eitaa logo
◼️🇮🇷حزب الله سایبری🇮🇷◼️
1.3هزار دنبال‌کننده
85.4هزار عکس
27.6هزار ویدیو
1.3هزار فایل
بسم الله الرحمن الرحيم 🌹اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌹 🇮🇷 @hizbollahsyberi رسانه جامع مجازی و اجتماعی . ولایی . تحلیلی . روشنگری . سیاسی. بصیرت افزایی و افسران جنگ نرم https://eitaa.com/hizbollahsyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
پرداخت بدهی بانکی سلبریتی‌ها با کمک‌های مردمی برای زلزله! رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: 🔹یکی از افرادی که اقدام به جمع‌آوری کمک‌ برای مناطق زلزله‌زده کرده بود به آنجا رفته و کلنگی را هم برای شروع اقدامات به طور نمادین بر زمین زده، اما هیچ اقدام دیگری انجام نداده است. 🔹تنها یک خانم در منطقه زلزله‌زده اقداماتی را انجام داده است و دیگر افرادی که برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده مبالغی را جمع‌آوری کرده بودند، اقدام خاصی انجام نداده‌اند و با دستگاه‌های مربوطه هماهنگ نشدند. 🔹گفته می‌شد برخی از این افراد بدهکار بانکی بودند و بانک این مبالغ را برداشت کرده و به هر جهت اقدام خوبی صورت نگرفته است. fna.ir/bp0wf7 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
💠 #اذان_ظهر به #افق_تهران 💠 التماس دعای سلامتی و فرج قائم آل محمد(ص)، سلامتی و طول عمر نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای و دعای سلامتی و نصرت سربازان گمنام امام زمان(عج)، مدافعان حرم و رزمندگان اسلام در بلاد اسلامی خصوصا جبهه های داخلی، سوریه، لبنان، عراق، بحرین ، یمن و فلسطین «یا اَللَّهُ یا رَحْمنُ یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِیِ عَلی دِینِکَ» @hizbollahsyberi @moghavematt
3.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پاسخ 2سال قبل جلیلی به سخنان اخیر ظریف در دفاع ازFATF 🔸ظریف:تضمین میکنیم آمریکا دیگر بهانه نخواهد داشت! 🔹جلیلی:بهانه دشمن تمامی ندارد تا جایی که تمام سرمایه ها را خرج کنیم! @hizbollahsyberi
رئیس دیوان محاسبات کشور: هیأت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال ۹۶ تخلفات را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان ایشان رأی داد. جالبه که تو همین شش ماهی که رئیس موند، این اتفاقای عجیب و غریب افتاد! +بدیعی+ 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
همه می‌دانند که ما برای سفر خارجی، مشکلات مالی داریم و امسال مشکلاتمان سه‌برابر شده است؛ پس امسال سه‌برابر، دمِ مرزها خواهیم رفت تا نشان دهیم به‌خاطر پول، از حسین(ع) نمی‌گذریم! مرزها و مرزبانان، آمادۀ پذیرایی از ملت باشند! +علیرضا پناهیان+ 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
📸«صدای گمشده»؛ تیتر بدون متن روزنامه واشنگتن پست در ستونی که خاشقچی نویسنده آن بوده است. @hizbollahsyberi
🔻یک خبرنگار دیگر به قتل رسید 🔹«ویکتوریا مارینوا» خبرنگار بلغار که در زمینه فساد صندوق‌های اروپایی فعالیت می‌کرد به قتل رسید. @hizbollahsyberi
