eitaa logo
اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی
12.8هزار دنبال‌کننده
21.2هزار عکس
9.8هزار ویدیو
213 فایل
کانال رسمی اندیشه جویان استاد حسن عباسی Instagram.com/Hasanabbasi.students_ t.me/hasanabbasi_students حمایت مالی از اندیشکده یقین: andishkadeh.ir/publication/donate/
مشاهده در ایتا
دانلود
حدیث توهم قلب شناخت خدا امام صادق.pdf
144.4K
⚠️ اکیدا توصیه می‌شود که حدیث را دریافت کرده و حتما آن را مطالعه فرمایید. (در ادامه حدیث امام صادق (ع) تعریف ایمان ، اسلام و شرک و شرایط خروج از ایمان را بیان نموده اند.
🔰واقعه غزه ، موقعیت غربال جهانی است و موعد تحقق ینصرکم و یثبت اقدامکم 🔹صفوف حق و باطل آشکار و در سطح جهان در حال شکلگیری است . از غربال جبهه باطل اهل حق فرو می افتند و به جبهه حق می پیوندند و از جبهه حق اهل باطل (منافق) فرو می افتند و به جبهه باطل می پیوندد ، "وَلِيُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَيَمْحَقَ الْكَافِرِينَ " . 🔹اکنون و در این گذر تاریخی ، خود خدا میدان داری می کند . در مقابل تمام کیدهای ابلیس، از زمان رانده شدنش از درگاه تاکنون . و شاهد تحقق وعده خدا "ان تنصرالله ینصرکم" هستیم . 🔹وقتی اقلیتی در جهان(ایران) ۴۴سال پیش پای دینش ایستادند و در مقابل همه تهدیدها و تطمیع‌های ابلیس و اعوانش استقامت ورزیدند و جبهه حق را جهانی تشکیل داده اند و هزینه ها بر سر عهد و برای یاری دین خدا (ان تنصرالله) داده‌اند... اکنون خداوند هم، "ینصرکم و یثبت اقدامکم" و "ان الله یدافعُ عنِ الذینَ آمنوا" را محقق می ‌نمایاند. 🔹به زانو در آمدن ، و رسوا و پنبه شدن همه رشته های مکر و حیله ابلیس بدست اعوان انسی و جنی‌اش... فقط کارخداست . ابلیس و اعوانش در این پیچ آخرالزمان ، اوج جنگ نرم و جنگ سخت نابرابر را در حق ذریه آدم روا داشته اند و اهل حق با وجود این نابرابری پای کار حق به استواری و استقامت مانده‌اند و فدایی‌ها دادند و اکنون خدا دارد به وعده عمل می کند ... ، مارأیتُ الّاجمیلا . ✍ بانو رجبی ✅کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست 🌐 @strategistladies
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 مقابل ابلیس زانو نخواهیم زد 💬 استاد حسن عباسی 🔹 سال ۱۳۹۹ @jdale_ahsan @Hasanabbasi_students
7.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃 یکی از چیزهایی که زندگی مدرن از ما گرفت این حس و حال و آرامش بود. @MemariHejri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 وقتی که یک استاد با غیرت، خون اش از مشاهده هرزگی و ولنگاری در محیط دانشگاه به جوش می آید. 🔹 آقای غلامرضا جمشیدی ها رئیس دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران درود بر تو و خداوند نسل با غیرت هایی چون تو را زیاد کند. 🔹 محیط دانشگاه را به فاحشه خانه تبدیل کرده اند. در گوشه و کنار دانشگاه رسما عملیات جنسی می کنند و وسائل پیشگیری را همان جا رها می کنند. صحن دانشگاه که باید محل دانش اندوزی و پژوهش باشد به محله های ردلایت شهرهای شهره اروپایی بیشتر شبیه شده. 🔹 این وضع باید یک جایی پایان یابد. اگر انتظامات دانشگاه‌ها عرضه ندارند، اساتید و دانشجویان با غیرت هنوز زنده اند. @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 «غلامرضا جمشیدیها»، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در واکنش به فیلم درگیری‌اش با دانشجویان: 🔹 برخی از دانشجویان جدا از اینکه در حد عرفی حجاب ندارند در فضای دانشگاه هم علنا روابط خارج از چارچوب دارند، اعمالی که شرعی، انسانی، اخلاقی و عرفی نیست. 🔹 وقتی برای ادای فریضه نماز ظهر به محیط دانشکده رفتم رفتار نامناسبی از دو تن از دانشجویان دختر و پسر مشاهده کردم. 🔹 دانشجویانی که تخلف کردند وارد دفتر بنده شدند بجای عذرخواهی، می گفتند من عذرخواهی کنم. 🔹 من کاری به دانشجویان نداشتم و تهدیدی هم نکردم اما به عنوان رئیس دانشکده نمی توانم از صحنه نامشروعی که می‌بینم چشم پوشی کنم. @Hasanabbasi_students
