هیهآت ؛
ببین میتوانی بمانی بمان عزیزم تو خیلی جوانی بمان ..💔
وجود نازکت آزرده گرند مباد ....
هیهآت ؛
ببین میتوانی بمانی بمان عزیزم تو خیلی جوانی بمان ..💔
من نه سال با تو زندگی کردم روزاموشب کردم
کجا بیخبر رفتی؟ دور سرت بگردم
هیهآت ؛
من نه سال با تو زندگی کردم روزاموشب کردم کجا بیخبر رفتی؟ دور سرت بگردم
سرت اگه بلند شدی خورد به لحد نترسیا (:💔
آقا میاد ، حتی عباس هم میاد بالاسرت ...
هیهآت ؛
هرشب که خفته ام به امید فمن یمت . . این رخت ِخواب نیست ! بخوانش مزار من .
سلاممو برسون به مولا ریحانم ..
هیهآت ؛
قربانِ وفاتم ، به وفـٰاتم کن گذری !
انقدر دلداده ی علی اکبر بودی ...
روز هشتم ، شب تاسوعا جان دادی براش ..
هیهآت ؛
در غم ِفراق ِتو ، چه عظیماند حسها و چه حقیرند کلمات . .
فراق ، فراق ..
بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست (: