eitaa logo
کانال همیاری پایه دوم(کشوری)
20.4هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
4.6هزار ویدیو
4.9هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3154772184C934e6b7aa8 🔴لینک گروه همیاری پایه دوم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - راهبرد حدس و آزمایش . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - واحد سانتی متر و‌میلی متر . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️آموزش جمع حدس و آزمایش ۲ ❗️کاری از خانم درودی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس حل مسئله ی حدس و آزمایش(تعداد پا و چرخ ها) 1 ❗️کاری از خانم درودی👌 . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
4_6030721785433950390.pdf
405.7K
📌نمونه آزمون ریاضی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️آموزش جمع حدس وآزمایش ۱ ❗️کاری از خانم درودی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
28.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبدیل سانتی متر به میلیمتر عذرا جمشیدی مقدم دزفول . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
30.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس_ریاضی_دوم تبدیل واحد_فصل۵ . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - اندازه گیری طول با واحد های مختلف . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - اندازه گیری طول با واحد های بزرگ و کوچک . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - اندازه گیری طول با واحد های بزرگ و کوچک . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ویدئو آموزشی ریاضی - فصل پنجم - اندازه گیری طول با نوارکاغذی(۲) . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
28.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبدیل سانتی متر به میلیمتر عذرا جمشیدی مقدم دزفول . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
30.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس_ریاضی_دوم تبدیل واحد_فصل۵ . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 املای آموزشی تلفیق با ریاضی 💢 خانم قاسمی 📌همکاران مجاز به صداگذاری و تغییر نام برای استفاده در کلاس می باشند. . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
48.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس هدیه های آسمان 🔻درس ۱۳ سیزدهم خانم گیوکی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
39.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدیه های آسمان درس سیزدهم بهترین دوست 👩‍🏫الهام سامع . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه دوم| داستان زندگانی امام حسن مجتبی(ع) ،تقدیر و تشکر از معلمان به عنوان شغل انبیا مرتبط با درس سیزدهم هدیه های آسمان ؛ بهترین دوست . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان زندگانی امام حسن مجتبی(ع) مرتبط با درس سیزدهم هدیه های آسمان ؛ بهترین دوست . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
38.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
های آسمان (بهترین دوست) الهام قاسمی . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
⛔️خشونت‌های عاطفی با کودک عبارتند از ؛ - قهر کردن - طرد کردن - محبت مشروط - نمی‌خوام ببینمت - دیگه مامانت نمیشم - اصلا با من حرف نزن - برو دیگه دوستت ندارم - میبرم میذارمت سر راه - برو از جلوی چشمم دور شو همگی خشونت عاطفی هستند و باعث ناامنی کودک میشوند . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
240_56210230186875.pdf
180.9K
💥آزمون ریاضی ،دی ماه ۱۴۰۲ 💥طراح:خانم سینایی فرد،ناحیه یک اهواز . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2
✅انواع  اختلالات دیکته نویسی ⁉️مشکلات املایی دانش آموزان چیست ؟؟؟ در مقابله با این مشکلات چکار کنیم ؟؟؟ 🟣دانش اموزی که کلمه را جا می اندازد👇 ✅ راهکار 1: به او کمک کنید تا حافظه شنیداری خود را تقویت کند. ❌پس با نوشتن دقت کن, نیاز به تلاش, حواست را جمع کن, بیشتر دقت کن و...... بیخودی اورا عذاب ندهید. ✅راهکار 2: کمک کنید تا او به خود کمک کند. چگونه ⁉️ چهار کلمه بی ربط بگویید و از او بخواهید که بعدِ شما تکرار کند و بعد پنج کلمه. او باید بتواند تا پنج کلمه را بعد از شما به ترتیب گفتن شما تکرار کند. ✅راهکار 3: با ضربه زدن به یک وسیله، ریتم ایجاد کنید و او با دست زدن یا یک ریتمی که با دهانش ایجاد میکند ، ریتم شمارا تکرار کند  . 〰〰〰〰〰〰〰 🔵دانش اموزی که آخر کلمه ها را نمینویسد👇 ✅راهکار 1: باید با او صدای آخر را زیاد کار کنید و همیشه بخواهید کلمه را کامل و واضح تلفظ کند و مشخص کند صدای اخرش چیست؟ 🟣این تمرین کمک میکند او حواسش به صدای آخر باشد. چگونه ⁉️ 🟡یک مدت بخواهید تکلیف که مینویسد دورِ صدای آخر خط بکشد یا صدای آخر را با رنگ دیگر مشخص کند. ✅راهکار 2: جدول صدا کشی هم خوب است تا توجه او را به صداها جلب کند ❇️تقویت قدرت شنیداری هم با گذاشتن نوار صدا و یا نوار داستان هم ، میتواند او را کمک کند 〰〰〰〰〰〰〰 💙دانش آموزی که هنوز قادر به نوشتن جملات به طور کامل در املا نیست و از هر جمله تنها چند کلمه یا حتی یک کلمه را می نویسد👇 ✅راهکار 1:در مرحله اول اورا چک میکنید که تمام حروف را یاد گرفته یا نه. 🔶زیرا گاهی اوقات بچه ها تا یک حرف را بلد نیستند، از نوشتن کلمه و حتی بقیه جمله باز می مانند. 🔶همچنین گاهی اوقات، آنها قادر به نگهداری ذهنی نیستند, این مورد را در املای فردی که از او میگیرید متوجه میشوید؛ او به صورت فردی خوب مینویسد. 🔶اما گاهی اوقات او هنوز مفهوم جمله را درک نکرده و نمیتواند جملات شمارا بنویسد ولی هرچه کلمه میگویید مینویسد. ✅تمام این موارد به هنگام املای فردی از او مشخص میشود.    ❌❌ اما برخی از بچه ها استرس زیادی دارند و ممکن هست آن استرس از طرف اولیا یا آموزگار به او وارد شده باشد که تا اورا ارام نکنید و همراهی نکنید مشکل او حل نخواهد شد. 💢در این مواقع چکار کنیم ⁉️ 🟠 در این مواقع، هم معلم و هم والدین دانش آموز باید هردو همگام به او کمک کنند تا اعتماد به نفس او برگردد. 🔷برای این منظور : 🟢 از جملات مثبت کمک بگیرید و اورا تشویق کنید که میتواند. 🟢بعد هر چند جلسه یک املای ساده بگویید تا او کاملا موفق باشد و حس خوب را تجربه کند. توبیخ و سرزنش اورا مضطرب تر و کار را مشکلتر میکند. 〰〰〰〰〰〰〰 🟡دانش اموزی که مفهوم جمله را نمیفهمد👇 ✅راهکار 1: در مرحله اول با او جملات شفاهی کار کنید. شما برای یک کلمه ، جمله بگویید و بعد بخواهید او یک جمله بگوید. 🎗وقتی خوب جمله ساختن را تمرین کرد، بخواهید جملات ساده را تبدیل به نوشتار کند. 🎗سپس شما جمله بگویید و بخواهید بنویسد. اگر حروف را خوب بلد نبود ، ابتدا حروف را به کمک خودش رمز گذاری کنید. سپس بوسیله بازی و اسم رمز ،در ابتدا از او بخواهید تا نوشتن کلمه را تمرین کند؛ سپس جملات ساده بگویید و در پایان از او املا بگیری ✅اگر حین کار متوجه شدید  که ترکیبات را باهم قاطی میکند ، آنها را روی کارت نوشته و با بازی بخواهید هر کدام را که شما گفتید، پیدا کند. مسلما او با تمرین و تکرار ، یاد خواهد گرفت.      🔑🟣نکته مهم : حال شما تمام این کارها را انجام دادید و بازهم او پیشرفتی نکرد و همچنان مشکل داشت، اینجا دیگر نیاز به مشاور هست تا با او مشورت کنید و راهکار بگیرید!!!! 〰〰〰〰〰〰〰 📝️دانش آموزتان مشکل قرینه نویسی دارد یا اصطلاحا آینه وار است👇 ✅راهکار 1: باید به او کمک کنید تا اولا اعضای بدن خود را خوب بشناسد⤵️ دست راست ، پای راست ، بازو ، ساعد، ساق ، شانه ، کتف ، ران ، مچ ، کف دست ،کف پا و .... 🎗بعد با بازی به او کمک کنید تا دست راست خود را سریع تشخیص بدهد مثلا وقتی وارد کلاس میشوید به او بگویید که دست راست خود را بالا ببرد ، روی سرش بگذارد ، روی صورت خود بکشد و ... این تمرین را یک مدت پشت سرهم تکرار کنید(والدین هم در منزل انجام دهند) تا او خوب سمت راست خود را بشناسد و هر بار که میخواهید نوشتن را شروع کنید بگویید خب از کدام سمت فارسی را بنویسم؟ بله راست و بعد بنویسید تا او دیگر اشتباه نکند. 🟢حتما بعد از گذشت ده روز و با تمرینات مکرر، تغییر را مشاهده خواهید کرد. . 📌 ب گام دوم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam2