7.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 اژهای: کسانی که با حمایت نظام مشهور اما با دشمن همصدا شدند مجازات میشوند
💬 رئیس قوهقضاییه:
🔹 کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابانها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارتهای مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 محسنی اژه ای: در پرونده مهسا امینی نگذارید برای مردم شبهه یا نکتهای باقی بماند
💬 رئیس عدلیه خطاب به مسئولان پزشکی قانونی:
🔹 نه زمان را از دست بدهید نه دقت را فدا کنید.
🔹 پزشکی قانونی نظر دقیق و علمی خود را در اختیار دادستان قرار بدهد.
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رئیس عدلیه: فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند
💬 رئیس دستگاه قضا:
🔹 مشوقان و پشتیبانهای اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شعب ویژه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران در تهران
💬 رئیس کل دادگستری استان تهران:
🔹 در راستای برخورد قاطع، سریع و بدون ملاحظه با اغتشاشگران و آشوبگران، شعب ویژهای را در مجموعه دادگستری استان تهران اعم از دادسرا، محاکم کیفری و انقلاب و دادگاههای تجدیدنظر اختصاص دادهایم.
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
🔰 جوشش "مردم" در معرکۀ میدان
✍ مهدی جمشیدی
۱. تهران، ۱ مهر ۱۴۰۱، نماز جمعه، راهپیمایی مردم. آنقدر از "مردم" سخن گفتند که بعضی باور کردند که گویا آنان که در خیابان، رسم "هرزگی" و "خیانت" و "خباثت" در پیش گرفتهاند، بهراستی "مردم" هستند، امّا امروز، نه در شب تاریک بلکه در روز روشن، معنی "مردم" را دریافتیم و دیدیم "مردم" چه کسانی هستند و چه میگویند. سیل جوشان و برآشفتۀ جمعیّت، پایان نداشت و مردم از پسِ مردم در راهپیمایی، روان بودند. هرچه میآمدند و میرفتند، تمام نمیشدند. در اینجا، دلها شعلهور بود، نه سطلهای زباله؛ درد دین داشتند، نه سودای ولنگاری فرهنگی؛ همدل و مؤمن بودند، نه اجیرشده و فریبخورده؛ نه سنگی پرتاب شد و نه شیشهای شکست شد؛ نه اموال عمومی به آتش کشیده شد و نه مأمور نیروی انتظامی؛ نه راه بر کسی سد شد و نه به کسی حمله شد؛ نه سلاح سرد در میان بود و نه سلاح گرم.
۲. امروز، متن و ماهیّتِ "واقعیّت اجتماعی" در ایران، از سوی خودِ "مردم"، به تصویر کشیده شد؛ تصویری راستین از "لایۀ پنهانِ هویّتی". آنچه را که دیگران در "نظرسنجیها" و "نظرسازیها" طلب میکردند، امروز در برابر چشمان خویش مشاهده کردیم و از زبان خودش، "دردها" و "دغدغهها" و "رنجها" و "خواستهها" و "آرمانها"یش را شنیدیم. همهچیز، "طبیعی" و "دستکارینشده" بود و مردم، خویش را همانگونه که بودند، نمایاندند. کافی بود از حائل و عایق "رسانه" خارج بشویم و به خودِ "واقعیّت"، چشم بدوزیم تا حقیقت را دریابیم. باید خویش را از بافتهها و ساختههای "رسانههای نارسا"، تهی سازیم و صدای واقعیّت را مستقیم بشنویم.
۳. همچنین در "میدانِ عینیّت"، مشاهده کردیم که واقعیّت اجتماعی در ایران، هر چند خصوصیّت "پیوستاری" و "رنگینکمانی" دارد، امّا از "دامنۀ دیانت" و "دایرۀ ولایت" خارج نیست. مردم، یکسان نیستند، امّا تنوّع و تکثّرشان، در چهارچوب "ارزشهای غایی و بنیادی" صورتبندی شده است که همگی از هویّت و حیات دینی برخاستهاند. این است عمق و عقبۀ تعهد دینی در جامعۀ ایران. آنان که جامعۀ ایران را "پارهپاره" و مبتلا به "شکافهای فزاینده" و "تضادهای ریشهای" میدانند، نمیدانند که بیرونزدگیها و اصطکاکها، اقلّی و ناچیز هستند و نمیتوانند به یکپارچگیِ هویّت دینی، گزند برسانند.
۴. البتّه میدانم که ما در ایران با "طبقۀ متوسطِ متجدِّد" روبرو هستیم که دنبالۀ بومی و وطنیِ تمدّنِ غربی هستند و انتخابهای فرهنگیشان با ما تفاوت فراوان دارد، امّا اینان، "تعیینکننده" نیستند؛ چراکه "اکثری" و "فربه" نیستند. اینان اقلّیّتِ پریشانحال و پُرمدّعایی هستند که میکوشند از خویش، "روایتهای بزرگ" بیافرینند و وانمود که کنند همان "مردم" هستند. این دعاوی و روایتسازیها، چنان زیرکانه و موذیانه بوده که حتّی برخی از ما را نیز به خطا افکنده و دچار این گمان کرده که جامعۀ ایران از "ایدئولوژی انقلابی" عبور کرده است؛ حالآنکه واقعیّتِ نیالوده به کجروایت، چنین دلالتی ندارد.
