فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 آشنایی با صفت
.
📌 #کانال_گام ب گام چهارم دبستان
👇🏾🔗👇🏽
@Gambgam4
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
❌❌👇👇❌❌👇👇
🔶قابل توجه همکاران فرهنگی
🔴 #مهم_فوری👇👇👇
اگر میخواهید از هیچ دوره ضمن خدمتی جا نمونید عضو کانال زیر شوید
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
31.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۳- چگونه یک معلم با اقتدار باشیم ۱
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
33.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۴.چگونه یک معلم با اقتدار باشیم ۲
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
45.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۵.چگونه یک معلم با اقتدار باشیم ۳
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
#محتویات پوشه کار معلّم
كار پوشه معلم در برگيرندهی موارد زير است:
طرح درس روزانه درس به درس + تمامي مراحل اجراي كار + تمامي مراحلي كه در يك درس بايد به اجرا در آيد،كه بايد شامل روش تدريس به طور كامل باشد كه از جمله آن ميتوان به موارد زير اشاره کرد:
1- روشهاي ايجاد انگيزه مانند ذكر يك ضربالمثل يا يك دعاي زيبا يا شعر يا حديث، طرح شكلهاي مختلف مرتبط با مطالب متنوع درس همان روز
2- ذكر نكات كليدي درس
3-تقسيمبندي دانشآموزان به گروههاي مختلف و نامگذاري هر يك به يك نام
4- ذكر مطالب پيشنياز كه طرح مجدد آنها ذهن مخاطب را جهت پذيرش مباحث نو مهيا ميسازد .
5-ارزشيابي
- انجام ارزشيابي ابتدايي درس به صورت يك تست يا يك جمله
- آمادهسازي پيشاپيش مثالها، چارت آموزشي، يك وسيله كمك آموزشي، پوستر، فيلم، نرمافزار آموزشي (كليه اين وسايل مورد نياز در كلاس مي بايست قبلاً در داخل كار پوشه قرار دادهشود.
6- ارزشيابي مستمر: انجام مستمر ارزشيابي در حين تدريس با توجه به مطالب جديد طرح سوالات مناسب به صورت چها ر جوابي يا پاسخ كوتاه و مرتبط با مبحث جديد و تدوين آن در كارپوشه.
7- ارزشيابي پاياني: تدوين سؤالات از متن درس و مرتبط با مطالب نو اما با كمي تغييرات جزيي
8- تمرين و حل مسئله و پاسخگويي به سؤالات:
در طراحي تمرينهايي كه به دانشآموز داده ميشود بايد اين مسئله مد نظر قرار گيرد که كدام مبحث مورد توجه معلم است و قبلاً روي آن دقت شود و بر اساس نياز و به صورت هدفمند تمرينهايي طراحي گردد.
9- تجزيه و تحليل آزمونها:
بررسي هر يك از آزمونها با يكديگر و مقايسه ميزان پاسخگويي به هر يك از سؤالات و مقايسه دانشآموزان با يكديگر و نتايج كسبشده يك دانشآموز در آزمونهاي مختلف با خود او و بازبيني و تجديد نظر در تدريس باتوجه به نتايج تحليل.
10 طراحي تكليف خانه: طراحي شيوههاي مختلف براي واداشتن دانشآموز به درگير شدن با مطلب در طول روزهاي هفته و طي ساعات خارج از كلاس درس. مانند انجام كاردستي و تدوين آن در كار پوشه
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
✅✅محتویات پوشه ی کار معلم
✳️آزمون ورودی و ماهانه و عملکردی
✳️تکالیف آدینه و تابستان(پیک و کاربرگ و...)
✳️بودجه بندی
✳️طرح سالانه
✳️طرح درس روزانه
✳️برنامه ی کلاسی و...
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
برنامه سالانه ی آموزگاران ابتدایی :
با توکل به خدای تبارک وتعالی وبا آرزوی توفیق وموفقیت در سال تحصیلی جدید برنامه ی سالانه به شرح ذیل تنظیم می گردد:
1-شرکت در مراسم بازگشایی مدارس در اوّل مهر، معارفه با دانش آموزان
2-تنظیم برنامه هفتگی کلاسی
3-تنظیم برنامه ملاقات با اولیای دانش آموزان
4-دیدار با اولیا در هرماه (درصورت نیاز دعوت از آن ها در طول هفته)
5-شناخت کامل دانش آموزان از نظر جسمی، روحی، اخلاقی، درسی سال قبل، نکات ضعف ، قوت به کمک اولیا وپرونده تحصیلی
6-تدریس به موقع دروس طبق بودجه بندی سالانه ووضعیت یادگیری دانش آموزان و با توجه به شیوه های نوین یاددهی ویادگیری
7- تلفیق دروس با یکدیگر جهت تثبیت یادگیری (جغرافی با هنر ، جغرافی با ریاضی ، تمامی دروس با هنر ، علوم با ریاضی و...)
