هدایت شده از کانال خیمه گلستان شهدای اصفهان
پاسدار شهید احمد رضا آقا بابا گلی
🌿فرزند مهدی
17 ساله
1361/2/12
🍀 جبهه ,دارخوین
قطعه یک ( عملیات بیت المقدس )
🍀
ردیف یک🍀
شماره هشت 🍀
•┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈•
کانال خیمه گلستان شهدای اصفهان
👇
🥀https://eitaa.com/shohadaisfahan
هدایت شده از کانال خیمه گلستان شهدای اصفهان
پاسدار شهید احمد رضا آقا بابا گلی
🌿فرزند مهدی
17 ساله
1361/2/12
🍀 جبهه ,دارخوین
قطعه یک ( عملیات بیت المقدس )
🍀
ردیف یک🍀
شماره هشت 🍀
•┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈•
کانال خیمه گلستان شهدای اصفهان
👇
🥀https://eitaa.com/shohadaisfahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانمهای چادری در دنیا باکلاس ترین،مدرن ترین ،به روزترین و با شخصیت ترین خانمها هستند .
زین پس در کلامتون بسیار به کار ببرید
و خانمهای چادری رو باکلاس و باسواد بدونید... واقعا حقیقته
واقعا خدا خیر بده این مرد باغیرت رو که
میلیونها آخوند و بچه انقلابی نتونستن مثل ایشون برای #حجاب رسانه کار کنند.
#حجاب
هدایت شده از خبر فوری سراسری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ضرغامی:
وقتی مردم قانونی را قبول ندارند و اجرا نمیکنند آن قانون منتفی است.
✍پاشنه آشیل کابینه شهید رئیسی که وزارت گردشگری را کرده بود خانه و کاشانه بعضی بلاگرهای صورتی و هنجارشکن، حالا شبیه سرکرده قوم لوط برای مبانی فرهنگی استدلال میچیند که :
"قانونی که اکثریت مردم قبول ندارند، پس عملا اجرا نمیکنند. حکومت هم به هردلیلی دیگر نمیتواند برخورد کند"
قوم لوط هم همین استدلال را می آورد!
خب این حکومت که شما میفرمایی کیست جناب؟!
مگر در راس حکومت نفرموده که حرام شرعی و سیاسی ست؟
مگر شما در همین حکومت متولی دستگاه فرهنگی و مجازی نبودید و نیستید؟
حالا که با سلبریتی ها خود را همتراز کردی و استدلال لوطی می آوری، پس فردا هم حاضری سپر بلای آن عذابی که نازل میشود باشی؟!
صد البته که نه!
بی حال و بی ایده و بی نظر، تنها لم میدهید بر مبلمان استودیوهای رسانه و سوار بر موجی از فرهنگ سیاسی، خود را آئینه نظر اکثریت مردم نشان میدهی!
حکومت ابتدا باید با امثال شما برخورد کند.
اکثریت مردم حالا به هردلیلی موافق برخورد با شما هستند.
ما آمار داریم مثل آماری که خودت میدهی!
بدان که نفرین خانواده شهدا پشت تو و امثال توست که با حکم خدا و راه شهدا به تقابل ایستاده اید.
📌 #خبر_فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
هدایت شده از روابط عمومی پلیس مرکز اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ توجه به امام زمان ارواحنافداه در مواجهه با مشکلات
🔸 برگرفته از جلسه "بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله رحمة الله علیه"
#قطعا_پیروزیم
#قطعا_سننتصر
#WeWillWin
#خادمان_امین
#استان_اصفهان
#عقیدتی_شهرستان_اصفهان
کانال روابط عمومی پلیس کلانشهر اصفهان
@tablighatshahrestanisfahan
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
هدایت شده از صراط ولایت
🔆حجاب یعنی ...
