هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
🔻 اشکال اساسی که در مورد بهائیت تکرار میشود این است که برخی بهایی ها را اقلیت دینی میدانند درحالیکه بهائیت تشکیلات سیاسی است نه اقلیت دینی.
📌 ادله مختلفی برای اثبا این مدعا است؛ یکی از آن ادله فرآیند تسجیل و عضویت در تشکیلات بهایی است، به عنوان مثال در مذهب تشیع هر کسی شهادتین را بگوید و بر ولایت سایر ائمه هم شهادت بدهد شیعه است و ما حتی نمیتوانیم از او بپرسیم شما مقلد چه کسی هستی و هر کس در خلوت خودش شیعه میشود ولی بهائیت اینگونه نیست و اگر کسی اعتقاد بهائیت را داشت ولی تسجیل نشد و این برگه ها را پر نکرد و تعهد نداد، جامعه بهایی او را به عنوان بهائی نمیدانند.
❌برگه تسجیل بهاییت یعنی شما تعهد میدهی که عضو یک سازمان بشوی وگرنه هیچ دین و آیینی با تعهد محضری برای خودش عضو جمع نمیکند.
💢در برخی از قسمتهای این اظهار، این گونه آمده است: به موجب این اظهارنامه ایمان و اعتقاد کامل خود را به دیانت مقدس بهائی لسانا و قلبا به شرح زیر اقرار و اعتراف می نمایم … و اطاعت و انقیاد نسبت به مرکز منصوص المرجع معصوم بیت العدل اعظم الهی و موافقت و ارتباط کامل با روح و شکل نظم اداری کنونی بهائی در سراسر عالم.
🛑بسیار جالب است که فرد متقاضی عضویت در تشکیلات بهائی در انتها از حکومت بهائی یا همان محفل روحانی خواهش میکند اجازه دهید من تسجیل شوم: استدعا دارم اجازه فرمایند نام مرا در دفتر تسجیلات بهائی ثبت نمایند.
✅اگر محفل روحانی یا همان حکومت بهائی در هر کشور، اجازه ثبت نام فرد در دفتر تسجیلات را ندهد، این شخص نمیتواند بهائی شود! این چه باوری است که برای ایمان به فرستادهی الهی بایستی دست به دامن حکومت محلی شد؟! و تا زمانی که افراد، تسجیل نشده باشند، بهائی به حساب نمیآیند.
✅بسیار جالب است که بعد از امضاء، این اظهار نامه بایستی به تصویب محفل روحانی یا همان حکومت بهائی برسد و منشی محفل روحانی آن را امضا نماید.
👈در صفحه ۳۴ کتاب نظم اداری بهائی، تالیف هوشنگ محمودی در بیان وظایف حقوقی تصریح مینماید: با توجه به آثار مبارکه حضرت ولی امر الله، محفل روحانی دارای قوای سه گانه تقنینه، قضائیه، اجرائیه است … طبق نظامات بهائی، این سه اختیار فعلا به محفل روحانی داده شده است. تصویر این بخش در شکل ۷ ارائه شده است.
به راستی قوای سه گانهی حکومت چه ربطی با محل روحانی دارد؟! این از همان نمونههایی است که نشان میدهد دین و دیانت و دعا و روحانیت، تنها و تنها یک پوشش برای حکومت بهائی است.
🛑بر اساس مدارک ارائه شده، ثابت شد محفل روحانی در حقیقت یک حکومت بهائی در داخل هر کشور است، آن هم حکومتی در نهایت استبداد.برای بهائی شدن و پیوستن به جامعهی بهائی، افراد بایستی طی مراسم خاصی تسجیل شوند، یعنی افراد یک تعهد محضری گونه به حکومت بهائی میسپارند. یعنی به هیچ وجه سخن از باورمندی به یک باور و عقیده نیست بلکه عضویت در یک سازمان و حکومت دینی مستقل است که دارای قوای سهگانهی مقننه، مجریه و قضائیه بوده و بر خلاف تمام نظامات حکومتی جهان، هر سه قوه منحصرا به دست محفل روحانی است. افراد برای بهائی شدن، باید تعهداتی را که در متن تسجیل آمده به صورت رسمی مکتوب نمایند. برای روشن شدن موضوع، کافیست به برخی مدارک مربوط به تسجیل که همان فرآیند ثبت نام در تشکیلات بهائیت است مراجعه گردد.
