➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
داستانهای فارسی چهارم.pdf
313.1K
گوش کن و بگو
نمایش
صندلی صمیمیت
فارسی چهارم
مدارهای الکتریکی.pdf
282.8K
آزمون علوم تجربی
🔸 مدار های الکتریکی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
کلمات هم گروه ـ تقویت املا.pdf
1.13M
کلمات هم گروه برای تقویت ##املا
❤️
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
202030_748088138.pdf
3.39M
آزمون های فارسی درس به درس
پاسخنامه دارد
استاد شکرانه
چکیده فارسی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
انرژی الکتریکی_علوم_چهارم.pdf
5.44M
درسنامه علوم تجربی
🔸 درس چهارم
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
املا خلاق کل دروس فارسی.pdf
5.04M
##املا خلاق درس به درس
❤️
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
دفتر_هم_معنی_مخالف_هم_خانواده_درس_به_درس.pdf
887.2K
💥هم معنی ،مخالف ،هم خانواده و....
💥کل دروس فارسی چهارم
💥با تشکر از استادسهراب شکرانه گرامی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
تکالیف درس4 هدیه.pdf
40K
🚀تکالیف پیشنهادی درس ۴ هدیههای آسمان
🍇چهارم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
راهنمای تدریس قرآن چهارم.pdf
2.88M
🍒راهنمای تدریس قرآن
🥁چهارم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📮کلیپ ریاضی
🔥دست ورزی تساوی کسر
⏰فصل۲
🌋چهارم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
1_1205526082.pdf
11.88M
چکیده ریاضی
آزمون های فصل به فصل
دفتر تمرین ریاضی
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
➖➖➖➖➖➖➖➖
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
اجتماعی درس.pdf
285.5K
🌳 آزمون مطالعات اجتماعی
🌀5 و 6 و 7
💠 پایه چهارم ابتدایی
@bahambxanim (2).pdf
145.4K
🌳 آزمون مطالعات اجتماعی
🌀درس1تا6
💠 پایه چهارم ابتدایی
محتویات پوشه کار دانش آموز.pdf
3.42M
محتویات_پوشه_کار_دانش آموز
💥ابزارهای ارزشیابی توصیفی👇
۱) پوشه کار: ابزاری است، که از مجموعه نمونه کارهای دانش آموزان، به صورت فردی یا گروهی تهیه می شود و نشان دهنده تلاش و پیشرفت آنها در یک زمینه خاص و برای مدت زمان مشخصی است. محتوای آن با همکاری معلم و دانش آموز به صورت آگاهانه و هدفمند انتخاب و سازماندهی می شود و معلم به طور مستمر آن را مورد ارزیابی قرار داده و بازخورد لازم را برای رفع اشکالات یادگیری به دانش آموز ارائه می دهد.
۲) آزمون عملکردی: آزمون عملکردی از فعالیت ها و عملکرد واقعی دانش آموز، ارزشیابی به عمل می آورد تا دانش آموز آنچه را که از مهارت و دانش کسب کرده است، در عمل از خود بروز دهد. آزمون های عملکردی، فرآیندها و فرآورده های یادگیری را به طور مستقیم می سنجد و از آنجا که این آزمون ها با مهارت سر و کار دارند، به معلم کمک می کند، تا از مهارت ها و میزان درک و فهم دانش آموزان اطلاع داشته باشد.
۳) چک لیست: عبارت است از مجموعه ای از نشانه ها و شواهد، که به یک انتظار یا انتظارات خاصی مربوط می شوند. معلم براساس تشخیص خود، چک لیست ها را برای مواد درسی و اهداف مختلف تهیه و اجرا می کند. چک لیست ها باید ساده و محدود باشند و بهتر است زمانی که دانش آموزان در کلاس، در حال فعالیت های یادگیری هستند، اجرا شود، تا روند پیشرفت آنان را نشان دهد.
۴) واقعه نگاری: واقعه نگاری عبارت است از توصیف عینی از رفتار دانش آموز در یک موقعیت خاص و تفسیر آن موقعیت توسط مشاهده کننده ای که آن را ثبت کرده است. گزارش واقعه نگاری باید دارای تاریخ، توصیف واقعی رویداد و تفسیر آن باشد. این ابزار بر خلاف چک لیست ها به صورت منظم مورد استفاده قرار نمی گیرد و عمدتاً رفتارها و فعالیت های خاص دانش آموزان را در بر می گیرد.
۵) خودسنجی و همسال سنجی: خودسنجی عبارت است از ارزشیابی فرد از عملکرد فعالیت های یادگیری خودش و همسال سنجی عبارت است از ارزشیابی دانش آموز از عملکرد و فعالیت های یادگیری همسالانش. هدف اساسی این دو روش، ایجاد احساس مسئولیت بیشتر به یادگیری خود و همسالان است.
۶) آزمون های مداد کاغذی: این آزمون ها بنا به نظر معلم در برخی از دروس مانند ریاضی اجرا می شود و باید به گونه ای طراحی شود، که دانش آموز احساس نگرانی و اضطراب نداشته باشد.
اجرای این آزمون ها همانند اجرای تکالیف کلاسی است. معلم باید در ارزیابی این آزمون ها، به دانش آموزان بازخورد توصیفی ارائه دهد و از دادن هرگونه نمره یا رتبه، بپرهیزد.
۷) تکالیف درسی: تکالیف درسی یکی از ابزارهای مهم ارزشیابی توصیفی است. اگر معلم در ارائه و بررسی تکالیف درسی، مدیریت خوبی داشته باشد، این ابزار می تواند عملکرد و فعالیت درسی دانش آموزان را به خوبی مورد سنجش و ارزیابی قرار دهد.
روش ارزیابی تکالیف درسی، همان روش ارائه بازخورد توصیفی است. اظهار نظر معلم در بررسی تکالیف درسی بر کیفیت کار دانش آموز می افزاید، بدین معنی که ضعف و قوت کار دانش آموز آشکار می شود، این امر به او کمک می کند تا کارایی و کیفیت فعالیت خود را بیشتر و بهتر کند.
46.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ضرب فرآیندی به دو روش
36.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ضرب مساحتی به دو روش