eitaa logo
کانال همیاری پایه ششم (کشوری)
25.9هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
4.6هزار ویدیو
5.7هزار فایل
🟢لینک گروه همیاری پایه ششم 👇 لینک کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/3257204952C1ae8c65302 👇 @hamyari_6
مشاهده در ایتا
دانلود
38503522646640.pdf
135.5K
با سلام و احترام مواردی که در بازدید کلاس های درس مقطع ابتدایی توسط گروه های آموزشی مورد بررسی قرارمیگیرد بصورت فایل pdf خدمت شما بزرگواران ارسال میشود،، فایل را در اختیار همکاران قرار داده تا ان شاالله همه موارد در کلاس همیشه رعایت شوند و در صورت ایجاد هرگونه سوال یا ابهام یا پیشنهاد، آموزگاران با راهبران و سرگروه های آموزشی در ارتباط باشند.باتشکر ____________ 👇👇 @hamyari_6
طرح درس.pdf
196.2K
نمونه طرح درس خوانا پایه ششم ____________ 👇👇 @hamyari_6
____________ 👇👇 @hamyari_6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 صفحه ۲۵ 💥جمع وتفریق کسرها 💥کوچکترین_مخرج_مشترک 💥استاد حمزه ای 💥 ________ 👇👇 @hamyari_6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 صفحه ۲۶ 💥جمع وتفریق کسرها 💥کوجکترین‌مخرج مشترک 💥استاد حمزه ای 💥 ________ 👇👇 @hamyari_6
بازخورد۳.pdf
1.04M
نمونه_های_پیشنهادی_بازخورد_1-1.pdf ________ 👇👇 @hamyari_6
_____________ 👇👇 @hamyari_6
👈🌸تفکرو پژوهش🌸 🔴 لینک فیلم ها 👇👇👇جهت استفاده در کلاس من عاقبت از این پل خواهم گذشت https://www.aparat.com/v/0kLbn ماه بود و روباه https://www.aparat.com/v/OwlSA لی لی حوضک https://www.aparat.com/v/8GXRu کیمیاگر https://www.aparat.com/v/1jCMo کشاورز و ربات https://www.aparat.com/v/rpvCR چرخ ریسک https://www.aparat.com/v/X6sxD درخت بخشنده https://www.aparat.com/v/m7s9h خفاش دیوانه https://www.aparat.com/v/iUdEJ تپه کوچک https://www.aparat.com/v/AcxzC بهتر از سیب https://www.aparat.com/v/OajET کیمیاگر https://www.aparat.com/v/bj4qN آخر خط https://www.aparat.com/v/hD8Oi فیلم آقکند https://www.aparat.com/v/dntvZ/ بوی خوش مدینه https://www.aparat.com/v/gzrFH/ پرواز کن پرواز https://www.aparat.com/v/e42fW نارنجی پوش امانتدار https://aparat.com/v/hjs6L _________ 👇👇 @hamyari_6
💥تکالیف خلاق و مشترک برای تمامی‌درسهای فارسی ▫️كلمات بی نقطه و یک نقطه و ... را از درس پیدا کن و بنویس ▫️کلمات سه حرفی ، چهار حرفی و... را از درس پیدا کن و بنویس ▫️جملات پرسشی درس را بنویس ▫️جملات نقل قول درس را بنویس ▫️کلماتی که حروف (ص ث ط ت و...) دارند را از درس پیدا کن و بنویس ▪️کلمات تشدید دار درس را پیدا کن و بنویس ( قبل از دادن تمامی این تکالیف " حتما خودتون چک کنید که کلمات زیاد و خسته کننده نباشه و همیشگی هم نباشد چون باعث زدگی و خستگی بچه ها از انجام تکالیف میشود ) ▪️۳ کلمه بنویس که تمام نقطه های آن بالا باشد ▪️۳ کلمه بنویس‌که تمام نقطه های آن پایین باشد ▪️۳ کلمه بنویس که هم نقطه در بالا داشته باشد و هم در پایین . ▪️۵ کلمه بنویس که حروف آن ها به هم چسبیده باشد و با آن ها جمله بساز (مسجد) ▪️۵کلمه بنویس که حروف آن ها جدا باشد(درس) 🔸️ده کلمه از درس را بصورت دومینو بنویس (حرف آخر کلمه اول، حرف اول کلمه ی بعدی ...)