🔻جواد کریمی قدوسی در رشته توییتی با اشاره به سخنان روز گذشته محمدجواد ظریف نوشت: 🔹رمز کلام آقای ظریف که در مجلس فرمودند «نه من و نه آقای رئیس‌‌‌جمهور تضمین نمی‌کنیم؛ که با پیوستن به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم مشکلات کشور برطرف شود»، در این است که بر اساس خطی مشی ایشان و رئیس‌جمهور؛ بعد از پذیرش همه این قراردادها و حل نشدن مجدد مشکلات اگر بازهم از ایشان بپرسید آقای وزیر، این ملت بعداز برجام و FATF دیگر چه اقدامی باید انجام دهند تا مشکلات برطرف شود؟! قطعا پاسخ می‌دهند دست برداشتن از موشک و عدم حمایت ازجریان مقاومت. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
اینکه بعضی احمدی نژادیها از تصویب ابراز ناراحتی میکنند عجیب است، چون منطق تصویب Fatf (گرفتن بهانه از دست دشمن!) دقیقا همانی است که در دو سال آخر دولتش میگفت: "مواد غنی شده را به امریکا بدهیم تا بهانه از دستش گرفته شود و اگر هم خلاف قولش عمل کرد بی آبرو شود!" +امیرحسین ثابتی+ 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
به‌خاطر وعده سرخرمن اروپا وطن امروز 16 مهر 1397 بخش اول آزاردهنده‌ترین نکته درباره تصویب کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس و توجیهات دولت در این باره این است که با هدف اجرای قولی که به یک طرف خارجی داده شده، عمدا حرف‌های عجیب و غریب به مردم تحویل داده می‌شود. این اکنون مساله‌ای پنهان نیست و محمدجواد ظریف هم آن را تایید کرد که راز اصلی اصرار دولت بر کامل شدن برنامه اقدام FATF، فشار اروپاست مبنی بر اینکه اگر اجرای استانداردهای FATF در ایران کامل نشود، توافق نصفه و نیمه فعلی با اروپا درباره ایجاد یک مکانیسم تعامل اقتصادی با ایران اجرا نخواهد شد. در واقع دولت چشم بر همه ریسک‌های امنیتی و اقتصادی FATF بسته و فقط برای از دست ندادن توافقی که با اروپا کرده- و هیچ کس لااقل در داخل نمی‌داند چیست و بناست چه معجزه‌ای کند- شتابان به دنبال تکمیل برنامه اقدام در ایران است. طبیعتا ساده‌ترین سوالی که دولت باید در اینجا به آن پاسخ دهد این است: آیا چیزی که به دست می‌آورد، ارزش هزینه‌ای که می‌پردازد را دارد یا نه. در اینکه اجرای کامل برنامه اقدام FATF در ایران ریسک‌های امنیت ملی بسیار هنگفتی دارد، حتی مدافعان آن چندان تشکیک نکرده‌اند. فهرست ساده این تهدید‌ها چنین است: 1- تحریم داخلی نهادهای انقلابی و منع شدن بانک‌ها و نهادهای مالی در داخل از خدمات‌دهی به آنها 2- ملزم شدن ایران به افشای مورد به مورد اطلاعات بانکی که مصرف‌کننده آن بدون تردید سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هستند. 3- ایجاد یک کانال جدید فشار بر ایران 4- هوشمندتر و موثرتر شدن تحریم‌های آمریکا از طریق افشای نقشه کامل تراکنش‌های مالی ایران برای دشمن 5- محدود شدن مبارزه با پولشویی به استانداردها و درخواست‌های مورد توجه FATF و جلوگیری از مبارزه موثر با پولشویی و اصلاح نظام بانکی در ایران. برای اینکه ببینیم چیزی که دولت ادعا می‌کند به دست آورده ارزش این هزینه‌ها را دارد یا نه، زحمت چندانی لازم نیست. حتی لازم نیست بدانیم توافق انجام شده با اروپا چیست و توان حفاظت از روابط اقتصادی ایران با اروپا در مقابل تحریم‌های ثانویه آمریکا را دارد یا نه. پاسخ را آقای ظریف خود ساده و سرراست به ما داده و همین دیروز به صراحت در مجلس اعلام کرد حتی اگر CFT تصویب و اجرای برنامه اقدام FATF در ایران کامل شود باز هم هیچ تضمینی نیست که مشکلات بانکی ایران حل یا حتی سبک شود. آقای ظریف تنها قول داد با این کار از ایجاد مشکلات جدید برای ایران جلوگیری خواهد شد. پس آقای ظریف از همین حالا سعی کرده اشتباه برجام را تکرار نکند و آب پاکی را روی دست کشور ریخته و می‌گوید امتیاز نقد خواهیم داد اما اینکه حتی به طور نسیه چیزی به دست بیاوریم روشن نیست. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
