eitaa logo
کانال همیاری پایه چهارم (کشوری)
26.4هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
6.5هزار ویدیو
5.8هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🟢لینک گروه همیاری پایه چهارم
مشاهده در ایتا
دانلود
29.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس سوم مطالعات اجتماعی 👈 خرید و فروش در محله 📌 قسمت اول . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
31.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس سوم مطالعات اجتماعی 👈 خرید و فروش در محله 📌 قسمت دوم . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
مطالعات سه درس اول.pdf
226.9K
💥آزمون مطالعات اجتماعی 💥درس اول ، دوم ، سوم . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فصل دوم حل مسئله ریاضی چهارم اصفهان طرح شهید همت . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فصل دوم درس شماره ۱ شناخت کسرها ریاضی چهارم اصفهان طرح شهید همت . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فصل دوم درس شماره ۲ جمع و تفریق کسرها ریاضی چهارم اصفهان طرح شهید همت . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فصل دوم درس شماره 3 تساوی کسرها ریاضی چهارم اصفهان طرح شهید همت . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فصل دوم درس شماره ۴ ضرب عدد در کسر ریاضی چهارم اصفهان طرح شهید همت . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
915_22726727905099.pdf
857.6K
مجموعه داستان های کن و بگو . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس مطالعات اجتماعی 💢 درس دوم 🔶 قسمت اول . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
35.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس مطالعات اجتماعی 💢 درس دوم 🔶 قسمت دوم . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
41.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🌺 تدریس جدید ❗ الگوها ❗ مبحث خیلی خیلی مهم ❌ شکل ؟ را بدست بیاورید ✔️ !! روش اول !! فیلم شماره 1 👆🏻 صفحه ۹ کتاب درسی کارشناس تدریس:سیده عاطفه احمدپور . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
51.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس جدید ❗ الگوها ❗ مبحث خیلی خیلی مهم ❌ شکل ؟ را بدست بیاورید ✔️ !! روش دوم !! فیلم شماره 2 👆🏻 صفحه ۹ کتاب درسی کارشناس تدریس:سیده عاطفه احمدپور . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
29.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس جدید ❗ الگوها ❗ مبحث خیلی خیلی مهم ❌ شکل ؟ را بدست بیاورید ✔️ !! روش اول !! فیلم شماره 3 👆🏻 صفحه ۱۰ کتاب درسی کارشناس تدریس:سیده عاطفه احمدپور . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس جدید ❗ الگوها ❗ مبحث خیلی خیلی مهم ❌ شکل ؟ را بدست بیاورید ✔️ !! روش دوم !! فیلم شماره 4 👆🏻 صفحه ۱۰ کتاب درسی کارشناس تدریس:سیده عاطفه احمدپور . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
26.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس جدید ❗ الگوها ❗ مبحث خیلی خیلی مهم ❌ شکل بعدی را بدست بیاورید ✔️ فیلم شماره 5 👆🏻 صفحه ۱۰ کتاب درسی کارشناس تدریس:سیده عاطفه احمدپور . 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
. 📌 ب گام چهارم دبستان 👇🏾🔗👇🏽 @Gambgam4
خلاق و با نشاط داشته باشی حتما عضو این کانال شو 👇🏽👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d 📌همراه با چالش های جذاب👆🏾
🔰 🔶 طبق دستورالعمل شماره ۲۰۰/۱/۳۰۴۳۲ و شماره ۸۲۹۹۹_۱۴/۵/۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بخشنامه ۴۳۲۶۳_۲۲/۳/۹۵ وزارت آموزش و پرورش، و نیروهای به گذراندن و می باشند و آنها خواهد بود. 🔻براساس بخشنامه های فوق الذکر، چنانچه تا کنون مدرک دورهای الزامی را اخذ نکرده اند به شرکت در دو دوره بالا می باشند. 🔹متقاضیانی که در آستانه ورود به آموزش و پرورش هستند و شرکت کنندگان ، توصیه می شود در دوره ها شرکت نمایند. ✅ در پایان دوره ها بعداز کسب نمره قبولی به داوطلبان معتبر و رسمی بصورت الکترونیکی اعطاء خواهد شد همچنین دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پرسنل ثبت می شود. ❇️ تاریخ ثبت نام از 1402/06/25 لغایت 1402/08/30 📣 نکات مهم در سامانه را حتما مطالعه بفرمایید. ✳️ تمام فرآیند این دوره بصورت مجازی و در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه روز میسر می باشد. 💢برای انجام دورها به آیدی زیر پیام دهید 👇🏾 @lte_ms @lte_ms
