eitaa logo
فاتحان خیبر
1.7هزار دنبال‌کننده
58.2هزار عکس
21.5هزار ویدیو
5 فایل
امام خامنه ی ؛اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید «ایرانیان قوم حماسه ساز آخرالزمان» شمارش معکوس نابودی رژیم نژاد پرست صهیونیست تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/231997676Cdc05ca2c01
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‏اعتراف فرمانده عملیات سنتکام ایالات متحده درباره پهپادهای ایرانی؛ آنها دارای یک توانایی جدید، بسیار دقیق و کشنده هستند!
📸 وزارت دفاع ارمنستان از ساقط کردن یک فروند پهپاد Aerostar ارتش جمهوری آذربایجان(ساخت اسرائیل) در ۳/۵ کیلومتری شمال روستای وانوان واقع در استان گغارکونیک ارمنستان در ساعت ۱۱ شب گذشته به وقت محلی خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ضربات مهلک ارتش یمن بر پیکر ائتلاف متجاوز و مزدورانش ♦️ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن لحظاتی قبل طی پیغامی تلویزیونی از پایان مرحله دوم عملیات "النصر المبین" که به آزاد سازی بخش‌های جدیدی از استان "البیضاء" منجر شده پرده برداشت. 🔸 وی اعلام کرد: در این عملیات بخش‌های "النعمان" و "ناطع" آزاد و نیروهای تکفیری وابسته به ائتلاف متجاوز از این مناطق اخراج شدند. 🔸 وی افزود: صدها عنصر مزدور و تکفیری در این عملیات کشته، زخمی و اسیر شدند و مقدار قابل توجهی اسلحه به غنیمت گرفته شد. 🔸 یحیی سریع در پایان با اشاره به آمادگی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی برای ادامه عملیات اعلام کرد که پس از آزادی بخش بزرگتر استان البیضاء نیروهای ما آماده آزادی ما بقی استان هستند.
🔺پهپاد شناسایی Orion ساخت روسیه متعلق به ارتش این کشور بر فراز استان ادلب سوریه دیده شده است.
شهرستان کرخ در استان هرات مجددا به دست طالبان افتاد. درگیری‌های سنگین در حومه‌ی شهر هرات ادامه دارد.
طالبان از تصرف شهرستان گذره خبر داده است. اما درگیری در حومه‌ی فرودگاه و جاده هرات همچنان ادامه دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز کانال منتظران ظهور ‍ سوریة 🇸🇾 🔴وضعیت جبهه درعا (جنوب سوریه - شمال اردن) پیچیده تر میشود 🔴تروریست ها شهر درعا سوریه را با خمپاره هدف قرار دادند 🔴۵ کشته و زخمی در شلیک خمپاره به مناطق مسکونی در درعا ♦️خبرگزاری رسمی سوریه، سانا: گروه های تروریستی برخی مناطق شهر درعا را با خمپاره هدف قرار دادند. 🔺یک گلوله خمپاره به بخش بیماران کلیوی بیمارستان الوطنی اصابت کرد. 🔺 میدل ایست نیوز: در پی تیراندازی و شلیک خمپاره به سمت مناطق مسکونی در شهر درعا دو تن جان باخته و سه تن زخمی شدند. 🔺گروهک های تروریستی حاضر در درعا مدعی تسلط کامل بر شهر جاسم و هم چنین موفق به اشغال کامل شهر تسيل در درعا شدند. _ _ _ _ _ _ ___ ✍️وضعیت در استان جنوبی درعا در حال پیچیده تر شدن است. در حالی که فرماندهی ارتش سوریه بر اساس توافق با ریش سفید های این منطقه قول گرفته بود تا آنها نسبت به تحویل سلاح موجود نزد افراد و گروه‌های مسلح همکاری کرده، اما نه تنها این کار را نکردند که به مراکز ارتش در منطقه حمله نیز می‌کنند. 👈فیلم‌ها و ویدیوهای گرفته شده از درعا نشان می‌دهد که گروه های مسلح به صورت گسترده در حال حمله به مراکز ایست و بازرسی ارتش در حاشیه شهرهای مختلف هستند. در این میان لشکر شش و هفت ارتش سوریه به منطقه اعزام شده اند همچنان تلاش دارند تا بدون درگیری ماجرا را فیصله داده و مسلحین را خلع سلاح کنند. 🚩
طالبان حلقه محاصره هرات را تنگ‌تر کرد! 🔸به گزارش پايگاه تحلیلی خبری تحولات جهان اسلام؛ در ادامه درگیری‌های طالبان و ارتش افغانستان در حومه‌ی شهر هرات، شهرستان‌های کرخ و گذره به تصرف طالبان درآمد. براساس آخرین اخبار از هرات، شهرستان کرخ مجددا به دست طالبان افتاده است و نیروهای ارتش و مسلحین تابع اسماعیل خان و بازماندگان ملاعبدالمنان نیازی از آن عقب نشینی کرده‌اند. طالبان همچنین از تصرف شهرستان گذره خبر داده است. اما درگیری در حومه‌ی فرودگاه و جاده هرات همچنان ادامه دارد و اسماعیل خان در تلاش برای بازپسگیری مناطق سقوط کرده است.
