eitaa logo
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
5.2هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
4هزار فایل
•••﷽••• «🎨 طراحی گرافیک حرفه‌ای ✨ خلاقیت، کیفیت، متفاوت . 📚 آموزش و ابزارهای گرافیکی 🚀 با ما حرفه‌ای شو . 📩 @hanin_19 | 📢 @Delvin_45»
مشاهده در ایتا
دانلود
Negar_1698903457075.png
حجم: 44.6K
"💛" ╮ ✿𝆬⧉  ⧉ ✿𝆬╰مخصو‌‌ص‌تولیدمحتوا😉 𓍼---------------✿-------------𓍼 ⊱@Haningraph
Picsart_23-11-01_23-50-10-058.jpg
حجم: 107.5K
"💛" ╮ ✿𝆬⧉  ⧉ ✿𝆬╰مخصو‌‌ص‌تولیدمحتوا😉 𓍼---------------✿-------------𓍼 ⊱@Haningraph
Negar_1698869413109.png
حجم: 35.1K
"💛" ╮ ✿𝆬⧉  ⧉ ✿𝆬╰مخصو‌‌ص‌تولیدمحتوا😉 𓍼---------------✿-------------𓍼 ⊱@Haningraph
Negar_1698869552118.png
حجم: 42.2K
"💛" ╮ ✿𝆬⧉  ⧉ ✿𝆬╰مخصو‌‌ص‌تولیدمحتوا😉 𓍼---------------✿-------------𓍼 ⊱@Haningraph
‹صَلَۍاللّھُ‌عَلَیْڪ‌یـٰاصـٰاحِبَ‌الـزّمـٰان› ‹اَلـسَّلامٌ‌عَلَیْڪ‌یـٰااَبـٰاعَبـدِاللّٰھ‌ِالحُسَیْن›
شخصی بهلول را دید و گفت: تورا از دور دیدم گمان کردم خريـــ🐴 می آید! بهلول گفت: من هم تورا دیدم گمان کردم انسانی می آید… ؟😐😂😂
t_swryh_dl_mn_pr_zdh_zynb.mp3
زمان: حجم: 8.7M
🎧سیده زینب | 🎤 حلمای حسین😍🥳 همه‌ی دنیا حسین🥺🌎 | | @hanifgraph | حنیف‌گراف
سلام و خسته نباشید خدمت همگی شما دوستان عزیز 😍✌️🏻 فرا رسیدن هفته بسیج رو به همهٔ‌بسیجی های ایران،عراق،لبنان،بسیج‌لندن،بسیج‌پاریس،الاخصوص‌بسیج‌نیویورک‌ و پایگاه‌های‌بسیج‌در‌سراسر‌کشور‌ و سایر کشورها تبریک‌عرض‌میکنیم😍😂♥️ بسیجی های عزیز شنونده‌سخنان‌ناب شما هستیم 😎💪🏻💛 https://harfeto.timefriend.net/16808538814313
‹صَلَۍاللّھُ‌عَلَیْڪ‌یـٰاصـٰاحِبَ‌الـزّمـٰان› ‹اَلـسَّلامٌ‌عَلَیْڪ‌یـٰااَبـٰاعَبـدِاللّٰھ‌ِالحُسَیْن›
"💛" ╮ ✿𝆬⿻  ⿻ ✿𝆬 ╰✍🏻┇پاییــــــــــز استاد دلتنگیست از خاطرات اویی که رفته برای اویی که مانده سنگ تمام می‌گذارد ... 𓍼---------------✿-------------𓍼 ◖@Haningraph
"💛" ╮ ✿𝆬⿻  ⿻ ✿𝆬 ╰✍🏻┇امام زمان(ع)اگر غایب می‌شود، ابتدا در دلها غایب می‌شود و بعد از آن در جامعه و اگر ظاهر می‌شود، ابتدا بر دلها ظاهر می‌شود و بعد از آن بر جامعه... - آیت الله حائری شیرازی 𓍼---------------✿-------------𓍼 ◖@Haningraph
"💛" ╮ ✿𝆬⿻  ⿻ ✿𝆬 ╰✍🏻┇قُلْ إِنِّي لَنْ يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَدًا(جن۲۲) بگو: هرگز احدی مرا در برابر خدا حمایت نمیکند و جز او هیچ پناهگاهی سراغ ندارم. یه جا نوشته بود: "شُد شُد، نشد حتما خدا یه فکر بهتری برات داره" و به نظرم چقدر درسته و چقدر ما همیشه فرصت‌های بهتر زندگیمونو بخاطر حسرت نشدنهایِ زندگیمون، از دست میدیم 𓍼---------------✿-------------𓍼 ◖@Haningraph