eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰انسان، با انتخابش زنده است! ✅ما با پيوند با بزرگ‏ترها، بزرگ‏تر مى شويم و در تنهايى خويش از دست مى ‏رويم. ✅ ما ناچار با چيزى قاطى مى‏ شويم و لو با خويش. ما كه خود را با هيچ ‏ها قاطى كرده ‏ايم، چگونه از حق فرار مى ‏كنيم و يا در برابرش سنگر مى‏ بنديم؟! ✅ شخصيت ما، در انتخاب ما متبلور مى ‏شود و شكل مى ‏گيرد. ✅ انسان با انتخابش زنده است. ✅كسى كه كمترها را انتخاب كرده و يا خويشتن را انتخاب كرده و يا انتخاب نكرده است، شخصيتش در همان سطحى است كه انتخاب كرده است. ✅ انتخاب نكردن هم خود نوعى انتخاب است.كسانى كه يافته ‏اند در كنار بيشترها و بزرگ‏ترها، بزرگ‏تر مى‏ شوند و قطره ‏هايى كه فهميده‏ اند در كنار دريا، دريا خواهند بود، ديگر تكروى نخواهند داشت. ✅كسانى كه يافته ‏اند شخصيت انسان در انتخاب اوست و انسان هم ناچار از انتخاب است، ناچار بزرگ‏ترها را انتخاب مى ‏كنند و حق را مى‏ طلبند و با اين انتخاب شخصيت خود را نشان مى ‏دهند. ✅شخصيت انسان هنگامى مى‏ شكند كه انتخاب نداشته باشد؛ به او تحميل و تزريق و تهديد كرده باشند. ❛❛ عین‌صاد 📚 مسئوليت و سازندگى | ص ۲۴۲ ╭✤ @Einsad ✤╮
📜 |🔰عظمت انسان در بینش اوست نه در دانش او... 🔹شروع حركت كه ضرورت حركت نيز از آن مايه مى‏گيرد، از لحظه‏اى است كه تو مى‏فهمى از همه چيزهايى كه با آنها مأنوس هستى، بزرگ‏ترى. 🔹بزرگ‏ترى؛ چون آنها به تو ختم شده‏اند و تو ميوه اين درختى و هيچ وقت به ريشه و خاك و سنگ، برگشت نخواهى كرد. 🔹يكى از اساتيد ما مى‏گفت: همه پديده‏ها به تو ختم مى‏شوند و وجود تو يك وجود مسلط است. در مقايسه با ديگر حيوانات تو بر روى دو پا ايستاده‏اى و آنها چهار پا هستند. آنها در دست تو هستند. آنها به تو ختم شده‏اند، پس چطور مى‏شود كه تو دوباره به آنها ختم شوى و رجعت تو به سوى آنها باشد؟ 🔹اين بينش را، حتى همان روستايى، همان عوام الناسى كه ما از آنها دست شسته‏ايم، به دست آورده‏اند و ابوذر و بلال و سلمان شده‏اند. ابوذرهايى كه از خط بهره‏مند نبودند، از يك چنين بينشى برخوردار بودند و شروع حركت نيز از چنين بينشى است كه عظمت انسان در بينش اوست، نه دانش او. 🔹مادام كه اين بينش نباشد، مجموعه آگاهى و دانش انسان وسيله و دستاويزى براى قدرت‏ها و طاغوت‏ها مى‏شود؛ چون انسانى كه بينش ندارد دانش او، نقطه ضعفش مى‏شود، از او مهره‏اى مى‏سازند تا در نقشه‏هاىِ جهنمىِ خودشان بهره‏بردارى كنند. ❛❛ عین‌صاد 📚  | ص ۲۱ #⃣ ╭✤ @Einsad ✤╮
🇮🇷 🔅 اعلان برنامه اجتماعات با حضور حاج حسین یکتا در اصفهان 🗓 چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ آذر ماه
کودکستان برنا و مدارس دخترانه و پسرانه هدهد فردا تعطیل خواهد بود. فعالیت های مورد نیاز و متناسب هر پایه جهت سه روز آخر هفته ، توسط معلمین راهنما در خصوصی یا کانال اختصاصی پایه اطلاع رسانی خواهد شد.
10.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 ظرفیت‌های تربیتی تماشای خانوادگی مسابقه فوتبال 😉 🕥 ساعت ده و نیم امشب یک ظرفیت بزرگ تربیتی در خانواده به وجود می‌آید...🧐 👨‍🏫 یک نکته از استاد سعید مدرسی | 📺 برنامه آفتاب شرقی شبکه یک | ۸ آذر ۱۴۰۱
هدایت شده از هدهد اول (پسرانه)
37.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گزارش تصویری از اردوی مجموعه مادر و کودک یک روز شاد و پر جنب و جوش برای آقاپسرهای کلاس اول
7.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعال مدافع حقوق زنان در آمریکاست که از مسیحیت به اسلام گرویده، اسلام از نظر او جاذبه‌های خاص خود را دارد. او می گوید دریافتم اسلام دینی جهانی است که بردباری، عدالت و شرافت را یاد می‌دهد و شکیبایی، حیا و اعتدال را ترویج می‌‌کند. 🎥 بانوی آمریکایی که مسلمان ومحجبه شد
والدین گرامی ، دانش آموزان عزیز، سلام می دانید یک نیروی کار چه شایستگی ها و مهارت هایی برای مشاغل کلیدی در ۲۰۲۵ و بعد ، نیاز دارد؟ یک جستجوی دقیق در مقالات به ما کمک می کند: 🔹تفکر تحلیلی، نقاد و ایده پرداز 🔸تفکر طراحی، خلاق و نوآور (خلاقیت، اصالت و ابداع کردن) 🔹یادگیری فعالانه و استراتژی های یادگیری 🔸حل مسئله 🔹مهارت کار تیمی (قدرت رهبری تیم های کاری و اثرگذاری اجتماعی در محیط پیرامون و کار) 🔸میزان استفاده از تکنولوژی های روز و کاربردی کردن آن در امور شغلی 🔹انجام نظارت و کنترل های موثر در کار 🔸تاب آوری، انعطاف پذیری و مدیریت اضطراب در (در تداوم روش تربیتی مدارس هدهد و روش میزان) مجموعه فعالیت های پیش بینی شده در همه کلاس ها و کارگاه ها _با راهبردهای متنوع یادگیری_ با جدیت و دقت دنبال تقویت شایستگی های فوق هستیم. 📳 @borna_midschool
و سلام مجدد 👆 پس : نه مهارت آموزی سخت (Hard skills) ، به تنهایی اهمیت و ارزش دارد. و نه آموزش تئوری هر نوع مهارت نرم (Soft skills). هدف از هر نوع کلاس، کارگاه و دوره در این سن، تقویت شایستگی های فوق و کشف مسیر تحصیلی-شغلی-زندگی بوده. موضوع این نیست که، مدرسه X رویکرد آموزشی دارد یا مهارتی❗️ مدرسه Y تربیت محور است یا ... ❗️ شاید همه این مدل های رنگارنگ ، تبلیغی بیش نباشد ... اگر همه این انواع مدارس، به تقویت شایستگی های فردی (انسانی) و ارزش آفرینانه منجر نشوند، کارآ و موثر برای نسل آینده نخواهند بود. در (در تداوم روش تربیتی مدارس هدهد و روش میزان) مجموعه فعالیت های پیش بینی شده در همه کلاس ها و کارگاه ها _با راهبردهای متنوع یادگیری_ با جدیت و دقت دنبال تقویت شایستگی های ارزش آفرینانه و کارآفرینانه هستیم. 📳 @borna_midschool