8 -توجه به کتاب آسمانی مسلمانان وتدریس با علاقه مندی بیشتر ، تهیه نوار یا سی دی مربوطه به دانش آموزان، تشویق به حفظ آیات، ترتیل خوانی، تشویق به حفظ پیام های قرآنی ، خواندن پیامها قبل از درس
9-شرکت در طرح های ارسالی اداره آموزش وپرورش مربوط به پایه تدریس
10-تعیین نماینده اولیا جهت ارتباط هماهنگ با اولیا برای پیشرفت در کارهای آموزشی وفرهنگی
11-برگزاری جشن با همکاری دانش آموزان واولیا آن ها در درس هدیه های آسمان (جشن مبعث، نیمه شعبان، میلاد امامان )
12 -برگزاری جشن با همکاری وهماهنگی مدیر و معاون پرورشی و دانش آموزان واولیا آن ها ( ملی و مذهبی)
13-برگزاری اردو های علمی و فرهنگی وتفریحی تشویقی با هماهنگی مدیر و معاون پرورشی (مثل دیدار از موزه ها ، مکانهای تاریخی ، امام زاده ها و...)
14-توجه به تفاوتهای فردی دانش آموزان
15-رسیدگی به دانش آموزان ضعیف وسعی در رفع مشکل آنها
16-برگزاری آزمون های ماهانه ،میان ترم ،پایان ترم ،علمی وارائه بازخوردهای لازم
17-تشویق دانش آموزان تلاشگر در هر ماه نسبت به ماه قبل (ویژه دانش آموزان متوسط به پایین )
18-توجه به نکات انضباطی وبهداشتی دانش آموزان
19-فعال نمودن کتابخانه ی کلاس وتعیین مسئول کتابخانه ازبین دانش آموزان
20-تشویق به موقع دانش آموزان با کارت های امتیاز یا جوایز
21-تنظیم طرح تشویقی ایستگاه شادی جهت ایجاد انگیزه برای انجام فعالیت های خارج از کلاس و پیشرفت تحصیلی
22-توجه به پوشه کار دانش آموزان وارائه عملکرد و بازخورد مناسب
23 -توجه به خط دانش آموزان و تشویق به خوش خطی (هنر)
24 -دادن مسئولیت های مختلف به دانش آموزان ازقبیل: همیار معلم ، نماینده کلاس، بهداشتیار، نماینده پرورشی، مسئول کمد کلاس، مسئول کتابخانه کلاس و...
25 -تشویق دانش آموزان در اهدای کتاب داستان به کتابخانه
26-برپایی نمایشگاه از دست ساخته های دانش آموزان
27 -تنظیم دفترانضباطی
28-اجرای طرح گروه بندی دانش آموزان
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
☘️ از سلسله وظایف من معلم در ماه مهر
👇
🌼در هفته اول مهر لازم است من معلم نسبت به :
🌿جانمایی بچه ها در کلاس
🌿شناسایی اسمی تک تک بچه ها
🌿تکمیل جدول شماره 1 دفتر مدیریت کلاس
🌿ارائه ی برنامه هفتگی به تک تک بچه ها
🌿بررسی فرم الف پیشرفت تحصیلی تک تک بچه ها
🌿 تهیه و مدیریت تجهیزات آموزشی کلاسی
🌿برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی به منظور ارزشیابی آغازین ( ورودی ) و تعیین نقطه ی شروع آموزش هر درس
اقدام آگاهانه داشته باشم
🌼در هفته دوم مهر لازم است من معلم نسبت به :
🌿ثبت مشخصات بچه ها روی پوشه کار و نصب نشانه ی خاص مثل عکس مثل نقاشی مثل هر نشانه ی انتخابی دانش اموز در شیرازه ی پوشه های کار با مشارکت دانش آموز و در صورت امکان والدین آنها در کلاس و در یک زنگ خاص .
