فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ کوبنده ایرانیان ساکن آمریکا به فخرفروشی و دروغگویی دو بلاگر ایرانی !
👈🏻یکبار برای همیشه ببینید و این شبهه رو پیش خودتون حل کنید !
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ کانال برتــر حجاب
✅ برگزیده ی رصدنمای فضای مجازی👇🏻
🌸 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید؛معرفی رضا کیانیان از زبان ابوالقاسم طالبی
🔰سلبریتیهایی که فکر میکنند کسی گذشتهشان را نمیداند
🔹ابوالقاسم طالبی (کارگردان سینما): سلبریتیای داریم که خودش در گروه «پیکار» بوده و الان هم فرزندش در خارج از کشور است و حالا چپ و راست، علیه جمهوری اسلامی موضع میگیرد و خیال میکند کسی گذشتهاش را نمیداند؛ مطبوعات انقلابی باید این موضوعات را شفاف کنند.
#رضا_کیانیان
#پیکار
💢کانال خبری #شهدای_ایران
✅@shohadayeiran57
سلام
حضرت آقا در سخنرانی اخیر که با معلمین داشتند، به مسئله امور پرورشی در مدارس به عنوان یک ضرورت فرهنگی پرداختند.
لازمه وارد شدن به هر بحثی آگاهی از تاریخچه و روند شکل گیری آن مسئله هستش. خوب امور پرورشی از دهه شصت در مدارس شکل گرفته و ما خیلی مربی های پرورشی های موفقی داشتیم که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و درونی کردن ارزشها نقش بی بدیل و بسزایی داشتند.
معرفی خانم سعیده صدیق زاده 👇👇👇
کتاب «خانم مربی» به دنبال انتقال تجربیات موفق تربیتی است که موضوعات مختلف فرهنگی با رعایت کیفیت، عمق، تنوع و شیوایی، به عنوان شاخصههای کار مفید تربیتی و انسان ساز است. محتوای جذاب و نکات ظریف تربیتی بسیاری که در این کتاب آمده است، باعث میشود «خانم مربی» را «کتاب کار معلمان و مربیان» و «کتاب کار مادران و همسران جوان» قلمداد کرد.
سعیده صدیق زاده، متولد ۱۳۳۳ و اهل مشهد است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و راه اندازی امور تربیتی در مدارس، در جایگاه مربی پرورشی باری از نهادینه ساختن فرهنگ انقلاب را در میان دانش آموزان بر دوش میگیرد.
خاطرات صدیق زاده به دو دورۀ قبل از مربی پرورشی شدن و بعد از آن تقسیم میشود. دورۀ قبل از مربیشدن، شامل خاطرات زندگی شخصی و خانوادگی راوی است. وی در بخش دوم کتاب خاطرات خود را از فعالیتهای پرورشی در نُه مدرسه روایت کرده و به فراز و فرودهای امور تربیتی در مدارس پرداخته است. وی معتقد است: «آنچه که در امور تربیتی مهم است و باید به کار گرفته شود، عدم بهکارگیری یک روش تربیتی در دو مدرسه است و هیچ دو مدرسهای نباید از یک روش تربیتی برای دانش آموزان استفاده کنند. همانگونه که انسانها مثل یکدیگر نیستند، هر مدرسه نیاز به یک طرح، برنامه و روش خود دارد و مربیان تربیتی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.»
الان یه مروری به خاطرات خانم سعیده صدیق زاده داشته باشیم تا به ضرورت و جایگاه امور پرورشی در مدارس برسیم؛
✅✅✅
"در اوایل انقلاب، آقای رجایی و باهنر طرحی دادند که باید نیروهای متعهّد و دلسوز انقلاب وارد مدارس شوند و به عنوان سربازان انقلاب کارهای فرهنگی و تربیتی انجام بدهند. من هم از طریق خانم طاهایی( مدیر حوزه علمیه خواهران در شهر مشهد) به امور تربیتی آموزش و پرورش معرّفی شدم و در مصاحبه پذیرفته شدم. هر چند کار اداری را دوست نداشتم ولی چون بخاطر انقلاب بود حاضر شدم قبول کنم. آن روزها همه زندگی ما انقلاب بود؛ هر روز فکر می کردیم می خواهند آن را از ما بگیرند پس با چنگ و دندان باید نگهش می داشتیم. نگران بودیم نکند بیفتد دست مجاهدین خلقی ها، نکند توده ای ها بر ما مسلط شوند و.....
در مصاحبه ای از ما تعهّد گرفتند که حقوقی دریافت نکنیم ما هم با رضایت کامل پذیرفتیم. اصلا آن روزها خیلی بهمان بر می خورد که به ما پول بدهند و بزرگترین توهین این بود که در ازای کار فرهنگی پول بگیریم"
✅✅✅
" همان اوایل که به عنوان معلّم پرورشی وارد مدارس شدیم، به ما لقب " جاسوس های انقلاب" می دادند فکر می کردند آمدیم که گزارش بدهیم چه کسی باحجاب است چه کسی بی حجاب است و... خیلی جوّ بدی حاکم بود. ما سر صف سرود جمهوری اسلامی را اجرا می کردیم و از امام می گفتیم؛ مخالف برخی خرج کردن ها، بعضی پوشش ها، وجود کتاب های کمونیستی و شاهنشاهی و...بودیم. طبیعی بود برخی در برابر ما بایستند.
در واقع وقتی من کار پرورشی را شروع کردم، اوج اختلاف بنی صدر و دکتر بهشتی بود؛ چیزی که خیلی آزارم می داد این بود که وقتی وارد دفتر مدرسه می شدم، عمدا از شهید بهشتی بد می گفتند تا حرص من را در بیاورند؛ می گفتند بهشتی کاخ دارد، دخترش چنین و چنان است..... حقّ و باطل در قضیّه بنی صدر و شهید بهشتی گم شده بود و خیلی از کسانیکه انتظارش را نداشتیم تهمت ها را باور می کردند. ما هم باید سکوت می کردیم و سعی می کردیم با خوشرویی و اعتماد سازی فضا را به نفع خودمان تغییر بدهیم. خیلی طول کشید تا فهمیدند ما نیّت خوبی داریم و جاسوس نیستیم و قرار نیست جای آنها را پر کنیم.
✅✅✅
"مشکل دیگری که آن روزها وجود داشت، وجود گروههای مجاهدین در مدارس بود؛ مثلأ در دبیرستان سعدی که بزرگترین دبیرستان دخترانه مشهد بود، فضای بسیار متشنّجی داشت؛ بچّه های مجاهدین خلق دائم کلاسها را بهم می ریختند و در حیاط تحصّن می کردند بعد شروع می کردند به دویدن و شعار دادن. تمام دیوارها پر بود از شعار مرگ بر رجایی، مرگ بر بهشتی و..... تمام جا میزیها پر از اعلامیه بود باید هر روز قبل از آمدن بچّه ها کلاس ها را می گشتیم. تمام تلاششان تعطیلی مدارس بود و برخی معلّم ها غیر مستقیم به آنها خطّ می دادند و کمک شان می کردند. هر روز شایعه سازی می کردند؛ مثلأ برای برخی تعمیرات در مدرسه، مقداری مصالح در حیاط خالی کردیم شایعه کرده بودند که قرار است بچّه ها را با آجر بزنند! بقیّه هم باورشان شده بود و می گفتند خانم واقعا می خواهید ما را با آجر بزنید؟؟؟ خیلی خطرناک بودند کوکتل مولوتف درست می کردند و مغازه ها را به آتش می کشیدند و در راهپیمایی ها به صورت مردم محلول فلفل و نمک می ریختند. بعد از غائله ی ۱۴ اسفند هر روز تهدید مان می کردند که شما رفتنی هستید و یک روز بیشتر از عمرتان نمانده! واقعا ما برای کشته شدن آماده بودیم".
✅✅✅
در آن سالها همه جور دانش آموزی در مدرسه داشتیم؛ مجاهدین خلق بیشتر از همه فعّال بودند. کمونیسم داشتیم؛ توده ای، بی تفاوت، مرفّه بی درد و بچّه های خیلی خوب و مذهبی هم زیاد داشتیم. موقع مدرسه ها فضای مبارزاتی داشت و در واقع مدرسه مبارزه بود.
اوایل فعالیّت گروهک ها در مدارس آزاد بود. قسمتی از دیوار سالن مخصوص مطالب آنها بود و بیرون مدرسه نشریّه می فروختند. امّا بعدها فعالیّت همه گروهک در مدرسه ممنوع شد؛ ولی بچّه های مجاهدین همیشه سعی می کردند در برنامه های اختلال ایجاد کنند. اگر یک مطلب انقلابی به دیوار می زدیم، پاره می کردند و رویش حرف توهین آمیزی می نوشتند. شب ها در مدرسه اطّلاعیّه پخش می کردند و صبح زودتر از همه می آمدند و در و دیوار مدرسه بود از عکس های رجوی. بچّه های انجمن اسلامی می رفتند عکس های آنها را پاره می کردند. بچّه های مجاهدین صبحگاه می خواستند سر صف صحبت کنند، مطالب شان اوّل می خواندم و بعد اجازه می دادم؛ امّا یک دفعه وسط بحث، حرفهای خودشان را می زدند و شروع می کردند به توهین و کنایه زدن. من هم دیگر اجازه اجرا به آنها ندادم. بچّه ها در آن سنّ خیلی راحت جذب سازمان مجاهدین می شدند. چون اوّلا به آنها شخصیّت می دادند؛ مثلأ می گفتند تو مسؤول چند نفر دیگر هستی و باید ملیشیا تشکیل بدهی؛ یا تو باید نشریه بفروشی و... دیگر اینکه با نامحرم ارتباط داشتند؛ مثلأ می گفتند تو با فلان برادر که او هم جوان دبیرستانی بود، هم تیم هستید و با هم هماهنگ باشید. در خانه های تیمی زندگی می کردند که دیگر اواخر شده بود خانه های فساد. خانواده ها به خیال اینکه کار فرهنگی می کنند، کاری به آنها نداشتند. رنگ و لعاب مذهب داشتند ولی کار خودشان را می کردند.
✅✅✅
"مطالبی که سر کلاس دینی درس می دادیم، تمامش " ایسم" و "ایست" داشت؛ اگزیستانسیالیسم، سوسیالیسم، کمونیسم و.....کتاب استاد مطهّری خیلی کمک می کرد. جزء آموزشمان بود. بچّه های گروهکی افتخار می کردند که مخالفند و احساس روشنفکری داشتند که مقابل دین و مذهب و همه چیز ایستاده اند.
از کتاب های شهید مطهّری برای طرح مسابقه استفاده می کردیم و جایزه های خیلی خوبی هم می گذاشتیم که بچّه ها جذب شوند و کتاب را بخوانند. ناحیه خیلی از طرح ما خوشش آمد و در آنجا هم اجرا شد و بعد طرح استانی شد. البته رابط ما با بقیّه بچّه ها، از طریق انجمن اسلامی بود. اوّلین باری که خواستیم بچّه های انجمن را جمع کنیم، در مدرسه آش درست کردیم وقتی مدرسه تعطیل شد و همه رفتند بوی آش آنها را کشاند به نماز خانه؛ خیلی برای بچّه آش پختن عجیب و جالب بود که بعدها در مدرسه باب شد. هفته ای یک بار برای بچّه های انجمن اسلامی جلسه توجیهی می گذاشتیم و مباحث اعتقادی، سیاسی و دینی را با آنها کار می کردیم و می گفتیم چطور بقیّه بچّه ها را جذب کنند و روی آنها تأثیر بگذارند. در هنرستان رازی انجمن اسلامی بازوی تربیتی بودند و باعث می شدند بچّه ها دیگر جذب گروهک ها نشوند. البته در مدارس دیگر هم کاهی انجمن اسلامی مدرسه دقیقا نقطه ی مقابل من بود و اجازه نمی دادند کار پیش برود. این گروه بعدها همچنان روابط خوبی با هم داشتند و متعهّد و انقلابی ماندند و هستند. فایده یک گروه خوب این است که در همه جای زندگی همراه هم هستند و جلوی انحرافات یکدیگر را می گیرند".