🔖حجاب یعنی: دختر میوه ای ست ڪه باید از درخت سربلندی چیده شود، نه در پای علفهای هرز
🔖حجاب یعنی: هنر پوشاندن نه پوشیدنی (عریان نما یا حجاب استایل)ڪه از نپوشیدن بدتر است
🔖حجاب یعنی: دارای حریمی هستم ڪه هر ڪسی به آن راه ندارد
🔖حجاب یعنی: زاده عصر جاهلیت نیستم بلکه زاده عصر امام خویش هستم
🔖حجاب یعنی: حاضر نیستم برای پرنگ شدن در چشم نامحرمان هزار رنگ شوم
🔖حجاب یعنی: هر ڪسی لایق دیدن زیبایی های من نیست
🔖حجاب یعنی: آزاد بودن از زندانی به نام "نظر دیگران"
🔖حجاب یعنی : پوشاندن و نمایان نکردن تمام بدن! نه فقط سر
🔖حجاب یعنی: بی نیازم از هر نگاهی جز نگاه خدا
🔖حجاب یعنی: من انتخاب میڪنم ڪه تو چه ببینی
🔖حجاب یعنی: زرهی در برابر چشمهای مریض
🔖حجاب یعنی: یک پیله تا پروانه شدن و اوج گرفتن در بهشت لقای الهی
🔖حجاب یعنی: احترام به حرمت های اسلامی
🔖حجاب یعنی: طعمه هوسرانی و لقمه چرب کسی نیستم
🔖حجاب یعنی: به جای شخص، شخصیت را دیدن
🔖حجاب یعنی: من یک انسانم نه یک وسیله برای هوسرانی
🔖حجاب یعنی:خون بهای شهیدان
🔖حجاب یعنی: حفاظت از زیبایی و استمرار طراوت زنانگی
🔖حجاب یعنی: حفاظت از امانت خدا
🔖حجاب یعنی: نماد هویت انسانی
🔖حجاب یعنی: صدفی بر گوهر وجود
🔖حجاب یعنی: محتاج جلب توجه نیستم
🔖حجاب یعنی: زن والاست نه کالا
🔖حجاب یعنی: اثبات تقدس زن
🔖حجاب یعنی: مراقبت از تقوا
🔖حجاب یعنی: اعتماد به نفس
🔖حجاب یعنی: مبارزه با دشمن
🔖حجاب یعنی: زن فقط تَن نیست
🔖حجاب یعنی: احترام به زن
🔖حجاب یعنی: معامله با خدا
🔖حجاب یعنی: تــــاج بندگی و شکوه دلدادگی به آستان قدس فاطمی
🤲اللّهم عجل لولیک الفرج
هدایت شده از پایگاه تحلیلی صراط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مخالف امروز اجرای قانون حجاب، دیروز قبل از قانون شدنش آنرا اجرا میکرده!!
🔸این روزها و با نزدیک شده به موعد ابلاغ قانون عفاف و حجاب، دولتیها و رسانههای اصلاح طلب وابسته به آنها علیه قانون گذاری درباره انضباط و حدود پوشش افراد در اجتماع؛ صف کشیدهاند.
🔸آنها درحالی عصیانگرانه از عدم اجرای قانون سخن میگویند و آن را انجام نشدنی میخوانند که خودشان هیچ طرح جایگزینی ارائه نمیدهند؛ رویهای که نشان میدهد این جریان با اصل قانونگذاری برای حدود پوشش در اجتماع مخالف است و ابتذال و هرج و مرج در این زمینه را ترجیح میدهد.
🔸اما نکته جالب اینجاست که مسعود پزشکیان به عنوان رئیس دولت، شخصا تجربهای موفق از قانونگذاری در حوزه پوشش و اجرای آن داشته است. او ۶ آذر ۱۳۹۳ در برنامه شناسنامه رسانه ملی این تجربه را توضیح داده است.
#قانون
#حجاب
🔻#صراط را دنبال کنید
@serat_ir1
245112579_1104676961.mp3
993.4K
تکذیب شد!
🔺دکتر بانکی پور: شورایعالی امنیت ملی مصوبهای برای توقف اجرای قانون «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» نداشته است.
🔖 به گروه کشوری مطالبه عفاف و حجاب بپیوندید.
https://eitaa.com/joinchat/24707988C69e7765b4f
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب ترگل
بیست دلیل عقلی و روانشناسی برای حجاب
موجود از چاپ قبل و با قیمت قبل❌
🔺#ترگل پرتیراژترین کتاب سالهای اخیر در حوزهی عفاف و حجاب است؛ کتابی که هرچندماه تجدید چاپ شده و اکنون به چاپ هفتاد و سوم رسیده. این کتاب برخلاف خیلی از کتابهای دیگر، مبحث حجاب را از نگاه عقلی بررسی کرده است.