🚨 | 🔴 یک خدمه انگلیسی و یک خدمه رومانیایی طی حمله به کشتی اسرائیلی کشته شده اند. 🔴 حمله توسط پهپاد صورت گرفته و مسئولیت آن با ایران است. 🔴 بنی گانتز وزیر جنگ ر.ص گفته در پاسخ اجازه ورود نفت کش های ایران به بنادر را نخواهیم داد 🔴 ‏ناو آمریکایی در حال اسکورت کشتی تا نقطه امن است. (دیگه دیره)
4_5827867477861730668.mp3
8.81M
[•°🌿🎧°•] 🎶 مسافࢪ ذکر غروب جمعه ها آقا کجاست😭 👤 سیدرضا
حمله سنگین طالبان به شهر لشکرگاه از ساعتی پیش آغاز شده است.
عربستان از حمله پهپادی ناشناس به یک فروند کشتی سعودی خبر داد.
📸 هم اکنون؛ پرواز یک فروند Bombardier E-11A آمریکایی بر فراز مناطق حومه‌‌ی الرمادی و فلوجه 🔹این هواپیما، وظیفه رله ارتباطات رادیویی و ایجاد درگاه‌های ارتباطی میان واحدهای عمل کننده در میدان نبرد را بر عهده دارد.
🔺مقامات آمریکایی تایید کردند که حمله به کشتی مورد نظر توسط پرنده بدون سرنشین انجام شده است ولی در حال حاضر از اعلام مبدا حمله مورد نظر خودداری کرده اند.
برخی منابع اسراییلی مدعی شده اند که حمله توسط پهپاد انتحاری مدل شاهد 136 ساخت ایران انجام شده است.
🔺ژنرال سهیل حسن ، فرمانده تایگر فورس ارتش سوریه ، در استان درعا در کنار ستونی از تانک تی 55 ارتش این کشور.
28.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یمن پیروز است،دوشنبه 9فروردین1400 ‎‌‌‌‌
🔺2 نفت‌کش ایرانی در حال حرکت ازکانال سوئز 🔹این 2 نفت‌کش حامل 1.5 میلیون بشکه نفت می باشند 🔹رسانه های رژیم صهیونیستی این 2 نفت کش را اهداف خوبی برای پاسخ به حمله‌ی امروز به کشتی تجاری شان می دانند
🔺کشتی هدف قرار گرفته در دریای مکران (بحر عرب)، اسرائیلی است 🔹وزارت دفاع انگلیس روز جمعه اعلام کرد که کشتی بازرگانی هدف قرار گرفته در سواحل عمان ، در مالکیت اسرائیل قرار دارد. 🔹با اینکه مقام های اسرائیل هنوز رخ دادن چنین حادثه ای را تائید نکرده اند، اما هدف قرار گرفتن چند شناور دیگر اسرائیلی را در ماه های گذشته، به ایران نسبت داده است. 📄سازمان بازرگانی دریایی ارتش انگلیس در بیانیه کوتاهی اعلام کرد که این حادثه اواخر پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره "مصیره" کشور عمان و در فاصله نزدیک به ۳۰۰ کیلومتری مسقط پایتخت این کشور رخ داده و انگیزه آن، دزدی دریایی نبوده است. کشتی ساخت ژاپن است 🔹 نام کشتی مورد هدف قرار گرفته در دریای مکران : MERCER STREET 🔹متعلق به شرکت کشتیرانی انگلیسی: Zodiac Maritime 🔹صاحب کشتی: تاجر اسرائیلی به نام ایال اوفر 🔹مبدا: تانزانیا 🔹مقصد: امارات متحده عربی 🔹پرچم: لیبریا 🔹محل ساخت کشتی: ژاپن 🔹تعداد تلفات: ۲ نفر از خدمه