۵. بخش عمدهای از این روایتسازیهای وارونه، بر عهدۀ "روشنفکرانِ سکولار" بود. آنان بهطور عامدانه و آگاهانه، "پیشفرضهای اثباتنشدۀ" خود را تکرار کردند و کوشیدند با "تکرار روایت"، دروغ را بر جای حقیقت بنشانند. ما نیز سعی نکردیم که مواجهۀ ساختارشکنانه با "بدیهیّات کاذبِ" آنها داشته باشیم و نشان دهیم که "مقدّمات" و "مبانی"شان، یکسره خطا و ناصواب هستند. بیچاره اینان که استدلالهایشان، پای چوبین دارند و آرمانشهرشان، چونان خانهای بر آب است. آنچنان در مردابِ "حماقتِ نظری" فروغلتیدهاند که هرچه "واقعیّت" فریاد میزند که "نظریهها"یشان را برنمیتابد، نمیشنوند.
۶. در آن سو، دستهای از "روحانیانِ دگراندیش و سیاستزده" قرار دارند که تجدّد را "توجیه دینی" میکنند و برای "آزادیِ لیبرالی"، آیه و روایت میآورند. از آنگاه سهمشان از قدرت سیاسی پرداخت نشده، زبان به اعترض گشودهاند و سرگرم دوختودوز "جامۀ کجروایت" به تن واقعیّت شدهاند. این "آیتاللههای فرسوده" و "حجتالاسلامهای پشیمان"، جادهصافکنِ نیروهای تجدّدی در ایران هستند و دین را به دستمایۀ بازتولید سیاسیِ خویش فروکاهیدهاند. دریغ از اندکی صداقت و تقوا و اخلاق در این ظاهرالصلاحهای معممّ. شریحهای هُرهری مسلکی هستند که دیندانیشان، "نرخ" دارد نه "عیار". اینان مبلغان و مروّجانِ "فقهِ جان لاکی"اند نه"فقهِ جعفری" که میتوانند به هر دروغ و خدعهای، دهها آیه و روایت سنجاق کنند و از دین و دیندانی، "دکّان" بسازند. خمینیِ کبیر از بوی تعفّن اینان در آخرت گفت، امّا کار بدانجا رسیده که ما در همین دنیا، از وجودِ مشمئزکنندۀ اینان گریزان شدیم.
eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ شورش سلبریتی ها و اغنیا علیه فقرا، برای اولین بار در تاریخ
💬 استاد حسن عباسی
📍 ۳ مهر ۱۴۰۱ - بابل
@jdale_ahsan
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
✅ انقلاب اسلامی در سال پنجاه و هفت، «انقلاب زنان» بود؛ انقلاب زنانی که از دامن آنها مردان به معراج رفتند و شهید شدند.
#انقلاب_زنان_مسلمان
✍️ توئیت استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
🔰 تلاش صدساله غرب برای از بین بردن هویت زن مسلمان
💬 حضرت آیتالله خامنهای:
🔹 صد سال است که فرهنگ غربی به پشتوانهی پول و زور و سلاح و دیپلماسی، سعی میکند فرهنگ غربی را و اسلوب زندگی غربی را بر جوامع اسلامی در میان زنان تحمیل کند. صد سال تلاش شده است برای اینکه زن مسلمان را از هویت خود بیگانه کنند.
🔹 تمام عوامل اثرگذاری و قدرت به کار رفته است: پول، تبلیغات، اسلحه، فریبندههای گوناگون مادی، استفادهی از غرائز طبیعی جنسی انسان؛ همهی اینها را استخدام کردهاند برای اینکه زن مسلمان را از هویت اسلامی خود دور کنند. ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
✅ هر چهل روز، یک بلا برای مؤمن
💬 امام صادق عليه السلام:
🔸 هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه هر چهل روز يك بار، به وسيله بلايى متنبّه مى شود. اين بلا يا به مال او مى رسد، يا به فرزندش يا به خودش؛ كه پاداش آن را میبيند، و يا اندوهى به او میرسد كه نمیداند از كجاست.
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تصاویری از رصد لیدرهای اغتشاشات بهوسیله دوربینهای خیابانی
🔹 سایت گرداب تصاویری منتشر کرده که نشان میدهد نیروهای امنیتی بهوسیله دوربینهای خیابانی اشراف کامل بر لیدرهای اغتشاشات داشته و آنها را رصد میکنند.
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students
هدایت شده از اخبار استراتژیک
💢 هشدار عجیب روسها: جام جهانی برگزار نخواهد شد
🔻 دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری جنجالی و شوک آور اعلام کرد که امسال جام جهانی۲۰۲۲ قطر وجود نخواهد داشت. در هفتههای اخیر همه چیز تغییر خواهد کرد.
🔻 فیفا تیم ملی فوتبال روسیه را به خاطر حمله این کشور به اوکراین از پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ کنار گذاشت تا در نهایت این تیم ملی فوتبال ولز باشد که با شکست اوکراین راهی مرحله گروهی جام جهانی شود.
🌐 اخبار استراتژیک
📡 @StrategicNews_ir
🔰 غبار فتنه - ۱
🔹 در فتنهها اگر فتنهجویان زود شناخته شوند و مقاصد آنها معلوم شود، مردم حساس میشوند و از خود مراقبت میکنند؛ اما اگر مثل آتش زیر خاکستر آرام آرام کار خود را انجام دهد و حساسیتی در جامعه ایجاد نکند، بالاخره ضرر خود را به جامعه وارد میکند و مردم هم حساس نمیشوند، به خصوص در فتنههای فرهنگی که ارزشها آرام آرام کمرنگ میشود...
💬 مجموعه بیانات مرحوم آیت الله مصباح یزدی پیرامون فتنه و فتنهانگیزی
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
📡 @Hasanabbasi_students