🌿پر کردن فرم برگ شرح حال پوشه کار
🌿تکمیل جدول بودجه بندی دفتر مدیریت کلاس بر اساس میانگین عملکرد بچه های کلاس
🌿ثبت برنامه هفتگی در دفتر مدیریت کلاس
🌿برگزاری آزمونک بعد از هر درس جهت تعیین میزان اثربخشی تدریس خود و درک یادگیری دانش آموزان به شکل شفاهی یا کتبی و با نمونه گیری از بچه ها با توانایی های مختلف اقدام لازم به عمل آورم .
🌼 در هفته سوم مهر لازم است من معلم نسبت به :
🌿 برنامه ریزی به منظور برگزاری جلسه عمومی توجیهی برای والدین
🌿 ثبت غیبت دانش آموزان در جدول شماره 6
🌿 برگزاری آزمونک بعد از هر درس جهت تعیین میزان اثربخشی تدریس خود و درک یادگیری دانش آموزان به شکل شفاهی یا کتبی و با نمونه گیری از بچه ها با توانایی های مختلف .
🌿شناسایی و تشکیل گروه های یادگیری دانش آموزی در کلاس
اقدام لازم به عمل آورم .
🌼 در هفته چهارم مهر لازم است من معلم نسبت به :
🌿 برگزاری جلسه عمومی توجیهی برای والدین
🌿 ثبت غیبت دانش آموزان در جدول شماره 6
🌿برگزاری آزمون تراکمی ( به معنای طرح پرسش از درس هایی که تا پایان مهر تدریس شده )
🌿 برگزاری آزمونک بعد از تدریس هر درس جهت تعیین میزان اثربخشی تدریس خود و درک یادگیری دانش آموزان به شکل شفاهی یا کتبی و با نمونه گیری از بچه ها با توانایی های مختلف .
نکته :
توصیه می شود در این خصوص دو فایل صوتی موجود در کانال پیرامون تصحیح آزمون ها و ارائه ی بازخورد و مدیریت آن در پوشه کار، گوش دهید .
🌿 مدیریت گروه های یادگیری دانش آموزی در کلاس
🌿 آموزش دانش آموزان در خصوص چگونگی بررسی شواهد پیشرفت تحصیلی و تکمیل فرم خود ارزیابی از پوشه کار (گامی هدفمند در جهت یادگیری و تقویت مهارت های فراشناختی )
🌿 آموزش دانش آموزان در خصوص چگونگی همسال سنجی ( گامی هدفمند در جهت یادگیری و تقویت مهارت های فراشناختی )
اقدام لازم به عمل آورم .
🌼 و بالاخره قبل از ماه آبان لازم است من معلم نسبت به :
🌿آماده سازی پوشه کار ها و تحویل به بچه ها تا فرم خود ارزیابی ماه مهر را تکمیل کنند ( با این کار ضمن تقویت مهارت فراشناختی به دانش آموز امكان ميدهد تا شاهد رشد و پيشرفت خود باشد و درنتیجه باعث افزایش اعتمادبهنفس او میگردد.
امكان ميدهد تا اشتباهات خود را بشناسد و اصلاح نماید. اين كار، توان ريسك كردن، نهراسيدن از اشتباه، جرئت پذيرش اشتباه و اصلاح آن را به وي ميدهد. بهاینترتیب دانشآموز را در فرايند آموزش خود سهيم ميسازد.
فرصت ميدهد تا بين آموختههاي قبلي و جديد خود ارتباط برقرار كند و «مهارت خودارزیابی» که از بنیادیترین اصل از اصول تعلیم و تربیت است را در دانشآموز تقویت نماید.
امكان ميدهد تا از طريق ارائهی پوشه کار، ميزان تواناييها و دانش خود را مستند سازد.
امكان میدهد تا غيرمستقيم در فرايند يادگيري مفاهيم درسي خود، سهيم گردد
امكان ميدهد تا با انتخاب و قرار دادن نمونه كارهايش در پوشه کار خود، فرصت تمرين براي تصميمگيريهاي آگاهانه و قضاوت مسئولانه پیدا نماید.
🌿 دعوت موردی از والدین دانش آموزانی که ایست یادگیری دارند و مطلع نمودن آنها از وضعیت عملکرد فرزندشان و درج این دعوت در فرم شماره 7 دفتر مدیریت کلاسی
🌿 برگزاری آزمون تراکمی ( به معنای طرح پرسش از درس هایی که تا پایان مهر تدریس شده )
🌿مدیریت گروه های یادگیری دانش آموزی در کلاس
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
🌻رهنمود هايی اساسی در نحوه ی تكميل دفتر مديريت فرايندهای كلاس
👌🏻دو نکته ی مهم و کلیدی در مورد دفتر مدیریت فرایندهای کلاس:
الف) دفتر مدیریت فرایندهای کلاس همانند یکی از ابزارهای ارزشیابی توصیفی است و اهمّیّتی در همین حد دارد نه بیش تر.
ب) دفتر مدیریت فرایندهای کلاس برای ثبت نتایج ارزشیابی های شفاهی از دروس است (جدول شماره پنج ) لذا نباید ارزشیابی شفاهی را با درس شفاهی اشتباه گرفت.
در واقع ما درسی با عنوان درس شفاهی یا درس کتبی نداریم بلکه ارزش یابی شفاهی و کتبی داریم. لذا با تکیه به این نکته می فهمیم که نتایج ارزشیابی تمامی دروسی را که به صورت شفاهی انجام می پذیرد، می توانیم در دفتر مدیریت فرایندهای کلاس ثبت نماییم. چه ماده ی درسی قرآن باشد و چه ریاضی یا علوم
👈🏻در این جا توجّه به این نکته حائز اهمّیّت است که بعضی از دروس قابلیت بیش تری برای ارزیابی شفاهی دارند و بعضی از دروس قابلیت بیش تری برای ارزیابی کتبی دارند. تشخیص نوع ارزشیابی ( شفاهی / کتبی ) بنا به صلاح دید معلّم مربوطه صورت می پذیرد.
🍃 نکات مورد توجّه در تنظیم جدول شماره ی 2 و 1/ برنامه ی درسی:
برنامه ی درسی در ابتدای سال تحصیلی توسّط معلّم مربوطه و با هماهنگی مدیر مدرسه تنظیم می گردد که در تنظیم برنامه ی هفتگی رعایت موارد زیر توصیه می شود:
1-رعایت ساعات مصوب دروس ( مطرح شده در جدول شماره 1 )
2-رعایت ساعات درس قرآن در زنگ های اوّل و دوم و در روزهای غیر متوالی ( که طیّ نامه ی شماره 905/13263/1857 مورخه 9/7/90 به کلیه مدارس ارسال شده است.)
3-تنوّع دروس در ساعات اوّل ( به غیر از پایه ی سوّم که از اوّل آبان ماه تا بیستم آذر ماه هر روز زنگ اوّل قرآن خواهد بود. که طیّ بخشنامه ی شماره ی 904/16082/1857 مورخه ی 2/8/90 به مدارس ارسال شده است. )
4-پرهیز از توالی دروسی مانند ورزش و هنر در یک روز
5-تنظیم دروس در روزهای غیر متوالی تا حدّ امکان
6-استفاده از مشارکت دانش آموزان در تنظیم برنامه
🍃نکات مورد توجه در تنظیم جدول شماره 3 / زمانبندی برای تدریس دروس:
1-این جدول توسّط معلّم، برای هر پایه ی تحصیلی به تفکیک دروس و اهداف آن، برای کلّ سال تحصیلی به صورت دو نیمه ( دو هفته یک بار ) تهیّه و تنظیم می شود. به طوری که در پایان اردیبهشت ماه، کلّ کتاب درسی به طور کامل تدریس شده باشد.
2-نیمه ی اوّل فروردین ماه منظور نخواهد شد.( به علّت تعطیلات عید نوروز )
🍃نکات مورد توجّه در تنظيم جدول شماره ی 4 / ثبت غيبت دانش آموزان :*
1-در این جدول اسامی دانش آموزان بر اساس اطّلاعات دفتر آمار نوشته می شود.
2- منحصراً غیبت هر دانش آموز و تاریخ و نوع غیبت آن در این جدول ثبت می گردد.
3-بر اساس نتیجه جلسه ی ناظرین علمی استان، جمع بندی غیبت ها به صورت نوبت اوّل و نوبت دوم صورت می گیرد.
4- توجّه به آیین نامه اجرایی مدارس در مورد غیبت دانش آموزان و رعایت حدّاکثر غیبت مجاز، مورد انتظار است.
5- اگر دانش آموزی فقط یک یا دو زنگ آخر را با اجازه والدینش از مدرسه برود، برای ثبت در جدول شماره ی چهار، برای همان تاریخ غیبت ثبت می شود با این تفاوت که در قسمت علّت، به صورت زیر نوشته می شود:
موجّه ( زنگ آخر )
🍃نکات مورد توجّه در تنظيم جدول شماره ی 5 / ثبت عملکرد دانش آموزان:*
1-این جدول برای ثبت عملکرد هر دانش آموز تهیّه و تنظیم شده است.
