هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
#مهم_فوری
✅ثبت نام و انجام #تضمینی دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در ltms #نهم_شهریورماه
🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات
🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم
🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه
#هفتم
💢 برای سفارش انجام دوره به #آیدی زیر پیام دهید.
👇
@lte_ms
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
🔰 #اطلاعیه_مهم
🔶 طبق دستورالعمل شماره ۲۰۰/۱/۳۰۴۳۲ و شماره ۸۲۹۹۹_۱۴/۵/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بخشنامه ۴۳۲۶۳_۲۲/۳/۹۵ وزارت آموزش و پرورش، #کلیه_دانشجو_معلمان و نیروهای #جدیدالاستخدام #ملزم به گذراندن #دوره_روخوانی_و_روانخوانی_قرآن_کریم و #مهارتهای_هفتگانه_کامپیوتر_icdl می باشند و #شرط_استخدام_رسمی آنها خواهد بود.
🔻براساس بخشنامه های فوق الذکر، #کلیه_نیروهای_استخدام_شده #آزمایشی_پیمانی_رسمی چنانچه تا کنون مدرک دورهای الزامی را اخذ نکرده اند #ملزم به شرکت در دو دوره بالا می باشند.
🔹متقاضیانی که در آستانه ورود به آموزش و پرورش هستند #پرسنل_مدارس_غیردولتی #پرسنل_وظیفه و شرکت کنندگان #آزمونهای_استخدامی، توصیه می شود در دوره ها شرکت نمایند.
✅ در پایان دوره ها بعداز کسب نمره قبولی به داوطلبان #گواهینامه معتبر و رسمی بصورت الکترونیکی اعطاء خواهد شد همچنین دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم #بصورت_مستقیم_در_سامانه_ltms پرسنل ثبت می شود.
❇️ تاریخ ثبت نام از 1403/01/01 لغایت 1403/06/31
📣 نکات مهم در سامانه را حتما مطالعه بفرمایید.
✳️ تمام فرآیند این دوره بصورت مجازی و در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه روز میسر می باشد.
💢برای انجام دورها به آیدی زیر پیام دهید
👇🏾
@lte_ms
@lte_ms
❇️ پروفایل های #خدایاشکرت را سریعتر انجام میدهیم
📌 تنها آیدی مورد #اعتماد جهت انجام دورها
#پاسخگو
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
.
❌👇🏽
#فوری👇🏽
بزودی سوالات #پودمان در کانال LTMS قرار میگیرد جهت دسترسی ب سوالات عضو کانال شوید
👇🏽👇🏼
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
🔗 جزییات بیشتر 👆🏽
2_1152921504664371962.pdf
3.12M
#ریاضی #سیرتاپیاز قسمتی از کتاب سیر تا پیاز فصل اول ریاضی
2_1152921504664372623.pdf
498.8K
آزمون _مرور#همراه با پاسخ نامه
2_1152921504664373327.pdf
6.05M
#فصل_اول_ودوم#کتاب کار ریاضی چهارم
24.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازی _ضرب #ریاضی چهارم
48.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥👈 تدریس فارسي چهارم ابتدایی
❇️👈 دستور زبان فارسی
⏰👈 مبحث علائم نگارشی (سجاوندی)
☑️👈 قسمت اول
⏰👈 درس کوچ پرستوها
46.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه مبحث علائم نگارشی
29.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامهی مبحث علائم نگارشی
انواع املاء برای تقویت نوشتاری
🌾👈املای مشورتی : در مواقعی که شاگردی ضعیف است و در املا پیشرفت چندانی ندارد ، میتوان در هنگام دیکته ، دانشآموز ضعیف را کنار دانشآموز قوی نشاند تا بعضی از لغات را که برایش مشکل است ، با مشورت بنویسد. در نتیجه دانشآموز ضعیف ، هم آن لغت را به خوبی به ذهن میسپارد و هم با افت نمره به طور مکرر مواجه نمیشود. البته این روش نباید به طور مکرر یا همیشگی باشد.
✏️املای ویرایشی : در هنگام تصحیح کردن املا ، معلم ، صحیح لغات را نمینویسد تا دانشآموزان خودشان درست لغات را از کتاب پیدا کنند و بعد ما به آن املا نمره میدهیم. یعنی ، ابتدا دور کلمات اشتباه خط میکشیم و صحیح آن را بچهها مینویسند و ما به صحیح نوشتن آنها نمره میدهیم.
