eitaa logo
پایگاه اطلاع رسانی شهید همدانی صوفیان
130 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
965 ویدیو
116 فایل
آدرس:استان آذربایجانشرقی-شهرستان شبستر_صوفیان نرسیده به میدان استادشهریار_نرسیده به پل هوایی شماره تماس: ۰۹۱۴۹۰۳۷۰۷۷ شماره ثبت:3946000314003 https://eitaa.com/hamadany منتظر نظرات تان هستیم https://eitaa.com/joinchat/2180907057Cf7e6969353
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مهندس اورنگی
🔗 پیام فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت هفته بسیج 👆 🔹در بخشی از این پیام آمده است👇 🔶بسیج از معجزات شگفت انگیز و الهام بخش انقلاب اسلامی و میدان تجمیع فضایل انسانی است. کارنامه بسیج در چهار دهه گذشته نشان می دهد این نهادِ مبارک، تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت‌های طلایی است. در یک کلام می توان بسیج را «فرمول غلبه بر مشکلات» بحساب آورد. 🔹بسیج در سیر تکوین خود، همواره به دنبال رفعِ نیازِ لحظه ی انقلاب اسلامی است. البته این بمعنی "منتظر حوادث ماندن" نیست، بمعنی شناخت عالمانه مسئله هاست. 🔹امروز جامعه ما با پاندمی کرونا مواجه است. بسیجیان افتخارآفرین استان در موج اول این ویروس منحوس، با تمام وجود نقش آفرینی کردند و امروز با شروع موج سوم، در لبیک به فراخوان قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، برای کاستن از آلام مردم و برای قطع زنجیره انتقال ویروس و همچنین تداوم و گسترش کمک مومنانه، آستین همت بالازده و در ایام هفته بسیج یک حرکت بزرگ جهادی را کلید خواهند زد. 🔸پایگاه های مقاومت به عنوان سرپنجه های شریانی انقلاب اسلامی در شهرها و محلات و روستاها باید این جهاد عظیم را استمرار بخشند.ما به عنوان سپاه و بسیج پیشمرگ مردم و فدایی ولایتیم. 👇جهت مطالعه متن کامل و دانلود طرح قابل چاپ به لینک زیر مراجعه کنید👇 🌎https://afarineshbasij.com/?p=1694
http://eitaa.com/joinchat/2892890131C381bba57e1 آدرس لینک عماریون می باشد لطفاً عضو شوید و براحتی مطالب را بردارید.
بیست تحول بسیج.docx
60.4K
🌀نسخه word 🔰 یادداشت ثامن (4) ❌ موضوع: " بیست تحول سیاسی- تشکیلاتی برای ارتقای منزلت اجتماعی بسیج" 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
بیست تحول بسیج.docx
60.4K
🌀نسخه word 🔰 یادداشت ثامن (4) ❌ موضوع: " بیست تحول سیاسی- تشکیلاتی برای ارتقای منزلت اجتماعی بسیج" 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 مجموعه‌اي كه دشمن را بيمناك و دوستان را اميدوار و خاطرجمع مي كند. مقام معظم رهبري 76/9/5 🔹-🔸🌹🔹-🔸 🎥 ❌منهای هفته بسیج ✅مسؤلیت از زبان رهبری 🔻 یک شخص نیست... 🔹 یک عنوانه، یک شخصیته 🔸مسؤلیت حفظ و است 🔺شغل اصلی مقابله با بخش های ناساز با انقلاب است 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
علی: به نام خدا. قسمت (۱) ✍ آسیب شناسی انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری: ✅ انقلاب اسلامی ایران الگوی نوین و اندیشه حیات بخش می‌باشد، برای طی کردن مراحل رشد، و شکوفایی و کمال در مسیر صراط مستقیم و صدور آن به همه جوامع آزادی خواه و استقلال طلب، نیازمند دو جهاد اکبر و اصغر می باشد که از سوی با آفت ها و انحرافات و گژی های درونی و از طرف دیگر با دشمن بیرونی به مبارزه برخیزد از این رو با توجه به قرار گرفتن در دوران جهاد اکبر انقلاب که