eitaa logo
حقیقت مسیحیت صهیونیست
328 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
4.3هزار ویدیو
75 فایل
بررسی و نقد اخبار، شبهات ،آثار و مفاهیم مرتبط با دین مسیحیت و یهودیت و رفتار پیروان این دو دین و حوادث و رخدادهای مهم کشورهای مسیحی نشین و رژیم اشغالگر صهیونیستی با حضور اساتید مجرب ادیان.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍️ بیانیه جامعه مدرسین حوزه در محکومیت جنایت مدرسه "التابعین" ❇️ دنیا اوج وحشی‌گری صهیونیست‌ها را دید 🔻متن بیانیه: ◼️ بسم الله الرحمن الرحیم جنایت خونبار رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار آوارگان مدرسه «التابعین»، بار دیگر اوج رذالت و وحشی‌گری این جانیان را آشکار کرد. این رژیم شیطانی، تحت حمایتهای آشکار دولت‌های استکباری به ویژه آمریکا دیوانه‌وار دست به کشتار می‌زند و به هیچ قانونی پایبند نیست. پایان این خونریزی‌ها فقط با نابودی این رژیم سفاک خواهد بود که ان‌شاءالله به‌زودی رقم خواهد خورد. اضطراب این روزهای صهیونیست‌ها از پاسخ آتی ایران به خونخواهی شهید هنیه هر روز مرگ آورتر می‌شود و به خواست خداوند در امتداد مقاومت و مبارزه این غده سرطانی، ریشه کن خواهد شد. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم نمودن جنایات هر روزه‌ی صهیونیست‌ها اعلام می دارد، نصرت و امداد الهی، قرین مردم مظلوم فلسطین است و فتح و ظفر در امتداد آن تحقق خواهد یافت. وعده الهی به نابودی ظالمان حتمی است «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ» @HawzahNews | خبرگزاری حوزه
. 🔸 هر ساعت که یک جنگنده را از ترس حمله ایران فعال نگه داریم 68 هزار دلار هزینه دارد.😎 🔸روزنامه "گلوبز" هزینه‌های مربوط به مقابله با پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل را میلیاردها دلار تخمین زده است 🔸این روزنامه اسرائیلی، به نقل از یک منبع تخمین زده که هزینه استفاده از سامانه LARD بیشتر از هزینه استفاده از سیستم پدافند هوایی "فلاخن داوود" است که ۷۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود.😌 🔸همچنین هزینه سامانه LARD نسبت به موشک‌های رهگیر هوا به هوا که توسط هواپیماهای جنگی علیه پهپادها شلیک می‌شوند و هزینه آن‌ها بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار است، بسیار بالا‌تر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت مجری رادیو «103Fm» اسرائیل: کل کشور در انتظار است؛ ایران و نصرالله ما را بازیچه خودشان کردند؛ ما داریم تاوان می‌دهیم! 🔺فشارهای روانی برای کشوری در انتظار بسیار شده و افرادی که نمی‌دانند قرار است این اتفاقات به کجا ختم شود؟! مکان‌هایی که معمولا شلوغ بودند، اکنون خالی شدند و مردم دیگر بیرون نمی‌روند!
📌 افزایش اختلافات در میان صهیونیست‌ها گالانت: آنچه درباره پیروزی مطلق می‌گویند یاوه‌گویی است اختلافات بین نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت بالا گرفته است؛ به نحوی که وزیر جنگ این رژیم، سخنان نخست وزیر درباره پیروزی مطلق را یاوه‌گویی دانست و گفت که اسرائیل عامل اصلی عدم توافق در غزه است. برخی منابع اسرائیلی هم گفتند که نتانیاهو قصد دارد گالانت را برکنار کند، ولی شبکه ۱۴ این رژیم مدعی شد که چنین اخباری صحت ندارد.