🔰 عن آغای کریمی هستن @ansoyesiasat @Hasanabbasi_students
27.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰زنان، کارمند صنعت آدم سازی خدا یا بردگان جنسی فرعون ها؟! ✍️زهرا کیایی ⏯️ https://aparat.com/v/yaP7u ⏯️https://youtu.be/qxVE1jMwlQ4?si=_QbxgjuMGURqTckr@afsarsalamti ✅کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست 🌐 @strategistladies
🔰 در مظلومیت غیرت و قانون ✍ دکتر کوشکی 🔹 وقتی دولت، عدلیه و مجلس توجهی به وضعیت فاجعه‌بار بار بی‌حجابی در کشور ندارند ... طبیعی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم هم ساماندهی بی‌حجابی را اولویت صدم خود هم ندانند! 🔹 این حجم از بی‌تفاوتی محض و آشکار مسئولان ارشد کشور نسبت به حکم الهی حجاب موجب شده تا روسای اغلب دانشگاه‌ها هم به مافوق‌هایشان اقتدا کنند و نسبت به مقابله با بی‌حجابی در دانشگاه‌ها، تحرکی از خود نشان ندهند...!! 🔹 در این حالت اگر رئیس یا معاون یک دانشکده بخواهد وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال بی‌حجابی (در محیط دانشکده) را انجام بدهد سرنوشتی بهتر از "رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران" پیدا نخواهد کرد ... 🔹 وقتی دانشگاه تهران به بهانه‌های مختلف از شناسایی دانشجویان بی‌حجاب و برخورد قانونی با آنها (توسط حراست و انتظامات) طفره می‌رود نتیجه آن می‌شود که شخصیتی علمی و ارزنده مانند ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، مجبور به مواجهه با دانشجوی بی‌حجاب (جهت اخذ کارت دانشجویی و شناسایی فرد متخلف) شود و در این میان جریان مروج بی‌حجابی با هوچی‌گری، جنجال، فحاشی و حتی حمله‌‌ور شدن دسته‌جمعی به ایشان (و امثال ایشان) ‌و البته انعکاس سریع این وقایع در رسانه‌های بیگانه، جنگ روانی علیه مجری قانون را کامل می‌کنند تا کار به جایی برسد که چهره‌هایی دغدغه‌مند و پایبند به قانون (مانند رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) زیر فشار رسانه‌های ضدانقلاب (اعم از بیگانه و داخلی) و عدم حمایت مسئولان دانشگاه از حرکت قانونی و شرعی خود پشیمان شده و دیگر به دفاع از شرع و قانون در محدوده مسئولیت خود، فکر هم نکنند (چون امیدی به جدیت و حمایت مسئولان دانشگاه از اقدامات قانونی خود ندارند و می‌دانند که مدیران ارشد دانشگاه مرعوب جوسازی و جنگ رسانه‌ای مروجان و حامیان بی‌حجابی‌اند و به بهانه آرام نگه داشتن فضای دانشگاه از باج‌دهی به جریان مروج بی‌حجابی در دانشگاه ابایی ندارند) 🔹 جالب اینجاست که در این مواقع، بیگانه و خودی افراد متخلف و قانون‌شکن و حامیانشان را فراموش کرده و انگشت اتهام را به سوی "مجری قانون" می‌گیرند و مانند لشکر عمر سعد او را محاصره و شخصیتش را "اربا اربا " می‌کنند! 🔹 در این میان قصور حراست وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی در کشف و برخورد قانونی با شبکه خبررسانی به رسانه‌های معاند و جریانات مروج بی‌حجابی (که در طول یک سال اخیر به شدت در دانشگاه تهران فعال بوده‌اند) باعث شده تا معدود اقدامات قانونی علیه بی‌حجابی در این دانشگاه به بن‌بست برسد و حوادثی مانند ماجرای ۱۴ آبان ماه دانشکده علوم اجتماعی رخ دهد. (و البته وضعیت فاجعه‌بار عفاف و حجاب در دانشکده‌هایی مانند هنرهای زیبا و ... که در برخی اوقات از دانشکده‌های خارجی نیز سبقت می‌گیرد از دیگر نتایج این روند به شمار می‌آید) 🔹 هرچند ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کار دشواری نیست، اما با وجود وزیر فعلی