eitaa logo
هدهد دوم (پسرانه)
244 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
414 ویدیو
33 فایل
اولیا و مربیان دوم دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎️ 32296770 پیام به مدیر دبستان: 🆔 @behshadbokaei پیام به معلم راهنما: 🆔 @Zamaniali پیام به ادمین: 🆔 @dabestan_hodhod1
مشاهده در ایتا
دانلود
👥والد: وای! خسته شدیم! یکی میگه تربیت محور، یکی میگه بازی محور، دیگری مهارت محور ... اینها که خوبه. کلی محور جدید! چرا هر مدرسه ای یک رویکردی داره؟ 👤من: چون مبانی فلسفی متفاوت دارند. 👥والد: یعنی فقط به همین خاطر هست؟ من فکر کنم تبلیغات برای جذب پول بیشتره! 👤من: البته بگذریم که در بعضی مدارس، ممکنه صرفا اسم یک رویکرد بیاد و حتی موسسین اش ندانند در مورد چه چیزی دارند حرف میزنند یا به عبارتی صرفا تبلیغاتی باشه! اما مدارس پیشرو، مبانی و رویکرد تربیتی مشخص دارند. سایرین هم مقلدهای خوبی هستند. البته که ممکنه بعضی هم به دید صرفا اقتصادی ، از عناوین استفاده کنند. 👥والد: حالا این عناوین متنوع، درسته؟ 👤من: نه! خیلی اش من درآوردی هست. یعنی مبنای فکری و فلسفی نداره. مثلا در یک طبقه بندی، ما ۷ طیف کلی در برنامه درسی داریم: رفتار گرا ، موضوع گرا ، اجتماع گرا، رشد گرا ، شناخت گرا، انسان گرا، ماورافردی 👥والد: خوب! 👤من: به مدارس شناختی، انسان گرا، و ماورافردی که عمدتا نگرش اجتماعی دارند، مدارس رویکرد تحول گرا می گن. در کشور ما ، چون سند تحول بنیادین هم به این رویکردها نزدیک تره، مدارسی که توجه به پیاده سازی سند تحول دارند را هم تحول خواه میگن. 👥والد: ممنون، دیگه چی! 👤من: همه این رویکردها، تربیتی اند. و از همه ابزارها برای ایجاد موقعیت رشد کودک و نوجوان استفاده میکنند. خواه بازی باشد، یا مهارت، یا ... . 👥والد: روش میزان چیه؟ 👤من: یک روش تحول گراست که بیش از ۳۰ سال پیش در تهران ایجاد شده، و ۱۰ سال قبل در اصفهان آمده . الان هم به نام برنا و هدهد برای دختران و پسران، فعاله. 👥والد: پس چرا به همه مدارس تیپ جدید ، در اصفهان میگن میزان؟! 👤من: خوب اشتباهه! شاید چون میزان ، زودتر در اصفهان فعالیت رو شروع کرده، و سایر مدارس خوب شهر که در مسیر تحول هستند، شباهت هایی دارند ، بعضی والدین یا حتی مدارس اینطور میگن. شاید هم ... 🔹 مجری در اصفهان ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ] توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
👥والد: میگن مدرسه میزان (برنا|هدهد) بازی و مهارت محور هست، یعنی در این مدرسه درس نمیدهند و سطح آموزش پایینه! درسته؟ 👤من: یادگیری از طریق سرگرمی (Edutainment) و بازیکاری (Gamification) بروز ترین و موثرترین روش فعال آموزشی در دنیاست. اگر مدرسه ای چنین ادعایی داشته باشه، خیلی می‌تونه جذاب باشه.😎 👥والد: حالا میزان هم اینطوریه؟ 👤من: کار خیلی سختیه. ولی در تلاشه و پیشرو ... شاید یک روزی بتونه در همه زمینه ها. اما ... 👥والد: اما چی؟ 👤من: هیچ کم آموزش گذاشته نمیشه. فقط روش فعال، اکتشافی، پرسشگر در آموزش و ارائه فعالیت دارند. همه دانش آموزها به حداقل ها می پردازند و هرکس متناسب با نیاز و تفاوتش، حرکت به سمت حداکثر می کنه. تلاش و توجه به تفاوت ها در این مدرسه مهمه. در نهایت آرامش و پویایی، به دور از اضطراب. 