🔴تفاوت فرزندان مکتب علی و مکتب شیطان
🔺 یمن:
یمن در حالی به زلزله زدگان سوریه کمک کردند که خودشان نان برای خوردن ندارند
🔺اسرائیل :
زمانی به خانه های مردم سوریه حمله نظامی میکند که آنها زیر آوار زلزله بودند.
#یمن_سوریه
🇮🇷 به کانال ما بپیوندید 👇👇
@tardidkon
#دوستم تعریف میکرد هرچی میگشتم کار پیدا نمیکردم
یکی بهم گفتم نذر کن، حل میشه✓
منم نذر کردم....✨🤲
"اگه رفتم سرکار با اولین حقوقم مادرم رو بفرستم مشهد برای زیارت"
هنوز میگه بهترین زیارتی بود که رفتم
شماهم از این نذر ها بکنید
"نذر مادر".....💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چاهای اخرالزمان
🎙استاد دانشمند
💊ایبوپروفن یکی از رایج ترین دارو های مسکن از دسته ضد التهابهای غیر استروئیدی است.
🔴عوارض جانبی این دارو شامل؛
حمله قلبی،
آسیب به DNA،
خطر سقط جنین،
کم خونی
و فشار خون است.
🇮🇷مرکز طب اسلامی
🍏👉🏻@markaz_teb 🍎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سعی کنیم تامیتوانیم گره گشای کار مردم باشیم
سخنرانی شنیدنی ازاستادفرحزاد
«#اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج»
https://eitaa.com/joinchat/944635965Cd8ee3de55e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬مرد یا سیب زمینی!
⭕️ اون مردی که خانمش، دخترش، خواهرش با موی افشان و...
#عالی
#میثم_تمار
به کانال روشنگری #میثم_تمار بپیوندید.
https://eitaa.com/joinchat/4187095234C31181dd1f9
🌴احادیثی گرانبهاء از امام هادی علی النقی علیه السلام :
1️⃣دنیا بازاری است که پارهای از مردم در آن سود برندو پارهای دیگر زیان کنند .
(مستدرک الوسائل، ج. 9، ص. 512
2️⃣به جای حسرت و اندوه برای عدم موفقیتهای گذشته، با گرفتن تصمیم و اراده قوی جبران کن.
(میزان الحکمة، ج. 7، ص. 454)
3️⃣مردم در دنیا با اموالشان و در آخرت با اعمالشان هستند .
(بحارالانوار، ج. 78، ص. 368)
4️⃣کسی که ارزش و شخصیت خود را پست شمارد، از شرّ او آسوده مباش.
(میزان الحکمة، ج. 3، ص. 441)
5️⃣انسان حریص، آسایش ندارد .
(مستدرک الوسائل، ج. 12، ص. 62)
6️⃣ خشم و غضب بر مردم نشانه ناتوانی است و بر زیر دستان علامت فرو مایگی و پستی است .
(مستدرک الوسائل، ج. 12، ص. 12)
7️⃣ جدال و نزاع، دوستان قدیمی را از یکدیگر جدا نموده و اعتماد و اطمینان را از بین میبرد تنها چیزی که در آن است غلبه بر دیگری است و آن هم سبب جدایی است .
📚 (میزان الحکمة ج. 5، ص. 308)