علوم و بی‌اعتنایی محض نهاد بالادستی (شورای انقلاب فرهنگی) امیدی به بهبود وضعیت ناهنجار فرهنگی در اغلب دانشگاه‌ها نمی‌توان داشت و در چنین حالتی معدود اساتید و مسئولان پایبند به شرع و قانون دو راه بیشتر ندارند: یا مانند مسئولان ارشد کشوری و دانشگاهی مسیر بی‌خیالی را انتخاب کرده و با خونسردی نظاره‌گر زیر پا گذاشته شدن احکام الهی در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی باشند. و یا این که مظلومانه و غریب، به انجام وظایف قانونی و شرعی خود در قبال بی‌حجابی و بی‌عفتی در دانشگاه‌ها بپردازند و ترور شخصیت شوند! ❇️ اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا، و کثرة عدونا، و قلة عددنا و شدة الفتن بنا، و تظاهر الزمان علینا ... @pas_kouchehaie_enghelab @Hasanabbasi_students
6.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دردودل های دانش آموز غزه ای با خدا؛ اتصال ما با خدا که قطع نشده است 🔹 درست است که ارتباطات در غزه قطع شده درست است که ارتباط با جهان قطع شده است اما ارتباط ما با پروردگار عالم قطع نشده است 🔹 زمانیکه محاصره پیامبر در مدینه تشدید شد و گرسنگی، تشنگی و درد شدید به همراه آورد پیامبر اسلام گفت:پروردگارا ای نازل کننده کتاب ای محاسبه کننده سریع اعمال، ای شکست دهنده احزاب(جنگ خندق) خداوندا زمین را زیر پاهای یهود بلرزان و ما را بر آنها پیروز کن، 🔹 پروردگارا جهان بر ما تنگ شد پس آن را بر ما بگشای، ای پروردگار عالم درد و گرسنگی ما زیاد است اما امید ما به خداوند عز وجل بسیار است ای خداوند عزیز و بزرگ ما را از زیان باز دار و خداوند هرگز ما را ضایع نخواهد کرد. @Hasanabbasi_students
موج جدیدی که در حمایت از فلسطین کم‌کم دارد آمریکای لاتین را فرامی‌گیرد، جنسی جدید و فرهنگی مستقل دارد. برای توضیح این چندخط، باید کمی پیش‌تر رفت. به‌نظرم، انقلاب‌های آمریکای لاتین پس از استقلال سرزمینش از دست اروپایی‌ها، به سه دوره تقسیم می‌شود؛ ۱. موج انقلاب‌های استقلال سرزمینی و سیاسی که با انقلاب سیمون بولیوار در حدود ۱۸۱۰میلادی به بعد آغاز شد و این منطقه را از دست استعمارگران علنی خارج کرد. اما استعمارگران نرفتند و در صحنه اقتصاد و فرهنگ ماندند. ۲. موج دوم انقلاب، با تمرکز بر اقتصاد بود که از حدود ۱۹۱۰ با انقلاب مکزیک آغاز شد و به اکثر کشورهای دیگر منطقه سرایت کرد؛ موج دوم، در نقطه اوج و معروفش در دهه ۱۹۵۰ به کوبا رسید. نیت‌های این موج، بیشتر دگردیسی اقتصادی، درآوردن مزارع، معادن و منابع از دست ابرشرکت‌های غربی و کاهش فاصله طبقاتی بود. ۳. از نظر بنده، حرکت چاوز در ونزوئلا در اواخر دهه ۱۹۹۰ و تغییر شکل حکومت این کشور و به نوعی انقلاب، در اوایل قرن ۲۱، نوعی جدید از استقلال را در کشور خود و آمریکای لاتین طلب می‌کرد و می‌کند. این موج سوم، بنظر می‌آید محصور در سیاست و اقتصاد نیست؛ چراکه: الف) نهادهایی در این دودهه در آمریکای لاتین تشکیل شده برای جلوگیری از «هرگونه» نفوذ آمریکا در منطقه. ب) سران کشورهای پیشروی این موج سوم، شناخت خوبی از مهد تمدن آینده جهان دارند و یکی‌شان رهبر این تمدن را همیشه با نام «امام خامنه‌ای» یاد می‌کند و دیگری این امام را «پدر انقلاب‌های مستقل جهان» می‌داند. ج) مردمان منطقه در مبارزه با امپریالیسم، صرفا طالب نیازها و حاجات منطقه خود نیستند بلکه طلب خون مظلوم فلسطینی را هم دارند. د) بعضی گروه‌ها برای مبارزه با وابستگان به غرب در کشور خود، دیگر صرفا مبارزه مسلحانه را راه‌حل نمی‌دانند بلکه مانند آقای وارگاس(بعدا معرفی‌شان می‌کنم)، سازمان «اینکاراسلام» تشکیل می‌دهند، اعضای گروه‌های قبلی خود را مسلمان می‌کنند و به کار فرهنگی در کشوری مثل پرو می‌پردازند. @MajKarimi
🔰 پایان اسرائیل 🔻 The end of Israel @Hasanabbasi_students