این خاطرات تا حدودی شرایط مدارس رو در دهه شصت نشون می ده. با اینکه تازه انقلاب شده بوده ولی خیلی کار کردن در مدارس سخت بوده چون انقلاب فرهنگی نیار به روشنگری داشته
بر اساس صحبت حضرت آقا که فرمودند باید در مدارس عشق به میهن، هویت ملی و دینی و همچنین عشق به پرچم تقویت بشود، بیانگر این نکته است که جایگاه درونی شدن این ارزشها مدارس هستند. اما در شرایط فعلی با چه شیوه و عملکردی ما می تونیم این چند مولفه ر در مدارس پیاده کنیم؟
مثلا عشق به پرچم:
خانم صدیق زاده در خاطراتش می گه: ما هر روز صبح سر صف سرود جمهوری اسلامی رو اجرا می کردیم و از امام خمینی صحبت می کردیم تا بچه ها با شخصیت حضرت امام آشنا بشوند با اینکه مخالفت های بسیاری هم از طرف کادر مدرسه وجود داشته، بهرحال تازه انقلاب شده بود و نیروهای طاغوتی در مدارس همچنان وجود داشتند.
اما نکته اش اینه که همین اجرای مراسم صبحگاه و اینکه دانش آموز هر صبح سرود ملی رو اجرا کنه و همزمان پرچم کشورش هم به اهتزار در بیاد، چقدر در تقویت هویّت ملی و انس و عشق به پرچم تأثیر گذار می تونه باشه
نکته دیگه اینکه وقتی خاطرات حضور مجاهدین در مدارس رو می خونیم، می بینیم که امروز هم حربه دشمنان همچنان در مدارس اجرا می شه و دانش آموزان به عنوان جامعه هدف قربانی شدند.
مثل ایام اغتشاشات که فضای مدارس ملتهب بود یا جریان مسمومیت در مدارس .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میدونید رضا کیانیان که دعوت به برهنگی میکنه چکاره بوده؟؟؟؟
🔴معرفی رضا کیانیان از زبان ابوالقاسم ابوطالبی(کارگردان سینما)
کیانیان در سنین جوانی و قبل از انقلاب اسلامی (دهه ۵۰ شمسی) عضوی از گروه سیاسی-نظامی و مارکسیستی پیکار بود. بعد از انقلاب نیز وی همچنان در این سازمان باقی ماند تا جاییکه مسئولِ بخش «خراسان» این گروهِ مارکسیستی میشود، اما در سال ۶۰ و بههنگام دستگیری پیدرپی اعضای گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، وی دستگیر و رهسپار زندان میشود اما کیانیان با تواب شدن از اعدام رهایی مییابد.
#رضا_کیانیان
#پیکار
سلام
امروز تصمیم گرفتم راجع به یکی از سوال و شبهات داااغ در خصوص مساله فرزندآوری با هم گفت و گو کنیم:
*مساله مدیریت اقتصاد خانوادههای خوش جمعیت(پرجمعیت) 🔥*
هر جا صحبت از فرزند زیاد میشه یکی از اصلی ترین واکنش ها و سوالات از ما اینه که:«تو این گرونیا آدم تو خرج یکی دوتا بچه هم میمونه چه برسه به چهار_پنج تا بچه » 💸
بیاید با هم این مساله رو تحلیل کنیم! 🤑
همونطور که اکثرا میدونیم هزینه های زندگی ما شامل دو دستهی کلی میشه:
*«خرج و بَرج»*
*خرج های* ما شامل هزینه های ضروری زندگی میشه: خورد و خوراک،مسکن، درمان، آموزش، خرید ضروریاتی شامل پوشاک و... 🥴
و اما بَرج چیه؟! 🤔
بَرج به معنی اون قسمت از خریدهای ماست که زائده و نبودنش هیچ ضرری به ما نمیزنه
برای مثال:
دکوراسیون خانه به نحوی که چشم های بقیه رو بگیره(یا به عبارتی در بیاره) 🤯
سیسمونیهای سنگین تابع دل وحرف مردم🙄
شهربازی و تفریح و سفرهای زیاد و خارج از حد معمول✈️
مهمونی های پر هزینه و شامل چند مدل غذا و دسر🍢🍡🍱🥮🍣
لباس های بیش از حد نیاز صرفا برای تکراری نپوشیدن🧥🥼👚👕
انواع اسباب بازی ها برای پر کردن اوقات تک فرزند طفل معصوم! از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد😏
کلاسهای مختلف برای پر کردن اوقات فراغت که بسیاری از آموزش های این کلاس ها هیچوقت در زندگی حقیقی برای ما کارایی نداره😉
خوب تا اینجای کار رو با هم بررسی میکنیم:
ما چند فرزندی ها به خیلی از این برج ها نیازی نمی بینیم و به راحتی حذفش می کنیم:
اولیش تعریف ضروریات زندگی انسانیه که برمی گرده به تعریف درست از انسان و هدف آفرینشش!
وقتی هدف زندگی رو درست تعریف کنیم تو زندگی دنبال اون امورب میریم که برای رسیدن به هدف خلقت،یعنی عبودیت، ضرورت داره!
اگر بر این اساس زندگی کنیم و بچه ها این رو تو زندگی حس کنن،دیگه ظواهر پیش چشماشون رنگ میبازه و وقتی رفتن خونه عمو و دایی،با دیدن اتاق انچنانی بچه هاشون،حس درماندگی و بدبختی نمیکنن و در اینده از والدین طلبکار نمیشن
پس اول باید تقوا رو در خودمون و بچه ها تربیت کنیم ( پیشنهادم اینه که لابلای روزمره هامون یه وقتی رو بزاریم برای شنیدن سخنرانی هایی از قبیل #خانواده_آسمانی استاد شجاعی و سخنرانی #خانواده_خوب استاد پناهیان و دوره های اساتیدی نظیر استاد عباسی ولدی و ...
که بسیار در مادری کردن راهنمای خوب و موثریه!)
هر چی تقوا بالاتر بره دیدگاه مردم چی میگن خنده دار تر میشه و درنتیجه ، آرامش خانواده بیشتر و بیشتر میشه!
و در چنین خانواده ای، بچه ها هم دهن بین و ظاهر بین و مادیگرا تربیت نمیشن!
مسالهی بعدی هزینه تفریحات و اسباب بازی و این قبیل اموره:
حتما همه میدونیم که:
اسباب بازی هرچقدر هم که زیاد باشه بالاخره بچه ها ازش خسته و زده میشن، چون ذهن بچه ها فعال و پویاست، اما کارایی اسباب بازیها، همیشه یکنواخته و یکی از علل گرایش به بازیهای کامپیوتری هم همین پویا بودنش هست(ولو فعال بودن در در خیال و نه در حقیقت!)
اما *همبازی* تکراری نمیشه چون دارای ذهن فعاله و با کوچکترین امکانات بیشترین بازیها رو ابداع میکنه؛
مثل استفاده از گوشتکوب به عنوان دنده ماشین و درب قابلمه به عنوان فرمون خودرو! 😆😆
پس اونی که لازمهی بازی بچه هاست:
*هم بازیه نه انواع اسباب بازی😌*
همین مسالهی هم بازی بیشتر داشتن، بچه های ما رو از اموری مثل رفتن به تفریحات گوناگون از جمله شهربازی و سینما و... تا حد زیادی بی نیاز کرده!
در مورد دکوراسیون خونه، لباس ها، مهمونی ها و مسافرت ها، اینها همش لازمه ی سلامت روان انسانه و سبب آسایش و تا حدی آرامش!
اما دوز و میزان مصرفش برای افراد مختلف متفاوته:
مثلا ما والدین چند فرزندی با یک پارک دم خونه و یه ساندویچ الویه ی مامان پز و یه قایم موشک و وسطی خانوادگی و کلی صدای قهقهه، قد یه سفر به آنتالیا آرامش کسب می کنیم! 😅😆
ما آرامش رو تو دکور آنچنانی و لباسهای رنگ و وارنگ جست و جو نمی کنیم!
آرامش همینجا کنار گوشمونه: همین چهار دست و پاراه رفتن و کلاس اولی شدن و قد کشیدن بچه ها و همین ها که عدهای اسمش رو گذاشتن دردسر و ما اسمش رو گذاشتیم: *زندگی!*
سرتون رو درد نیارم؛
*به طور کلی اگه برج های ما حذف بشه، سبد خرج های ما میتونه سنگین تر بشه🤩*
اما همه چی به اینجا ختم نمیشه!
بحث بعدی ما در مورد منبع دخل و خرج ماست!
*بحث رزاقیت و از کجا بیاریم...🤓*
پس با ما همراه باشین برای بررسی کامل این موضوع در قسمت بعدی...
✍آينــــــــــﮫ
#شبهه_اقتصادی
#قسمت_اول
#نشر_با_منبع_زیباتر_است
لینک کانال ما در ایتا:
https://eitaa.com/Ayenehmadari
لینک کانال ما در بله:
https://ble.ir/ayenehmadari
🔺عکس جدید مجله وال استریت ژورنال؛
انقلابی جدید و بزرگ در راه است...
نشریه والستریت ژورنال با الهام گرفتن از تصویر پیاده شدن امام خمینی( ره)از هواپیما میگوید انقلاب جدیدی در منطقه در حال شکلگیری است و برخلاف آنچه که دیگران فکر میکنند که چین یا روسیه رهبر انقلاب هستند واقعیت آن است که رهبری این حرکت در اختیار ایران است
🚨 به آرمان نیوز بپیوندید
🔻 صبح امروز یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع اعدام شدند و از همان لحظات ابتدایی نشر خبر اعدام این دو شخص، رسانه های ضد انقلاب شروع به محکوم کردن این اقدام کردند
🔸 برخی از جرم های این افراد به شرح ذیل است:
👈 - ترویج خدا ناباوری و تحریک افراد برای فحاشی و توهین به خداوند متعال
👈 - آتش زدن کلام الله مجید و تبلیغ برای دعوت دیگران به آتش زدن قران مجید
👈 - ایجاد کمپین در راستای فحاشی به رسول الله، امیرالمومنین (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و به طور کلی به ائمه معصومین علیهم السلام
👈 - نشر مطالب گسترده در راستای اتهام قذف به مادر رسول الله (ص)
✅ جالب اینجاست هیچ یک از رسانه های حقوق بشری این جرم ها را انکار نکرده اند و به صورت صریح جرم این افراد را پذیرفته اند
هدایت شده از آیت الله محمود رجبی
📢 بیانیه آیت الله رجبی در تحلیل اوضاع جامعه و بیان وظایف اقشار مختلف در راستای پیادهسازی حجاب
🔴 مروری کلی بر بیانیه:
1️⃣ حجاب نشانه وقار و تشخص زن و عامل حیا و امنیت روانی و جسمی زنان و مردان و نوعی گرامیداشت کرامت انسانی است.
2️⃣ تشریع حجاب یکی از احکام برجسته و مترقی اسلام و لطفی از سوی خداوند متعال به جامعه انسانی است.
3️⃣ رعایت حجاب بر حسب شواهد عینی و تاریخی، نه تنها مانع پیشرفت و تعالی زن نبوده و نیست، بلکه خود عاملی برای پیشرفت در همه زمینههاست.
4️⃣ ترویج نظری و عملی بیحجابی و مطرح کردن کلیدواژۀ «حجاب اجباری» بدون شک از سوی دشمنان ملت ما طراحی شده و از خارج مرزها هدایت میشود.
5️⃣ جایگاه و منزلتی که اسلام برای زن ترسیم کرده است، فراتر، متعالیتر، واقعگراتر و ایدهآلتر از هر مکتبی است. در اسلام زن نردبان ترقی انسانها است.
6️⃣ برخی چهرههای هنری، ورزشی و شبهروشنفکر که با سخن یا قلم یا قدم خود، همسو با دشمنان ملت ابراز وجود کردند؛ نه تنها نمایندگی از جامعۀ زنان شریف ما را ندارند، بلکه تجلی جایگاه منحط زن در نظامهای خبیث ضد زنان استکبار جهانی و صهیونیزم بینالملل و همپالکیهای آنان هستند.