تهدیدات و تهاجمات خارجی تقریبا خنثی گردیده و یا از کارآیی افتاده و هوشیاری مردم مسئولین این توطئه‌ها را خاموش نموده است، ✅ باید به آفت زدایی از درون بپردازیم و این مهم مبتنی بر آسیب‌شناسی درونی انقلاب اسلامی می باشد. در این رابطه رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند: ❇️ ‼️«دو خطر عمده انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند: ۱_ ‼️خطر دشمنان خارجی. ۲_‼️ خطر استحاله داخلی. دشمن خارجی، یعنی آن که از بیرون مرزها با انواع سلاح ها، موجودیت یک نظام را با فکرش و دستگاه زیربنایی عقیدتی اش و قوانینش و همه چیزش . هدف قرار می‌دهد 👌 شما در مورد جمهوری اسلامی ایران این را به چشم دیدید که گفتند ما می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را از بین ببریم از بیرون نظام بودند و تصمیم گرفتند که آن را از بین ببرند. از بیرون نظام یعنی چه؟ از بیرون کشور نه،بلکه بیرون نظام، ولو در داخل کشور... ✍ دشمنی دوم‌ و آفت دوم، اضمحلال درونی است که مخصوص غریبه ها نیست، بلکه مخصوص خودی ها و در درون نظام است. در یک نظام ممکم است خودی ها بر اثر خستگی، اشتباه در فهم راه درست، مغلوب احساسات نفسانی شدن، نگاه کردن به جلوه‌های مادی و آنها را بزرگ انگاشتن، ناگهان در درون دچار آفت زده گی بشوند. ❇️ این دشمن البته خطرش بیشتر از دشمن اولی است». ان شاءا...ادامه خواهد داشت... ملازاده
علی: 🌸به نام خدا🌸 «قسمت ششم» از آسیب شناسی انقلاب اسلامی. ❇️ دومین آسیب از آسیب‌های فرهنگی انقلابی اسلامی: ✅ روشنفکری مرتجع است. ✍ یکی از خصوصیات جوامع انقلابی داشتن افراد بصیر، هوشیار، آگاه و آینده نگر برای توسعه و سعادت و تحلیل و هدایت فرهنگی جامعه می باشد چنین افراد را می توان روشنفکر نامید. ✅ متاسفانه واژه روشنفکر همانند بسیاری از واژه ها تحت تأثیر افکار و ادبیات غربی قرار گرفته تا جایی که اگر کسی دارای تفکر غربی باشد روشنفکر می نامند. 🎙حضرت آقا جریان به وجود آمدن روشنفکری در ایران، از قاجاریه به این طرف را وابسته و بیمار توصیف می نمایند: 🎙« جریان روشنفکری در ایران از دوران قاجار به بعد، بیمار و وابسته متولد شد، متاسفانه چند نفری هم که آدم‌های سالم و خالصی بودند بین آنها گم شدند. و لذا این جریان از ابتدا وابسته بود، بعضی وابسته به روسیه مثل میرزا فتحعلی آخوندزاده و بعضی دیگر مثل میرزاماکم خان و تقی زاده ها و امثال او وابسته به اروپا و غرب بودند». ❇️ روشنفکری بعد از انقلاب «بعد از پیروزی انقلاب، روشنفکری در ایران بر نیفتاد_ وجود داشت اما در واقع یک روشنفکری نوین به وجود آمد. در دوره انقلاب، شاعر، نویسنده، منتقد، محقق، کارگردان، سینماگر، نمایشنامه نویس، نقاش،و... از دو قشر پدید آمد: ✅ عناصری که انقلاب این ها را به وجود آورده بود. ✅ عناصری که از دوره قبل بودند و انقلاب این ها را به کلی قلب ماهیت کرده بود. برای اولین بار بعد از گذشت صد سال از آغاز تحرک روشنفکری در ایران ، روشنفکری بومی شد، نویسندگان، هنرمندان، شعرا، و قشرهای مختلف و... مانند یک ایرانی و مسلمان حرف می‌زدند تولید اثر کردند شد« دوران جدید»۱۳۷۷/۲/۲۹ عده ای زیادی به فرهنگ اسلامی و ملی به کشور خدمت کرده و بر پایه ارزش‌های اسلامی و سنت‌های اصلی ملی به هدایت فکری جامعه پرداختند. ❇️ روشنفکر بعد از جنگ تحمیلی. ✅ متاسفانه انقلاب اسلامی از دوران بعد از جنگ تحمیلی شاهد بروز مجدد