عضو شوید 👈
@sheikh_farhad_fathi
🔰 کانال شیخ فرهاد فتحی 🔰
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
مصاحبه اخیر آقای علوی بروجردی
💢بهاییها دین و مذهب ندارند و گروهی ساخته پرداختۀ قدرتها هستند و در تاریخ معاصر ایران نقش داشتند. در زمان شاه، مدتی بهاییها در دربار رسوخ کرده و بسیاری از مقامات دولتی را اشغال کرده بودند.
❌لذا میکوشیدند در هر ادارهای بهایی را به جای مسلمانها استخدام کنند. آیتالله بروجردی با این کار مقابله کردند.
👈 در تهران هم مکانی به نام حظیره القدس داشتند که کعبۀ آنها بود. در آنجا تبلیغات بسیاری برای دانشگاهها و مدارس جهت جذب جوانهای مسلمان داشتند.
❌آیتالله بروجردی برای اینکه مسلمانها و جوانها را حفظ کنند، به مرحوم فلسفی، خطیب معروف آن زمان، دستور دادند که در مسجد سید عزیزالله منبر برود و یک ماه رمضان راجع به بهائیت صحبت کند که از رادیو ایران هم پخش میشد.
💢 مردم اجتماع کردند و توانستند حظیره القدس را بگیرند. سپس خدمت آیتالله بروجردی رفتند و از ایشان اجازه خواستند که آنجا را مسجد یا حسینیه کنند. این ساختمان هنوز هم در تهران در خیابان حافظ هست. با اینکه خدای ما با خدای آنها فرق میکند و اهل ذمه نیستند، آیتالله بروجردی با پیشنهاد آنها مخالفت کرده و گفته بودند: «شما آنجا را که مرکز گمراه کردن مردم و مرکز اضلال بود، تعطیل کردهاید. کارتان تمام شده است. مال چه کسی را میخواهید مسجد یا حسینیه کنید؟!» یعنی ایشان برای مال بهائیان هم حرمت قائل شدند.
❌بیرون از آبادۀ شیراز، چند آبادی بهائینشین بود، کنار آنها هم چند آبادی مسلمان نشین قرار داشت، اینها با هم اختلاف پیدا کردند.
💢 بهائیها به قریۀ مسلمانها حمله کردند و چند نفر را کشتند و مجروح کردند و اموالی را به غارت بردند.
❌ مسلمانها تصمیم گرفتند مقابله به مثل کنند. این خبر به آیتالله بروجردی رسید، هیئتی از علمای قم را به آنجا فرستادند.
💢آن گروه علما شب در آبادی بهائینشین خوابیدند که مسلمانها به احترام آنها به آبادیهای بهائینشین حمله نکنند، ایشان برای حفظ جان بهائیها چنین کردند.
👈در اسلام، غیبت مؤمن حرام است؛ اما غیبت غیرمؤمن، چه مسلمان سنّی باشد چه غیرمسلمان، حرام نیست، به این معنا که من عیبی را که او دارد برای دیگری نقل کنم، درست است که از باب غیبت حرام نیست، اما از باب هتک یک انسان حرام است و با عنوان دیگری حرمت دارد، من حق هتک حرمت هیچ انسانی را ندارم.
______________________
پ.ن؛ دقت در سخنان اخیر ایشان گویای این است که بهائیت از نظر ایشان هم اقلیت دینی نیستند و فقط روی حق شهروندی و حقوق انسانی تکیه میکنند که این هم بخاطر عدم اطلاع کامل ایشان از جامعه بهایی است، ما حتی یک نفر بهایی نداریم که بدون هیچ جرمی با او برخورد شده باشد و بهایی ها از حقوق انسانی برخوردارند ولی اگر کسی مرتکب جرم شود چه بهایی باشد چه شیعه با او برخورد میشود. به نظرم اگر آقای علوی دقت بیشتری را اعمال کنند چنین برداشت هایی از سخنان او انجام نمیشود چون قطعا هر عالمی میداند که بهاییت، اقلیت دینی نیست. یاعلی...
