه دولت روحانی است. ✅✅ ملت ایران امروز هوشیار هست دیگر فریب حرفها و ادعاهای توخالی را نمیخورند. ✅✅ این بار ملت ایران با بصیرت، فقط به افراد و داشتنشان نگاه میکنند و رای میدهند نه به حرفها و ادعاهای بی اساس .. ✅ 📝محمدلو مدیر کانال حقیقت واصل @hagigatevasel
️حقیقت واصل
🚨رفتارشناسی احمدی نژاد بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم امشب درباره کاندیداتوری آقای احمدی نژاد
🚨بررسی تبلیغات روانی در انتخابات گذشته و هوشمندی در مقابل آن در انتخابات ۱۴۰۰ غرب گرایان در انتخابات ۹۶ برای همه قشرها برنامه داشتند 1⃣برای قشرمذهبی 🔺۱-نقش انگشتر رهبرانقلاب که به رنگ کبودبود را عده ای بنفش جلوه دادند و باعث تردید گروهی مذهبی های بی بصیرت شدند. 🔺۲_و ماجرای تتلو و دیدارش با آقای رئیسی نیز برای عده ای تردید ایجاد کرد؛تتلو که اون موقع توبه کرده بود و میخواست تغییر کند. اماگروهی با سوژه قراردادن گذشته او باعث تردید در اذهان عده ای مذهبی بی بصیرت شد. 2⃣ب :برای طرفداران آزادی بی قیدوشرط هم: 🔺ماجرای دیوارکشی و کنسرت و شعارهای آزادی و نشاط تاثیر داشت. ربنای شجریان و فیلم فروشنده فرهادی و...همه تاثیر داشت. 3⃣برای عده ای ترسو وبی بصیرت هم 🔺۱- ترس ازجنگ درصورت عدم برجام و نبود روحانی 🔺۲-و ماجرای اعدام ها ی سال۶۷ که به دروغ و تبلیغات به آقای رئیسی نسبت دادند. 🔺۳- القای الفاظ خشونت طلب و تندرو برای انقلابیون هم تاثیر زیادی داشت 🔺۴- مانور روی قاضی بودن آقای رئیسی و پرونده های انجام شده و یا پرونده هایی که به دروغ القا میکردند مسامحه شده (روی پرونده های زمان احمدی نژاد مانور دادند) 4⃣:برای دنیاطلبان وپول دوستان هم 🔺۱_از وعده افزایش حقوق کارمندان در صورت پیروزی روحانی 🔺 ۲_و یارانه ها و پولها و حق الزحمه هایی که دم انتخابات برای جلب آراء عده ای واریزکردند. 🔺۳_و رشوه ها و وعده و وعیدها و خرید رای که برای جلب رای عده ای انجام دادند. 🔺۴_برای روستائیان هم گفته بودند اگر رای به روحانی کم شود در روستاها بودجه به روستای شما کم خواهد شد! و... 5⃣:برای اقلیتهای مذهبی 🔺جوری شعار داده بودند که فقط روحانی است که میخواهد ومیتواند برای آنها شغل ایجادکند و در مناصب دولتی آنها را قرار دهد و دیگران مخالف اهل سنت هستند. (برای همین بیشتر اهل سنت به روحانی رای دادند ) 6⃣:برای اصلاح طلبان 🔺در مورد اینکه تقویت حزب سیاسی خیلی مهم است در این شرایط 7⃣و:شعارها و القاها هم خیلی تاثیر داشت برای مثال: 🔺۱_اینکه هر رییس جمهوری ۸ساله است چه رای بدید چه رای ندید 🔺۲_چهارسال کار کرده برنامه هاش مانده اجازه بدیم تکمیل کنه؛ 🔺۳_خرابیهای اقتصادی زمان احمدی نژاد زیادبوده طول کشید تا اونها را رفع کنه اجازه بدید این دوره حتما کار میکنه!!! 🔺۴_یا درباره اینکه دست آوردها ی در راه است اجازه بدید دست آوردهایش را به دست آورد. و... 8⃣:اسم بردن ازشخصیها هم تاثیر زیادی داشت 🔺۱-اسم بردن از آقای هاشمی و القاحمایت آقای هاشمی برای جلب آراء عده ای 🔺۲_اسم بردن از خاتمی فتنه گربرای جلب آراء عده ای 9⃣:مخالفت آشکار یا پنهان با برخی شخصیتها وگروهها برای جلب آراء عده ای 🔺وقتی بارها آشکار یا پنهان نقطه مقابل فرمایشات رهبر انقلاب صحبت میکردند و یا به برخی گروهها جسارت میکردند ❌همه اینهابرای جلب آراء عده ای بود. 🚨خلاصه اینکه غرب گرایان، برای همه طیفها وگروهها دقیق برنامه داشتند و زیرکانه کار کردند. 🔺👈و در نهایت با تخلّفات گسترده در مورد تعرفه هاو.. توانستندخودشان را پیروز انتخابات کنند. 👈۴ سال گذشت و باز انتخاباتی جدید در راه است 🚨شیوه های امسال هم با کمی دقت شبیه همان سال ۹۶ هست 🔰باز همان وعده های توخالی ثمربخشی مذاکرات برجام 🔰باز همان شبهات تکراری سال ۹۶ درباره آقای رئیسی 🔰 باز هم همان وعده و وعیدها و پخش پول برای جلب آراء( مخصوصا که امسال با اوضاع بد اقتصادی شاید بیشتر نتیجه دهد) 🔰باز شبیه همان شایعات دیوار کشی و فیلتر کردن شبکه های اجتماعی!! 👈 این بار شایعه فیلتر اینستاگرام که خیلی زود البته خنثی شد 🔰باز همان اقدامات تخریبی و رقیب هراسی و دروغ و عوام فریبی 🔺از گریه های عوام فریبانه جهانگیری بگیر تا لاریجانی که از رهبری و مراجع مایه گذاشت تا خود را موجّه جلوه دهد 👈و با کلید واژه های پادگان(علیه دکتر سعید محمد) و دادگاه(علیه آیت الله رئیسی) خواست رقبای خود را همان اول کار تخریب کند و حتی جوری هم خودش را جلوه دهد که ملت باور کنند که با دولت روحانی فرق میکند ✅که البته ملت ما امروز آگاهتر است و میدانند که دولت لاریجانی همان ادامه دولت روحانی است. ✅✅ ملت ایران امروز هوشیار هست دیگر فریب حرفها و ادعاهای توخالی را نمیخورند. ✅✅ این بار ملت ایران با بصیرت، فقط به افراد و داشتنشان نگاه میکنند و رای میدهند نه به حرفها و ادعاهای بی اساس .. ✅ 📝محمدلو @hagigatevasel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅✅تبریک ویژه به مناسبت پیروزی مقاومت مردم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه علیه رژیم صهیونیستی ✊ شادی و تجمع بزرگ امروز در مسجدالاقصی بعد از پیروزی اخیر فلسطینیان در مقابل صهیونیست‌ها @hagigatevasel