روشنفکری وابسته و بیمار است که آسیبی عظیم برانقلاب اسلامی می باشد، 🎙 حضرت آقا می‌فرمایند: « از بعد از جنگ تلاش های جدی شروع شده برای این که روشنفکری ایران را به همان حالت بیماری قبل از انقلاب برگردانند. برگشت به عقب، ارتجاع یعنی باز قهر کردن با مذهب، با بنیان های بومی، رو کردن به غرب، دل بستگی و وابستگی بی قید و شرط به غرب... و حقیرشمردن خودی یعنی تحقیر ملت ایران و تحقیر بنیان هایش را همراه دارد». « علی ای حال، ارتجاع روشنفکری، یعنی برگشتن به دوران بیماری روشنفکری، به دوران بی غمی، بی اعتنایی دستگاه روشنفکری و جریان روشنفکری به همه سنت های اصیل و بومی و تاریخ و فرهنگ این ملت. امروز هرکس این پرچم را بلند کند مرتجع است ولو اسمش روشنفکر و شاعر و نویسنده و محقق منتقد باشد».۱۳۷۷/۲/۲۹ از مهمترین آسیب های فرهنگی در دوران انقلاب این است که روشنفکری نوین، بومی و اسلامی بعد از انقلاب اسلامی، به حالت « وابسته و بیمار» که همان ضد دینی و ضد مردمی باشد بازگشت کند. والسلام علیکم. # کارشناس_ ملازاده ۱۳۹۹/۸/۲۵
علی: 🌸به نام خدا🌸 «قسمت ششم» از آسیب شناسی انقلاب اسلامی. ❇️ دومین آسیب از آسیب‌های فرهنگی انقلابی اسلامی: ✅ روشنفکری مرتجع است. ✍ یکی از خصوصیات جوامع انقلابی داشتن افراد بصیر، هوشیار، آگاه و آینده نگر برای توسعه و سعادت و تحلیل و هدایت فرهنگی جامعه می باشد چنین افراد را می توان روشنفکر نامید. ✅ متاسفانه واژه روشنفکر همانند بسیاری از واژه ها تحت تأثیر افکار و ادبیات غربی قرار گرفته تا جایی که اگر کسی دارای تفکر غربی باشد روشنفکر می نامند. 🎙حضرت آقا جریان به وجود آمدن روشنفکری در ایران، از قاجاریه به این طرف را وابسته و بیمار توصیف می نمایند: 🎙« جریان روشنفکری در ایران از دوران قاجار به بعد، بیمار و وابسته متولد شد، متاسفانه چند نفری هم که آدم‌های سالم و خالصی بودند بین آنها گم شدند. و لذا این جریان از ابتدا وابسته بود، بعضی وابسته به روسیه مثل میرزا فتحعلی آخوندزاده و بعضی دیگر مثل میرزاماکم خان و تقی زاده ها و امثال او وابسته به اروپا و غرب بودند». ❇️ روشنفکری بعد از انقلاب «بعد از پیروزی انقلاب، روشنفکری در ایران بر نیفتاد_ وجود داشت اما در واقع یک روشنفکری نوین به وجود آمد. در دوره انقلاب، شاعر، نویسنده، منتقد، محقق، کارگردان، سینماگر، نمایشنامه نویس، نقاش،و... از دو قشر پدید آمد: ✅ عناصری که انقلاب این ها را به وجود آورده بود. ✅ عناصری که از دوره قبل بودند و انقلاب این ها را به کلی قلب ماهیت کرده بود. برای اولین بار بعد از گذشت صد سال از آغاز تحرک روشنفکری در ایران ، روشنفکری بومی شد، نویسندگان، هنرمندان، شعرا، و قشرهای مختلف و... مانند یک ایرانی و مسلمان حرف می‌زدند تولید اثر کردند شد« دوران جدید»۱۳۷۷/۲/۲۹ عده ای زیادی به فرهنگ اسلامی و ملی به کشور خدمت کرده و بر پایه ارزش‌های اسلامی و سنت‌های اصلی ملی به هدایت فکری جامعه پرداختند. ❇️ روشنفکر بعد از جنگ تحمیلی. ✅ متاسفانه انقلاب اسلامی از دوران بعد از جنگ تحمیلی شاهد بروز مجدد روشنفکری وابسته و بیمار است که آسیبی عظیم برانقلاب اسلامی می باشد، 🎙 حضرت آقا می‌فرمایند: « از بعد از جنگ تلاش های جدی شروع شده برای این که روشنفکری ایران را به همان حالت بیماری قبل از انقلاب برگردانند. برگشت به عقب، ارتجاع یعنی باز قهر کردن با مذهب، با بنیان های بومی، رو کردن به غرب، دل بستگی و وابستگی بی قید و شرط به غرب... و حقیرشمردن خودی یعنی تحقیر ملت ایران و تحقیر بنیان هایش را همراه دارد». « علی ای حال، ارتجاع روشنفکری، یعنی برگشتن به دوران بیماری روشنفکری، به دوران بی غمی، بی اعتنایی دستگاه روشنفکری و جریان روشنفکری به همه سنت های اصیل و بومی و تاریخ و فرهنگ این ملت. امروز هرکس این پرچم را بلند کند مرتجع است ولو اسمش روشنفکر و شاعر و نویسنده و محقق منتقد باشد».