eitaa logo
حضرت زهرا(س)
141 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.3هزار ویدیو
224 فایل
🌹بسم رب الشهدا🌹 هروقت میخواست برای بچه ها یادگاری بنویسد این جمله را مینوشت: ((من کان لله, کان الله له)) هر که با خدا باشد خدا با اوست.....❤❤ 💕شهید ابراهیم همت💕 ادمین کانال: @ammar_rahbar1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
|دالان جعلی و راهبرد ایران 📌کل مساله این است که دالان مزبور چند منظور را دنبال می کند اولی قطع ارتباط ایران و ارمنستان که تبعاتش را در پنج موضوع کلی می توان دید: 1. قطع ارتباط مرزی ایران با ارمنستان و منافعی که در ارتباط بی واسطه مرزی بین این دو کشور بود. 2. بعنوان ابزاری برای باج گرفتن برای ارتباط بین دو سرزمین 3. مهمتر از همه فرصت تاریخی ایران در منطقه به عنوان چهارراه مواصلاتی و راهبردی جهان را تحت الشعاع قرار دادن، می دانید که ایران در نظر دارد از ارمنستان راهی به اروپا داشته باشد تا بتواند از منافع جایگاه راهبردی خود به عنوان مرکز زمینی ارتباط شرق به غرب بهره ببرد و تصور کنید آذربایجان که همپیمان غرب است چگونه می تواند با قطع این ارتباط موقعیت ویژه ایران را بعنوان ابزار فشار خود، ترکیه و غرب تحت الشعاع قرار دهد. 4. اکنون غرب به شدت به خاطر انرژی نیازمند نفت و گاز است و این احتیاج، آن ها را به سمت ایران کشانده است و این موضوع به عنوان ابزار فشار و ابتکار عمل ایران برای رویارویی با فشارها و تهدیدها و تحریم های غربی است که با این مرز می توانند به راحتی گاز و نفت آذربایجان را جایگزین نمایند و اقدام آذربایجان به معنی از دست رفتن فرصت تاریخی ایران برای استفاده از سلاح انرژی در برابر تحریم و تهدید. 5. رضا شاه قره سو را به ترکیه داد و پان ترکیست‌ها را برای یکپارچگی امیدوار کرد، تنها مانده که آرزوی دیرینه پان ترکیست ها تحقق یابد و آن ها نیز با استفاده از این وضعیت می توانند با به خطر انداختن وضعیت پیش آمده برای ایران، به عنوان ابزار فشار و اعمال قدرت در منطقه استفاده کنند. و در ادامه خطرات امنیتی برای مناطق آذری زبان ایران وجود دارد. در واقع این مرز بین دو کشور است که ایران نمی تواند در صورت توافق بین دو کشور دخالتی داشته باشد اما می تواند بازیگر خوبی برای ممانعت از توافق احتمالی باشد. 🔺وضعیت نگران کننده ای که این دالان برای ما ایجاد می کند با کم و زیاد برای روسیه نیز وجود دارد و روسیه مایل نیست کشوری همپیمان غرب از این موقعیت به نفع غرب بهره ببرد. روسیه نیز از ابزار انرژی علیه تحریم غرب بهره می برد و می داند تامین انرژی از سوی متحد آذربایجان بعنوان متحد غرب آغاز افول این ابزار قوی است پس انگیزه خوبی برای تمرکز روی این قضیه دارد. 🔺 همین وضعیت برای گرجستان که میخواهد از مزایای گذر مواصلاتی از سرزمین خود بهره ببرد وجود دارد. 🔺 از سویی مردم ارمنستان استان تاریخی سیونیک را از آن خود می دانند و راضی به این معامله نخواهند شد و از همین سو دولتمردان نیز از این واسپاری پرهیز اولیه دارند، سفر نانسی پلوسی شاید برای ترغیب آنها به این قضیه باشد که باید: 🔺 در رسانه های ارمنستانی این موضوع بعنوان خط قرمز دنبال شود تا هم احیانا ملت و هم دولت ارمنستان را از تمایل و ترغیب های واسپاری رویگردان نگه دارد. 🔺ایران باید بعنوان بازیگر فعال راهکارهایی برای تامین امنیت مرزی خود ایجاد نماید و از این رو باید گرجستان روسیه و ارمنستان را برای عقد پیمان های امینیت منطقه ای چهارچانبه ترغیب نماید تا راه و اراده برای اشغال این منطقه را مسدود نماید ✍ 🍃🌹▪️ـــــــــــــــــــــــــ               @hazratehzahra ❁═┄ 🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄ ❁
