📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣
دوستان عزیز سلام وقتتون بخیر
لطفا به این نکات توجه کنید:
با اینکه قبلا هم خدمتتون توضیح دادیم اما متاسفانه روزانه شاهد این هستیم که بعضی عزیزان بعد از چند دقیقه یا یکی دوساعت که جوابی از ما دریافت نمیکنند دوباره پیام میدن
اینکارشون جز اینکه تعداد پیامهای پی وی رو بالا ببره و جوابدهی رو ساعتها به تعویق بیاندازه سودی نداره.
فرض کنید ما ۵۰۰ تا پیام باز نشده داریم و شما نفر پنجاهم هستید. وقتی دوباره پیام میدید که مثلا چرا پاسخ نمیدید؟ صفحه چت شما دوباره میره بالای لیست و میشید نفر پانصد و یکم در حالیکه نفر پنجاهم بودید.
این در حالیه که ما از پایینترین پیام شروع به پاسخ دادن میکنیم چون اون پیامها زودتر بهمون ارسال شدن و اولویت دارن.
و نکته بعد اینکه قرار شد وقتی عزیزی بعد از گرفتن موجودی از ما برای کاری فیشی واریز میکنه انتهای پیامهاش و بعد از ارسال عکس فیش علامت🔴🔴🔴 رو قرار بده که در صفحه چت مشخص بشه و ما باز هم از پایینترین چتی که این علامت رو گذاشته باز میکنیم. به این ترتیب عزیزی که زودتر واریز کرده کار مورد نظرش براش ثبت میشه.
اما باز شاهد این هستیم که بعضی از عزیزان صرفا بعد از پرسیدن یک سوال که فلان کار کی شارژ میشه از این علامت استفاده میکنن تا چتشون رو زودتر باز کنیم که این کار باعث میشه حق عزیزان دیگه زایل بشه.
پس لطفا لطفا👇👇👇
۱- کانال رو خوب خوب ببینید و تمام سوالاتتون رو اعم از گرفتن موجودی و جنس و اندازه و ... یکباره بپرسید
۲-تا پیامتون از جانب ما خوانده نشده و دوتا تیک نخورده دوباره پیام ندید
۳- از علامت 🔴🔴🔴 غیر از مواردی که فیش واریزی ارسال کردید استفاده نکنید
عدم رعایت نکات بالا جز اختلال در روند پاسخدهی نتیجه ای نخواهد داشت
ممنون از صبوریتون و همراهیتون
انشاءالله توفیق این رو داشته باشیم با حداکثر توان به شما عزیزان خدمت کنیم🙏🙏🙏🙏🙏🌸🌸🌸