۱۳۷۷/۲/۲۹ از مهمترین آسیب های فرهنگی در دوران انقلاب این است که روشنفکری نوین، بومی و اسلامی بعد از انقلاب اسلامی، به حالت « وابسته و بیمار» که همان ضد دینی و ضد مردمی باشد بازگشت کند. والسلام علیکم. # کارشناس_ ملازاده ۱۳۹۹/۸/۲۵
علی: 🌸به نام خدا🌸 «قسمت ششم» از آسیب شناسی انقلاب اسلامی. ❇️ دومین آسیب از آسیب‌های فرهنگی انقلابی اسلامی: ✅ روشنفکری مرتجع است. ✍ یکی از خصوصیات جوامع انقلابی داشتن افراد بصیر، هوشیار، آگاه و آینده نگر برای توسعه و سعادت و تحلیل و هدایت فرهنگی جامعه می باشد چنین افراد را می توان روشنفکر نامید. ✅ متاسفانه واژه روشنفکر همانند بسیاری از واژه ها تحت تأثیر افکار و ادبیات غربی قرار گرفته تا جایی که اگر کسی دارای تفکر غربی باشد روشنفکر می نامند. 🎙حضرت آقا جریان به وجود آمدن روشنفکری در ایران، از قاجاریه به این طرف را وابسته و بیمار توصیف می نمایند: 🎙« جریان روشنفکری در ایران از دوران قاجار به بعد، بیمار و وابسته متولد شد، متاسفانه چند نفری هم که آدم‌های سالم و خالصی بودند بین آنها گم شدند. و لذا این جریان از ابتدا وابسته بود، بعضی وابسته به روسیه مثل میرزا فتحعلی آخوندزاده و بعضی دیگر مثل میرزاماکم خان و تقی زاده ها و امثال او وابسته به اروپا و غرب بودند». ❇️ روشنفکری بعد از انقلاب «بعد از پیروزی انقلاب، روشنفکری در ایران بر نیفتاد_ وجود داشت اما در واقع یک روشنفکری نوین به وجود آمد. در دوره انقلاب، شاعر، نویسنده، منتقد، محقق، کارگردان، سینماگر، نمایشنامه نویس، نقاش،و... از دو قشر پدید آمد: ✅ عناصری که انقلاب این ها را به وجود آورده بود. ✅ عناصری که از دوره قبل بودند و انقلاب این ها را به کلی قلب ماهیت کرده بود. برای اولین بار بعد از گذشت صد سال از آغاز تحرک روشنفکری در ایران ، روشنفکری بومی شد، نویسندگان، هنرمندان، شعرا، و قشرهای مختلف و... مانند یک ایرانی و مسلمان حرف می‌زدند تولید اثر کردند شد« دوران جدید»۱۳۷۷/۲/۲۹ عده ای زیادی به فرهنگ اسلامی و ملی به کشور خدمت کرده و بر پایه ارزش‌های اسلامی و سنت‌های اصلی ملی به هدایت فکری جامعه پرداختند. ❇️ روشنفکر بعد از جنگ تحمیلی. ✅ متاسفانه انقلاب اسلامی از دوران بعد از جنگ تحمیلی شاهد بروز مجدد روشنفکری وابسته و بیمار است که آسیبی عظیم برانقلاب اسلامی می باشد، 🎙 حضرت آقا می‌فرمایند: « از بعد از جنگ تلاش های جدی شروع شده برای این که روشنفکری ایران را به همان حالت بیماری قبل از انقلاب برگردانند. برگشت به عقب، ارتجاع یعنی باز قهر کردن با مذهب، با بنیان های بومی، رو کردن به غرب، دل بستگی و وابستگی بی قید و شرط به غرب... و حقیرشمردن خودی یعنی تحقیر ملت ایران و تحقیر بنیان هایش را همراه دارد». « علی ای حال، ارتجاع روشنفکری، یعنی برگشتن به دوران بیماری روشنفکری، به دوران بی غمی، بی اعتنایی دستگاه روشنفکری و جریان روشنفکری به همه سنت های اصیل و بومی و تاریخ و فرهنگ این ملت. امروز هرکس این پرچم را بلند کند مرتجع است ولو اسمش روشنفکر و شاعر و نویسنده و محقق منتقد باشد».۱۳۷۷/۲/۲۹ از مهمترین آسیب های فرهنگی در دوران انقلاب این است که روشنفکری نوین، بومی و اسلامی بعد از انقلاب اسلامی، به حالت « وابسته و بیمار» که همان ضد دینی و ضد مردمی باشد بازگشت کند. والسلام علیکم. # کارشناس_ ملازاده ۱۳۹۹/۸/۲۵
