eitaa logo
همفکری اسلام شهر
183 دنبال‌کننده
395 عکس
67 ویدیو
27 فایل
کانال مرکزی مطالبات ، بیانیه ها و مواضع گروه همفکری اسلام شهر، آرشیو برای تجمیع مطالبات و اقدامات صورت گرفته برای پاسخ به آنها است. #آگاهی #همدلی #همفکری #هم_افزایی #هویت_محلی #مطالبه‌گری ادمین : @khomool https://eitaa.com/joinchat/2941190539C08233f5628
مشاهده در ایتا
دانلود
-2024268032_1764876357.pdf
1.12M
🛑 بخشنامه بسیار مهم و انی 🛑 لیست ۱۰۷ بیماری خاص و صعب العلاج و نحوه حمایت از بیماران 👈 تمامی افرادی که دارای ۱۰۷ گروه بیماری خاص و صعب العلاج هستند میتوانند با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت از خدمات آن بهره مند شوند.
راه‌اندازی سامانه بازرسی مخابرات برای سرعت بخشیدن بر رسیدگی به اعتراضات و شکایات رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه استفاده مشتریان و مخاطبان از سامانه های ارتباطی مرکزبازرسی، موجب کاهش اساسی در زمان رسیدگی به شکایات مربوط به شرکت مخابرات شده، اظهارداشت: سامانه بازرسی مخابرات با شماره ۲۰۱۹۵ و وب سایت bazresi.tci.ir آماده بررسی تمام درخواست های مشتریان و ارجاع و راهیابی آن ها به درگاه موردنظر به منظور پاسخگویی در کمترین زمان ممکن است. به گزارش قاصد امروز و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، فیضی اعلام کرد: سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر به صورت کامل در سراسر کشور راه اندازی شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یا تماس با شماره گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند. رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران افزود: سامانه بازرسی شرکت مخابرات ایران با شماره ۲۰۱۹۵ آماده خدمت رسانی است و با راهیابی تلفنی مشتریان، پاسخگویی راحت تر ، رضایت مضاعف مشتریان وصرفه جویی در هزینه ها محقق می شود. فیضی افزایش چابکی سازمان در پاسخگویی را از مزایای راه اندازی سامانه بررسی به شکایات بازرسی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود : سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات از اهداف مهم راه اندازی این سامانه است. رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان شرکت مخابرات می توانند در صورت تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۲۰۱۹۵ و در صورتیکه با تلفن همراه تماس می گیرند ابتدا کد استان را وارد و سپس شماره ۲۰۱۹۵ را گرفته و به مرکز بازرسی مخابرات استان مربوطه متصل وشکایات خود را مطرح واز همان طریق پیگیر شوند . فیضی افزود: تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند، مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادهای خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند. رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه های مختلف ارتباطی و پاسخگویی مرکز بازرسی موجب موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات شده است، اظهارداشت: بر این اساس علی رغم افزایش قابل توجه موارد وصولی به بازرسی به دلیل سهولت ارتباط گیری، میانگین زمان پاسخگویی و حل مشکل موارد مربوط به بازرسی بیش از هشت برابر در یک سال گذشته کاهش یافته که موجب رضایتمندی بیشتر ذی نفعان، کارکنان و مشتریان مختلف است. وی با بیان اینکه افزایش رسیدگی به شکایات مشتریان در سال های اخیر از دستاوردهای اساسی مرکز بازرسی بوده است، گفت:ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست‌های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می‌توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می‌کنند. فیضی عنوان کرد: این مرکز، دارای پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و تحلیل‌های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش‌های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود آمده است.
یا سلام مجدد خدمت . خدمتگزاران شریف . من خدمتتون عرض کردم که برق قائمیه . کوچه های ملت و ارشاد. بیشترین قطعی رو داره. متاسفانه باز امروز برق رفت . به خدا بی انصافیه این همه بی عدالتی .باغ فیض و نواب و موسی آباد یک روز قطعی برق ندارن .ولی متاسفانه اینجا ما جز اقشار مهم نیستیم .😔
💠 فراخوانِ شناسایی و شبکه‌سازی مردمیِ فعالان و علاقه‌مندان به کنش‌گری در حوزه جمعیت و فرزندآوری 📝 شما فعالِ فرهنگی و اجتماعی در صورت تمایل به همکاری و به اشتراک گذاشتن تجربیات و فعالیت‌های خود در عرصه جمعیت و فرزندآوری لطفاً سامانه زیر را به دقت تکمیل نمایید. https://survey.porsline.ir/s/kYgSLxQZ ویژه خواهران و برادران شهرستان اسلامشهر
سلام درموردکوچه های خیابان ایران زمین که انتهاشون به سمت انبیائ مسدوده کاش بشه بعضیهاشون بازبشه واقعا دسترسی به انبیا براشون سخته وبیشترامکانات داخل انبیا هست برای یه نون خریدن بایدکلی پیاده روی کنن تاازمیدون واردانبیابشن
✅رایگان با ۱۵۷۰ تماس بگیر اگر.... به مشاوره نیاز داری؟؟ در شرایط انتخاب و تصمیم گیری هستی..؟ در شرایط دشوار و بحرانی قرار داری...؟؟ افسرده شدی یا اضطراب داری....؟؟ نگران دوست خودت هستی؟؟ غصه چرا؟؟ نگرانی؟ نگران نباش، معطل نکن ... فقط کافیه تلفن را برداری و شماره گیری کنی!!! خط ملی نماد به شماره ۱۵۷۰ همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده پاسخگویی به شماست!!! خب می پرسی خط ملی نماد چیه؟!🧐 جواب سادست👇👇👇 شماره تلفنی است با شماره 1570 که خدمات حمایتی، مشورتی و مددکاری به تماس‌گیرندگان، که عمدتاً دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان هستند، ارائه می‌دهد. پس پاشو و با خیال راحت شماره گیری کن😉 💠کانال همفکری اسلام شهر https://eitaa.com/joinchat/2941190539C08233f5628
سلام وقتتون بخیر میشه بیزحمت به گوش مسئولین برسونیدکه این پل های هوایی مخصوصاسرموسی آبادرو پله برقی بزارن رفت وآمد واقعا سخته ،وهمینطور پارکهای که دراین محدوده هست اصلا رسیدگی نمیشه زمین بازی بچه ها چمن مصنوعی هاشون ازبین رفته ،پارکها سم پاشی نمیشه، درکل رسیدگی خیلی ضعیفه
فرصتی برای شناخت معضلات و دغدغه مردم و تلاش در جهت رفع آن از طریق فعالیت های اجتماعی و مطالبه از مسئولین 💠 کانال همفکری اسلام شهر 👇 https://eitaa.com/joinchat/1560347019C211364a0af
💠 مسابقه کتابخوانی "هشتمین خورشید" ویژه ولادت حضرت امام رضا علیه السلام 📚منبع سوالات: کتاب سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام ✍️نویسنده: استادعباسعلی زارعی سبزواری 🖨 ناشر: انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی 💻 نحوه شرکت در مسابقه: از طریق مراجعه به درگاه کانون‌های خدمت رضوی به نشانی https://aqrt.ir/portal/?p=23241 و یا مراجعه به درگاه امور مساجد به نشانی https://www.masjed.ir/u/197z و یا درگاه‌های ایران صدا، رادیو ایران و اپلیکیشن ایران صدا Iranseda.ir Radioiran.ir ⏳مهلت شرکت در مسابقه: ۱۰ خرداد لغایت ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۲ 🔹همراه با قرعه کشی جوایز ارزنده: ✅ ۲۰ سفر کربلای معلی ✅ ۳۱۳ سفر مشهد مقدس ✅ ۳۱۳ کارت هدیه 📆 زمان اهداء جوایز : ۱۶ تیر همزمان با عید سعید غدیر
سلام شبتون بخیر من از سال ۷۷ ساکن واوان هستم از روز اول که اومدم اینجا از آب شرب اینجا شاکیم هر شورای شهری که اومد گفت اولین کارم درست کردن آب اینجاس حتی خوشحال شدیم که نماینده مجلس از واوان پس دیگه غمی نداریم هیچ کس کاری نکرد چرا باید من بازنشسته که خودم به زور از پله میرم بالا هرروز آب بخرم و با خودم بکشم طبقه سوم آیا یه تسفیه مرکزی تو شهر گذاشتن خیلی سخته که اینقدر آه و ناله مردم رو پشت سر میکشن؟
سلام علیکم سرویس بهداشتی مردانه و زنانه عمومی در قایمیه وجود ندارد . لطفاً پیگیری بفرمائید.