2-در صورتی که امکان ثبت فعّالیّت ها و اطّلاعات عملکردی مربوط به دانش آموز در پوشه ی کار نباشد، از این جدول استفاده می شود.
3-همکاران محترم مختار هستند با توجّه به اهمّیّت و ضرورت هر درس و نوع فعّالیّت صورت گرفته توسّط دانش آموز، نسبت به ثبت آن اقدام نمایند. بنابراین هیچ اجباری برای قید تمام دروس نیست.
4-لازم نیست برای تمام دانش آموزان به یک میزان ردیف در جدول تکمیل شود. چه از لحاظ تعداد ردیف ها و چه از لحاظ عنوان درس.
( به عبارت دیگر، مثلاً ملزم نیستیم که برای تمامی دانش آموزان شش مورد و حتماً دروسی مانند قرآن، هدیه های آسمان، علوم و ... بنویسیم.)
5-لازم نیست برای هر درس، هر ماه یک ارزیابی در دفتر مدیریت فرایندهای کلاس ثبت شود.
چرا که اگر نیاز به ارزیابی شفاهی نباشد و به صورت کتبی ارزیابی شده و در پوشه ی کار ثبت شده باشد، دیگر نیاز به ثبت در دفتر مدیریت فرایندهای کلاس نمی باشد.
6-از این جدول برای ثبت نتایج ارزیابی های کلّی مربوط به " مطالب آموزش داده شده ی مرتبط با یک مفهوم یا موضوع " استفاده می شود نه برای ثبت موارد جزئی
7-برای معلّمین مادّه ی درسی تربیت بدنی، دفتر ویژه ای در حال طرّاحی و چاپ می باشد که متعاقباً اعلام خواهد شد.
8-در ثبت عملکرد دانش آموز در این جدول از مقیاس های " خیلی خوب، خوب، قابل قبول، نیاز به تلاش و آموزش بیش تر " استفاده نخواهد شد.
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻
.
👇🏾👇🏿
@hamyari_4
37.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۶.چگونه یک معلم با اقتدار باشیم ۴
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
1_1045612138.pdf
6.75M
کتاب راهنمای تدریس ریاضی چهارم
فصل اول
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
راهنمای_معلم_فصل_دوم_ریاضی_چهارم_شکرانه.pdf
271.2K
کتاب راهنمای تدریس ریاضی چهارم
فصل دوم
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
راهنمای_معلم_فصل_سوم_ریاضی_چهارم_شکرانه.pdf
233.1K
کتاب راهنمای تدریس ریاضی چهارم
فصل سوم
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
راهنمای_معلم_فصل_چهارم_ریاضی_چهارم_شکرانه.pdf
686.1K
کتاب راهنمای تدریس ریاضی چهارم
فصل چهارم
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
راهنمای_معلم_فصل_هفتم_ریاضی_چهارم_شکرانه.pdf
584.2K
کتاب راهنمای تدریس ریاضی چهارم
فصل هفتم
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
شعر های کتاب .pdf
16.1M
شعرهای کتاب
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
#مهم_فوری👇👇
💢 #مجموعه_گروههای_همیاری (کشوری)
👇🏿👇🏼👇👇🏾
🌼
گروه همیاری پایه اول (کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1020461274Cdab9abcdf4
🌼🌼
لینک گروه همیاری پایه دوم (کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1077805274C6520fc5bad
🌼🌼🌼
لینک گروه همیاری پایه سوم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1082065114Cd5abc836cc
🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه چهارم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1085276378C0a9f645518
🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه پنجم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1089732826C27d3fae7a9
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
گروه همیاری پایه ششم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1091240154C1ed42badf8
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
همیاری پایه هفتم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1108279514C298ea24024
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
همیاری پایه هشتم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1125187802Ceb6b4d48ab
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
همیاری پایه نهم(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1409745114C233b89f0ae
🌼🌷🌼🌷
گروه همیاری چند پایه ها(کشوری)
https://eitaa.com/joinchat/1108279514Cbc6068656c
🌷🌼🌷🌼🌷🌼
💢 کانال اطلاع رسانی دورهای ضمن خدمت👇🏿👇🏾
https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf
✅کانال اخبار فرهنگیان 👇🏾👇🏿
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d
مطالب آموزشي پوشه كار 1395.pdf
1.77M
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
راهنمای-فرمهای-پوشه-کار.docx
158.1K
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
فهرست محتوا در پوشه کار.pdf
94.6K
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
فهرست محتوی-مهم.pdf
94.6K
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