✋ سلام #اطلاعیه_پیش_ثبت_نام
آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲
🗓مرحله اول: از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند
مجموعه مدارس #گروه_خلاق_برنا (هدهد|برنا)
👈 مجری #روش_میزان اصفهان
🌐 https://b2n.ir/s81299
لطفا وارد سایت مجتمع شده
با ثبت کدملی و نام و نام خانوادگی دانش آموز
اطلاعات اولیه را وارد نموده و منتظر تماس باشید.
🧕🏻👦🏻 دخترانه و پسرانه
پیش دبستانی ۲
تعداد محدود پایه اول (تکمیل ظرفیت)
پایه دوم تا ششم (در صورت ایجاد ظرفیت)
🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با مدارس:
@hodhod_1 @hodhodi_1
@hodhod_2 @hodhodi_2
@hodhod_3 @hodhodi_3
@hodhod_4 @hodhodi_4
@hodhod_5 @hodhodi_5
@hodhod_6 @hodhodi_6
📳 @hodhod_school
📳 @hodhodi_school
📳 @borna_pish
📳 @borna_midschool
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
1_3618073369.pdf
1.2M
💠 #مربیگری برای عملکرد بهتر (۵)
هر شب چند صفحه می خوانیم
#مدرسه_یادگیرنده_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
9.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام #موشنگرافی
معرفی رویکرد آموزشیتربیتی #گروه_خلاق_برنا
از کودکستان تا دبیرستان
مجموعه مدارس هدهد|برنا
👈 مجری #روش_میزان اصفهان
پیش_ثبت_نام سال تحصیلی ۱۴۰۲
🗓مرحله اول: فقط تا نیمه اسفند فرصت باقی است
🌐 https://b2n.ir/s81299
لطفا وارد سایت مجتمع شده
با ثبت کدملی و نام و نام خانوادگی دانش آموز
اطلاعات اولیه را وارد نموده و منتظر تماس باشید.
🧕🏻👦🏻 دخترانه و پسرانه
پیش دبستانی ۲
تعداد محدود پایه اول (تکمیل ظرفیت)
پایه دوم تا ششم (در صورت ایجاد ظرفیت)
🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با مدارس:
@hodhod_1 @hodhodi_1
@hodhod_2 @hodhodi_2
@hodhod_3 @hodhodi_3
@hodhod_4 @hodhodi_4
@hodhod_5 @hodhodi_5
@hodhod_6 @hodhodi_6
📳 @hodhod_school
📳 @hodhodi_school
📳 @borna_pish
📳 @borna_midschool
یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🌄 #عکس | 🔰 خوبی همان است که کسری های من را پر کند...
❞ عینصاد
📚 #مسئولیت_سازندگی
#️⃣ #عکس_نوشته #تربیت
#عین_صاد | عضو شوید 👉🏻
👤: @ad_Einsad
May 11
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
📜 #متن |🔰ارزش های تحمیلی
محيط باز، محيط سرشار از تضاد و درگيرى است، محيطى است كه فكرهاى گوناگون با كودك رو به رو مى شوند.
تو امروز از مادرت چيزى مى شنوى، پدر كارمند چيز ديگرى خواهد گفت، برادر دانشجوى تو نيز حرفى دارد. هر كدام از خواهرها و برادرهاى تو حرفى و برنامه اى دارند. در مدرسه هم با استادهاى رنگارنگ برخورد مى كنى كه هر كدام با قيافه اى، پيامبر رسالت هاى گوناگون هستند و مى خواهند در تنهايى دل تو بساط خود را پهن كنند و مى خواهند چيزى را به تو تحميل كنند.
در چنين محيطى هر چه بيشتر تو را بسازند، زودتر خراب مى شوى. و هر چه فكر بارت كنند، باعث مى شود كه در جريان زندگى ات آن را بيشتر زيرورو كنى و دچار شك و عصيان و بدبينى و نفرت بشوى. به كفر برسى و شايد دوباره باز گردى و ايمان بياورى و لنگر بيندازى.
در چنين محيطى نمى شود براى كودك ارزش ها و يا خصلت ها را ديكته كرد و حرفها را مطرح نمود.
هيچ مكتب و مذهبى نمى تواند اصالت ها و يا حرفهاى ساده و سطحى خود را به بچه ها تحميل كند؛ چون بچه ها مشغول داد و ستد هستند، مبتلا هستند.
آنچه امروز در ذهن بچه مى نشيند، فردا پاهاى سنگين رهگذران نمى گذارند در وجود او جوانه بزند، خشكش مى كنند، از ريشه درش مى آورند و حتى تخم نفرت را به جاى اين بذر كهنه مى كارند.
در اين محيط برخوردهاى شخصيت ساز و سؤال هاى دقيق و توجه هاى غير مستقيم و بى اعتنايى هاى حساب شده، اثر بيشتر دارد.
❛❛ عینصاد
📚 #انسان_در_دو_فصل | ص ۲۷
#⃣ #بریده_کتاب #تربیت
👤: @ad_Einsad