هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
مدارس تحول خواه | نوآفرین | دین بنیان
#هدهد ، #کندو ، #برنا
🚻 دخترانه _ پسرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد دوره اول و دوم
#مدرسه_دخترانه_کندو دوره اول و دوم
#خانه_کودک_برنا (پیش دبستان مستقل)
👌 این مجموعه ها در ۵ مکان، ۵ مدیریت و به صورت یکپارچه به #روش_میزان در اصفهان اداره می شوند.
◀️ به امید خدا آغاز فعالیت #متوسطه_دوره_اول در سال ۱۴۰۰ 👈 (از تابستان ۱۳۹۹ در حال طراحی، تیم سازی و امکان سنجی است و در صورت نیاز ، تشکیل خواهد شد)
✋👌 پیش دبستانی | دبستان دوره اول و دوم | متوسطه دوره اول (پایه هفتم)
#لذت_زندگی_یادگیرانه
🔰👌 لطفا رسانه ما باشید و این پیام را به ۳ خانواده جدید برسانید 💌
@hodhod_school
@candoo_school
@candoo_school2
@borna_pish
Mehdi Rasooli - Allhamdollelah Ke Nokaretam (128).mp3
4.55M
🔳 #ایام_فاطمیه
الحمدالله که نوکرتم؛ الحمدالله که مادرمی
🎤حاج #مهدی_رسولی
اولیا گرامی ، سلام علیکم ، خداقوت 🌺
احتراما، مطابق نامه شماره 1700/493654/100مورخه 99/10/22 اداره كل آموزش و پرورش به انضمام نامه شماره 140/437 مورخه 99/10/21 مقام عالی وزارت ؛
👈آغاز آموزش حضوری از اول بهمن ماه (به صورت محدود و اختیاری) صرفا ویژه پایه های اول ودوم ابتدایی بوده و مشمول
پیش دبستانی و سایر پایه های ابتدایی نمی گردد.
با تشکر
دکتر احمد عابدی
امروز به #اختلالات_یادگیری
و راهکارهای پیشگیری و درمان
در پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی
پرداختند 👈
1_776485252.mp3
37.24M
دکتر احمد عابدی
#اختلالات_یادگیری
و راهکارهای پیشگیری و درمان
در پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی
#لذت_زندگی_یادگیرانه
مدارس پسرانه هدهد
سلام
اگر حضور در کلاس های آنلاین را از دست داده اید،
وبینارهای طرح ملی مربیگری یادگیری الکترونیکی را دنبال کنید :
https://www.aparat.com/ecel
#یادگیری_مادام_العمر #تواناسازی_مستمر
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
سلام
دعوت به همکاری #مدرسه_پسرانه_هدهد
👌 پیش دبستانی | دبستان | و ان شاءلله متوسطه اول جهت سال تحصیلی ۱۴۰۰
📅 مرحله اول تا ۲۰ دی ۹۹
🚻 آقا (عمده نیاز)_ خانم
✅ شرایط عمومی:
- نگرش تحول خواه در حوزه تعلیم و تربیت
- خلاق، با انگیزه و نشاط در تعامل با کودک و نوجوان
- شرط سنی تا حداکثر ۳۵ سال
- سابقه تدریس موثر و دانش کافی در مقطع مربوطه
👌 دانش آموختگان رشته های تحصیلی مندرج در پوستر در اولویت هستند.
🔰 فرآیند پذیرش:
۱. تکمیل و ارسال رزومه به همراه فیلم سلفی معرفی خود در ۱۰۰ ثانیه
۲. ارائه نتیجه تست شخصیت
۳.۱. اعلام عدم پذیرش در صورت عدم نیاز (عدم احراز صلاحیت حرفه ای اولیه)
۳.۲. مصاحبه حضوری یا آنلاین (به شرط نیاز)
🅾️ طبعا حضور در این فرآیند، تضمینی جهت جذب متقاضیان نخواهد بود.
🌀 جهت ثبت نام اولیه از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
http://www.hodhod.school/?page_id=370
🌀 یک فیلم سلفی ۱۰۰ ثانیه ای از خودتان بگیرید و خودتان و توانمندی هایتان را هر طور تمایل دارید معرفی نمایید. در ایتا برای آدرس زیر ارسال نمایید:
🆔 @dabestan_hodhod
📧 جهت انجام تست شخصیت، پس از ارسال رزومه و فیلم با شما مرتبط خواهیم شد.
🚹 در صورت احراز صلاحیت حرفه ای اولیه و نیاز به مصاحبه، با شما مرتبط خواهیم شد.
❓ هر نوع سوالی داشتید ، از طریق شماره زیر مطرح بفرمایید:
📞 ۳۵۶۵۶۵۸۰
#مدرسه_تحول_خواه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
#لذت_زندگی_یادگیرانه
در یک جامعه پیشرو، حوزه تعلیم و تربیت باید چند دهه جلوتر از حوزههای دیگر باشد، و حتی آنها را به همراه خود به سمت پیشرفت و تعالی جامعه بکشاند؛ بر خلاف آنکه امروز، چند دهه عقبتر از حوزههای دیگر است!
نظام تعلیم و تربیت، سالها است که در ایفای ماموریت خود، در تربیت فرزندانمان، برای پاسخگویی به نیازهای جامعه امروز و آینده، درگیر بحران است. و در میانه راه، بحران دیگری نیز گریبانگیر این نظام و جامعه شد؛ بحران کرونا!
در بحران کرونا، ناگهان شوکی به نظام و جامعه تعلیم و تربیت وارد شد و نظام رسمی مجبور شد، به جامعه تعلیم و تربیت، فرصت رفتار انعطافپذیر و بعضا خلاقانه، نوآورانه را بدهد. نظامی که تا کنون باور نداشت و اجازه نمیداد که معلمان و شاگردان در رویکرد خودفراگیری و کلاس معکوس، کلاس چند سطحی را تجربه کنند، امروز با چنین تجربهای در عمل مواجه شده است. نظامی که کتابهای درسی همگرا را به عنوان پیش فرضی اجتناب ناپذیر تلقی میکرد، در عمل مجبور شد استفاده از منابع واگرا را توسط شاگردان و معلمان، تحمل کند.
ما در حال تجربه یک پله گذار به سمت تحول مهمی در تعلیم و تربیت هستیم؛ نه آنگونه که در اسناد رسمی و بخشنامهها به صورتی مبهم تعریف شده است. بلکه تحولی عمیق و پایدار در تعلیم و تربیت، که با تصورات ما از تعلیم و تربیت گذشته کاملا متفاوت و در پارادایم دیگری، متاثر از پارادایم فضای سایبر است.
در پارادایم جدید فضای سایبر، ماهیت حاکمیت و حکمرانی دچار تطور و دگردیسی شدهاند. قدرت نرم به تدریج بیش از قدرت سخت، و نقش نهادها بسیار بیشتر از نقش سازمانها، اهمیت پیدا کرده است. و از همه مهتر آن است که سکوها در پهنه حاکمیت، نقش تعیین کنندهای پیدا میکنند. بخش مهمی از حکمرانی در پهنه سکوها رخ میدهد. همچنین ماهیت حاکمیت، و حوزه و شکل اقتدار آن، در عرصه بروز سکوها، دچار دگردیسی میشود. حاکمیتی موفق است، که بتواند سکوها را در عرصه حکمرانی خود بکار بگیرد، و قواعد اقتدار در این عرصه را در بافت خود، جاری و هضم کند. کسی که بتواند زیرساختها و بسترهای راهبردی را ایجاد و پهنه آن را مدیریت کند، اقتدار حاکمیت بالاتری پیدا میکند؛ حتی اگر در جایگاه معمول حاکمیت قرار نداشته باشد. سکوهای غیر ملی، اینجا نقش برهم زنندگی حاکمیتی خود را بیشتر نشان میدهند؛ و شهروندان جغرافیایی دیگر به شهروند سکوی غیر ملی تبدیل میشوند. مالکان دادههای بزرگ، شریکان اصلی حاکمیت محسوب میشوند.
سکوها نوع جدیدی از حاکمیت را ایجاد میکنند و بافت حاکمیت و حکمرانی را دچار دگردیسی و تطور میکنند.سکوها نقش محوری را در شکل گیری معماری گذار در پارادایم جدید بر عهده دارند. سکوهای آموزشی پدیدههایی پیچیده و دائما در حال تغییر و تحولند.
در صورتی که نظام رسمی تعلیم و تربیت خودش را در بافت جدید پیدا نکند، بافت جدید بیرون نظام رسمی شکل خواهد گرفت، و نظام رسمی مجبور خواهد بود، برای ادامه حیات خود، خودش را در این بافت شکل گرفته، با پذیرش قواعد آن، به زور جا کند.
در کتاب، پس از ریشهیابی، تحلیل و تبیین نظری مسئله، معماری نظام تعلیم و تربیت کنونی، گذار، و برتر را در سه دوران مختلف، ترسیم میکنیم، و خصوصیات آنها را به اجمال مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین سازوکارها و بسترهای راهبردی تحول، و خصوصیات فناورانه آن را نیز، بخصوص در پهنه سکوها، مورد اشاره قرار میدهیم.
پس از آن، راهبردهای گذار را در قالب یک رویکرد برنامه درسی نامتقارن تبیین کرده، و در انتها نیز مدلی از سازوکارهای عملیاتی در معماری گذار، به همراه گامهای گلوگاهی برای تحقق آن، بیان میکنیم.
در شرایط کنونی، چه اقداماتی را باید در عمل انجام داد؟ در کتاب یک مدل عملیاتی تحول را برای سوق دادن وقایع و شرایط بحرانی ایجاد شده، و تغییر آرایش فوری بافت نظام تعلیم و تربیت، به سمت شکل گیری معماری گذار، تبیین میکنیم. در این مدل، اقدامات گلوگاهی که در این حرکت ضروری است، مورد اشاره قرار میگیرد.
کتاب گذار در بحران، در ادامه کتاب نظام برتر (نظام برتر، آینده آموزش و آموزش آینده؛ اردوان مجیدی، نشر ترمه، 1380) به تبیین تغییر پارادایم تعلیم و تربیت می پردازد.
http://book.farsnews.ir/Pages/BookDetail.aspx?Item_Id=495&Edition_Id=497