✒️املای کل خوانی : معلم بهتر است متن دیکته را قبل از املا برای بچهها بخواند ، ولی بچهها چیزی ننویسند و تنها گوش دهند. بعد از املا هم باید متن مجدداً خوانده شود ، یعنی در هر املا ، کل متن باید سه بار خوانده شود.
✏️املای هوایی : میتوان دیکته را به صورت شفاهی خواند و بچهها لغات مهم آن را در هوا انگشت نویسی کنند.
✏️املای لمسی – حدسی : نوع دیگر املا ، بازی و املا است بدین صورت که شاگرد پشت سری ، کلمات را با انگشت روی پشت فرد جلویی می نویسد تا شاگرد جلویی از روش حرکت انگشت فرد عقبی بتواند لغات را حدس بزند و بنویسد.
✏️املای روزنامه ای : بچهها می بایست روزنامه با خود به کلاس بیاورند و لغات را ببرند و از لغات بریده شده یک بند املا برای ما درست کنند و بر روی ورقه بچسبانند. این روش میتواند به صورت گروهی هم در خانه انجام گیرد.
✏️املای تکمیلی : میتوان املای را بدون نقطه ، بدون تشدید و یا به صورت لغات ناقص تایپ کرده و به دانشآموزان داد تا آنها در جای مناسب نقطه بگذارند و یا تشدید قرار دهند یا لغات ناقص را کامل کنند
✏️املای غلط یابی : میتوان دیکته را به صورت لغات صحیح و غلط در کنار هم قرار داد تا بچهها کلمه غلط را خط بزنند .
✏️املای تصویری : بدین صورت که چندین شکل را به دانشآموزان بدهیم تا آنها املای صحیح نام آن شکل ها را بنویسند.
✏️املای گروهی : به این شکل که بچهها را به گروههای ۵ یا ۶ نفره تقسیم میکنیم و در هر گروه ، هر خط را یک نفر از گروه مینویسد و در انتها نمره گروهی میدهیم و آن املا در پوشه کار گروهها قرار میگیرد.
📕املای انتخابی : هر گروه یک متن املا با کمک تمام اعضای گروه خود مینویسد و ما املای همه گروهها را جمعآوری کرده و میخوانیم و سپس یا بهترین متن را به کل کلاس ، دیکته میگوییم و یا از هر گروه یک پاراگراف انتخاب کرده و دیکته تلفیقی تهیه کرده و به کل کلاس ، دیکته میگوییم.
👭👪املای گروه به گروه : بچهها را گروهبندی میکنیم و سپس هر گروه متن دیکتهای را مینویسد و برای گروه دیگر میخواند تا آن گروه بنویسند.
📜املای متن نویسی : بچهها به گروههای ۵ یا ۶ نفره تقسیم میشوند. ۱۰ کلمه مهم از درس انتخاب میکنیم و از بچهها در گروهها میخواهیم که هر کدام جملهای را در ارتباط با درس بنویسند و از کلمات مهم مورد نظر استفاده کنند و هر گروه جملات خود را کنار هم گذاشته و یک متن کوتاه و زیبا بسازد.
🙇املای تقویت حافظه : بدین صورت که معلم متنی را روی تابلو مینویسد .بعد متن را برای دانشآموزان میخواند و سپس روی نوشتههایش روی تابلو پرده میکشد و بچهها باید هر آنچه از متن فهمیدهاند را بنویسند. سپس معلم پرده را از روی نوشته ها برمیدارد و بچهها متن خود را با متن تابلو مقایسه کرده و به خود امتیاز میدهند.
🎑املای آینهای : میتواند استفاده از آینه باشد بدین صورت که کلمات را بر عکس روی تابلو بنویسیم و بچهها با نگاه کردن به آینه درست آن را بنویسند و یا صحیح آن را بخوانند.
🚿املای آبکی : استفاده از آب و محیط حیاط مدرسه است. بدین ترتیب که بچهها به صورت انفرادی و یا گروهی با خود آبپاش به مدرسه میآورند و با آب ، دیکته را روی زمین مینویسند و گروهی نوشتههای هم را می خوانند