eitaa logo
کانال همیاری پایه اول (کشوری)
20.3هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
6.6هزار ویدیو
5.5هزار فایل
لینک کانال همیاری پایه اول 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149201624Cce215bc789
مشاهده در ایتا
دانلود
کاردستی جمع .. 👇👇🏽 @hamyari_1
❌❌ 🔶قابل توجه همکاران فرهنگی 🔴 👇👇👇 اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
4_444330275330065037.pdf
431.6K
🍇آزمون علوم 🍉 اول ابتدایی .. 👇👇🏽 @hamyari_1
متن روانخوانی و #👆👆👇👇 .. 👇👇🏽 @hamyari_1
172.2K
توضیح جمع شانه ای .. 👇👇🏽 @hamyari_1
پیک نشانه ی اُ ُ .. 👇👇🏽 @hamyari_1
پیک اُ .. 👇👇🏽 @hamyari_1
❌❌ 🔶قابل توجه همکاران فرهنگی 🔴 👇👇👇 اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
پاسخگو: ❌❌ 👇🏿 سلام همکاران گرامی با توجه به تقاضای بالا شما همکاران برای ثبت نمرات سیدا و اینکه در فضای مجازی اطمینان سخت است فرد مورد نظر ک قابل اطمینان است را بشما معرفی میکنم 💢جهت به آیدی زیر مراجعه نمایید 👇🏾 @Reza134960 ✅مدیریت گروههای ٫_همیاری_کشوری ❌❌👆👆❌❌👆👆
☔️☔️☔️آموزش تم 17ریاضی☔️☔️☔️ تم 17 : خانه پدربزرگ و مادربزرگ مفاهیم : چپ / راست ، جلو /پشت ، جلو / عقب ، وسط / کنار / بین مهارت های مربوط به لوحه : گوش کردن به قصه ، بوسیدن دست پدربزرگ و مادر بزرگ ، احترام و ایستادن مهارت های در برابر بزرگ ترها ، کمک کردن در کارهای خانه نگرش ها مربوط به لوحه : 1- تفکر کلامی استنتاجی با سیستم شنوایی و تأثیرات آن در سیستم ادراک بشر مرتبط است 2- تفکر تصویری با سیستم بینایی و تأثیرات آن در سیستم ادراک بشر مرتبط است . تأثیرات شناختی لوحه : 1- اخلاق فرزندان در برابر بزرگتر ها 2- اخلاق پدر و مادر در برابر پدربزرگ و مادربزرگ 👩‍👩‍👧‍👦تم شناختی :‌ صله رحم👨‍👨‍👧‍👧 در مورد صله رحم و آداب آن نکاتی را که می دانید با دانش آموزان در میان بگذارید ارتباط با صفحات دیگر بخش : 1- 🕊 در مورد جمع های چند تایی که در تصویر می بینید صحبت کنید 2- 🕊 آیا می توانید تعداد مستطیل های هر پشتی را با یک جمع چند تایی محاسبه کنید 3- 🕊 تعداد دکمه هایی را که در تصویر می بینید با چوب خط نمایش دهید و یک جمع چند تایی برای آن بنویسید 4- 🕊 برای تعداد گل های گلدان یک جمع چند تایی بنویسید 5- 🕊 جمع های چند تایی بالا را به کمک محور انجام دهید 6- 🕊 در مورد تفریق های که در تصویر می بینید صحبت کنید 7- 🕊 تفریق های تصویر را به کمک شکل و به کمک محور انجام دهید . 🌸🌸🌸صفحه: 114🌸🌸🌸 اهداف : 1- نوشتن جمع متناظر برای شکل داده شد 2- انجام جمع های چند تایی با استفاده از رسم شکل روش تدریس :‌ 🌸* با سه شی به یک رنگ ، 4 شی به یک رنگ دیگر و 5 شی به رنگ متفاوت سه دسته درست کنید سپس از دانش آموزان بخواهید حاصل جمع تعداد اشیاء این سه دسته را پیدا کنند آن ها می توانند ابتدا 3 شی و 4 شی را با هم جمع کنند به گونه ای که یک دسته پنج تا 5 و 2 یکی شکل بگیرد و سپس حاصل را با 5 شی دیگر جمع کنند به طوری که 2 دسته 5 تایی و 2 یکی به دست آید و حاصل را بیان کنند . هم چنین می توانند اشیاء سه دسته را پشت سر هم بشمارند و تعداد حاصل را پیدا کنند و برای آن یک جمع بنویسند و همین فعالیت را با عددهای دیگر تکرار کنید. 🌸** به صفحه آغازین بخش برگردید و داستانی را تعریف کنید که در آن یک خانواده 5 نفره به دیون یک پدربزرگ و دخترش رفتند حال در اتاق چند نفر قرار دارند پس بپرسید 2 مرد ، 2 زن و 3 بچه روی هم چند نفر می شوند به همین صورت ترکیب های مختلف جمع را می تواند از روی تصویر طرح کرد . 🌸*** این صفحه شامل دوبخش است در قسمت اول برای شکل های ذکر شده و با توجه به سه رنگ مختلف داده شده عبارت جمع را کامل کنند و با توجه به دسته های 5 تایی حاصل را بنویسند در قسمت دوم با توجه به جمع داده شده با استفاده از سه رنگ مختلف م یتوانند از سمت چپ بدون ایجاد فاصله مربع ها را رنگ برای پیدا کردن حاصل جمع مربع های رنگ شده را بشمارند . 🌸🌸توصیه های آموزشی : 1- 🕊 دانش آموزان باید به جمع 5 و5 و هم چنین 10 با یک عدد یک رقمی را مسلط باشند. 2- 🕊 توجه دانش آموزان را به مقایسه طول مربع های رنگ شده و عدد حاصل جمع جلب کنید. 3- 🕊 از موقعیت های مختلف یا واقعی ، روزمره برای طرح مسائل مشابه استفاده کنید و دانش آموزان برای مسئله شما به عبارت جمع چند تایی بنویسند و حاصل را به همین ترتیب محاسبه کنند . 4- 🕊 در این صفحه هدف های جمع ذهنی بلکه آموزش روشی برای پیدا کردن حاصل جمع با استفاده از رنگ کردن مربع ها است . 🌸🌸🌸صفحه: 115🌸🌸🌸 اهداف : 1- پیدا کردن حاصل جمع چند عدد با استفاده از چوب خط 2- نوشتن جمع متناظر با شکل های داده شده روش تدریس :‌ 🌸* یک عبارت جمع سه تایی را روی تخته بنویسید سپس از دانش آموزان بخواهید با استفاده از چنبه های به سه رنگ مختلف این جمع را نمایش دهند و سپس با نمودن چینه حاصل جمع را بیان کنند .هم چنین یک دانش آموز می تواند به ترتیب تعداد چینه های پررنگ را بگوید و نفر دیگر با رسم چوب خط حاصل جمع را پیدا کند 🌸** داستانی را برای دانش آموزان با توجه به صفحه نخست بخش بیان کنید و از دانش آموزان بخواهید عبارت جمع متناظر با داستان را بنویسند و حاصل جمع را با استفاده از اشیایی مثل چینه پیدا کنند. 🌸*** در انجام فعالیت این صفحه ابتدا از دانش آموزان بخواهید با توجه به هر شکل عدد مربوط به دسته را در محل فرد بنویسید و با یک کار گروهی دو نفره حاصل جمع را با رسم چوب خط پیدا کنند .یک دانش آموز تعداد اشیاء یا اشکال هر دسته را نام ببرد و نفر دیگرچوب خط رسم کند در پایان چوب خط ها را بشمارند و حاصل را پیدا کنند . 🌸🌸توصیه های آموزشی: 1- 🕊 هدف این صفحه جمع زدن دو تایی و ذهنی عددها نیست بلکه دانش آموزان با رسم چوب خط های 5 تایی و شمردن آن ها حاصل جمع را پیدا می کنند . 2- 🕊 برای شمارش نهایی چوب خط ها با