eitaa logo
فوق حد سیاست(کشکول فرهنگی)
166 دنبال‌کننده
119 عکس
0 ویدیو
1 فایل
#اعوذ_بالله_من_الکذب_و_الافتراء.... برای انقلاب چیکار میتونیم بکنیم؟؟؟... @higher_than_politics ارتباط با ادمین @seyyed77
مشاهده در ایتا
دانلود
پست مسیح علینژاد که از ۱۰۰هزار هم بیشتر بازدید میخوره به ۷۰۰ بازدید نرسیده کامنت هاش بسته شد...😁 تقریبا کامنت همه پست هاش محدوده.. خیلی زرنگه این جوجه ولی ما احمق نیستیم نفهمیم با همین تکنیک ، همفکراش کامنت میذارن و مخالفین فرصت اظهارنظر پیدا نمیکنن... اینجوریه که شما فکر میکنید همه با این جوجه اردک موافقند... علینژاد از چی میترسه؟! #ادعای_آزادی_بیان #سواد_رسانه_ای @higher_than_politics
برای ‎ فیلم پیاده روی بدون حجاب می فرستند چندروز بعد هم فیلم میفرستند که این آقاهه مزاحمم شده... خودشون هم به روی خودشون نمیارن که بین اون پیاده روی و این مزاحمت یه ارتباطی هست... @higher_than_politics
لیست مکان سکونت برخی حضرات ... کیا کجا ساکن هستند؟ بچه های کیا کجا به دنیا اومدن؟ در حول محور ۵ کشور می چرخند... @higher_than_politics
مسعود فراستی خیلی زودتر از این‌ها باید تحت حمایت اهالی انقلاب قرار می گرفت . حالا که بحث فراستی و برخورد اخلاقی او مقابل مجری به ظاهر بورژوازی زده شبکه شما داغ شده باید یادی کنیم از کسی که روزگاری دمخور مرتضی آوینی بود اما روزگار و شاید تبعیض بازی کاری کرد که او امروز باید در مقابل یک مجری جوان شبه هنرمند قرار بگیرد و با او برخورد غیر اخلاقی شود . اهالی انقلاب بیش از پیش نیاز به یارگیری از جبهه هنرمندان به خصوص متخصصین در حوزه سینما دارد و امروز قطعا میتوانیم که فریاد بزنیم ، یاد کنیم و بگوییم که . @higher_than_politics
اگر در ایران آشوب شود ، نشان از ناکارآمدی نظام است. اگر در فرانسه درگیری شود ، نشان از وجود یک مشت پوپولیستِ گشنه علیه #مهد دموکراسی است!!!! این است حکایت ما و غرب زدگی شبه مدرن @higher_than_politics
از تا از میدان تا . درد مشترک چه بود ؟ هنوز یک سال از اتفاقات دی ماه ۹۶ نگذشته بود که فرانسه ، مهد دموکراسی غربی شبیه به مهدِ شبه انقلاب مردمی شد. حضراتی که همزمان با شروع آشوب های دی ماه ایران ، عقده های چهل ساله خویش را افشا می کردند صدای ژیله ژون را در این ایام به رو نمی‌آورند. چه شد ؟ آشوب فقط در ایران نشانه بن بست های نظام است ؟ در فرانسه اعتراض مردمی پوپولیسم است ؟ درد مشترک قشر آسیب پذیر در دنیا چیست ؟ باز می گردیم به کلمه منحوس . از ۱۹۸۰ تا امروز خیلی هم تفاوتی در اعتراض مردمی فرانسه به وجود نیامده. به هر حال گویا لیبرالیسم نتیجه زیباتر از بربریت هم نمی‌تواند برای بشر به ارمغان آورد ، منتها این بار صدای این بربریت همراه با یک سانتی مانتالیسم سیاسی است . اعلام حضور ۸۹۰۰۰ پلیس جهت آماده‌باش ، حضور خودروهای زرهی و اظهارنظر روزنامه لیبراسیون فرانسه که جنبش جلیقه زردها را قیام غیر مسلحانه با حمایت بیش از ۸۰ درصد ملت فرانسه خواند ، خبر خستگی از آرمان‌هایی را میدهد که امثال فوکویاما به عنوان پایان تاریخ و لیبرال های داخلی به عنوان افتخار سیاسی خویش از آن نام می بردند. هر ملتی توقع وجود وعده‌های حکومت را دارند و در این مسئله تفاوتی بین ایران و فرانسه نیست. حزب رسمی ماکرون از سال ۲۰۱۶ تاکنون حزب سوسیالیست آن مارش است. مردم در واقع به تفاوتها رأی دادند . ماکرون در گفت و گویی با لموند خود را لیبرال توصیف کرد و اعلام کرد نه چپی است و نه راستی. اما امروزه تحرکات دولتی نشان از لیبرالی بودن دولت ماکرون برخلاف حزب سوسیالیستی آن می دهد که خود می تواند باعث اعتراض سوسیالیست های فرانسه شود (که همین اتفاق نیز افتاد). در ایران نیز دولت یازدهم و دوازدهم ، خود را با شعار اعتدال معرفی کرد . بسیار عالی ، اما آیا ماکرون و پرزیدنت روحانی هر دو واقعا معتدل اند . آیا راهنما به چپ و حرکت به راست اعتدال نام دارد؟ اعتراضات مردم فرانسه و ایران نشان ناراحتی از نبود برنامه مشترک و عملیات های سیاسی دقیق در دولت ماکرون و روحانی است . در دی ماه ۹۶ معترضین به نشانه اعتراض به خیابان ها آمدند . هرچند که با وجود عناصر ضد انقلاب ، اعتراض به آشوب تبدیل شد اما اصل اعتراض صحیح بود. معترضین ایران و فرانسه به بی‌عدالتی معترض بودند . شعار اعتدال به تنهایی حقیقت اعتدال و عدالت نمی آورد. اعتراض ها در کشورها خبر از پایان عصر دیکتاتوری لیبرالی می‌دهد. در ایران و فرانسه ، مردم نمی‌توانند علاقه ای به نابودی کشور خود داشته باشند ، هرچند که حیواناتی همچون مجاهدین خلق و فسیل هایی همچون سلطنت‌ طلبان ، قدرت انحراف اعتراض را دارند اما خود باعث عدم اقبال عمومی از اعتراضات مردمی هستند . همانطور که در دی ماه ۹۶ ایران ، فتنه گسترده ، در کمتر از ۱۰ روز پایان یافت. آنچه باید به دور از فضای جناحی و با نگاه رئال پاسخ داده شود علت ناکارآمدی دولت هاست نه روش تغییر حکومت ها . پایان. http://donyaesiasat.ir/7484/از-مشهد-تا-پاریس-،-از-میدان-شهدا-تا-شانز/ @hogher_than_politics
جنبش جلیقه زردها آغاز شد ، ۱۴۰۰ نفر دستگیر شدند. ولی مهم نیست!! مهم اینه در فرانسه ، همجنس بازی ، رابطه جنسی آزاد و ورزشگاه رفتن زنان آزاده... :دموکراسی ، بدترین نوع دیکتاتوری است. @higher_than_politics
از شال به چوب بستن و دختر انقلاب شدن تا در کانادا درخواست تحریم ایران را دادن. شاهد مثال خوبی است از تناقض بین تلاش برای دیده شدن و تلاش به سوی منفور شدن... شاپرک شجری زاده در کانادا در خواست تحریم ایران رو داد... @higher_than_poliics
الکساندر بیووایس چیوا سخنگوی جنبش جلیقه‌زردها در فرانسه: از انقلاب ایران الهام گرفته‌ایم در اعتراضات خود از برخی جنبش‌ها از جمله انقلاب ۱۹۷۹ ایران الهام گرفته‌ایم که علیه استبداد و برای رسیدن به دموکراسی بود. جان بولتون گفته بود ما چهل سالگی انقلاب رو نمی بینیم؟!؟ مارو بیخیال فعلا فرانسه رو بچسبید از دست نره... ؟!؟ @higher_than_politics
کانال تلگرامی به مناسبت سالروز تولد ایشان ، با انتشار متنی ، از او به عنوان یاد کرد. قطعا ایشان ایستگاه دین داری است اما چه دین داری؟ به همین مناسبت با ذکر چند نمونه از بیانات این اخرین ایستگاه دین داری!! یادی میکنیم از روزهای حملات عجیب ایشان و همفکرانش به ساحت مقدس تشیعی که مظلومانه زیر گیوتین شبهات روشنفکران قرار گرفته بود : ۱-تفکر دینی ، با استخدام طبیعت منافات دارد یا حداقل خنثی است(هفته نامه آبان ، ۲۹ خرداد ۷۸) ۲-فرهنگ شهادت ، خشونت آفرین است. اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان می شود.(روزنانه نشاط ، ۱۲ خرداد ۷۸) ۳-تاکید برجنبه عاطفی عاشورا کافی است و انقلاب حسین(علیه السلام) دیگر در معرض فراموشی نیست.از این پس باید به جنبه عقلانی آن پرداخت.(روزنانه صبح امروز ۱۸ اردیبهشت ۷۸) ۴-حکومت دینی ، جلوی رشد علمی را می گیرد. در نظام لائیک ترکیه ، روحیه علم جویی و حقیقت طلبی بهتر رشد کرده است. زیرا ارزشهای دینی را با علم مخلوط نکرده اند.(نشاط ، ۳ خرداد ۷۸) ۵- در تعارض تکالیف دینی و حقوق بشر ، حقوق بشر مقدم است. متاسفانه فقهای ما اطلاعات برون دینی ندارند و متوجه این نکات نیستند.(صبح امروز ، ۱۶ شهریور ۷۸) ۶- ارتداد ، حق طبیعی هر انسان است و ادیان همگی بر حق اند.(ماهنانه کیان ، فروردین۷۸) به دلیل جلوگیری از اطاله کلام ، از ذکر نمونه بیشتر خود داری می کنیم. این نظر که دکتر سروش ، برای برخی میتواند آخرین ایستگاه دینداری باشد ، تقریبا همانقدر درست است که مارتین لوتر ، آخرین ایستگاه دین باشد. صفت لوتر اسلام که یک رسانه خارجی چند سال پیش به عبدالکریم سروش داد ، صفت مناسبی است ، اما به شرط آنکه یاد آوری شود ، وضعیتی که پروتستانتیسم پس از لوتر بر سر دین داری آورد که همچنان زخم آن بسته نگردیده است. ✍سیدصادق علوی @higher_than_politics http://donyaesiasat.ir/7545/آخرین-ایستگاه-دینداری/
طرف خوشحال بود که سال ۶۷ ، امام خمینی (ره) درباره سید اصلاحات ، لفظ " فرزند فاضل ، با تقوا و متعهدمان" ‌را به کار بردند... بزرگوار... امام ، رو نور چشم خود خواندند اما برای فوت همین فرد ، پیام تسلیت هم ندادند... زمان آدم ها رو عوض میکنه... @higher_than_politics