علی: 🌸به نام خدا🌸 «قسمت ششم» از آسیب شناسی انقلاب اسلامی. ❇️ دومین آسیب از آسیب‌های فرهنگی انقلابی اسلامی: ✅ روشنفکری مرتجع است. ✍ یکی از خصوصیات جوامع انقلابی داشتن افراد بصیر، هوشیار، آگاه و آینده نگر برای توسعه و سعادت و تحلیل و هدایت فرهنگی جامعه می باشد چنین افراد را می توان روشنفکر نامید. ✅ متاسفانه واژه روشنفکر همانند بسیاری از واژه ها تحت تأثیر افکار و ادبیات غربی قرار گرفته تا جایی که اگر کسی دارای تفکر غربی باشد روشنفکر می نامند. 🎙حضرت آقا جریان به وجود آمدن روشنفکری در ایران، از قاجاریه به این طرف را وابسته و بیمار توصیف می نمایند: 🎙« جریان روشنفکری در ایران از دوران قاجار به بعد، بیمار و وابسته متولد شد، متاسفانه چند نفری هم که آدم‌های سالم و خالصی بودند بین آنها گم شدند. و لذا این جریان از ابتدا وابسته بود، بعضی وابسته به روسیه مثل میرزا فتحعلی آخوندزاده و بعضی دیگر مثل میرزاماکم خان و تقی زاده ها و امثال او وابسته به اروپا و غرب بودند». ❇️ روشنفکری بعد از انقلاب «بعد از پیروزی انقلاب، روشنفکری در ایران بر نیفتاد_ وجود داشت اما در واقع یک روشنفکری نوین به وجود آمد. در دوره انقلاب، شاعر، نویسنده، منتقد، محقق، کارگردان، سینماگر، نمایشنامه نویس، نقاش،و... از دو قشر پدید آمد: ✅ عناصری که انقلاب این ها را به وجود آورده بود. ✅ عناصری که از دوره قبل بودند و انقلاب این ها را به کلی قلب ماهیت کرده بود. برای اولین بار بعد از گذشت صد سال از آغاز تحرک روشنفکری در ایران ، روشنفکری بومی شد، نویسندگان، هنرمندان، شعرا، و قشرهای مختلف و... مانند یک ایرانی و مسلمان حرف می‌زدند تولید اثر کردند شد« دوران جدید»۱۳۷۷/۲/۲۹ عده ای زیادی به فرهنگ اسلامی و ملی به کشور خدمت کرده و بر پایه ارزش‌های اسلامی و سنت‌های اصلی ملی به هدایت فکری جامعه پرداختند. ❇️ روشنفکر بعد از جنگ تحمیلی. ✅ متاسفانه انقلاب اسلامی از دوران بعد از جنگ تحمیلی شاهد بروز مجدد روشنفکری وابسته و بیمار است که آسیبی عظیم برانقلاب اسلامی می باشد، 🎙 حضرت آقا می‌فرمایند: « از بعد از جنگ تلاش های جدی شروع شده برای این که روشنفکری ایران را به همان حالت بیماری قبل از انقلاب برگردانند. برگشت به عقب، ارتجاع یعنی باز قهر کردن با مذهب، با بنیان های بومی، رو کردن به غرب، دل بستگی و وابستگی بی قید و شرط به غرب... و حقیرشمردن خودی یعنی تحقیر ملت ایران و تحقیر بنیان هایش را همراه دارد». « علی ای حال، ارتجاع روشنفکری، یعنی برگشتن به دوران بیماری روشنفکری، به دوران بی غمی، بی اعتنایی دستگاه روشنفکری و جریان روشنفکری به همه سنت های اصیل و بومی و تاریخ و فرهنگ این ملت. امروز هرکس این پرچم را بلند کند مرتجع است ولو اسمش روشنفکر و شاعر و نویسنده و محقق منتقد باشد».۱۳۷۷/۲/۲۹ از مهمترین آسیب های فرهنگی در دوران انقلاب این است که روشنفکری نوین، بومی و اسلامی بعد از انقلاب اسلامی، به حالت « وابسته و بیمار» که همان ضد دینی و ضد مردمی باشد بازگشت کند. والسلام علیکم. # کارشناس_ ملازاده ۱۳۹۹/۸/۲۵