ما بی صبرانه منتظر حرص خوردن توسط پستهای جدید هستیم
/
به خدا یه چیزایی می بینم خودم شرمم میاد بزارم براتون
https://eitaa.com/hersbokhor/1899
من دیروز توی مسجد با یه بنده خدایی حرف میزدم،
خب ما یه هیئت دختران داریم تو مسجد و اونجا ام خادمیم،این بنده خداام اونجا خادمه؛
گفت که من دوسال پیش در اثر مدرسه و دوستام لزبین شده بودم،بعد یه مدت مامانم فهمید و منو مشاوره میبرد،ولی من نمیرفتم پیش مشاور و میزدم بیرون،خیلی افسرده شده بودم و حالم بد بود،ولی پارسال تو مسجد با ینفر آشنا شدم و بهتر شدم،اونموقع پوشش جوری بود که با شرتک میرفت بیرون،خانواده ی مذهبی ای داره و بیرون که میرفته لباسشو در می اورده، ولی الان به جایی رسیده که مسجد با چادر میاد و بیرون شال میپوشه،درسته نماز نمیخونه ولی خیلی تغییر کرده
اولین موضوع اینه که ینفر تا خودش نخواد نمیتونم درستش کنی ولی اگه تو یه تلنگر کوچیک بهش بزنی ممکنه توی اولین نظر بد برخورد کنه ولی درنهایت بهش فکر کنه،دوم ما باید درباره ی این مسائل و معایب و مزایاش اطلاعات داشته باشیم و با یه تفکر و لحن زیبا و سازشانه صحبت کنیم و از در تحقیر و سرزنش وارد نشیم
در نهایت اطلاعات داشته باشید درباره ی همه ی موضوعات که هم خودتون دچار مشکل نشید وهم شاید تونستیدکمک کنید
/
ممنون از صحبت هات
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/hersbokhor/1899 من دیروز توی مسجد با یه بنده خدایی حرف میزدم، خب ما یه هیئت دختران
اصلا هدف ما هم همون دو خط آخریه که گفتی