eitaa logo
حرم
2.7هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
7.8هزار ویدیو
726 فایل
❤﷽❤️ 💚کانال حرم 🎀دلیلی برای حال خوب معنوی شما🎀 @haram110 ✅️لینک کانال جذاب حرم https://eitaa.com/joinchat/2765357057Cd81688d018 👨‍💻ارتباط با ادمین @haram1
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5789812027509704668.aac
حجم: 4.93M
شورسوزناک یازوار یازوار الی طریق کربلامشایه واقعاسوزناک است اربعینی ها واوناییکه جاموندید حتماگوش بدید التماس دعای فرج
🌸🍃🌸 🍃🌸 🌸 🔥❌ ❌ 🔥 ...اصل ما چیست؟؟؟؟.... 😱آغاز یک بزرگ..... شاید فکر میکنی است و شاید حوصله ات سر رفته تنهایی احساس میکنی..... ⚠️ای به گوش باش ⚠️ای انسان مراقب باش یعنی چه مراقب باشیم ؟ یا به گوش باشیم ⬇️ 📛یعنی اینکه بر تو دام نهاده است و قسم خورده است که همه بندگان خدا را جزء مخلصین به دام می اندازد و به نابودی میکشد ، پس حسابی مراقب نفست باش تا به گناه آلوده نشود ♨️متاسفانه در پر از گروه ها و افرادی هستند که جز آشنا شدن های خلاف شرع ، و ایجاد فتنه و گناه در درون خانواده ها ، چیز دیگری را 👈 هدف ندارند و ندارند هم.... پس ای انسان # مگر اصل تو... ✅ مسلمان بودنت نیست❗️❗️ ✅ اسلام دین پاکت نیست❗️❗️ ✅ مگر پیامبرت حضرت محمد❤ ️ﷺنیست❗️❗️ مگر از امت اش نیستی....؟؟!!! وای به روزی که در قیامت پیامبر ما حضرت محمد ❤️ (ص)بگوید تو از امت من نیستی.... 📲پس این شروع شیــ👿ـطانی و گفتگو با نامحرم را ، هرگز آغاز نکن که به تباهی و نابودی کشیده میشوی.....❌
....من محبت های غیر تو را ناقص می بینم تمام شدنی، خودخواهانه کنار توست که کامل می شود تمام ناقصی ها و پاک می شود خودخواهی ها! من تو را کو به کو جستجو می کنم، تویی که نمی شناسمت و تویی که همه ی زندگی منی! تویی که مرا می شناسی، می خوانی،می دانی و می نامی! تویی که دوستم داری و عزیز برای من سخت است که همه را ببینم و تو را نبینم! 📚امام من، نرجس شکوریان فرد •┈••🌿🌹🌿✾🌿🌹🌿••┈•
1.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠با امام زمان عج صحبت کنید، با حضرت درد دل کنید •┈••🌿🌹🌿✾🌿🌹🌿••┈• 👇👇👇👇 ّ @haram110
10.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠تشرف شیخ حسین به محضر آقا امام زمان عج 💠حجت الاسلام عالی •┈••🌿🌹🌿✾🌿🌹🌿••┈• 👇👇👇👇 @haram110
🍃🌸🍃 ✍ امام سجّاد عليه السلام : حق كسى كه به تو نيكى كرده اين است كه از او تشكر كنى و نيكي اش را به زبان آورى و از وى به خوبى ياد كنى و ميان خود و خداى عزّوجلّ برايش خالصانه دعا كنی ؛ هرگاه چنين كردى بى گمان پنهانى و آشكارا از او تشكر كرده اى. سپس اگر روزى توانستى نيكى او را جبران كنى ، جبران كن. 📚 خصال ، ص ۵۶۸ °•کپی با ذکر آزاد است•° 🍃🌸🍃 🍃@haram110
تلاش برای تربیت بچه ها بی فایده است آنها شبیه ما خواهند شد ، خودمان را تربیت کنیم آنها هم تربیت میشوند
🍀 ما کلفَت داریم در صف پمپ‌بنزین ایستاده‌ام و منتظرم تا نوبتم شود. راننده میان‌سالی که موهای جوگندمی دارد و کارش در پمپ‌بنزین تمام شده است به سمت مرد گل‌فروشی که کمی آنطرف تر از پمپ‌ها ایستاده است می‌رود و پنج هزار تومان در دست او می‌گذارد. مرد گل‌ها را به سمت راننده می‌گیرد و درباره قیمت گل‌ها توضیح می‌دهد. راننده اصلاً به توضیح مردِ گل‌فروش توجه نمی‌کند و به سمت ماشینش برمی گردد. مرد گل‌فروش با صدای بلند می‌گوید "آقا گل؟ برنداشتی که". راننده می‌گوید" گل نمی خوام". مرد گل‌فروش با تعجب به اسکناس خیره می‌شود. در چشمان راننده شعفِ ناشی از لطف در حقِ مرد گل‌فروش دیده می‌شود و در چهرۀ مرد گل‌فروش هم شرمِ ناشی از گدا تلقی شدن. با مرد گل‌فروش صحبت می‌کنم. به او می‌گویم که ای‌کاش پول را نمی‌گرفت. او گلایه می‌کند از اینکه چرا دیگران تصور می‌کنند که او گداست! می‌گوید که خودش شغل گل‌فروشی را انتخاب کرده و انتظار ندارد که به او پول بدهند ولی گل برندارند. گلایه می‌کند از اینکه چرا بعضی‌ها با او همچون گدا برخورد می‌کنند؟ آیا ظاهرش شبیه به گدایان است یا رفتارش؟ این نوع پول دادن‌ها را نه لطف بلکه نوعی تحقیر می‌داند. شاید این تحلیل مرا کمی بی‌رحمانه بدانید ولی فکر می‌کنم که انگیزه افراد برای پول دادن به نیازمندان؛ همیشه خیرخواهانه نیست. انگیزه‌های ظالمانه‌ای در پسِ این رفتار مثبت می تواند وجود داشته باشد. بعضی‌ها علاقه دارند تا به‌عمد حقارت دیگران را به تماشا بنشینند. اینان درواقع از مشاهده نیاز دیگران به خودشان لذت می‌برند. کمک به دیگری را به معنای نیاز دیگری به کمک تفسیر می‌کنند و این موقعیت را بسیار دل‌چسب می‌دانند. مانند رهگذری که در حاشیه پیاده‌رو غذایی به فقراء می دهد ولی نمی رود! می‌ایستد و با شَعفی وصف‌ناپذیر غذا خوردن آن‌ها را تماشا می‌کند. او از تماشای نیاز و وابستگی دیگران به خودش لذت می‌برد. اینان پول می دهند تا خودشان را بزرگ و دیگران را حقیر ببینند. به‌راستی در این‌گونه موقعیت‌ها کدام طرف نیازمندتر است؟ برخی دیگر با کمک به نیازمندان سعی می‌کنند تا طبقه اجتماعیِ خود را در ذهنشان ارتقاء دهند. به بیان بهتر خود را در جایگاه و شأن یک « ارباب سخاوتمند» تصور کنند که کیسۀ زری را به سمت « رعیت» پرتاب می کند. من ثروتمند و تو فقیر هستی. دقیقاً مانند برخی از زنان نوکیسه‌ای که به هنگام صحبت با اقوام خود می‌گویند که خانه‌شان را «ُکلفَت»، و نه کارگر خدماتی رُفت و روب می‌کند! ما کلفَت داریم! ما جزو ثروتمندان هستیم! ممکن است برخی از افراد در این گروه از وضع مالی مناسبی هم برخوردار نباشند ولی با کمک به نیازمندان این توهم یا خودفریبی را در خود ایجاد می‌کنند که وضعشان آن‌قدرها هم بد نیست و (خدا را شکر) می‌توانند به دیگران کمک کنند. درنهایت آنکه کمک به نیازمندان توسط برخی از افراد را مکانیسم روانی «میکروب‌زدایی از وجدان» می‌دانم. این نوع کمک‌ها با هدف کاستن از تلنگرهای گاه و بیگاه وجدان بابت پایمال کردن حق‌وحقوق سایرین در موقعیت‌های مختلف اجتماعی توسط همین افراد می‌دانم. گویی این افراد به خودشان می‌گویند « من در همه‌جا آدم بدی نیستم. بعضی جاها بد و بعضی جاها خوب هستم». کمک به نیازمندان این توهم یا خودفریبی را در آنان دامن می زند که هنوز انسانیت در وجودشان نمرده است! و به این شکل به خودشان امید می دهند. 👤دکتر فردین علیخواه جامعه شناس
✳️ هیچ رابطه ی بد با به دنیا امدن کودک خوب نمی شود. 🎗هیچ رابطه ی بد زناشویی با چاق/لاغر شدن خوب نمی شود. 🎗هیچ رابطه بد زناشویی با قطع رابطه با خانواده همسر خوب نمی شود. 🎗هیچ رابطه بد زناشویی به صرف گذر زمان و افزایش سن زوجین خوب نمی شود. 🎗هیچ رابطه بد زناشویی با تزریق ژل،بوتاکس،عمل زیبایی و ... خوب نمی شود. 🔑🔑راه درمان مشکلات خانواده ، اموزش صحیح روابط زناشویی ، تغییر روش زندگی و کمک گرفتن از متخصصین این حوزه است.
❣️رابطه ی یکی از زیباترین بخش های ازدواج است که در دین مبین اسلام و در احادیث و روایات بسیاری بر چگونگی رابطه ی صحیح جنسی تاکید شده است. در این سری از مطالب ،مجموعه احادیث گرد آوری شده از ائمه اطهار و پیامبر اسلام ( ص) در مورد را برای شما گردآوری کرده ایم .امیدواریم راهگشای شما باشد . 🌱شروع رابطه از اولین شب مشترک بودن () 1️⃣-در این اوقات آمیزش نکنید: ۱- بین اذان صبح و طلوع خورشید ۲- بین غروب تا تاریک شدن هوا ۳- هنگام خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی ۴- هنگام زلزله 📕(امام صادق(ع)، همان، ص۹۶) 2️⃣-چون عروس را به خانه آوردید، با محبت و تواضع کفش هایش را در آورده، پاهایش را بشویید آنگاه او را به حجله دعوت کنید. این چنین است که مهر، برکت و رحمت، بر خانه و عروستان سایه می‌‌افکند. 📕(پیامبر اکرم(ص)، من لا یحضره الفقیه، ج۳٫ص۳۵۸) 3️⃣-وقتی عروس به حجله آمد به کعبه رو کنید، گیسوان او را نوازش کرده، زلف تاب دارش را به چنگ گیرید و آرام بگویید «خدایا! این امانت توست که به من سپردی. با گفته‌‌ی تو او را به خود حلال کرده‌‌ام، فرزندم را مبارک، پارسا و از پیروان پیامبرت قرار ده و شیطان را از او دور فرما». 📕(امام صادق(ع)، فروع کافی ج۵ ص۵۰۰) 4️⃣- آن گاه وضو سازید، تن و روان خویش را طراوت بخشید، رو به خدای مهربان کنید و دو رکعت نماز عشق به جای آورید. به عروس خود نیز بگویید همین کار را بکند. 📕(امام صادق(ع)، مکارم الاخلاق ص ۲۳۹) 5️⃣- پیش از این که با عروس خویش به بستر زفاف بروید، هدیه‌‌ای به وی بدهید، با این کار عشق و آرامش را به او هدیه کرده‌‌اید. 📕(امام صادق(ع)، وسائل الشیعه ج۲۱۵ ص۱۲) °•کپی با ذکر آزاد است•° 🍃🌸🍃 🍃 @haram110
یکی از راه‌های کاهش ریفلاکس، بهبود تونوسیته دریچه تحتانی مری است. رب انار گس و کمی ترش (نه خیلی ترش) برای این مقصود سودمند است. پرده‌ها و پیه انار هم قابض قوی دهانه معده هستند.
# ماجرای عجیب ابن زیاد و ماری که در بینی اش بود «عبیدالله بن زیاد» در کنار شهر موصل به دست ابراهیم بن مالک اشتر، کشته شد، ابراهیم سرهای بریده ابن زیاد و سران دشمن را برای مختار فرستاد، مختار در این هنگام غذا می خورد که سرهای بریده دشمنان را کنار مسند مختار به زمین ریختند. در این هنگام دیدند مار سفیدی در میان سرها پیدا شد و وارد سوراخ بینی ابن زیاد شد و از سوراخ گوش او بیرون آمد، و از سوراخ گوش او وارد گردید و از سوراخ بینی او بیرون آمد، و این عمل چندین بار تکرار گردید. مختار پس از صرف غذا برخاست با کفشی که در پایش بود به صورت نحس ابن زیاد زد، سپس کفشش را نزد غلامش انداخت و گفت: «این کفش را بشوی که آن را بر صورت کافر نجس نهادم». مختار سرهای نحس دشمنان را برای محمد حنفیّه در حجاز فرستاد، محمد حنفیّه سر ابن زیاد را نزد امام سجاد (ع) فرستاد، امام سجاد در آن وقت، غذا می خورد، فرمود: روزی سر مقدس پدرم را نزد ابن زیاد آوردند، او غذا می خورد، عرض کردم: خدایا مرا نمیران تا اینکه سر بریده ابن زیاد را در کنار سفره ام که غذا می خورم بنگرم، حمد و سپاس خدا را که دعایم را اکنون به استجابت رسانیده است. نکته قابل توجه اینکه مرحوم حاج شیخ عباس محدث قمی می نویسد: آن مار، مکرر از بینی ابن زیاد وارد می شد و از گوش او بیرون می آمد، و تماشاچیان می گفتند: قََد جائت قَد جائت: «مار باز آمد، مار باز آمد» و می نویسد: همان هنگام که ابن زیاد در مجلس خود با چوب خیزران مکرر بر لب و دندان امام حسین (ع) می زد، شاید بر اساس تجسم اعمال، همان چوب خیزران (در عالم برزخ) به صورت مار درآمده و مکرر از بینی او وارد می شده و از سوراخ گوش او بیرون می آمده، تا در همین دنیا، مردم مجازات ننگینش را ببینند. 📚منابع: 1- منتهی الآمال، ج1: 299. 2- بحارالانوار، ج6: 248؛ 45: 334- 336. 3- عالم برزخ در چند قدمی ما: 172- 175. ★°•❉•°☆ @haram110