گفتمش شيرين ترين آواز چيست؟
چشم غمگينش به رويم خيره ماند
قطره قطره اشکش از مژگان چکيد
لرزه افتادش به گيسوی بلند
زير لب غمناک خواند
نالهی زنجيرها بر دست من!...
#هوشنگ_ابتهاج
لذت پیدا کردن بستنی تو یخچال تو تابستون، به اندازه
لذت پیدا کردن پول تو کاپشن زمستوناست :)
شکستنِ دل ،
به شکستنِ استخوان دنده میماند ؛
از بیرون همه چیز رو به راه است
اما هر نفسی که میکشی
دردی ست که میکشی ...