eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
1.4هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
در این چند روز تعطیلی هدهدی ها مربیان عزیز ; خودشان را بیشتر تجهیز کردند و آماده حضور آن ها. 📷 جلسه شورای عمومی مدرسه هدهد مورخ 9 آذر نود و هشت این هم رسم هدهد است ... جاری است
مدارس پسرانه هدهد
❌ #اطلاعیه ان شالله در زمان جایگزین مناسب با اعلام قبلی برگزار خواهد شد.
📚 انس با کتاب جاری است ... نمایشگاه کتاب های منتخب حوزه کودک (کتاب هایی که به طور نسبی با تحلیل تربیتی و آموزشی انتخاب شده است) ➕ چهارشنبه و پنج شنبه ✅ متناسب با نیاز پیش دبستانی , دبستان دوره 1 و 2 ➕ حضور برای غیرهدهدی ها هم آزاد است ... #مدرسه_پسرانه_هدهد با همکاری #گروه_تربیتی_ساقه #لذت_زندگی_یادگیرانه
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
کتاب به بچه ها گفتن، از بچه ها شنیدن (گفت و شنود با کودکان)
مدارس پسرانه هدهد
کتاب به بچه ها گفتن، از بچه ها شنیدن (گفت و شنود با کودکان)
سلام اولیا محترم پیش دبستانی , اول_دوم_سوم_چهارم کتاب بلندخوانی شده در جلسه اولیا ابان (گفت و شنود با کودکان) خریده و مطالعه شده ؟؟
🔺چگونه از انتقال آنفولانزا جلوگیری کنیم؟ @jaarchi
✴️ پدر و مادر بی سوادی كه اطلاعات کمی از فنون فرزند پروری دارند اما، همسو و هماهنگ عمل می كنند؛ نسبت به والدين تحصيلكرده ، متخصص و آگاه از مهارت والدگری ولی " ناهماهنگ در روش تربيتی" فرزندانی سالم تر از نظر رشد روانی، اخلاقی و اجتماعی، تربيت خواهند كرد . 📌 هماهنگی در روش تربيتی، شرط اول تربيت فرزند است. 🆔 @farzandman1 🌐 www.instagram.com/farzandman1 📩 @a_question
✴️ شكل گيری شخصيت كودك در هر سن و مسئولیت والدين: ⬜️ تولد تا ١سالگی: سن شكل گيری دلبستگی و احساس ایمنی وظيفه والدين: پاسخگویی حساس بودن به نيازها و گريه كودك ⬜️ ٢-١ سالگی سن شكل گيری حس استقلال وظيفه والدين: دادن فرصت اكتشاف و تحرك؛ صحبت كردن زياد با كودك و توصيف اعمال كودك ؛ استفاده از تكنيك پرت كردن حواس برای تربيت كودك ⬜️ ٤-٢ سالگی سن دوستيابی ورود به گروه و يادگيری گفتار و گفتگو وظيفه والدين: اقتدار؛ الگوی خوب بودن؛ اعطای مسئولیت به كودك؛ خوب گوش دادن به كودك و احساساتش ⬜️ ١٢-٥ سالگی سن شكل گيری هويت كودك؛ شكل گيری عزت نفس و يادگيری ارزش ها و هنجارها وظايف والدين: اقتدار؛ الگوی خوب بودن؛ ياد دادن مهارت حل مساله؛ نظارت بر كودك و دوستی های او؛ ايجاد رابطه خوب با كودك 🆔 @farzandman1 🌐 www.instagram.com/farzandman1 📩 @a_question
🏖 #کلاس_باز نظم و هماهنگی های اطراف ما 🌴🐏🌍🌓 #هدیه_های_آسمان 🌱 #لذت_زندگی_یادگیرانه
🏖 #کلاس_باز نظم و هماهنگی های اطراف ما 🌴🐏🌍🌓 #هدیه_های_آسمان 🌱 #لذت_زندگی_یادگیرانه
راهبردهای یادگیری و مطالعه در سنین مختلف ➕ راهبردهای شناختی (فرآیندها یا جریان هایی که به کمک آن ها یادگیری, یادآوری و تفکر صورت می پذیرد_ ذخیره سازی در حافظه بلندمدت) 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy