eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
✋ سلام آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲ 🗓مرحله اول: از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند مجموعه مدارس (هدهد|برنا) 👈 مجری اصفهان 🌐 https://b2n.ir/s81299 لطفا وارد سایت مجتمع شده با ثبت کدملی و نام و نام خانوادگی دانش آموز اطلاعات اولیه را وارد نموده و منتظر تماس باشید. 🧕🏻👦🏻 دخترانه و پسرانه پیش دبستانی ۲ تعداد محدود پایه اول (تکمیل ظرفیت) پایه دوم تا ششم (در صورت ایجاد ظرفیت) 🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با مدارس: @hodhod_1 @hodhodi_1 @hodhod_2 @hodhodi_2 @hodhod_3 @hodhodi_3 @hodhod_4 @hodhodi_4 @hodhod_5 @hodhodi_5 @hodhod_6 @hodhodi_6 📳 @hodhod_school 📳 @hodhodi_school 📳 @borna_pish 📳 @borna_midschool یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
1_3618073369.pdf
1.2M
💠 برای عملکرد بهتر (۵) هر شب چند صفحه می خوانیم 🔅🌳🏡 توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋ سلام معرفی رویکرد آموزشی‌تربیتی از کودکستان تا دبیرستان مجموعه مدارس هدهد|برنا 👈 مجری اصفهان پیش_ثبت_نام سال تحصیلی ۱۴۰۲ 🗓مرحله اول: فقط تا نیمه اسفند فرصت باقی است 🌐 https://b2n.ir/s81299 لطفا وارد سایت مجتمع شده با ثبت کدملی و نام و نام خانوادگی دانش آموز اطلاعات اولیه را وارد نموده و منتظر تماس باشید. 🧕🏻👦🏻 دخترانه و پسرانه پیش دبستانی ۲ تعداد محدود پایه اول (تکمیل ظرفیت) پایه دوم تا ششم (در صورت ایجاد ظرفیت) 🔅🌳 جهت آشنایی بیشتر با مدارس: @hodhod_1 @hodhodi_1 @hodhod_2 @hodhodi_2 @hodhod_3 @hodhodi_3 @hodhod_4 @hodhodi_4 @hodhod_5 @hodhodi_5 @hodhod_6 @hodhodi_6 📳 @hodhod_school 📳 @hodhodi_school 📳 @borna_pish 📳 @borna_midschool یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
🌄 | 🔰 خوبی همان است که کسری های من را پر کند... ❞ عین‌صاد 📚 #️⃣ | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_Einsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜 |🔰ارزش های تحمیلی محيط باز، محيط سرشار از تضاد و درگيرى است، محيطى است كه فكرهاى گوناگون با كودك رو به رو مى ‏شوند. تو امروز از مادرت چيزى مى ‏شنوى، پدر كارمند چيز ديگرى خواهد گفت، برادر دانشجوى تو نيز حرفى دارد. هر كدام از خواهرها و برادرهاى تو حرفى و برنامه ‏اى دارند. در مدرسه هم با استادهاى رنگارنگ برخورد مى ‏كنى كه هر كدام با قيافه ‏اى، پيامبر رسالت ‏هاى گوناگون هستند و مى ‏خواهند در تنهايى دل تو بساط خود را پهن كنند و مى ‏خواهند چيزى را به تو تحميل كنند. در چنين محيطى هر چه بيشتر تو را بسازند، زودتر خراب مى ‏شوى. و هر چه فكر بارت كنند، باعث مى ‏شود كه در جريان زندگى ‏ات آن را بيشتر زيرورو كنى و دچار شك‏ و عصيان و بدبينى و نفرت بشوى. به كفر برسى و شايد دوباره باز گردى و ايمان بياورى و لنگر بيندازى. در چنين محيطى نمى ‏شود براى كودك ارزش ‏ها و يا خصلت ‏ها را ديكته كرد و حرف‏ها را مطرح نمود. هيچ مكتب و مذهبى نمى ‏تواند اصالت ها و يا حرف‏هاى ساده و سطحى خود را به بچه ‏ها تحميل كند؛ چون بچه ‏ها مشغول داد و ستد هستند، مبتلا هستند. آنچه امروز در ذهن بچه مى ‏نشيند، فردا پاهاى سنگين رهگذران نمى ‏گذارند در وجود او جوانه بزند، خشكش مى ‏كنند، از ريشه درش مى ‏آورند و حتى تخم نفرت را به جاى اين بذر كهنه مى ‏كارند. در اين محيط برخوردهاى شخصيت ‏ساز و سؤال ‏هاى دقيق و توجه ‏هاى غير مستقيم و بى ‏اعتنايى ‏هاى حساب شده، اثر بيشتر دارد. ❛❛ عین‌صاد 📚  | ص ۲۷ #⃣ 👤: @ad_Einsad