◼️🇮🇷حزب الله سایبری🇮🇷◼️
به‌خاطر وعده سرخرمن اروپا وطن امروز 16 مهر 1397 بخش اول آزاردهنده‌ترین نکته درباره تصویب کنوانسی
به‌خاطر وعده سرخرمن اروپا وطن امروز 16 مهر 1397 بخش دوم سوال‌های مهم اینهاست: اولا- کدام عقلانیت اقتضا می‌کند امتیازی چنین بزرگ در ازای وعده‌ای مبهم به طرفی غیر قابل اعتماد مانند اروپا داده شود؟ آیا بهتر نبود آقایان که مذاکره‌کنندگانی چیره‌دست هستند برگ FATF را در دست نگه می‌داشتند تا حداقل پس از مطمئن شدن از کارآمدی مکانیسم پیشنهادی اروپا، به آن ملحق شوند؟ ثانیا- در حالی که تحریم‌های ثانویه بانکی آمریکا به تمامی تا یک ماه دیگر بازخواهد گشت، اساسا FATF چگونه می‌تواند به تسهیل روابط بانکی ایران کمک کند؟ آیا در شرایط برقراری تحریم‌های ثانویه کارکرد FATF معکوس نبوده و منجر به پر کردن خلأهای اطلاعاتی آمریکا از نظام بانکی ایران به منظور هوشمندتر کردن تحریم‌ها نخواهد شد؟ ثالثا- می‌دانیم که بانک مرکزی از ماه‌ها قبل به طور زیرپوستی و باز هم تحت فشار برنامه اقدام FATF ترغیب شبکه بانکی به تحریم داخلی نهادهای مورد تحریم آمریکا را آغاز کرده است. دولت تا امروز هیچ گامی برای جلوگیری از وارد شدن نهادهای مالی داخلی به تحریم ریالی نهادهای انقلابی برنداشته است. آیا این معنایی جز این دارد که بخش‌هایی از دولت اساسا بدشان نمی‌آید بخش دفاع و امنیت تحت فشار قرار گیرد؟ و رابعا- ایران اکنون بیرون بیانیه عمومی یا به تعبیر عامیانه لیست سیاه FATF نیست اما اقدامات محدود‌کننده ضد آن تعلیق شده است. تا جایی که به FATF مربوط است، سفیدترین حالتی که ایران اساسا می‌تواند در آن قرار داشته باشد همین است و بدترین حالت این است که ایران مجددا به بیانیه عمومی بازگردد. برای این کار همه 35 عضو شورای عمومی FATF باید اجماعا به بازگشت ایران به لیست سیاه رای بدهند و تنها اگر یک عضو با این کار مخالفت کند، ایران این ریسک را پشت سر خواهد گذاشت. یافتن این یک عضو، کار ساده‌ای است که وزارت امور خارجه باید می‌کرد ولی راه سخت تصویب CFT را برگزید. و در نهایت اینکه همه اینها به ما نشان می‌دهد دولت اصرار دارد چیزی از تجربه سال‌های گذشته نیاموزد، برجام را نگاهی بشدت ایدئولوژیک و توأم با شیفتگی تحلیل کند، امتیازهای بزرگ بدهد و در انتظار وعده‌های نسیه بماند و آرزوهای توهم‌آلودی نظیر ایجاد شکاف علیه اروپا و آمریکا چنان عمیق شود که ایران بتواند از دل آن مشکلات خود را حل کند. این ذهنیت‌ها خطراتی عمیق‌تر و بزرگ‌تر از FATF یا چیزهایی شبیه آن است. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