👥والد: یعنی بچه ها انتخاب می کنند؟! رها نمیشن؟! ضعیف نمیشن؟! 👤من: نه! انتخاب نمیکنن که بیکار باشن! زیر نظر معلم راهنما، برنامه ریزی فردی و تیمی متناسب با نیاز می کنند و در همه ابعاد تربیتی برنامه دارند. اینطوری انگیزه بالایی پیدا می کنند و بیشتر تلاش می کنند. 👥والد: ممنون، دیگه چی! 👤من: مدارس میزان ، سعی در ایجاد یک جامعه واقعی و نه یک گلخانه فانتزی از دانش آموزان دارند. یعنی چی، یعنی خانواده های دغدغه مند در زمینه تربیت فرزند که بچه های متوسط به بالا و گاها معمولی دارند رو دور هم جمع می کنه. نه صرفا آیکیوهای بالای ۱۳۰! و همه رو در حداکثر توان ، رشد میده. ماهیگیری یاد میده، و هیچ وقت ماهی رو وادار نمیکنه از درخت بالا بره🙃 و دنبال اینه که همه، بهترین در نوع خودشون بشن. 👥والد: خب من دوست دارم فرزندم در آینده دکتر - مهندس بشه! حتما هم در مدرسه تیزهوشان درس بخونه! 👤من: اولا که مهم اینه که بفهمیم فرزندتون چه استعدادی داره. دوم اینکه این مدارس، ۳۰ ساله در کشور هستند و انواع خروجی ها (متناسب با سطح دانش آموز ورودی و تلاش اش در ادامه داشتند). سوم اینکه تیزکوشان برای ما مهمه. چهارم اینکه، هر ساله تعدادی پذیرفته شده در مدارس خاص داریم، که البته عمدتا دلشون نمیاد که از هدهد و برنا دل بکنند و اغلب در ادامه هم در روش میزان ماندگار شدند. 👥والد: آهان ! 👤من: بله دیگه. اینها بیشتر جو سازی و تخریبه. جدی نگیرید و خودتان از نزدیک بررسی کنید. 👥والد: بله. خودم هم به نتیجه رسیدم که حرفها و شایعات رو کمتر بشنوم. و تجربه کنم. 🔹 مجری در اصفهان ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ] توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی 🏠 مجموعه‌ مدارس‌ هدهد‌ و‌ برنا 👈 مسیر زندگی پیش دبستانی تا پایه نهم 🏠 مرکز رهیاری شغلی - تحصیلی و پانسیون آموزشی 👈 مسیر زندگی پایه دهم تا کنکور و اشتغال ➕ [این گروه در دهه گذشته به‌عنوان مجری آغاز به حرکت و پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان بوده است.] 🙏 شما والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، جهت آشنایی با مبانی، الگو و اصول آموزشی و تربیتی روش میزان می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید: 🌐https://www.aparat.com/hedayatmizan 🌐 https://hedayatmizan.ir/ ↙️ پذیرش دانش آموز و رهجو جهت مقطع پیش‌دبستانی | پایه‌اول | پایه‌هفتم | پایهدهم، پانسیون مطالعاتی و کنکور خواهد بود. ↙️ [ رویه مجتمع به پذیرش دانش آموز در میان پایه نیست. متناسب وجود ظرفیت اطلاع رسانی خواهد شد. ] 🌐 پیش ثبت نام از طریق سایت از «بهمن تا اردیبهشت ماه» خواهد بود.‌ متناسب با گروه سنی؛ فرآیند آشنایی با روش، ارزیابی، مصاحبه و تصمیم گیری توسط خانواده و مجتمع، پس از این مرحله خواهد بود. 🔆 جهت آشنایی با مدارس و اطلاع از زمان پیش ثبت نام لطفا در کانال های زیر عضو شوید: 🔵 @hodhod_school دبستان‌پسرانه 🔵 @borna_midschool دبیرستان‌پسرانه 🟠 @borna_pish 🔵 کودکستان 🟠 @hodhodi_school دبستان‌دخترانه 🟠 @bornai_midschool دبیرستان دخترانه 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ] توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی
