eitaa logo
کانال همیاری پایه دوم(کشوری)
20.8هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
5.3هزار ویدیو
5.5هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8 🔴لینک گروه همیاری پایه دوم
مشاهده در ایتا
دانلود
املا_فارسی_اسفند_94 (1).pdf
235.1K
کامل کردنی درس چهاردهم پرچم . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
榛子 املا کامل کردنی پرچم.pdf
259.8K
کامل کردنی درس چهاردهم پرچم . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
50.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فصل دهم درون آشیانه آموزگار : قشقایی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
نمونه-سوال-فصل-5-اندازه-گیری-ریاضی-(سری4)-دوم-دبستان_Biamoz.com (1).pdf
469.5K
آزمون فصل پنجم برای فردا و یا آخر هفته . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
تمرین-فصل-5-اندازه-گیری-ریاضی-(سری3)-دوم-دبستان_Biamoz.com.pdf
103.5K
آزمون فصل پنجم اندازه گیری برای فردا و یا آخر هفته . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
آزمون فصل پنجم.pdf
271.3K
آزمون فصل پنجم برای فردا و همچنین تکلیف آخر هفته . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
@MoallemYariR2 آزمون درس 12 فارسی دوم (5).pdf
1.1M
آزمون و کاربرگ درس۱۲ فردوسی برای آخر هفته . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
@MoallemYariR2 آزمون درس 12 فارسی دوم (4).pdf
694.1K
آزمون درس 12 فارسی دوم ابتدایی با جدول . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
تکالیف فردا 👇👇 📚 فارسی : ۱. کلماتی که نقطه ی آن ها فقط در قسمت پایین کلمه هست را از درس فردوسی پیدا کن و ده تای آن ها در دفتر مشق بنویس. ( جواب : پدر ، به ، بودیم ، پدرم ، برویم ، بعد ، رسیدیم ، دیدیم ، یک ، برای ، بسیار و...) ۲. سه جای دیدنی شهر خود را از پدر و مادرت بپرس و بنویس . ۳. جمله زیبا بساز. داستان : جمعیت : قول : 🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼 🧮 ریاضی : ( صفحه ی ۹۲ ) ۱. برای هر کدام عدد های ۳۵۷ و ۳۷۸ شکل بکش و بعد بنویس کدام عدد بزرگ تر است . 357 ⭕️ 378 2. مقایسه کن. ۲۴۸ ⭕️ ۲۸۴ ۳۰۴ ⭕️ ۳۰۲ ۶۷۳⭕️ ۵۸۵ ۴۲۰ ⭕️ ۳۷۹ ۳. از عدد ۶۵۰ ده تا ده تا رو به عقب بنویس تا عدد ۳۲۰ ۴. فرایندی حل کن. ( یادآوری فرایندی ) ۷۶_۳۴=... ۲۳+۵۴=... . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
21.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس فصل ۶ ریاضی 👈 صفحه ۹۳ آموزگار : قاسمی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
👇👇❌👇👇 ❇️ سوالات ضمن خدمت در کانال ضمن خدمت 👇🏾👇🏼👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️جهت استفاده از👆سوالات عضو شین
✍وقتی یک رفتار نامطلوب از دانش‌آموزی سر میزند، معمولاً این‌طور به نظر می‌رسد که مربوط به یک مشکل انگیزشی است. در چنین وضعیتی ما باید به منظور برخورد با دانش آموزان خاطی ، رفتار درست را ترویج و رفتار نادرست را کنار بگذاریم. 🌱🌱 البته بسیاری از رفتارهای نامطلوب به خاطر نداشتن عدم مهارت‌های صحیح است؛ نه فقط عدم انگیزه... 💢راهکار جایگزین: باید بدانید که بعضی از رفتارها به خاطر نتوانستن است. در برخورد با دانش آموزان خاطی دانستن این نکته ضروری است که بسیاری از رفتارها به دلیل فقدان مهارت است، نه فقدان انگیزه. با این‌گونه رفتارها باید همانند اشتباهات دانشگاهی دانش آموزان برخورد کنیم. وقتی یک دانش‌آموز در طول درس، خطایی را چند مرتبه تکرار می‌کند، ما روش تدریس خود را تغییر داده (مثلاً مثال‌های بیشتری می‌زنیم یا به دانش‌آموز اجازه می‌دهیم بیشتر تمرین کند) و آموزش‌های فشرده‌تری را ارائه می‌کنیم. 🌼 ∩_∩ („• ֊ •„)