- یه چیزی بگم :
من همزمان هم دلم میخواد برم مهمونی، هم دوست جدید پیدا کنم، هم اضطراب اجتماعی دارم، هم درونگرام، هم برونگرام، هم همش خجالت میکشم، هم دلم بیرون و معاشرت میخواد، هم حوصله بیرون ندارم.
جالبه ولی من حتی خودمم نمیفهمم چمه😅
با من از شعر نگو!
از خودت حرف بزن!
دلتنگِ حرف های معمولی ام،
اینکه حالت خوب است؟
اینکه سرما نخورده ای؟
اینکه زود برگرد...
مواظب خودت باش...
دلتنگِ همین حرف های معمولی ام ...
#منوچهر_آتشی
ميخواهی دلتنگت نباشم
انگار كه بخواهی شيروانیهای "رشت" خيس نباشند
انگار كه بخواهی زمستانهای "الموت" سرد نباشد
انگار كه بخواهی پاييزهای روستای چنار "كاشان" زرد نباشد
دنيا اما كاری به خواستن هيچكس ندارد!
دوست داشتن تویِ رابطه لانگ دیستنس
دقیقا اینجوریه که آلبرکامو میگه :
«فراقت بی رحمی است، اما این رنج کشیدن
بخاطر تو می ارزد به تمامِ خوشی های جهان ..»