والدین گرامی ، سلام چنانچه فرزندتان سرویس ایاب ذهاب برای مدرسه دارد و درخواست تسهیلات در سامانه سفیر داشته اید، توجه داشته باشید تمام دانش آموزانی که مشمول تسهیلات شده اند در سامانه بارگذاری شده اند. لذا ضمن مراجعه به سامانه سفیر، در مورد تسویه حساب اقدام نمایید. ✍ضمنا دانش آموزانی که درخواست تسهیلات شان تایید نشده، می‌بایست از دیگر روش‌های ‌پرداخت با شرکت تسویه نمایند. 🔺همچنین خانواده هایی که هنوز روش پرداخت را انتخاب نکرده اند، لطفا از طریق سامانه سفیر مهر روش پرداخت خود را انتخاب کنند. ➕ چنان‌چه سوالی در این زمینه دارید با نماینده شرکت (جناب آقای فخریت) مرتبط شوید: 📲 09133111931 با تشکر | شرکت زاینده رود مدارس معاونت اجرایی و پشتیبانی
سلام به آقا پسرهای گل 🌸 وقت شما به خیر 💠 کارهای هفته‌ی پانزدهم سال : (۸ تا ۱۴ دی) 1️⃣ ✅ در غرفه‌ی قرآن، سوره‌ی عصر را همخوانی کردیم و به معانی آیات این سوره توجه کردیم. کلیپ هایی دیدیم در مورد تلاش تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف و نا امید نشدن. یک بازی هم با استفاده از نی و لیوان و تعدادی کاغذ انجام دادیم که مربوط به استعدادهای خودمان بود. ⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝ 2️⃣ ✅ این هفته در هدهدی فارسی درس ۷ را تمام کردیم و هدهدی فارسی۱ تمام شد. همچنین کتاب نگارش۱ هم تمام شد. 📌قرار شد اگر مقداری از هدهدی فارسی یا نگارش باقی مانده تا شنبه کامل کنیم و شنبه کتاب ها را به معلمین تحویل بدهیم. ✅در غرفه‌ی دقت با استفاده از کلمات مهم املایی جمله‌های جالبی ساختیم و نوشتیم. و در غرفه‌ی بازی دقت، با استفاده از کاربرگ املاء فوتبالی با حروف به هم ریخته ، کلمه ساختیم. ⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝ 3️⃣ ✅ این هفته در هدهدی ریاضی به صفحه‎ی ۴۳ رسیدیم. ⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝ 4️⃣ ✅ در غرفه‌ی اول علوم، تمرین های فصل ۱۲ هدهدی علوم را حل کردیم و در غرفه‌ی دوم، فصل ۸ (بسازیم و لذت ببریم) را داخل کتاب شروع کردیم و هر کدام، طرح و ایده ی خلاقانه ای برای ساخت یک جامدادی، به کلاس ارائه دادیم. ⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝ 5️⃣ ✅ این هفته درس ۷ و ۸ را خواندیم و با زندگی پیامبر عزیزمان بیشتر آشنا شدیم و چند کارتون از قصه های پیامبر دیدیم. ⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝⏝ 6⃣ ✅ در غرفه‌ی هنر، غرفه‌ی معلم شو برگزار شد و چند کاردستی و نقاشی با کمک دوستانمان درست کردیم و کشیدیم. ✅در غرفه‌ی خوشنویسی، تمرینات خط هدهدی را انجام دادیم و در مورد انواع دندانه ها از قبیل سرکشی، تپه ای و ساده صحبت کردیم و در مثال های مختلف آن را تمرین کردیم.
1_15928665112.mp3
5.63M
چه ماهِ قشنگی هستی تو! صدای ملکوتیِ مرحوم حاج آقا مجتبی طهرانی 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
غرفه های درسی، ورزش، بازی 🔹 @hodhod_2 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره اول وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]