eitaa logo
هدهد دوم (پسرانه)
245 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
430 ویدیو
33 فایل
اولیا و مربیان دوم دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎️ 32296770 پیام به مدیر دبستان: 🆔 @behshadbokaei پیام به معلم راهنما: 🆔 @Zamaniali پیام به ادمین: 🆔 @dabestan_hodhod1
مشاهده در ایتا
دانلود
هدهد در قرآن کریم , پیام آور و است ... کانال های اطلاع رسانی پیش دبستانی در ""ایتا"" : www.eitaa.com/hodhod_pish 👈 تنها مجری پسرانه در اصفهان 📳 www.eitaa.com/hodhod_school 🌐 www.hodhod.school
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
برنامه هدهد🍃 ویژه نوآموزان 👌 دوره ضروری تابستان 1399 😷 بدلیل ضرورت فاصله گذاری اجتماعی , برنامه دو روز در هفته و با استفاده از ماسک و دستکش برگزار می گردد. ✔️ با توجه به تعطیلات احتمالی , این دوره بر خلاف روال _ بدون هزینه _ می باشد و حضور کلیه نو آموزان ضرورت دارد. 🗓 تاریخ شروع 99/4/28 به مدت 5 هفته
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
والدین گرامی , سلام موضوع ✍تا این لحظه طبق مجوز اداره کل در حال پیگیری بوده است. و نحوه برگزاری کلاس ها ; با توجه به شرایط بیماری تا آخرین لحظه بررسی خواهد شد. ✔️چنانچه با توجه به وضعیت بیماری بخشنامه ای مبنی بر تعطیل شدن کلاس های تابستانه ابلاغ شود , به اطلاع خواهد رسید. ➕قطعا برای ما نیز مانند شما بهداشت و سلامت، بر آموزش فرزندانمان اولویت دارد. با توکل به خدا , جای نگرانی نیست🍃 امور اداری
هدهد دوم (پسرانه)
#اطلاعیه_مهم والدین گرامی , سلام موضوع #مدرسه_تابستانه ✍تا این لحظه طبق مجوز اداره کل در حال پیگ
والدین گرامی سلام به اطلاع می رساند با توجه به اوج گیری مجدد شیوع بیماری و اهمیت حفظ سلامت بچه ها 👌در عین ضرورت نیاز به 🌱 ، 🌱 با مربیان جدید (جهت پیشبرد بهتر اهداف در دوره مجازی) ؛ زمانبندی دوره آشناییِ به صورت زیر تغییر می یابد. 💡 حضور نوآموزان , روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 11 خواهد بود. 💡در هر روز کلیه مربیان مربوط به یک پایه ، حضور خواهند داشت. به عبارت دیگر در این دوره، برای هر حدود 10 نو آموز یک مربی و مکان ویژه اختصاص می یابد. 💡فاصله گذاری اجتماعی مطابق آموزش های والدین و مربیان ، همراه با استفاده الزامی از ماسک (و ترجیحا پوشش صورت/ شیلد)، ضدعفونی کردن دست ها و سطوح و بررسی سلامت نو آموزان در بدو ورود صورت می گیرد. 💡 کلاس ها و فضای مدرسه قبل و بعد از کلاس، ضدعفونی و تهویه می گردد. 💡 برنامه ریزی والدین جهت ورود و خروج نو آموزان راس ساعت مقرر مورد تاکید می باشد. 💡 همراه آوردن یک بطری آب بهداشتی، لیوان، محلول یا ژل بهداشتی شخصی، تغذیه (با قاشق یا پوشش مناسب) شخصی توصیه می شود. 💡 عدم حضور غیرضروری والدین محترم در مدرسه مورد تاکید می باشد. 💡 حضور نو آموزان از نظر مدرسه و است ولی تصمیم نهایی بر عهده والدین محترم خواهد بود. با تشکر اصفهان
دبستانی_پسرانه_هدهد 💡 حضور نوآموزان , روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 11 خواهد بود. ➕ تاریخ های برنامه : سه شنبه 7 مرداد , 14 مرداد , 21 مرداد , 28 مرداد. ✔️ اولین جلسه والدین نوآموزان هدهدی , چهار شنبه 1 مرداد خواهد بود. ⏰ ساعت 16 الی 17.30 نکات: 👈 حضور والدین عزیز , با رعایت مسائل بهداشتی و راس ساعت ضرورت دارد. ☝️جلسه بدون حضور نوآموزان عزیز خواهد بود. ↩️ آدرس: خیابان پروین_بعد از صباحی_کوچه شهید آتش صنعت (39) _ پ24 منتظر قدوم سبزتان هستیم 🍃
معرفی کتاب این کتاب به آموزش های قبل از مدرسه (مهارت های مورد نیاز کودکان برای ورود به مدرسه) می پردازد. انتشارات نوشته. خیابان فلسطین. جنب ایستگاه اتوبوس. ساختمان نوید
والدین محترم هدهدی سلام لطفا نام و نام خانوادگی فرزند خود را برای شناسه زیر ارسال نمایید. @Mohammad_beygi با تشکر
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
هوالعزیز 🍀با سلام خدمت اولیای گرامی🍀 با عنایت به بخشنامه شماره ۳۲۰/ ۴۷ ۴۲۶۴ / ۱۷۰۰ -۲۶/ ۴/ ۹۹ اداره کل آموزش و پرورش استان و نامه شماره ۳۱ ۹۴ مورخ ۲۶/ ۰۴/ ۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت مبنی بر هشدار وضعیت بیماری در استان و ممنوعیت برگزاری هر نوع کلاس , کلیه کلاس های مدرسه تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام می گردد. انشالله به مدد الهی این بلای دامنگیر شده، بزودی با عنایت صاحب عصر(ع)، برطرف گردد. سالم و سلامت باشید. التماس دعا🙏 مدیریت مدارس
والدین گرامی سلام 🍃 به اطلاع می رساند با توجه به شرایط موجود (اوج گیری مجدد شیوع بیماری و ممنوعیت برگزاری هر گونه جلسات) جلسه والدین نوآموزان هدهدی در این هفته مورخ ۹۹/۵/۱ لغو و ان‌شاءالله در فرصتی مناسب برگزار می‌گردد. سالم و سلامت باشید التماس دعا🙏
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
👤 فعالیت های پیشنهادی از اختلال ریاضی ،قبل از ورود به دبستان ☀️ تمرین یادگیری سمت راست 🌙 شناخت اعضای بدن ☀️یادگیری مفهوم دسته بندی 🌙آموزش مفاهیم بالا و رو ,زیر ☀️لی لی کردن,حمل توپ کوچک داخل قاشق 🌙جهت یابی به سمتهای مختلف ☀️پیدا کردن شباهتها 🌙آموز ش مفهوم داخل وخارج ☀️شناخت رنگهاو تست کور رنگی 🌙شیوه آدرس دادن جای اشیا با استفاده از مفاهیم ریاضی ☀️چک کردن پای برتر 🌙تمرینات حفظ تعادل ☀️شمارش اشیاء تا پنج 🌙پرتاب دارت یا توپ در سبد با دست برتر ☀️بازی با پازلها 🌙راه رفتن مارپیچ بین وسایل مثل صندلی ☀️بستن دکمه ها و بند کفش 🌙انجام بازیهای دقتی ☀️نشانه گیری 🌙راه رفتن روی خط راست ☀️بازی چی ماله چیه 🌙بازیهای دستوری ☀️مهارت استفاده از ابزار 🌙پرورش انگشتان دست ☀️بازیهای شمارشی مثل منچ و مار پله 🌙سینه خیز کردن ✅همه فعالیتها را تکرار کنید.
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
👈معرفی راهبردهای مفید خوانداری و نوشتاری در حیطه اختلالات ویژه یادگیری ✅🔴تمرینات و راهبردهای تقویت خواندن ونوشتن ✅وصل نقطه چین 👈اهداف درمانی: -جهت یابی -نقشه خوانی -خط بری -دقت -هماهنگی چشم و دست -تقویت دستخط -خوشنویسی ✅استفاده از روش چند حسی مولتی مدیا 👈اهداف درمانی: - پرورش حواس لمسی جنبشی -تقویت خواندن -تجسم فضایی - حافظه ✅کامل کردن کلمات ناقص 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -ادراک -تقویت حافظه -پرورش مهارت خوانداری -تقویت تجسم دیداری -آگاهی واج شناسی ✅کار با انواع ماز 👈اهداف درمانی: -دقت -ادراک -هماهنگی چشم و دست -نقشه خوانی - تقویت آستانه تحمل - کاهش استرس -حافظه کاری -حافظه فعال ✅پرتاب حلقه 👈اهداف درمانی: -دقت -هماهنگی چشم و دست -تخمین فاصله -پرورش تعادل و توازن ✅کپی کردن ونقاشی کردن (کلمات) وحروف و... 