بیانیۀ ضدایرانی آمریکا و متحدانش 🔹سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما حمایت کامل خودمان را از تلاش‌های مستمر برای کاستن از تنش‌ها و رسیدن به آتش‌بس و توافق برای آزادی گروگان‌ها در غزه ابراز کردیم. 🔹ما حمایت خودمان برای دفاع از اسرائیل در برابر ستیزه‌جویی ایران و در برابر حملات توسط گروه‌های تروریستی تحت حمایت ایران را نیز ابراز کردیم. 🔹ما از ایران خواستیم تهدیدهای مستمر خود در خصوص حملۀ نظامی به اسرائیل را کنار بگذارد و دربارۀ تبعاتی که چنین حمله‌ای می‌تواند داشته باشد نیز گفت‌وگو کردیم.
سخنگوی القسام: یک اسیر صهیونیست طی تیراندازی نگهبانان کشته و ۲ اسیر نیز زخمی شدند 🔹مسئولیت کامل کشتارهای غزه و واکنش‌ها به آن که بر جان اسرای صهیونیست تاثیر می‌گذارد، متوجه کابینۀ دشمن است.
۲۰ شهید و مجروح در حملات بامدادی به غزه 🔸در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از نوار غزه در بامداد سه‌شنبه، بیش از ۲۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.
🇵🇹♻️ حقوق بشر غربی و زنده زنده سوزاندن زنان و کودکان 🔻 در جریان جنایات پرتغال در موزامبیک، یکی از کشیش‌های پرتغالی ساکن مناطق شمالی موزامبیک، که نتوانست در برابر ظلم به انسان‌های بی‌گناه سکوت کند، طی نامه‌ای به رئیس ایالت، دست به افشاگری علیه پرتغالی‌ها زد. 🔻 طبق این نامه، در تاریخ ۱۰ دسامبر سال ۱۹۷۱، کماندوهای پرتغالی وارد روستای داک شدند و ۱۹ نفر از بومیان را در دم به قتل رساندند. سپس معلم مدرسه را دستگیر کردند و او را در مدرسه، جلوی همسر باردار و دو فرزندش، آن‌قدر با کلنگ زدند تا دچار جراحات بسیار شدیدی شد. 🔻 در نوامبر همان سال نیز، گروهی چهل نفره از کماندوهای پرتغالی به منطقه‌ای در شمال موزامبیک هلی‌بورن شدند. آن‌ها دستور داشتند مناطق بین چینوا و بوکسو را به آتش بکشند و بومیان را به قتل برسانند. در کمتر از چندین ساعت، ده‌ها نفر از بومیان کشته شدند و خانه‌هایشان نیز به آتش کشیده شد. ‼️ در جریان این جنایت، 😳نیروهای پرتغالی در روستای آنتونیو، ۱۶ زن و کودک را در یکی از خانه‌ها محبوس کردند و آن‌ها را زنده زنده سوزاندند. 💠 منبع: مجله انقلاب موزامبیک، شماره ۵۰، صفحه ۱۰.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ سخنان اعجاب آور دکتر تیجانی 🔹 بشنوید سخن تازه دکتر تیجانی را در مورد سنیان متعصبی که بخاطر ماجرای غزه شیعه شده اند . 🔹 ایشان از افرادی است که به واسطه ارتباط با علمای شیعه و مطالعه، به مکتب اهل بیت علیهم السلام پیوسته و کتاب های فراوانی نوشته از جمله کتاب "ثم اهتدیت" ؛ "آنگاه که هدایت شدم" است که جریان چگونگی شیعه شدنش را توضیح می‌دهد.... این کلیپ بسیار شنیدنیست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گلایه‌های جالب مجری آمریکایی از کمک‌های آمریکا به اسرائیل 👤 کایل ادوارد کولینسکی: 🔺چرا میلیاردها دلار به اسرائیل کمک می‌کنیم، در حالی‌ که سالانه ۴۵هزار نفر در آمریکا به‌دلیل نداشتن مراقبت‌های بهداشتی اولیه می‌میرند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥می‌دونستی تو انگلیس اینجوری ظرف می‌شورن!!!🥴 💥الان یه عده مینویسن: کف‌های اونا فرق میکنه خوردنیه😂 اون از دستشویی رفتنشون😅اینم از ظرف شستنشون🤦‍♀ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک زن نروژی به دلیل درخواست آتش بس در غزه از یک صهیونیست مشت می‌خورد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تروریست‌های جهان چه کسانی هستند؛ طنز پرداز و مجری مطرح آمریکایی پاسخ می‌دهد 🔹 جیمی دور، تحلیلگر، طنز پرداز و مجری مطرح آمریکایی: تروریست‌های جهان کسانی نیستند که شما فکر می‌کنید، تروریست‌های جهان ارتش ایالات متحده و اسرائیل است؛ جالب نیست!؟ 🔹آمریکا سوریه را بمباران می‌کند چون سوریه میدان‌های نفتی خود را که ما اشغال کرده بودیم، تصرف کرد
