eitaa logo
عماریون
110 دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
7.6هزار ویدیو
298 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️حوادثی که روزانه در غرب برای مسلمانان اتفاق می افتد اما هیچ پوشش داده نمیشود!! حال همان غربی ها ژست دلسوزی بخود گرفته اند؟؟؟؟؟!!! باور کنیم؟؟؟؟!!!؟؟؟؟😒😒 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 🌐گفتمان ۲(کلیپ)
🔻"حذف عامدانه" یا "اشاره در لفافه"؟! 🖋 مهدی جمشیدی ۱. رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خویش، با وجود همۀ برجستگی‌های روانی و گستردگی‌های رسانه‌ایِ حادثۀ درگذشت مهسا امینی و شکل‌گیری موج اغتشاش‌ها در برخی از شهرها، حتّی "کمترین اشاره"‌ای نیز به این واقعه نداشتند! چرا؟ بسیاری از ما انتظار داشتیم که در این باره، سخنی و خطی و جهتی از ایشان بشنویم و موضع ایشان را بدانیم، امّا تا پایان سخنرانی، ایشان به این مسأله نپرداختند. این "حذف آگاهانه" به چه دلیل بوده است؟ ۲. فرضیۀ اوّل این است که ایشان بر این باور هستند که مسأله از "مجرای قانونی" در حال پیگیری هست و نیازی به موضع‌گیری ایشان نیست. یعنی از یک سو، مسأله در درون حاکمیّت از طریق نهادهای قانونی، در حال رسیدگی است و باید در انتظار نشست تا نتایج، مشخص شوند و از فضای ابهام، خارج شویم. از سوی دیگر، در خیابان‌ها نیز نیروهای نظامی و امنیتی در حال مواجهه با جریان آشوب و اغتشاش هستند. بنابراین، باید همین مسیر "امتداد" یابد. ۳. فرضیۀ دوّم این است که رهبر انقلاب، موضع‌گیری آشکارِ خود را متوقف بر "مشخص‌شدن نتیجۀ تحقیقات" دربارۀ این مرگ کرده‌اند و نمی‌خواهند "پیشاپیش"، سخنی بگویند که به "روند طبیعی و تخصصی تحقیقات"، ناخواسته جهت بدهد یا بهانه‌ای در اختیار جریان رواییِ دشمن قرار بگیرد تا مدّعی شوند که تحقیقات به گونه‌ای رقم خواهد خورد که ایشان به صورت پیشینی، مطرح کرده است. ۴. امّا فرضیۀ سوّم بر این تصوّر تکیه دارد که از نظر ایشان، مسأله در "حد"ی نیست که "ایشان" به آن وارد شود و ورود مسئولانِ لایه‌های فروتر، کافی است. به‌بیان‌دیگر، لازم نیست همۀ سطوح حاکمیّت، درگیر مسأله شوند و آشکارا و علنی دربارۀ آن موضع‌گیری کنند، چراکه در این صورت، جبهۀ رواییِ دشمن القاء خواهد کرد که مسأله، بسیار "بزرگ" و "جدّی" انگاشته شده و نظام جمهوری اسلامی، خود را در برابر آن ناچار به واکنش دیده است. گاهی ندیدن و نگفتن ونپرداختن، بر کوچکی و کم‌اهمّیّت دلالت دارد و در مقابل، مطرح‌کردن به برجستگیِ هرچه بیشتر آن خواهد انجامید. ۵. فرضیۀ چهارم که جالب است، این است که ایشان در قالب "استعارۀ دفاع مقدّس"، به صورت غیرمستقیم به این مسأله پرداختند و و رویکرد کلّی و اساسی و خویش را عرضه داشتند، از جمله اوّلاً، در جایی‌که "دوگانۀ مقاومت/ تسلیم" را مطرح و راه پیشرفت را مقاومت دانستند؛ ثانیاً در آنجا که به تعیین‌کنندگی "روایت حقیقت" پرداختند و "روایت‌های مخدوش و غلط و دروغ" را ملامت نمودند، ثالثاً، در آن جمله که به آفت "خضوع و خودکمتربینی در میدان فرهنگی در برابر دشمن" اشاره کردند. این درس‌آموخته‌های دفاع مقدس باید در امروز و اکنون ما نیز به‌کار گرفته شوند تا به همان فتوحات و توفیقات دست یابیم. ۶. البتّه این مواجهۀ رهبر انقلاب، به‌طور ضروری، "قابل‌اقتباس" برای ما نیست؛ یعنی نباید نتیجه گرفت که چون ایشان در این "مورد خاص"، چنین کردند، و ما نیز باید همین منطق را به کار ببندیم. ازآنجاکه "موقعیّت‌های اجتماعی" در زمینۀ اصل و نوع "موضع‌گیری‌ها" مؤثّر هست و نباید "برداشت یکسان و یکنواخت" از کنشگری داشت و برای همه، یک "الگو و قالب واحد" را توصیه کرد، در اینجا ما باید به وظیفۀ قطعی و حتمی خود که دفاع از "نظام جمهوری اسلامی" و "کلّیّت عملکرد نیروی انتظامی" و "حجاب الزامی و قانونی" است، عمل نماییم و آشکارا و صریح، با "جریان غیرانقلابی" و "نیروهای معتقد به اسلام رحمانی"، مرزبندی کنیم.
