30.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوع فایل:#فیلم
درس:فارسی
موضوع: نام نیکو
مدرس: الهام درخشان
دبستان: مهدوی
ناحیه:۳ استان اصفهان
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
تلفیق هنر و علوم فصل ۶
ساختار چشم و گوش
ساحت اعتقادی-ساحت زیبا شناختی-ساحت علمی فناوری
آموزگار مهسا شریف زاده
مدرسه استقلال
ناحیه۳ پایه پنجم
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
تلفیق هنر و فارسی (گسترش جملات)
ساحت زیبا شناختی و علمی فناوری
آموزگار مهسا شریف زاده
پایه پنجم
مدرسه استقلال
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
۱-بازخورد باید زمانی ارائه شود که دانش آموزهنوز در حال یادگیری مفاهیم است.
۲- مقدار و محتوای بازخورد باید طوری باشد که دانش آموز را از وضعیت یادگیری و راهکارهای اصلاحی آن کاملا آگاه سازد تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع بازخورد کتبی شفاهی یا نمایشی به توانایی خواندن دانش آموز و نیز ماهیت تکلیف
بستگی دارد.
۳-بازخورد بنا بر صلاحدید معلم بهتر است بیشترشفاهی باشد و همه تکالیف بازخورد نمی خواهد.
۴- در موارد زیر دادن بازخورد کتبی اجتناب ناپذیر است
الف) فرم الف کارنامه توصیفی
ب) برگه ای که در پوشه کار قرار میگیرد
ج)جایی که فراگیر اشکال اساسی دارد و جهت بازخورد تغییر رفتار یادگیری او قرار دهید.
د) هنگامی که فراگیر کار خارق العاده یا برجسته ای انجام دهد.
۵-در ارائه بازخورد به سن و شرایط مخاطب توجه شود.
-۶ پیشنهاد میشود جهت ارائه بازخورد از شیوه های زیر استفاده گردد در حاشیه سوالات یا تکالیف
الف - تأییدی مطالب کامل نوشته شده را تایید کنید.
ب - اصلاحی: پاسخ اشتباه تذکر داده و درست آن گفته شود.
ج_روشنگر :ضمن اعلام اشتباه بودن پاسخ دلیل اشتباه بیان شود.
د-ترمیمی: ضمن اعلام اشتباه بودن روشی و یاپیشنهادی برای رسیدن به پاسخ صحیح ارائه می شود.
7-در ارائه اسناد از بازخوردهای مجاز فرایندی استفاده شود.
- استفاده از مقیاس درجه بندی خیلی خوب ,خوب قابل قبول نیاز به تلاش بیشتر در موارد زیرمجاز است:
الف- ( کارنامه پیشرفت تحصیلی / تربیتی
ب_ فهرست وارسی چک لیست
ت -جدول توصیف عملکرد جدول انتظارات
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
🔴 نباید های بازخورد :
۱ -استفاده مکرر از بازخوردهای موزون کارت امتیاز بر چسبها و مهرهای آفرین و .....
این نوع بازخوردهای از پیش تعیین ری در مورد شده چون فاصله عملکرد موجود یادگیرنده را در رسیدن به اهداف یت تکلیف یادگیری مشخص نمیکند و در نقش قضاوت ظاهر میشود ولی توانایی ست بیشتر تغییر عملکرد یا اصلاح و بهبود را ندارد بازخورد توصیفی محسوب
نمایشی به خواهد.
۲- ارائه بازخورد کتبی به تمامی تکالیف و آزمونها و کتابهای درسی و گزارش ها
۳- نوشتن بازخورد کتبی در جدول توصیف عملکردی که فراگیر به تمامی اهداف دست یافته است.
۴-مقیاس های خیلی خوب خوب قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر را به تنهایی پای برگه نوشتن و تیک زدن
📚منبع:
کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۱۱۸
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه شنبه های بدون کیف ، اجرای فعالیت های آموزشی تلفیقی و داشتن یک روز متفاوت وشاد
کاری از کلاس پنجم یک
دبستان: پسرانه شیخ بهایی
ناحیه سه آموزش و پرورش
مدیر مدرسه: جناب آقای دکتر عباسی
آموزگار : رامینا حسینی نژاد
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
16 آزمون (باقرلو) درس 1 تا 7.zip
6.44M
16 آزمون از درس 1 تا 7 علوم ششم
☘️#نوبت اول علوم
🍄#آزمون_علوم
آزمون درس اول تا هفتم علوم ششم 👌
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
35.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#چهارم
#پنجم
#ششم
ضرب مساحتی
مساحتی کوتاه
مساحتی بلند
با این تدریس کسی نباید بگه ضرب مساحتی سخته ها😎
.
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه پنجم
👇👇👇🏿
@hamyari_5
هدایت شده از اخبار فرهنگیان و استخدام
❌❌
#مهم_فوری👇🏿
سلام همکاران گرامی با توجه به تقاضای بالا شما همکاران برای ثبت نمرات سیدا
و اینکه در فضای مجازی اطمینان سخت است
افراد مورد نظر ک قابل اطمینان است را بشما معرفی میکنم
💢جهت #ثبت_نمرات_سیدا به آیدی زیر مراجعه نمایید
👇🏾
1⃣ @sharifi_teacher5
ادمین گروه پایه پنجم همیاری 👆🏼
2⃣ @Jafarpour_6
ادمین گروه پایه اول همیاری 👆🏽
3⃣ @Teacher_se
ادمین گروه پایه سوم همیاری 👆🏽
4⃣ @Ahdiyeeee
ادمین گروه پایه دوم همیاری 👆🏽
5⃣ @Mandananezam
ادمین گروه پایه ششم همیاری 👆🏽
✅ تمام #همکاران از #ادمین_های_گروههای_همیاری_کشوری هستند
👆🏽👆🏾👆🏾👆🏿
✅مدیریت گروههای #دهگانه ٫_همیاری_کشوری
#پاسخگو
#سیدا
#ثبت
❌❌👆👆❌❌👆👆