مادربزرگم میگفت در و که کامل نبندی
نمیدونی بادِ بعدی که بیاد میبندتش یا بازش میکنه
این میشه بلاتکلیفی...
تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو و بعدش درو محکم ببند.
اجازه نده هیچکس بلاتکلیف نگهت داره!
دختری که علاقه یکطرفه رو تجربه میکنه بی دفاع ترین آدم روی زمینه نه میتونه از طرف مقابل دلخور باشه بابت نخواستنش ، نه میتونه از دست خودش ناراحت باشه به خاطر خواستنش :)
- من خیلی دوستت دارم مثلِ شایع که میگه :
‹ تو جات تو همین بغله بگو خب ›
یا مثلِ هیچکس که میگه :
‹ تو رو دست نمیزنم ، تو رو نفس میکشم ›
یا مثلِ تتلو که میگه :
‹ شدی قلب و تن و روحم ، شدی بال و . .
پر و جونم شدی ، همهیِ منظورم ›
مثلِ یاس که میگه : ‹ تو تنها دلیلِ آشتیم با دنیایی ›
مثلِ خلسه که میگه :
‹ گفتی اگه باشی بارونی و ابریِ روزات گفتم مهم نی واسم وقتی چترین موهات ›
مثلِ شاهین نجفی که میگه : ‹ من پایه هایِ خشم و . .
اندوه بودم تو جانِ مرا ، اما به عشق دوختی ›
دقیقا مثلِ تو که به من عشق دادی !
و وجودمو پر از عشق کردی : )