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🔴 امام زمان علیه السلام : 🔵 ایران شیعه خانه ماست ما نمیگذاریم سقوط کند. 🌕 ميرزا محمدحسن نائيني در اشغال در جنگ جهاني اول شبي به امام عصر ارواحنا فداه متوسل ميشود و درخواب ميبيند: 🔹 ديواري است به شکل نقشه ايران که شکست برداشته و خم شده و در زير آن تعدادي زن و بچه نشسته اند در همين حال حضرت تشريف مي آورند با انگشتشان ديوار را بلند کرده و ميفرمايند: اينجا شيعه خانه ماست مي شکند خم ميشود خطر هست ولي ما نميگذاريم سقوط کند ما نگهش ميداريم 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 📚 کتاب میر مهر از استاد مسعود پور سید آقایی /کتاب مجالس حضرت مهدي ص ۲۶۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷 ✅ جلسه روشنگری: «پیدا و پنهان با اسم رمز مهسا» 🍃🌹🍃 🎙سخنرانان: دکتر سید جلال حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون محترم سیاسی سازمان بسیج مستضعفین و سید علیرضا آل‌داود پژوهشگر فضای مجازی و رسانه 🎙زمان: یکشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱               @hazratehzahra ❁═┄ 🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄ ❁
🖼 | دفاع مقدس 🍃🌹🍃 🌺 مردم خوزستان در جنگ یکی از بهترین دفاع ها را انجام دادند، مثلا شهید علی هاشمی که عرب اهوازی است یکی از شخصیت های درجه یک دفاع بوده است. ▫️ دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب/ ۱۴۰۱٫۶٫۳۰ | |               @hazratehzahra ❁═┄ 🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄ ❁
10.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | نقش پیاده‌روی اربعین در تشکیل تمدن نوین اسلامی 🍃🌹🍃 | |               @hazratehzahra ❁═┄ 🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄ ❁
🖼 سخن‌نگاشت| دفاع مقدس در بیانات مقام معظم رهبری 🍃🌹🍃 | |               @hazratehzahra ❁═┄ 🍃❈🌼🍃🌼❈🍃❁═┄ ❁
🔻حاج‌قاسم و حجاب در عرصۀ عمومی 🖋 مهدی جمشیدی ۱. برخی جوّزده‌های متمایل به "خودنمایی‌های روشنفکرمآبانه"، به سخن حاج‌قاسم استناد می‌کنند که گفته است دختران بی‌حجاب را از خود "طرد" نکنیم و آنها را نیز "دختر خودمان" بدانیم، و نتیجه می‌گیرند که منطقِ پلیس امنیت اخلاقی، غلط است. میان آن "مقدّمه" – که سخن حاج‌قاسم است - و این "نتیجه"، ارتباطی وجود دارد؟ سخن حاج‌قاسم، درست است یا برداشت اینان خطاست؟ ۲. "طرد نکردن" و "نراندن" و "او را از خود دانستن"، به معنی "نهی‌ازمنکر نکردن" نیست. از قضا، اگر به "سعادت اُخروی" این دخترانِ بی‌حجاب علاقه داریم، باید به آنها "تذکّر" بدهیم و با "بی‌تفاوتی" و "سهل‌انگاری"، کاری نکنیم که آنها در رفتار نامشروعِ خود، مصمّم شوند و هرچه بیشتر سقوط اخلاقی کنند. مؤمن نسبت به مؤمنان دیگر، "حسّاس" و "متعهد" و "حریص" است و تنها در اندیشۀ کمال و سعادت خود نیست، بلکه می‌خواهد همگان در سایۀ دین‌داری و پرهیز از محرّمات، به صلاح و فلاح برسند. او رستگاری را تنها برای خود نمی‌خواهد. پس نهی‌ازمنکر، به معنیِ "دلسوزی" و "مودّت" و "خیرخواهی" و "دیگرخواهی" است، و بی‌تفاوتی به معنی "بی‌مسئولیّتی" و "خودخواهی" و فردگرایی" و "سهل‌انگاری". "دولت اسلامی" نیز همچون رسول اکرم، می‌خواهد مردم را به بهشت رهنمون سازد، نه این‌که فقط به رفاه و معیشت و مادّیّات آن بیاندیشد و کاری با کمال و سعادت آنها نداشته باشد. دولت اسلامی، دولت زمینه‌سازِ بهشت است. در غیر این صورت، دولت اسلامی فقط به نام و در ظاهر، اسلامی است. ازاین‌رو، نباید برداشت وارونه داشت و حقّ را باطل انگاشت. ۳. این‌که نیروی انتظامی، آن دختر بی‌حجاب را فقط "تذکّر زبانی" می‌دهد و "رها" می‌کند و یا او را به "کلاس آموزشی" فرامی‌خواند و اندکی از نقص‌های تأسّف‌بار نهادهای فرهنگی را جبران می‌کند و به طرف "پرونده‌سازی" و "ایجاد سوء‌سابقه" حرکت نمی‌کند و او را به چشم "مجرم" نمی‌بیند و با ده‌ها راهکار حاشیه‌ای و بازدارنده می‌کوشد که او را به اسلام و انقلاب، "بدبین" نسازد، به معنی "طرد" و "دفع" کردن است؟! چنانچه نیروی انتظامی در پی دفع حداکثری بود، باید "مواجهۀ سخت" می‌کرد و طبق جرم‌انگاریِ صورت‌گرفته، بی‌حجابان را همانند "قاتل" و "قاچاقچی" تصوّر می‌کرد؛ حال‌آن‌که "کریمانه" و "دلسوزانه" چنین نکرده است. عجب است از انصافِ داوران بیرونی که چشم بر حقیقت فروبسته‌اند و بی‌پروا، "سخن دشمن" را تکرار می‌کنند. چگونه می‌توان این حجم از واقعیّت‌های مثبت و درخشان و اخلاقی را ندید و برجسته نکرد، امّا چند "تخلف موردی و جزئی" را بزرگ‌نمایی کرد و دربارۀ اتّفاقی که گویا نیروی انتظامی در آن مقصر نیست و ناخواسته و طبیعی بوده، حکم قطعی راند و صدر تا ذیل نظام جمهوری اسلامی را متهم کرد؟! ۴. روشن است که بخش عمده‌ای از کم‌حجاب‌ها و حتّی بی‌حجاب‌ها، "عناد" و "خصومت" ندارند و رفتارشان را نباید حمل بر "معارضۀ سیاسی" کرد. اینان یا "نمی‌دانند" و "ناآگاه هستند" و یا با وجود علم به فلسفه و حدود حجاب، چون گرفتار "نقص درونی" و "هوای نفس" هستند، تبرّج و بدن‌نمایی می‌کنند. در مرحلۀ نخست، باید تمام توان خویش را برای "هدایت" و "همراهیِ" اینان به کار گرفت و "مخالف" و "دشمن" نتراشید و خاکستری‌ها را "بدبین" و "بددل" نکرد، امّا اگر پس از تلاش فرهنگی و دعوت فکری و استدلال نقلی و عقلی، باز کسانی اصرار بر کشف حجاب داشتند، در اینجا نباید "میل فرد" را بر "مصلحت جامعه" ترجیح داد. حاج‌قاسم نیز چنین چیزی را نخواسته است؛ چنان‌که در سخنرانی دیگری، تصریح کرده که باید "فضای جامعۀ اسلامی" از نظر اخلاقی، امن و مطمئن باشد، نه آلوده به فساد و تباهی. آن دسته از دختران و زنانی که لجاجت می‌کند و حاضر نمی‌شوند به "قانون شرع و نظام"، تن در دهند و در عرصۀ عمومی، "حداقل‌های پوشش" را بپذیرند، نباید انتظار داشته باشند که حاکمیّت دینی از "مصالح معنوی و دینیِ جامعه"، عقب‌نشینی کند و به عدّه‌ای اندک، مجالِ "هوس‌بازی" و "شهوت‌رانی" و "هرزگی" در عرصۀ عمومی بدهد. "حقّ جامعه" بر "حقّ فرد"، مقدّم است و دولت اسلامی موظّف است بر این اساس، از "حرام اجتماعی"، جلوگیری کند. حرام اجتماعی، برخلاف حرام فردی، بر دیگران نیز اثر ضدّمعنوی می‌گذارد و کمال و سعادت اخلاقی آنها را دچار اختلال می‌کند. پس بی‌حجابی، "تضییعِ حقوقِ معنویِ جامعه" است و چون حقوق جامعه بر حقوق فرد، ترجیح و تقدّم دارد، باید آزادی‌های فردی، مقیّد و محدود به آن باشند. تأثیر "محیط" و "فضا" و "جامعه" بر فرد، بسیار گسترده است و هرگونه تساهل و غفلت در این زمینه، به بهای ازدست‌رفتن سلامت معنوی و سعادت اخلاقیِ "جامعه" تمام خواهد شد.