عضو شوید 👈
@sheikh_farhad_fathi
🔰 کانال شیخ فرهاد فتحی 🔰
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#
#تریلر
#حسن_ارشاد
#متخصص
#تشکیلات_امنیتی_بهایی
#پولشویی
#اسرائیل
#جاسوس
#متجاوز
#عفیف_نعیمی
#سینا_نعیمی
تهیه و تدوین : #مهدی_مهاجر
وبسایت :
www.hassanershad.com
کانال تلگرام:
T.me/naghdbahaiat
اینستاگرام :
@hassane_ershad
بهاء الله:
"هر کس من را انکار کند یا با من دشمن باشد، حرامزاده است. "
(گنج شایگان- اشراق خاوری ص۷۸-۷۹، موسسه ملی مطبوعات امری)
* جالب این است که برادر و خواهر بهاء الله مخالفش بودند؛ یعنی مادر و پدرش را به فحشاء متهم می کند!!!
🔵📝سایت استاد حسن ارشاد↙️
https://eitaa.com/joinchat/3604021440C700481b618
26.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
995 - بیت العدل در پوشش ارائه خدمات انسانی به دنبال بر اندازی
بررسی پیام بیت العدل :
احبای عزیز و مخلص ایران البته همواره مختارند هر پرسشی را که مایلند با معهد اعلی مطرح نمایند. تبلیغ امرالله جزئی از حیات بهائی و وسیله ای برای خدمت به عالم انسانی و طریقی برای کمک به استقرار مدنیت جهانی است. تبلیغ در معنای وسیع خود نشر نفحات الله، اعلا کلمه الله، کمک به التیام آلام بشری و نشانهای از روح نباض مومنین به این امر اعظم است. نور بخشیدن از خصایص ذاتی شمع است و نمیتوان از شمع خواست که نور نبخشد زیرا چنین انتظاری بدان معنا خواهد بود که از شمع خواسته شود تا موجودیت و هویت خود را نفی نماید. به همین منوال اشتیاق به رساندن پیام شفابخش الهی به نوع بشر از خصایص هر نفسی است که قلبش به نور ایمان منور است و نمی توان او را از این فضل و موهبت محروم نمود. به خاطر این مفاهیم عمیق روحانی است که تبلیغ امرالله در آثار حضرت بهاالله فریضه روحانی هر فرد محسوب می شود.
در شرایط فعلی ایران که مسئولین امور به وسایل مختلفه متشبث شده و می کوشند تا به زعم باطل خویش جامعه بهائی را در مقام جامعه ای پویا و فعال ریشه کن سازند، تبلیغ انفرادی توأم با دیگر فعالیت های اجتماعی احبا لازمه استمرار وجود جامعه بهائی نیز می باشد 865 2015-01-19
🔵📝سایت استاد حسن ارشاد↙️
https://eitaa.com/joinchat/3604021440C700481b618
استاد حسن ارشاد
❗️چرا باید روی تحرکات بهائیت حساس بود؟
#اسرائیل و #بهائیت
↩️قسمت اول
ارتباط تنگاتنگ و همسوی اسرائیل و بهائیت شواهد عینی و گویای زیادی دارد، اما در این نوشتار قصد داریم از زاویهای متفاوت، دلیل بهجا بودنِ حساسیت بر فرقه تشکیلاتی بهائیت را با رویکرد "ارتباطِ دوستانه آن با دولت غاصب اسرائیل"، اثبات نماییم.
ارتباط دوستانه بهائیت با اسرائیل و جریان صهیونیسم، به تاریخ تأسیس این دو بازمیگردد. بنابراین در ابتدا #سابقه_تاریخی این رابطه عمیق را بررسی میکنیم.
⭕️همواره پس از اشاره به اسرائیل و حضور سازمانهای بهائی در آن، بلافاصله با جبههگیری بهائیانی مواجه میشویم که این ارتباط را صرفاً مکانی(جغرافیایی) دانسته و علت را تصمیم شاه ایران و تبعید از سوی خود ایرانیان میدانند. حال آنکه حقیقتاً چنین نیست. با مروری بر حقیقت تاریخی این تبعید، ادعای خلاف واقع بهائیت نمایان خواهدشد.
⭕️ماجرای ترور ناموفق ناصرالدین شاه توسط بابیان، نقطه عطف رهبری این تشکیلات است. طی این واقعه، "حسینعلی نوری" (اولین سرکرده بهائیت که خود را بهاءا... نامیده بود) نیز بهعنوان یکی از عوامل اصلی دستگیر شده و قاعدتاً در انتظار اعدام بود، اما پس از چهار ماه از زندان آزاد شد!
⭕️هرچند بهائیان معتقدند آزادی نوری به خاطر اثبات بیگناهیش بوده، اما این ادعا با توجه به اعدام دیگران همدستان بابیاش و موارد مشابه، باطل است. طبق تمام منابع تاریخی، از جمله "تاریخ نبیل زرندی"(1) وی مورد حمایت کامل کنسول روسیه بود و همین باعث آزادیش شد. ضمن اینکه اگر واقعاً بیگناهیش ثابت شده بود، دیگر تبعید نمیشد. در حالیکه او را به این شرط آزاد کردند که ایران را ظرف مدت یک ماه، ترک کند. پس تا اینجا متوجه شدیم که تمایل اصلی حکومت ایران، صدور حکم اعدام حسینعلی نوری بود که با دخالت سفیر روسیه، با تبعید جایگزین شد.
⭕️پس از آزادی، به دلیل ارتباط صمیمانهاش با سفیر روس، به روسیه دعوت شد، اما خودش رفتن به عراق را ترجیح داده و با همراهی محافظین روس(!) به قلمرو عثمانی رفت. در حقیقت، فساد و آشوب بابیان -که همان بهائیان آینده بودند- کار را به جایی رسانده بود که برای حکومت، رفتن آنان به روسیه، عثمانی یا هر جای دیگر فرقی نداشت؛ پس انتخاب حسینعلی نوری با توجه به برنامهای که برای آینده داشت، کاملاً آگاهانه و طبق میل خودش بود.
با ورود به عراق، بهائیان عملاً تحت امر حکومت عثمانی درآمدند اما از آنجا فتنهگری و هرج و مرج با آنان عجین بود، به سبب درگیریهای فراوان بابیها در عراق، اینبار حکومت عثمانی، حسینعلی و اطرافیانش را از بغداد به استانبول، ادرنه و پس از آن به "عکا"(2) تبعید کرد.
📚پینوشت:
1.کتابی است در مورد تاریخ بهائیت، نوشته ملا محمد زرندی مشهور به نبیل زرندی، مورخ بهائی که در دوران حسینعلی نوری میزیسته و یکی از 19 حواری اولیه، موسوم به "حروف حی" محسوب میشود.
استاد حسن ارشاد
❗️چرا باید روی تحرکات بهائیت حساس بود؟
#اسرائیل و #بهائیت
↩️ قسمت دوم
بهائیت در عکا (هبهی عثمانی به استعمار)
👈همانگونه که در قسمت قبل گفتیم، با صدور فرمان عثمانی در آگوست 1868 میلادی، حسینعلی به همراه خانواده و اطرافیانش به عکا تبعید شدند. عکا از شهرهای مهم فلسطین اشغالی، واقع در قسمت شمالی این کشور است. مطابق شواهد تاریخی، این ناحیه از جمله مناطقی بود که رژیم اشغالگر صهیونیستی، تصرفش را با خرید زمینهای آنجا و "حیفا" (شهر مهمی در نزدیکی عکا) آغاز کرد.
⭕️ هرچند تأسیس دولت نامشروع اسرائیل در سال 1948میلادی یعنی بعد از مرگ حسینعلی نوری، صورت پذیرفت، اما مقدمات آن به سالها قبل برمیگردد. گوشههایی از ارتباط بهائیت با اشغالگران در سخنان حسینعلی و مژده او به "تجمع و عزتیابی یهود در ارض موعود" قابل ملاحظه است.
حسینعلی نوری در عکا درگذشت و پسرش "عباس افندی" -که خود را عبدالبهاء نامیده بود- بر سر جانشینی پدر، با برادرش درگیر شد که به ایجاد انشعاب در بهائیت انجامید، اما در نهایت عباس افندی، زعامت امور اکثریت بهائیان را به دست گرفت. او نیز مثل پدرش، ارتباطات دوستانه خود را با پایهگذاران رژیم صهیونیستی را حفظ کرده و اصطلاحاً پیشگوییهایی باب میل این غاصبگران ارائه داده بود:
«اینجا فلسطین است، اراضى مقدسه است. عنقریب، قوم یهود به این اراضى بازگشت خواهند نمود، سلطنت داوودى و حشمت سلیمانى خواهند یافت. این از مواعید صریحه الهیه است و شک و تردید ندارد. قوم یهود، عزیز مىشود... و تمامى این اراضى بایر، آباد و دایر خواهد شد. تمام پراکندگان یهود جمع میشوند و این اراضى، مرکز صنایع و بدایع خواهد شد، آباد و پرجمعیت مىشود و تردیدى در آن نیست.»(1)
⭕️ در جای دیگر خطاب به کلیمیان میگوید:
«چقدر صدمه از رومانیان و مسلمانان و غیره دیدید[!] بالأخره تمام وعود انبیا را در حق خود محقق دیدید. عنقریب به شماها افتخار کنند که ما هم نژاد کلیمی هستیم و به امر مبارک مؤمن شدهایم باید بسیار مسرور باشید که در یوم ظهور[ظهور بهائیت] بهتربت مقدسه مشرف گشتید و در ارض مقدس فلسطین در ظلّ رایت ربالجنود وارد میشوید...من از شما بسیار راضی هستم».(2)
این سخنان و در کنار دیدارهای فراوان سران بهائیت با صهیونیستهایی مثل "بنزوی"(3)، خاندان "روچیلد"(4) و... نشان میدهند رابطه اسرائیل و آنها، اصلاً به تعامل با تبعیدشدگان معمولی شباهت نداشته و بهائیت در آن روزهای پرتلاطم، نقشی میدانی و کاتالیزورگرانه را در راستای مقاصد رژیم صهیونیستی، برعهده داشت. ماجرای اعطای نشان انگلیسی "شوالیه" به عباس افندی هم، در پی همین خوشخدمتی به اشغالگران بود.
ادامه دارد...
#بهائیت #اسرائیل #تاریخ
📚پینوشت
1. مؤید، حبیب، خاطرات حبیب، مؤسسه مطبوعات امری، 118بدیع، ص20؛ نیز رک: آهنگ بدیع، سال 1330، ش3، ص53.
2. همان، ص52.
3. اخبار امری (نشریه رسمی محفل ملی بهائیان ایران)، تیر 1333، ش3، صص9-8.
4. مؤید، حبیب، همان، ص239.
