دقیقا همه این حرفا درسته
من خودم پارسال یا پریسال تقریبا با یه کانالی آشنا شدم مثل کانال شما ولی اون راجب حجاب استایلا و بلاگرا میزاشت، بعضیا میگفتن نزار و اگه میزاری تار کن فلان کن اینجوری کن
ولی الانو که نگا میکنم، اگه من اون موقع آگاهی نداشتم (هرچند اولش با هدف اینکه ببینم چیه این حجاب استایل که همه جا فقط میگن بده (یعنی من نمیدونستم حجاب استایل چیه هاا صرفا هر کانالی میرفتم که ببینم خب اینکه میگن بده چیههه چیش بده ولی همه جا نوشته بود که بده و اینا :/ )
ادامه رفت پیام بعدی
ادامش
و از بقیه عقب نمونم و صرفا کلیپاشو میدیدم و بعد چند وقت شروع کردم متنا و توضیحاتشو خوندن فک کنم)
ولی من الانو که نگا میکنم اگه اون کانال نبود و اون علامت سوال مگه چیش بده تا حالا مونده بود، شاید بخاطر صرفا لجبازی با اون کانالا که فقط میگفتن بده میرفتم به سمت حجاب استایلا (چون الان که به خودم نگاه میکنم قشنگگگ قابلیت جذب شدن به سمتشونو دارم)
خلاصه که تاثیرشو شاید الان نبینید یا شاید برا شما مهم نباشه ولی به اون نوجونی که نمیتونه برا اینستا، تیکتاک یا.. خیلی دونستنش مهمه
/
بخونید و بعد بگید نزارید
میزارم چون خیلیای دیگه هم ممکنه مثل تو چنین اتفاقی براشون افتاده بشه، اگر نوجوونی میتونم صد بهت بگم دوستت تحت تأثیر جو و سنش چنین انتخابی داشته و از اونجایی که گفتم تو مجازی خیلی چیزا رو می بینن که راحت می پذیرن مثل سخنرانی هااای شیما کاتوزیان که یک نمونه بارز مردستیزیه. خب مثلا این حرفا قشنگ و شیرینن و یه تیکه اش قشنگ و درست باشه باقی حرف فارغ از غلط بودنش به دل میشینه. میفهمی چی میگم؟ یه تیکه راست میگن توی مخاطب خوشت بیاد بقیه اش دروغه ولی چون تو اولی رو خوشت اومد و ملاک قرار دادی باقیشم میپذیری. (این دلیل اینکه چرا یه سری چیزا رو راحت می پذیریم که مردستیزی یه نمونه اش هست) و اینکه تو راجب ترک دوستی تصمیم درستی گرفتی چون کسی که اومده به جای منطقی صحبت کردن با تو از سلاح دفاعیش که توهینه استفاده کرده، این یعنی این اصلا بچه اس هنوز و نمیشه باهاش بحث کرد، تو هزاریم براش دلیل و مدرک بیار ولی متوجه نشه چه فایده؟ و احتمالا همین آدما دو روز دیگه بزرگ شن یا خیلی راحت دوباره استریت میشن یا به بدترین اتفاقات دچار میشن، مثلا خانوادشون طردشون میکنه، تو جامعه پذیرفته نمیشن، افسردگی میگیرن و هزار چیزه دیگه. پس تو اشتباهی نکردی
ما بی صبرانه منتظر حرص خوردن توسط پستهای جدید هستیم
/
به خدا یه چیزایی می بینم خودم شرمم میاد بزارم براتون
https://eitaa.com/hersbokhor/1899
من دیروز توی مسجد با یه بنده خدایی حرف میزدم،
خب ما یه هیئت دختران داریم تو مسجد و اونجا ام خادمیم،این بنده خداام اونجا خادمه؛
گفت که من دوسال پیش در اثر مدرسه و دوستام لزبین شده بودم،بعد یه مدت مامانم فهمید و منو مشاوره میبرد،ولی من نمیرفتم پیش مشاور و میزدم بیرون،خیلی افسرده شده بودم و حالم بد بود،ولی پارسال تو مسجد با ینفر آشنا شدم و بهتر شدم،اونموقع پوشش جوری بود که با شرتک میرفت بیرون،خانواده ی مذهبی ای داره و بیرون که میرفته لباسشو در می اورده، ولی الان به جایی رسیده که مسجد با چادر میاد و بیرون شال میپوشه،درسته نماز نمیخونه ولی خیلی تغییر کرده
اولین موضوع اینه که ینفر تا خودش نخواد نمیتونم درستش کنی ولی اگه تو یه تلنگر کوچیک بهش بزنی ممکنه توی اولین نظر بد برخورد کنه ولی درنهایت بهش فکر کنه،دوم ما باید درباره ی این مسائل و معایب و مزایاش اطلاعات داشته باشیم و با یه تفکر و لحن زیبا و سازشانه صحبت کنیم و از در تحقیر و سرزنش وارد نشیم
در نهایت اطلاعات داشته باشید درباره ی همه ی موضوعات که هم خودتون دچار مشکل نشید وهم شاید تونستیدکمک کنید
/
ممنون از صحبت هات
حرص بخوریم.
https://eitaa.com/hersbokhor/1899 من دیروز توی مسجد با یه بنده خدایی حرف میزدم، خب ما یه هیئت دختران
اصلا هدف ما هم همون دو خط آخریه که گفتی
یه فحش رکیک گذاشتم واسه اون افراطیای بدبختی که گیر دادن به کانالای امثال این بچه ها، برید تو غارتون و تو چنل های "چگونه به وحشتناک ترین شکل نهی از منکر کنیم تا مخاطب زهره ترک شود" جوین شید
حرص بخوریم.
🔴اقدام فیفا و اعتراض ایران و مصر: ورود پرچم رنگینکمانی به ورزشگاه سیاتل آزاد است! فدراسیون بینالم
بچه ها یه جا شنیدم کاپیتان های دو تیم مجبورن بازو بند رنگین کمونی ببندن، راسته؟ د آخه...