eitaa logo
هِنآس؛
379 دنبال‌کننده
863 عکس
359 ویدیو
1 فایل
[شاید جایی میان ابرها تورا برای ابد و یک روز درآغوش کشیدم و بوسه هایمان فراغ را بلعید :)! "پناهگاه برای تو: @sarina_02 "۱٤۰۲/۳/۲۳"
مشاهده در ایتا
دانلود
صبرت که تموم شد نرو....
سیوش کن "mənim ruhum" یعنی کسی که از فضای جسمی فراتر میره و روحت رو هم بغل میکنه .
- یه چیزی بگم : ‏من همزمان هم دلم میخواد برم مهمونی، هم دوست جدید پیدا کنم، هم اضطراب اجتماعی دارم، هم درونگرام، هم برونگرام، هم همش خجالت میکشم، هم دلم بیرون و معاشرت میخواد، هم حوصله بیرون ندارم. جالبه ولی من حتی خودمم نمی‌فهمم چمه😅
شرح حالم را نوشتم تا بدانی بعد تو مانده ام تنها و دارم خاک بر سر میکنم . !
ما معنی صبریم ، که ایوب نداند!
گفتمش جانا مرو نشنید و رفت..
مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز جوان ز حادثه‌ای پیر می‌شود گاهی!
اگر سردت است، بگو... تا یک آغوش بیشتر دوستت داشته باشم.
با من از شعر نگو! از خودت حرف بزن! دلتنگِ حرف های معمولی ام، اینکه حالت خوب است؟ اینکه سرما نخورده ای؟ اینکه زود برگرد... مواظب خودت باش... دلتنگِ همین حرف های معمولی ام ...
ميخواهی دلتنگت نباشم انگار كه بخواهی شيروانیهای "رشت" خيس نباشند انگار كه بخواهی زمستانهای "الموت" سرد نباشد انگار كه بخواهی پاييزهای روستای چنار "كاشان" زرد نباشد دنيا اما كاری به خواستن هيچكس ندارد!
‌دوست داشتن تویِ رابطه لانگ دیستنس دقیقا اینجوریه که آلبرکامو میگه : «فراقت بی رحمی است، اما این رنج کشیدن بخاطر تو می ارزد به تمامِ خوشی های جهان ..»