🔴‌ حمله موشکی القسام به تل‌آویو 🔺‌‌گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه اعلام کرد که در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تل آویو را با دو موشک m۹۰ هدف قرار داده است. 🔺گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «الزنه» در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با بسته انفجاری هدف قرار داده است. 🔺‌‌القسام در ادامه افزود که یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «زلاطه» در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است
احتکار کالا در ژاپن، مواد غذایی را کمیاب کرد 🔸مقام‌های ژاپنی از مردم خواستند که از احتکار مواد غذایی پرهیز کنند. 🔸تابلوهایی در سوپرمارکت‌های ژاپن نصب شده است که نشان‌گر کمبود مواد غذایی است. 🔸از روز پنجشنبه که اولین هشدار زلزله بزرگ در ژاپن صادر شده مردم برای خرید و احتکار مواد غذایی به مغازه‌ها هجوم آورده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴درهم کوبیدن پایگاه‌های آمریکا در منطقه در صورت ماجراجویی ایالات متحده علیه ایران! 🔹«اسکات ریتر» افسر سابق ارتش آمریکا: 🔹ما هیچ دفاعی در مقابل این حمله‌ها نداریم و در صورت حمله ، ایران آمریکا را در جنگی که در آن صدها یا هزاران آمریکایی را در یک چشم به هم زدن از دست می‌دهیم، به پایین می‌کشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤فرد جدا شده ای از ارتش اسقاطیل: ▪️ما تکنولوژی ای داریم که میتوانیم ببینیم دقیقا چه کسانی در این مکان ها و ساختمان ها هستند... ▪️بنابراین اسرائیلی ها درحالی ساختمان هایی را هدف قرار میدهند که میدانند دقیقا چند کودک درون خانه است... 🌷غزه 🌷اللھم‌عجل‌ݪوݪیڪ‌اݪفࢪج
🔻پیام السنوار به مصر و قطر: تنها در صورت توقف جنگ، حاضر به مذاکره هستیم 🔹وال‌استریت‌ژورنال گزارش داد که رئیس دفتر سیاسی حماس دیشب پیامی برای میانجی‌گران عربی ارسال کرده و برای مشارکت در مذاکرات پیش‌شرط تعیین کرده است. اسنوار گفته: تنها در صورت توقف حملات ارتش اشغالگر به غزه، تیم مذاکره‌کننده حماس در مذاکرات حاضر می‌شود. 🔸منابع رسمی حماس یا مصر و قطر تاکنون واکنشی به خبر وال‌استریت‌ژورنال نشان نداده‌اند. ،،،_____________________
📌 شهادت ۳۶ کودک فلسطینی در غزه بر اثر گرسنگی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته ۳۶ کودک فلسطینی بر اثر گرسنگی به شهادت رسیدند. این وزارتخانه افزود که بیش از هفت گور دسته‌جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه برای دفن اجساد شهدا آماده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ واکنش یک مرد اروپایی در برابر تصاویر این روزهای غزه که در پیاده‌روی یکی از کشورهای اروپایی به نمایش گذاشته شده... یک دستش سیگار و یک دستش شاید مسکرات اما همه اینها نتوانسته عقل و هوش او را در برابر این همه جنایت ببرد به هم می‌ریزد، جوش می‌آورد بیشتر از حکام شکم سیر کشورهای عربی هیچ وجدان آزاده ای جنایات اسرائیل را بر نمی تابد
شلیک ۵۰ موشک از لبنان به اراضی اشغالی 🔹رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که حداقل ۵۰ موشک از جنوب لبنان به‌سمت شهرک صهیونیست‌‌نشین «مرون» و دیگر مناطق اطراف آن شلیک است.