استاد حسن ارشاد
❗️چرا باید روی تحرکات بهائیت حساس بود؟
#اسرائیل و #بهائیت
↩️ قسمت سوم
⭕️ با مرگ عباس افندی،"شوقی افندی"، نوه مقطوعالنسلش که خودباختگی به صهیونیسم را از پدرانش به ارث برده بود، طی نامهای به رئیس کمیته بررسی مسئله فلسطین، اذعان داشت:
«تنها یهودیان هستند که علاقه آنها نسبت به فلسطین تا اندازهاى قابل قیاس با علاقهی بهائیان به این کشور است؛ زیرا که در اورشلیم، بقایاى معبد مقدسشان قرار داشته و در تاریخ قدیم، آن شهر مرکز مؤسسات مذهبى و سیاسى آنان بوده است.»(1)
🔴وابستگی بهائیت به اسرائیل آنقدر مشهود است که شوقی با اینکه اسلام را کاملاً منسوخ میداند، برای پایداری یهود صهیونیستی اینگونه دعا میکند:
«الهی اجعل بنی اسرائیل عزیزا و اجمع شملهم فی الارض المقدسه: خداوندا، بنی اسرائیل را عزیز گردان و جماعت آنها را در ارض مقدس [فلسطین] جمع گردان».(2)
🔺✡️⚠️ گرم شدن بازار بهائیت پس از اشغال فلسطین🔥
⭕️پس از تأسیس دولت نامشروع اسرائیل، با وجود اینکه مالکیت زمینهای منطقه برای صهیونیستها اهمیت زیادی داشت، بهائیت از تسهیلات و امتیازهای ویژهاى از جمله دریافت زمین، معافیت از پرداخت عوارض، گمرک و مالیات در فلسطین برخوردار بود.(3) شوقی، نتیجه همبستگی قدیمی با صهیون را در پیام زیر، به بهائیان اعلام کرده:
«...مصداق وعده الهى به ابنای خلیل و وُرّاث کلیم، ظاهر و باهر، و دولت اسرائیل در ارض اقدس، مستقر و به استقلال و اصالت آیین"بهائى" مُقِر، و به ثبت عقدنامه بهائى و معافیت کافه موقوفات "بهائى در عکا و جبل کرمل و لوازم ضروریه بناى مرقد باب" از رسوم "یعنى عوارض و مالیات "دولت" و اقرار به رسمیت ایام تعطیلى بهائیان "موفق و مؤید" شدهاست.»(4)
⭕️یا در پیام دیگری اولین علت تأسیس بالاترین مرکز تصمیمگیری بهائیت را «پیدایش ملت مستقل اسرائیل و تأسیس حکومتی از طرف آن ملت»(5) و اولین وظیفه آن را «ایجاد روابط با اولیای حکومت اسرائیل»(6) بیان میدارد! آن هم در حالی که بهائیت ادعا میکند به سیاست هیچ کاری ندارد ولو ارتباط با سیاسیون.
🔴دیدار نخستوزیر این دولت جعلی، "بن گوریون" با بهائیان روی دیگری از صمیمیت گسترده میان اسرائیل و آنهاست که در نشریه رسمى محفل ملى بهائیان، به این شکل تشریح شده:
«با نهایت افتخار و مسرّت، بسط و گسترش روابط بهائیت با اولیاى امور دولت اسرائیل را به اطلاع بهائیان میرسانیم و در ملاقات با بنگوریون، احساسات صمیمانه بهائیان را براى پیشرفت دولت مزبور به او نمودند و او در جواب گفتهاست: از ابتداى تأسیس حکومت اسرائیل، بهائیان همواره روابط صمیمانه با دولت اسرائیل داشتهاند.»(7)
ادامه دارد...
#بهائیت #اسرائیل #تاریخ
📚پینوشت:
1.اخبار امری، آبان 1326، ص130؛ بهائینیوز، سپتامبر 1947؛ همچنین رک: نجفی، سیدمحمدباقر، بهائیان، چاپ اول، طهوری، 1357، صص698-691.
2.مؤید، حبیب، همان، ص20.
3.اخبار امری، فروردین 1329، ش12، ص540؛ آهنگ بدیع، سال 1330، ش3، ص53.
4.شوقی افندی، توقیعات ، تهران، مؤسسه ملی مطبوعات امری، بدیع 125، ص290.
5.نشریه آهنگ بدیع، سال 1333، ش 3، ص7.
6.همان، ص7.
7.منصوری، جواد، تاریخ قیام 15 خرداد به روایت اسناد، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، چاپ اول، ج1، ص332 به نقل از: اخبار امری، سال 1330، ش5، صص 8 و 14.