چرا با و تحریمها باقی مانده بلکه بیشتر میشود؟ در بررسی ابتدایی تحریم‌ها باید توجه داشت که تحریم از حیث کسانی که ملزم به رعایت آن می‌باشند به تحریم‌ اولیه و یا تحریم ثانویه تقسیم می‌شوند. تحریم‌های اولیه به تحریم‌هایی گفته می‌شود که فقط بین دو کشور تحریم شونده و تحریم کننده است. به عبارتی فقط ارکان کشور تحریم کننده موظف است، قوانین تحریمی در مورد کشور تحریم شونده را رعایت کند. اما در تحریم ثانویه، کشور تحریم کننده، کشورهای دیگر را نیز مجبور به رعایت این قوانین تحریمی می‌کند و در صورت عدم رعایت، آن‌ها را مورد مجازات قرار می‌دهد. تحریم‌های اقتصادی شامل تحریم بانکی و غیر بانکی می‌شود، تحریم غیر بانکی این‌گونه تشریح می‌شود که سرمایه‌گذاری و واردات و صادرات به کشور تحریم شده ممنوع است و اما در تحریم بانکی، هدف تحریم، مؤسسات مالی است. هدف تحریم‌های ثانویه بانکی، تحت شعاع قرار فعالیت‌های مؤسسات مالی (اعم از داخلی و خارجی) هست که مستقیم و یا غیرمستقیم به نهادهای تحریمی خدمت ارائه می‌دهند. به عبارتی زمانی که این تحریم‌ها علیه نهادی صادر شوند؛ ذیل آن تحریم‌ها بیان می‌شود که هیچ‌ یک از مؤسسات مالی حق ارائه خدمت به نهادهای تحریم شده را ندارند و در صورت خدمت‌رسانی به این نهادها، مجازات می‌شوند. حال اگر مؤسسات مالی به نهادهای تحریمی خدمات ارائه دهند در این صورت، اگر این نهادها در داخل کشور تحریم شده باشند، در لیست تحریم قرار خواهند گرفت ولی اگر از خارج کشور تحریم شده، این اتفاق بیافتد، موسسه‌ مالی‌ای که این تخلف را انجام داده است، دیگر اجازه‌ گشایش حساب کارگزاری در آمریکا ندارد. با توجه به جایگاه اقتصادی آمریکا و همچنین نقش غیرقابل‌انکار دلار در تجارت جهانی، بانک‌ها و مؤسسات مالی بین‌المللی برای ادامه روند فعالیت خود، مجبور هستند تا قوانین بانکی آمریکا را رعایت کنند و از ارائه‌ خدمت به نهادهای تحریمی امتناع ورزند، چراکه برای تبادل معاملات خود نیازمند دلار آمریکا می‌باشند. به‌بیان‌ دیگر درصورتی‌که مؤسسات مالی به نهادها و یا اشخاص تحریمی خدمات ارائه دهند، آمریکا با آن‌ها برخورد می‌کند. آمریکا بعد از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ برای مجازات خاطیان، قانونی را تحت عنوان وطن‌پرستی تصویب کرد. طبق این قانون به وزارت خزانه‌داری آمریکا اجازه می‌داد، مؤسسات مالی که ملزومات نظام بانکی این کشور را رعایت نمی‌کنند، با آن‌ها برخورد شود. در قدم اول برای برخورد با خاطیان، نیاز به شناخت متخلفان است ازاین‌رو آمریکا به این درک رسید که با افزایش هر چه بیشتر نظارت بر روی تراکنش‌های بانکی و ره‌گیری هر چه دقیق‌تر مبادلات پولی بین افراد ،گروه‌ها و کشورها، می‌تواند مؤسسات مالی خدمت رسان به نهادهای تحریمی را شناسایی کند. همچنین برای مؤثر واقع‌شدن این تحریم‌ها، باید امکان شناسایی و ره‌گیری تراکنش‌های بانکی اهداف تحریمی وجود داشته باشد تا به‌وسیله‌ این فرایند بتوان با افراد و مؤسساتی که به نیابت از نهادهای تحریمی فعالیت انجام می‌دهند را شناسایی و با آن‌ها برخورد کند. در اصطلاح بانکی به این موضوع شناسایی ذی‌نفع واقعی گفته می‌شود. بنابراین چون با برجام و fatf تحریمهای ثانویه برداشته نمی شوند و تنها تعهدات ما به غربی ها افزایش خواهد یافت، این توافقات نه تنها رافع تحریمها نیست، بلکه بهانه ای برای اعمال تحریمهای بیشتر می شود. 🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi