هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
❌❌
🔶قابل توجه همکاران فرهنگی
🔴 #مهم_فوری👇👇👇
اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
4_444330275330065037.pdf
431.6K
🍇آزمون علوم
🍉 اول ابتدایی
..
👇👇🏽
@hamyari_1
41.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش جمع شانه ای تم ۱۶
..
👇👇🏽
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس نشانه ک
..
👇👇🏽
@hamyari_1
42.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه ی تم ۱۵
..
👇👇🏽
@hamyari_1
29.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش کلمات مخالف
..
👇👇🏽
@hamyari_1
48.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس قرآن تا صفحه ۵۰
..
👇👇🏽
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
املای تصویری تا نشانه اُ
..
👇👇🏽
@hamyari_1
41.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریاضی تم ۱۵
..
👇👇🏽
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدول ترکیب ک 🥰🥰🥰
بچه ها حتما ببیند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدول بخش و صدا کشی ک
..
👇👇🏽
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدول ارزش مکانی از یک تا ۲۰
..
👇👇🏽
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ریاضی دست ورزی دسته بندی
..
👇👇🏽
@hamyari_1...
....
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
❌❌
🔶قابل توجه همکاران فرهنگی
🔴 #مهم_فوری👇👇👇
اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
پاسخگو:
❌❌
#مهم_فوری👇🏿
سلام همکاران گرامی با توجه به تقاضای بالا شما همکاران برای ثبت نمرات سیدا
و اینکه در فضای مجازی اطمینان سخت است
فرد مورد نظر ک قابل اطمینان است را بشما معرفی میکنم
💢جهت #ثبت_نمرات_سیدا به آیدی زیر مراجعه نمایید
👇🏾
@Reza134960
✅مدیریت گروههای #دهگانه ٫_همیاری_کشوری
#پاسخگو
❌❌👆👆❌❌👆👆
☔️☔️☔️آموزش تم 17ریاضی☔️☔️☔️
تم 17 : خانه پدربزرگ و مادربزرگ
مفاهیم : چپ / راست ، جلو /پشت ، جلو / عقب ، وسط / کنار / بین
مهارت های مربوط به لوحه : گوش کردن به قصه ، بوسیدن دست پدربزرگ و مادر بزرگ ، احترام و ایستادن مهارت های در برابر بزرگ ترها ، کمک کردن در کارهای خانه
نگرش ها مربوط به لوحه :
1- تفکر کلامی استنتاجی با سیستم شنوایی و تأثیرات آن در سیستم ادراک بشر مرتبط است
2- تفکر تصویری با سیستم بینایی و تأثیرات آن در سیستم ادراک بشر مرتبط است .
تأثیرات شناختی لوحه :
1- اخلاق فرزندان در برابر بزرگتر ها
2- اخلاق پدر و مادر در برابر پدربزرگ و مادربزرگ
👩👩👧👦تم شناختی : صله رحم👨👨👧👧
در مورد صله رحم و آداب آن نکاتی را که می دانید با دانش آموزان در میان بگذارید
ارتباط با صفحات دیگر بخش :
1- 🕊 در مورد جمع های چند تایی که در تصویر می بینید صحبت کنید
2- 🕊 آیا می توانید تعداد مستطیل های هر پشتی را با یک جمع چند تایی محاسبه کنید
3- 🕊 تعداد دکمه هایی را که در تصویر می بینید با چوب خط نمایش دهید و یک جمع چند تایی برای آن بنویسید
4- 🕊 برای تعداد گل های گلدان یک جمع چند تایی بنویسید
5- 🕊 جمع های چند تایی بالا را به کمک محور انجام دهید
6- 🕊 در مورد تفریق های که در تصویر می بینید صحبت کنید
7- 🕊 تفریق های تصویر را به کمک شکل و به کمک محور انجام دهید .