7️⃣ برخی افراد در اثر ضعف در فهم روشمند تعالیم دینی، همسو با دشمنان و با خلط ابعاد فردی و اجتماعی مسألۀ حجاب، دچار گمراهی شده و به اضلال دیگران دامن میزنند.
8️⃣ وجود برخی مشکلات معیشتی، تورم و برخی دیگر از نواقص اقتصادی که باید به رفع آنها اهتمام داشت و ما هم از مسئولان خواسته و میخواهیم که به جد درصدد حل آنها باشند، نباید بهانهای شود که آدرسهای غلط بدهند و هرگونه دفاع از مسأله حجاب را به حاشیه برانند.
9️⃣ در مقابله با بیحجابی و توطئۀ دشمنان نظام اسلامی و ملت شریف و بزرگ ایران، همۀ مسئولان درقوای سهگانه و همۀ متولیان فرهنگی دولتی و نهادهای انقلابی، شخصیتهای علمی و فرهنگیِ حوزوی و دانشگاهی بویژه زنان در نهادینهسازی، گفتمانسازی حجاب، عفاف و حجاب برتر مسئولند.
🔟 «اجرای قانون حجاب و مقابله با متجاهران به بیحجابی» و نیز «کار اقناعی و فرهنگی، فرهنگسازی و گفتمانسازی» دو بال پیادهسازی حجاب در جامعه اسلامی ماست.
1️⃣1️⃣ «اجرای قانون حجاب و مقابله با متجاهران به بیحجابی» و نیز «کار اقناعی و فرهنگی، فرهنگسازی و گفتمانسازی» دو بال پیادهسازی حجاب در جامعه اسلامی ماست.
2️⃣1️⃣ از تلاشهای رئیس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از همکارانشان و نیز دیگر عزیزانی که در سایر قوا در عملیاتیسازی این امر مهم تلاش کرده و میکنند سپاسگزاری میشود.
3️⃣1️⃣ نهادهای فرهنگی و دینی مانند حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی در این زمینه بویژه فرهنگسازی و ایجاد تشکلهای مردمنهاد با تمام ظرفیت خود به صورت جدی و سریع وارد صحنه شوند.
🔻 متن کامل بیانیه:
🌐 https://mahmoodrajabi.ir/522
📝 @mahmoodrajabi_ir
هدایت شده از آیت الله محمود رجبی
✔️زن، نردبان ترقی انسانها
🔻رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در بیانیه اخیر:
🔸 جایگاه و منزلتی که اسلام برای زن ترسیم کرده است، فرا و متعالیتر واقعگراتر و ایدهآلتر از هر مکتبی است. ازجهت آرمانها و ایدهآلها و رشد و تعالی هیچ محدودیتی برای تعالی و رشد علمی و معنوی و فرهنگی و دستیابی به قلههای کمال برای او وجود ندارد.
🔹به لحاظ واقعگرایی منزلت و جایگاهی متناسب و منطبق با سرشت و فطرت و ویژگیهای ممتاز اوست و از جهت فعالیتهای اجتماعی با رعایت موازین شرعی میتواند بالاترین نقشها را ایفا کند، از منظر نقشآفرینی در جامعه و آیندهسازی مهمترین نقش را در تربیت نسل کنونی و آینده دارد. او نردبان ترقی انسانها است.
📑 مطالعه متن کامل بیانیه:
https://mahmoodrajabi.ir/522
📝 @mahmoodrajabi_ir
☑️ستاره مشهور تلویزیون فرانسه مسلمان شد
🔸دیلن تیری، ستاره مشهور تلویزیون فرانسه، به دین اسلام گروید و به همراه مادرش به خانه خدا رفت.
🔸دیلن تیری عکسی از حج عمره خود را که در ماه رمضان به همراه مادرش به جا آورده بود با هوادارانش به اشتراک گذاشت.
🔸تیری در کپشن یکی از تصاویر که در آن سر مادرش را میبوسد نوشت: "این بهترین عکس است. عکسی با مادرم که اسلام را به من آموخت."
--------------------------------------
☑️اولین نفر از قم با خبر شوید
اخبارموثق |جذاب |فوری قـم👇
💢
http://eitaa.com/joinchat/1031798786C1a8f8517c9