مثل تشکر رایانه و... | 🔸️با حروف اسم خود، کلماتی را در درس پیدا کن و بنویس مثال احمد:انجام_حوض_مسجد_دقت 🔸️و یا کلماتی از درس پیدا کن و بنویس که حرف اولشان، مشابه حرف اول اسم خودشان است ) 🔹️روخوانی درس از آخر به اول مثال اما محله ی مسجد.. 🔹️قسمتی از درس را بصورت کچل بنویسند(بی نقطه و سرکش) و فردا همان قسمت را با مداد قرمز نقطه گذاری کنند و سرکش بگذارند 🔹️مشق رنگی بنویسند(قسمتی از درس را رونویسی کنند به این صورت که هر کلمه را با یک رنگ بنویسند) 🔹️سه جمله از درس را بصورت نامرتب بنویس این تمرین برای انجام تمرین مرتب کن، که اکثر بچه ها مشکل دارند، عالیست و حتما توصیه می شود) 🔹️اسامی که در درس آمده است را به ترتیب حروف الفبا بنویس 🔹️هم معنی یا مخالف کلمات زیر را از حکایت یا درس پیدا کن و با آن ها جمله بساز 🔹️املا از والدین و تصحیح توسط بچه‌ها 🔹️داستان درس را برای پدر و مادرت تعریف کن 🍁با چند کلمه جدید درس، یک داستان کوتاه بنویس 🍁با توجه به متن درس، داستان نیمه تمام داده و بچه ها آن را به دلخواه ادامه بدهند(حتی تخیلی) 🍁كل درس را روخوانی کنند و آنچه از درس در ذهنشان مانده را بنویسند _________ 👇👇 @hamyari_6
🌀🍃🌺🍃🌸🍃🌼🍃 🔹ارکان تربیت شامل1️⃣ خانواده،2️⃣حکومت،3️⃣رسانه،4️⃣نهادها و سازمان های غیررسمی است.🍃 براساس،وظیفه ی اصلی تربیت فردی بچه ها بر عهده ی خانواده است. به این آیه ی قرآن توجه بفرمایید:«یا ایها الذَّینَ آمنوا قو أنفسکم و اهْلیکُمْ ناراً وقودها الناس و الحجاره» ای کسانی که ایمان آوردید خودتان و خانواده تان را از آتش جهنم حفظ کنید... همین آیه وجوب توجه ویژه ی پدر و مادرها به امر تربیت فرزندانان را می رساند،اگر ما می خواهیم جامعه ی صالحی داشته باشیم این محقق نخواهد شد مگر این که ی_صالح و مدرسه ی صالحی داشته باشیم 🌸✨ این دو عامل باید دست به دست هم زمینه ی به وجود آوردن جامعه ی صالح را ایجاد کنند.به عبارتی اگر مدارس ما کار خودشان را در نهایت و و انجام دهند اما خانواده ها در امر تربیت بچه ها همکاری نکنند یا به عبارتی غفلت کنند،کار چندان پیش نخواهد رفت. _________ 👇👇 @hamyari_6
✨┄┄┅┅✿❀🌸🌿🌸❀✿┅┅┄✨ 🟣 🤔❓اکنون این سوال پیش می آید که ما چگونه می توانیم در آگاهی بخشیدن به اولیا موثر باشیم؟چگونه می توانیم اولیا را در مسیر با خودمان همراه کنیم و تاثیر مطلوبی بر آنها بگذاریم تا خلاف جهت حرکت ما فعالیتی انجام ندهند،کارهای ما را در مدرسه خنثی نکنند.⬅️ به تکنیک هایی در این زمینه اشاره می نمایم که ان شاءالله زمانی که اولیای دانش آموزان کلاس خودتان را دعوت می کنید انها را مورد توجه قرار دهید. 💠در تعامل با اولیا ظرافت های انسانی را با دقت و حساسیت مورد توجه قرار دهیم. ♦️با توجه به نقش قابل توجه جملات آغازین،نکات یا مطالبی را در ابتدا ذکر کنیم که اعتماد اولیا جلب شود. 💠برای آگاهی بخشی به اولیا از زبان بهره بگیریم. ♦️در گفتگو و تعامل با اولیا از تمثیل،حکایت، داستان به جا و به درستی استفاده کنیم. 💠در هنگامه انتقال مطالبی به اولیا به جای ضمیر «شما» از ضمیر«ما» استفاده کنیم. ♦️به گونه ای برای اولیا صحبت کنیم که برای آنها داشته باشیم. 💠 گاهی لازم است صحبت های حق خودمان را از زبان آنها بگیریم. ♦️در گفتگوی با اولیا برای تاثیرگذاری بیشتر دو جنبه ی ارتقایی بینش و معرفت و برانگیختن احساسات را مد نظر داشته باشیم. 💠در هنگامه سخن از زبان بدن و تن صدا به خوبی بهره بگیریم. 💠 در انتقال یکسری از اموزه ها و نکات تربیتی به جنسیت مخاطب توجه کنیم. _________ 👇👇 @hamyari_6