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -ادراک -تقویت ردگیری حسی -پرورش حافظه تقویت آواشناسی -پرورش آگاهی واج شناسی ✅تشخیص شکل از زمینه 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -افزایش تمرکز -پرورش سرعت پردازش ذهنی -ادراک -تقویت سبک یادگیری ✅ترسیم کلمات در فضا 👈اهداف درمانی: -تقویت تجسم فضایی -سرعت خواندن و نوشتن -پرورش حافظه بصری -پرورش خلاقیت -تقویت پیگردی -توانایی خود اصلاحی و خود کنترلی ذهنی -پرورش حافظ فعال -تقویت حافظه کاری ✅پیدا کردن تفاوت در یک سری از کلمات 👈اهداف درمانی: -دقت -افزایش تمرکز -پرورش حافظه -گسترش خزانه واژگانی -تقویت مهارت خوانداری ✅تشخیص شکل از زمینه در اشکال پیچیده 👈اهداف درمانی: -پرورش ادراک -دقت -افزایش تمرکز -پرورش خلاقیت -سرعت پردازش ذهنی -هماهنگی حسی ✅داستان خوانی 👈اهداف درمانی: -افزایش استدلال -تقویت استنتاج -پرورش استنباط -توانایی حل مساله -پرورش فن بیان -گسترش واژگان -تحلیل محیط و روابط حاکم برآن -تقویت املا و خواندن -تقویت درک مطلب ✅رمز گردانی 👈اهداف درمانی: -پرورش حافظه کوتاه مدت و فعال -دقت -هماهنگی چشم و دست -افزایش سرعت پردازش ✅آموزش مطالب درسی مصور 👈اهداف درمانی: - تقویت حس کنجکاوی -پرورش منطق و استدلال -تقویت اعتماد به نفس -گسترش دانش و ارتقا آگاهی -تقویت قدرت فرضیه سازی -افزایش خزانه بصری واژگانی -خود آفرینی واژگانی ✅پیدا کردن کلمات حروف همصدا با شکل متفاوت 👈اهداف درمانی: -تقویت املا و خواندن -دقت -ادراک -افزایش درک مطلب -تقویت تجسم شنیداری ودیداری -تقویت یادگیری معنادار -تقویت دامنه توجه و قدرت پیگردی ✅پیدا کردن تفاوتها وتشابهات 👈اهداف درمانی: -پرورش قدرت استدلال -مفهوم آموزی -دقت -افزایش دامنه توجه -پرورش یادگیری کل به جز و بالعکس ✅بازی با دارت 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -تمرکز -افزایش سرعت تصمیم گیری -تقویت اعتماد بنفس -تشخیص وافتراق بینایی -توجه -هماهنگی حسی ✅پیدا کردن کلمه مورد نظر در متن 👈اهداف درمانی: -پرورش حس پیگردی -تقویت حافظه -گسترش واژگان -پرورش خواندن -دقت ✅جمله سازی با کلمات مشکل 👈اهداف درمانی: -تقویت خواندن -درک مطلب -املا -ادراک -گسترش خزانه واژگانی -گوش بزنگی -حافظه فعال ✅مینی بسکتبال و پرتاپ کاغذمچاله شده به سبد یا هدف 👈اهداف درمانی: -هماهنگی چشم و دست -دقت -تعادل -سرعت پردازش ذهنی -تقویت غلبه طرفی -تمرکز ✅استفاده از حروف مغناطیسی یا گوی غلتان جهت ساختن کلمه 👈اهداف درمانی: -تحریک حسی -هماهنگی حرکات ظریف -حافظه -خواندن ونوشتن -دقت -ادراک ✅خواندن روزنامه و مجلات 👈اهداف درمانی: -تقویت املا و خواندن -دقت -ادراک -پرورش اعتماد بنفس -قضاوت اجتماعی ✅خواندن شعر 👈اهداف درمانی: -حافظه شنوایی -حافظه فعال -تجسم دیداری -گسترش خزانه واژگانی -تنظیم ریتم و تمرکز ذهنی ✅تمرینات توالی شنیداری 👈اهداف درمانی: -تقویت توالی شنیداری -حافظه شنوایی -حافظه فعال - تمرکز ✅تمرینات حساسیت شنیداری 👈اهداف درمانی: -دقت و حساسیت شنیداری -تقویت املا و خواندن -تمرکز شنیداری -گوش بزنگی -توجه
مجموعه کارگاه‌های آنلاین کارگاه شماره ۲ : مواجهه با ویژگی‌های فردی در روزگاری که مدهای ریز و درشت و رنگارنگ پشت هم صف کشیده‌اند تا هر روز هویت ما را به رنگی درآورند و ما را از درون تهی سازند، در روزگاری که هنوز سیاه یا سفیدپوست بودن، لهجه تهرانی یا شهرستانی داشتن، چادر و مانتو پوشیدن، اهل این کشور و آن کشور بودن و چند کلاس سواد داشتن، جای خویشتنِ آدم‌ها می‌نشیند و با خویشتن‌شان عوضی گرفته می‌شود، در روزگاری که... می‌خواهیم از مواجهه با ویژگی‌های فردی‌مان بگوییم، از تفاوت‌هایی که باید به چشمِ تفاوت بپذیریم و ویژگی‌هایی که باید تغییرشان بدهیم. المر با رنگِ ناجورش می‌تواند با ما جور دربیاید و در این سفر همراهی‌مان کند. باهم درباره راهکارها و گام‌های مواجهه کودک با قصه و گره زدنش به زندگی واقعی گفت‌و‌گو کنیم. بسم الله! ثبت نام با ارسال پیام به شماره/لینک زیر: ۰۹۹۱۴۷۴۸۸۲۴ https://wa.me/message/5WVQX374TMYZ آدرس پیج ساقه🌱 https://instagram.com/saghe.a.a_edu?igshid=708xbbsi8mhc