🌸🌸🌸صفحه: 114🌸🌸🌸
اهداف :
1- نوشتن جمع متناظر برای شکل داده شد
2- انجام جمع های چند تایی با استفاده از رسم شکل
روش تدریس :
🌸* با سه شی به یک رنگ ، 4 شی به یک رنگ دیگر و 5 شی به رنگ متفاوت سه دسته درست کنید سپس از دانش آموزان بخواهید حاصل جمع تعداد اشیاء این سه دسته را پیدا کنند آن ها می توانند ابتدا 3 شی و 4 شی را با هم جمع کنند به گونه ای که یک دسته پنج تا 5 و 2 یکی شکل بگیرد و سپس حاصل را با 5 شی دیگر جمع کنند به طوری که 2 دسته 5 تایی و 2 یکی به دست آید و حاصل را بیان کنند . هم چنین می توانند اشیاء سه دسته را پشت سر هم بشمارند و تعداد حاصل را پیدا کنند و برای آن یک جمع بنویسند و همین فعالیت را با عددهای دیگر تکرار کنید.
🌸** به صفحه آغازین بخش برگردید و داستانی را تعریف کنید که در آن یک خانواده 5 نفره به دیون یک پدربزرگ و دخترش رفتند حال در اتاق چند نفر قرار دارند پس بپرسید 2 مرد ، 2 زن و 3 بچه روی هم چند نفر می شوند به همین صورت ترکیب های مختلف جمع را می تواند از روی تصویر طرح کرد .
🌸*** این صفحه شامل دوبخش است در قسمت اول برای شکل های ذکر شده و با توجه به سه رنگ مختلف داده شده عبارت جمع را کامل کنند و با توجه به دسته های 5 تایی حاصل را بنویسند در قسمت دوم با توجه به جمع داده شده با استفاده از سه رنگ مختلف م یتوانند از سمت چپ بدون ایجاد فاصله مربع ها را رنگ برای پیدا کردن حاصل جمع مربع های رنگ شده را بشمارند .
🌸🌸توصیه های آموزشی :
1- 🕊 دانش آموزان باید به جمع 5 و5 و هم چنین 10 با یک عدد یک رقمی را مسلط باشند.
2- 🕊 توجه دانش آموزان را به مقایسه طول مربع های رنگ شده و عدد حاصل جمع جلب کنید.
3- 🕊 از موقعیت های مختلف یا واقعی ، روزمره برای طرح مسائل مشابه استفاده کنید و دانش آموزان برای مسئله شما به عبارت جمع چند تایی بنویسند و حاصل را به همین ترتیب محاسبه کنند .
4- 🕊 در این صفحه هدف های جمع ذهنی بلکه آموزش روشی برای پیدا کردن حاصل جمع با استفاده از رنگ کردن مربع ها است .
🌸🌸🌸صفحه: 115🌸🌸🌸
اهداف :
1- پیدا کردن حاصل جمع چند عدد با استفاده از چوب خط
2- نوشتن جمع متناظر با شکل های داده شده
روش تدریس :
🌸* یک عبارت جمع سه تایی را روی تخته بنویسید سپس از دانش آموزان بخواهید با استفاده از چنبه های به سه رنگ مختلف این جمع را نمایش دهند و سپس با نمودن چینه حاصل جمع را بیان کنند .هم چنین یک دانش آموز می تواند به ترتیب تعداد چینه های پررنگ را بگوید و نفر دیگر با رسم چوب خط حاصل جمع را پیدا کند
🌸** داستانی را برای دانش آموزان با توجه به صفحه نخست بخش بیان کنید و از دانش آموزان بخواهید عبارت جمع متناظر با داستان را بنویسند و حاصل جمع را با استفاده از اشیایی مثل چینه پیدا کنند.
🌸*** در انجام فعالیت این صفحه ابتدا از دانش آموزان بخواهید با توجه به هر شکل عدد مربوط به دسته را در محل فرد بنویسید و با یک کار گروهی دو نفره حاصل جمع را با رسم چوب خط پیدا کنند .یک دانش آموز تعداد اشیاء یا اشکال هر دسته را نام ببرد و نفر دیگرچوب خط رسم کند در پایان چوب خط ها را بشمارند و حاصل را پیدا کنند .
🌸🌸توصیه های آموزشی:
1- 🕊 هدف این صفحه جمع زدن دو تایی و ذهنی عددها نیست بلکه دانش آموزان با رسم چوب خط های 5 تایی و شمردن آن ها حاصل جمع را پیدا می کنند .
2- 🕊 برای شمارش نهایی چوب خط ها با