کاربرگ جهت رنگ آمیزی فلش قرآنی . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
کاربرگ جهت آموزش کسر روی ساعت برگه را پرینت گرفته همراه یک تلق شفاف . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹تسهیل  در یادگیری ضرب و تقسیم بر 10،100،1000 آموزش ریاضی با بازی ،دست ورزی و خلاقیت . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥چرخ ضرب- یادگیری لذت بخش🌸 آموزش ضرب آموزش ریاضی با دست ورزی،بازی و خلاقیت . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
🔴گزارش کار آزمایش صفحه ی 6 : 🌱موضوع آزمایش: جداسازی ماسه و مهره و تیله 🌱مواد لازم: ظرف شیشه ای در دار،مداد،مهره و تیله،بشقاب،لیوان یونولیتی یا کاغذی 🌱شرح آزمایش: مقداری ماسه و چند عدد مهره و تیله را در ظرفی در دار میریزیم و تکان میدهیم. یک لیوان کاغذی برمیداریم و با نوک مداد چند سوراخ ریز در ته آن ایجاد میکنیم،لیوان را در بشقاب می گذاریم و مواد درون ظرف را داخل لیوان می ریزیم. لیوان را برمی داریم و به آرامی تکان می دهیم. 🌱نتیجه گیری : هنگامی که لیوان را تکان می دهیم ماسه ها از لیوان خارج می شوند و درون بشقاب می ریزند و مهره و تیله ها در لیوان باقی می مانند. در واقع ماسه از مهره و تیله جدا می شود. . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
🔴گزارش کار آزمایش صفحه ی 8 : 🌱موضوع آزمایش: مشاهده ی مخلوط های یکنواخت و غیریکنواخت 🌱مواد لازم: 3عدد لیوان،روغن مایع،قاشق،گچ،قند 🌱شرح آزمایش: درون 3 لیوان که قبلا آن ها را شماره گذاری کرده ایم تا نیمه آب می ریزیم. در لیوان شماره ی (1)، سه حبه قند و در لیوان شماره ی (2)، سه قاشق روغن مایع و در لیوان شماره ی (3)، سه قاشق گچ یا آرد می ریزیم و آن ها را با قاشق هم می زنیم. 🌱نتیجه گیری : قند به طور یکنواخت در آب حل می شود و محلول به دست آمده شفاف است و ته نشین نمی شود. روغن در آب حل نمی شود و شفاف نیست رونشین می شود گچ در آب ته نشین می شود و شفاف نیست. در واقع بعضی از مخلوط ها شفاف هستند و مواد مخلوط شده به طور یکنواخت پخش شده اند ولی بعضی از مخلوط ها شفاف نیستند و مواد مخلوط شده به طور یکنواخت پخش نشده اند. . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
🔴گزارش کار آزمایش صفحه ی 10: 🌱موضوع آزمایش : بررسی زمان حل شدن شاخه نبات و نبات خرد شده و پودر نبات در آب 🌱مواد لازم : هاون ،قاشق ،آب ،شاخه نبات ،نبات خرد شده ،پودر نبات ،لیوان ،زمان سنج 🌱درون 3 لیوان که قبلا آن ها را شماره گذاری کرده ایم تا نیمه آب معمولی می ریزیم. سه شاخه نبات تقریبا برابر برمی داریم،یکی از آن ها را خرد می کنیم و دیگری را در هاون می کوبیم تا پودر شود. شاخه نبات را در لیوان شماره(1)،می اندازیم و بت قاشق هم می زنیم تا نبات کاملا در آب حل شود.هم زمان،زمان سنج را روشن می کنیم و زمان لازم برای حل شدن شاخه نبات را یادداشت می کنیم. این کار را برای خرده نبات و پود نبات تکرار می کنیم. 🌱نتیجه گیری : هرچقدر ذرات نبات ریزتر باشد در زمان کمتری در آب حل می شود. پودر نبات زودتر از شاخه نبات و خرده نبات در آب حل شد. هرچه ذرات ماده ریزتر باشد خیلی زودتر در آب حل می شود. . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
🔴گزارش کار آزمایش صفحه ی 11: 🌱موضوع آزمایش : بررسی زمان حل شدن شکر در آب داغ و آب نیم گرم و آب سرد 🌱مواد لازم: آب داغ،آب نیم گرم ،آب سرد ،لیوان ،شکر ،قاشق ،زمان سنج 🌱شرح آزمایش: در یک لیوان تا نیمه آب سرد می ریزیم. دو قاشق چای خوری شکر به آب لیوان اضافه می کنیم و زمان سنج را روشن می کنیم. مخلوط آب و شکر را با قاشق هم می زنیم تا شکر به طور کامل حل شود.زمانی را که برای حل شدن شکر لازم است را یادداشت می کنیم. همین آزمایش را با آب نیم گرم و آب داغ تکرار می کنیم و زمان ها را یادداشت می کنیم. 🌱نتیجه گیری: شکر در زمان کمتری در آب حل شد. هرچقدر آب داغ تر باشد زمان کمتری طول می کشد تا شکر در آن حل شود. دما یکی از عوامل موثر در انحلال پذیری هست. . 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4