6.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیروز در اصفهان چه گذشت؟ 🔹عصر سه‌شنبه در پی فراخوان ضدانقلاب، عده‌ای با حضور در اطراف میدان انقلاب اسلامی اصفهان تلاش داشتند با شکل دادن تجمع و سر دادن شعارهای تند و هنجارشکن نسبت به ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی اقدام کنند که در همان ساعات اولیه پلیس ابتدا با تذکر و سپس با استفاده از گاز اشک آور نسبت به متفرق کردن این افراد اقدام کرد. 🔹سپس این گروه در بستر خشک زاینده رود با روشن کردن آتش به حرکت خود ادامه دادند اما نهایتا با ورود پلیس متفرق شدند. 🔹افراد حاضر عمدتا نوجوان و جوان کم سن وسال بودند و دختران حاضر در این گروه با برداشتن روسری و جیغ زدن قصد تحریک و افکار عمومی را داشتند. 🔹در برخی موارد نیز افراد این گروه با پرتاب سنگ و فحاشی سعی در درگیری با نیروهای انتظامی و عوامل امنیتی داشتند که با توجه به عدم همراهی مردم و حضور پلیس متفرق شدند. @roshana_esfahan
دفاع مقدس و دفاع غیر مقدس_210917_121314.pdf
89.5K
💠 دفاع مقدس و دفاع غیر مقدس! 1️⃣ چرا به جنگ هشت ساله رژیم بعثی صدام علیه ایران «دفاع مقدس» گفته می شود ؟ 2️⃣ مگر جنگهایی که در گذشته در دفاع از وطن و ناموس انجام شده «مقدس» نیستند ؟ 3️⃣ آیا اساساً «دفاع غیر مقدس» هم داریم ؟ 🍃 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم وَ أَهْلِكْ عَدُوَّهُمْ مِنَ الْجِنِّ وَ الإِْنْسِ مِنَ الأَْوَّلِينَ وَ اﻵْخِرِينَ. 🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 روزمان را با آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۳۵۷ قرآن کریم ( آیات ۵۴ تا ۵۸ سوره مبارکه نور)  🍃🌹🍃 🌺 پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اَدِّبوا اَولادَکُم عَلی ثَلاثِ خِصالٍ: حُبِّ نَبِیِّکُم وَ حُبِِّ اَهلِ بَیتِهِ وَ قِراءَةِ القُرآنِ» فرزندان خود را برسه خصلت تربیت کنید، دوستی پیامبرتان و دوستی اهل بیتش و قرائت قرآن. (ینابیع المودة /۲۷۱) 🎙 استاد پرهیزگار | |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴کارهایی که می‌تونید برای بهتر شدن سلامت روانتون انجام بدید 1️⃣ روابطتون با انسان‌های سالم رو افزایش بدید و با انسان‌های مخرب روابطتون رو محدود کنید (کیفیت مهمه نه کمیت) 2️⃣ مطالعه رو بخشی از زندگی‌تون قرار بدید. 3️⃣ به شدت مراقب کلامتون باشید و هرگز تحت هیچ شرایطی جملاتی به کار نبرید که دیگران رو تخریب می‌کنه چرا که بازخوردش سلامت روان شما رو به خطر می‌ندازه. 4️⃣ مراقب خوراک‌های فکریتون باشید (دوری از بحث‌های بی‌نتیجه، دوری از اخبار جنجالی و دوری از چرخیدن‌های بیهوده در فضای مجازی) 5️⃣ حتما هر چند مدت یکبار یک تفریح برای خودتون داشته باشید حتی در حد یک پیاده‌روی و گفت‌وگو با یک دوست خوب. 6️⃣ هرگز برای رسیدن به موفقیت دست به دروغ و فریب دیگران نزنید تا دچار تشویش و نگرانی نشید. 7️⃣ به بُعد معنوی خودتون هم بها بدید، بخش معنوی انسان غیرقابل انکار هست و نیاز به تغذیه داره. 8️⃣ به دیگران در حد توانتون ببخشید، بخشیدن یک لبخند ساده‌ترین کار هست.
⭕️ نظام سقوط خواهد کرد؟ 🔹 سال ۵۸ قرار بود جمهوری اسلامی با رمز "خودمختاری خلقها" سرنگون بشود ... 🔹 سال ۵۹ صدام با رمز "فتح ۳ روزه" به دنبال سقوط جمهوری اسلامی بود ... 🔹سال ۶۷ مجاهدین با رمز "امروز مهران فردا تهران" خواب براندازی می‌دیدند ... 🔹 ... رمزها آمد و رفت تا سال ۸۸ که قرار شد با رمز "یاحسین میرحسین" دفتر جمهوری اسلامی بسته شود ... 🔹 و امروز با رمز "مهسا امینی" برای نابودی جمهوری اسلامی تجمعات ۲۰۰ نفره برپا کرده‌اند ... ✳️ اما اگر هیچ کس نداند، اربابان انگلیسی و آمریکایی براندازان می‌دانند که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست! در سایه لطف خدا و به برکت خون شهدا و با جهاد مومنان گمنام، جمهوری اسلامی با اقتدار بیشتر باقی خواهند ماند تا صبح ظهور ... یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون! ✍️دکتر محمد صادق کوشکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | آرام باشید‼️ 🍃🌹🍃 🌺 مهم این است که داریم (به سمت قله) میریم اصلاً نگران نباشید این حوادث اگر نبود باید تعجب می‌کردید! | |
🇮🇷 📝(۲۷۷) 🔻خبر: این روزها و در شرایطی که با فضای بعد از فوت مهسا امینی جامعه دستخوش تلاطماتی ولو اندک شده است برخی رسانه‌ها، روزنامه‌ها و اشخاص مانند بنزینی شده‌اند که سعی دارند بر شدت و آتش این فضا بدمند. 🍃🌹🍃 🔸گزاره‌های خبری: 1⃣ یکی از روزنامه‌های داخلی که برخلاف اسمش در جریان غربگرا تعرف می‌شود با زیر پا گذاشتن رسالت حرفه‌ای خود مبنی بر خبررسانی دقیق در چند روز گذشته با انتشار سه خبر دروغ آن هم در زمانی کوتاه و در شرایط فعلی به غبارآلود بودن فضای خبری جامعه و اخلال در امنیت‌روانی جامعه دامن زده است. امری که پیش از این هم اتفاق افتاده بود. 2⃣ در این میان یکی از فوتبالیست‌هایی که علی‌رغم خطاهای متوالی شیفته کار در سیاست است با انتشار پستی موهن، ایران را به حکومت ضحاک تشبیه و ادبیات ضدانقلاب را نشر داده بود.! 🔹گزاره‌های تحلیلی: 1⃣ فوت به‌عنوان یک انسان برای همه متأثرکننده بود و همین امر موجب گردید که با وجود اینکه دوربین‌های مداربسته نشان داد که هیچ تعدی به آن مرحومه نشده است مسئولین سه قوه در پیگیری و هم‌دردی با خانواده مرحومه پیش قدم باشند. 2⃣ با وجود اینکه مجموعه نظام عزم خود را در همدردی با خانواده مرحومه نشان داد ولی به‌وجود آمدن التهابات نشان داد که ما با یک فضای پیچیده رسانه‌ای و امنیتی مواجهیم. 3⃣ اما در این میان فضاسازی برخی سلبریتی‌ها و رسانه‌ها سعی در تشویش اذهان عمومی و رسانه‌ای دارند و این امر می‌تواند مصداق بارز اخلال در امنیت‌روانی جامعه محسوب گردد. 4⃣ همه شئونات عقلی، شرعی، اجتماعی و... قطعا این استدلال را می‌پذیرند که همان‌گونه که با یک قمه‌کش در فضای حقیقی برخورد می‌شود با کسی که مخل امنیت‌روانی جامعه نیز هست باید برخورد شود. قوانین ما در حوزه برخورد با مجرمانی که امنیت جامعه را با تهدید سخت مواجه کنند مجازات‌هایی را در نظر گرفته است ولی در فضای مجازی و رسانه‌ای که امروز یکی از زیست‌گاه‌های جامعه ما است ما با یک ولنگاری و خلا قانون‌گذاری و اقتدار در حکمرانی مواجه هستیم. ✍یعقوب ربیعی