🔺کتابی ساده و دوست داشتنی، که بعد از خواندنش، همهی نگاه خواننده به پوشش، حجاب، غرب و فرهنگ غربی تغییر خواهد کرد.
مرکز پخش 👈 @sabehat
☎️ 09031007019
سلام
کارزار حمایت از لایحه عفاف و حجاب رو امضا کنید
نامه به آقای پزشکیان است
توجه داشته باشید که حمایت از مخالفت با لایحه به حدود27هزار امضا رسیده است.
https://www.karzar.net/170511
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔻چقدر ناداناند زنان و دخترانی که رهایی و آزادی و سود و منفعت خود را در بیحجابی و برهنگی میپندارند!
ای کاش در ورای تبلیغات دروغین رسانههای شیطان، از واقعیت زندگی زنان بیحجاب و بیعفت غربی آگاهی داشتند!
ای کاش میدانستند که بیحجابی و برهنگی آنان فقط و فقط به سود مردان شهوتران و هوسباز است.
ای کاش از آمار چندبرابری خودکشی (نسبت به مردان) در میان زنان به اصطلاح آزاد غربی آگاهی داشتند!
ای کاش میدانستند که بزرگترین مدافعان بیحجابی و برهنگی زنان و نخستین مدافعان شعارهای فمینیستی در دنیای غرب مردان بوالهوس و سرمایهداران پولپرست بودهاند و هنوز هم هستند!
ای کاش میدانستند که طراحان چنین شعاری، با ابلهسازی زنان، دنبال بردهسازی آنان هستند!
و ای کاش ...
#قانون_هوشمند
#مواجهه_با_برهنگی
#جامعه_ایمن
#آموزشگاهشهیدچمران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ پاسخ آیت الله توکل به دروغی به نام #حجاب_اجباری !
- تفاوت نماز و روزه با حجاب در چیست؟
- چرا حکومت خواندن نماز را الزامی نمیکند اما به حجاب مردم کار دارد؟
#ثامن | #تحلیل | #روشنگری
#پایان_اسقاطیل | #جهاد_تبیین
ـــــــــــــــــــــــ
تحلیل سیاسی ثامن
@tahlil_samen
🆔@gharargaheshahidtoraji
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2696806590C9a4f8a7728
هدایت شده از اسلامی
🔻براندازی هویّتی در جمهوری اسلامی -۲
[چهارم]. در مواجهه با اغتشاش «زن، زندگی، آزادی»، بسیاری از نیروهای انقلابی دچار انفعال ذهنی و شناختی شدند و از اغتشاش، روایت وارونه ارائه کردند. همچنان که در فتنۀ سال هشتادوهشت، کسانی تصوّر میکردند که مسأله، «تقلّب در انتخابات» است، در اینجا نیز گمان کردند که مسأله، «مواجهۀ گشت ارشاد» است؛ این یعنی روایت آنها، تطابق ابتدایی با روایت جریان تجدّدی داشت. بهبیاندیگر، در صورت مسأله، مخرج مشترک با جریان تجدّد یافته بودند و این خود، بر پاسخها و راهحلها نیز اثر جدّی میگذاشت. جریان فرهنگی و رسانهای متجدّد، دستکم از سالهای آغازین دهۀ نود، بر حجاب متمرکز شده بود و معطوف به آن، مفهومسازی منفی و چهرهسازی میکرد و میکوشید زمینه را برای ایجاد یک «جبهۀ نزاع» فراهم آورد و در نهایت نیز در یک نقطۀ بحرانی، به آنچه که میخواهد دست یابد. در تمام سالهایی که آن «زمینههای فکری» و «بسترهای اجتماعی» پدید آمدند و ذرهذره و قطعهقطعه، مقدّمات تدارک دیده شدند، نیروهای انقلابی در غفلت و خاموشی به سر بردند و سرانجام در نقطۀ بحرانی، یعنی در متن اغتشاش، تازه دریافتند که چه رخ داده است. البته همچنان که اشاره شد، حتی در این نقطه نیز بسیاری در اثر خطای تحلیلی، پنداشتند که مسأله، قابلتقلیل به مواجهۀ گشت ارشاد است و ریشۀ همۀ این تنشها و تلاطمها، در عملکرد نیروی انتظامی است؛ حالآنکه طرح فرهنگیِ جریان تجدّدی از آغاز، نفی اصل حجاب و زدودن الزام قانونی به آن بود. کلیدواژۀ «حجاب اختیاری»، نشان میدهد که در نظر آنها، باید جنبۀ قانونی حجاب، کنار نهاده شود و حجاب در حد یک انتخاب شخصی و سلیقهای، تنازل یابد، نه اینکه نوع مواجهه با کشف حجاب، تغییر کند و سازوکارهای فرهنگی و هویّتی انتخاب شوند.
[پنجم]. اما چرا جریان تجدّدی در پی نفی جنبۀ قانونی حجاب و تبدیل آن به یک انتخاب شخصی و سلیقهای بود؟ چرا این جریان، یک دهه در اینباره، تلاش رسانهای و نمادین کرد و کوشید جامعه را به سوی انگارۀ حجاب اختیاری سوق بدهد؟ مگر کشف حجاب در معادلۀ براندازی جمهوری اسلامی، چه سهم و نقشی دارد؟ کشف حجاب، چگونه به براندازی کمک میکند و این امر فرهنگی، چه نسبتی با امر سیاسی دارد و به چه واسطههایی در تداوم حاکمیّت، اختلال ایجاد میکند؟ پاسخدادن به این پرسش در شرایط کنونی که کشف حجاب، تعیّن و تحقّق یافته و پیامدها و نتایج آن را به وضوح مشاهده میکنیم، دیگر کار دشواری نیست. همچنان که دین اسلام، «شعائر» دارد که وجه نمادین آن را جلوهگر و مشاهدهپذیر میسازند و تمایز و حتی اقتدار در عرصۀ عمومی میآفرینند، نظام جمهوری اسلامی نیز در حوزۀ زیست زنانه، نمادها و ظهورات و تعیّناتی دارد که از آن جمله، حجاب است. البته این نماد، خودساخته و بشری نیست، بلکه ریشه در حکم الهی دارد و نظام جمهوری اسلامی نیز به سبب اینکه باید در عرصۀ عمومی، احکام شریعت را محقّق کند، آن را قانونی کرد و بهتدریج، وجه نمادین بخشید. حال در این جغرافیای معنایی، روشن است که درهمشکستن حجاب در عرصۀ عمومی، بنیان هویّتی و نمادینِ نظام سیاسی را متزلزل و مخدوش میسازد و آن را با چالش مشروعیّت و تنگنای اقتدار روبرو میکند. کشف حجاب در قالب شرع، حرام شرعی است و در قالب سیاست، حرام سیاسی؛ چراکه به معنی «نافرمانی مدنی» و «معارضۀ با حکومت دینی» است. در اینجاست که حجاب از حوزۀ فرهنگ و سبک زندگی به حوزۀ امنیّت و اقتدار سیاسی راه و تعمیم مییابد و به یک ابزار مهم برای براندازی نظام تبدیل میگردد. این تقابل، گرچه یک انتخاب شخصی و فرهنگی معرفی میشود، اما در اثر روایتپردازی، وجه نمادین یافته و به معنی «کنش براندازانه» است. این معنا، در اختیار فرد نیست که وی بتواند به قصد و نیّت خویش ارجاع بدهد، بلکه در زمینۀ اجتماعی، آفریده میشود؛ آنچه را که در متن یک روند اجتماعی، وجه نمادین یافته و ذیل «نه به حجاب اجباری»، تفسیر شده است، قابل بازتفسیر نیست. بنابراین، خواهناخواه، هر کشف حجابی در این موقعیّت روایتی و تفسیری، معنایی جز معارضۀ با حکومت دینی ندارد. پیش از دهۀ نود، نهفقط کشف حجاب وجود نداشت، بلکه ضعف در حجاب نیز به معنی تقابل با حکومت دینی، تفسیر نشده بود؛ بلکه به انگیزههای شخصی و سلیقهای ارجاع داده میشد؛ چنانکه از «نقص در معرفت دینی» سخن به میان میآمد و یا «میل به تبرّج»، برجسته میشد. اما در دهۀ نود به این سو، طرح امنیّتی برای ایجاد شکاف میان حاکمیّت و مردم، بر روی مسألۀ حجاب، متمرکز شد و آن را به مهمترین نماد سیاسی و ضدهویّتی خویش تبدیل کرد.
هدایت شده از کانال خصوصی دانش حقوقی انتظامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ متفاوت شب یلدا 🍃💐🍃