هدایت شده از آکادمی لوحه
20120326122335-1163-96.pdf
392.1K
کاربرد نظریه سازنده گرایی در آموزش
(روش تدریس یک معلم ساختارگرا)
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
nazaryehayeyadgiri.pdf
4.47M
اسلاید نظریه های یادگیری
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
6261394h01294.pdf
452.5K
بررسی رویکرد رجیو امیلیا
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
article-1-336-fa.pdf
508.1K
رویکردهای آموزشی پیش دبستانی
از واحد کار و پروژه به یادگیری های مهارتی و ساختارگرا
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
هدایت شده از جعفریان
AUD-20200421-WA0002.m4a
5.52M
⁉️ معیارهای مدرسه مطلوب چیست ؟
1⃣ #جناب_آقای_دوستانی : جستجوگر در عرصه ی تحول بنیادین مدرسه و دانشگاه
✅ ۵ لایه ی معیار ها :
۱. مدرسه عقل محور باشد ( اندیشیدن را بیاموزد ، نه انتقال اندیشه ها )
۲. جایگاه علم و دین( علم مسیر است و دین مقصد، علم جاده می سازد و دین هدف )
۳. سه شاخصه نیروی انسانی: مدیریت قوی/ مدرسین علوم حداکثری / داشتن متولی تزکیه و آمادگی قلب فرزند برای ورود نور علم
۴. چهار بعد انسان را در نظر بگیرد: تفاوت های جنسیتی ، سنی ، تفاوت های فردی ، تفاوت های موقعیتی
۵. فصل الخطاب قرار دادن والدین/// مدرسه بازوی اولیا باید باشد نه اولیا بازوی مدرسه ///در همه ابعاد عقلانی و جسمانی و عاطفی و اجتماعی و ارادی و اعتقادی و تحصیلی کار کند /// ملاک خدمت به فرزندان ر پول قرار ندهد/// در راستای تحول طلبی مدرسه طرح و برنامه و آرمان داشته باشد
☘ #به_جمع_دغدغه_مندان_تربیتی_ملحق_شوید
👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3625058341Cf756ff1634
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
گفتگوهای هدهدی ‼️
صوتی و گاه تصویری
از جنس دلتنگی , پیگیری امور تربیتی و آموزشی در ایام تعطیلات ناخواسته.
✔️ تماس های تلفنی مستمر روزانه
✔️ تعاملات مجازی و پاسخگویی در بستر ایتا (خصوصی و گروه های هدهد_دانش)
✔️ دریافت فایل , ارسال بازخورد و محتوای جدید
✔️ راهنمایی تلفنی, مجازی و حضوری اولیا محترم
✔️ مشارکت در تدوین برنامه روزانه هدهدی ها
✔️ آموزش های محدود و حضوری هماهنگ شده به درخواست اولیا محترم
✔️ ارسال بسته ها و فعالیت های آموزشی مکتوب یا صوتی (در کنار استفاده برخی از TV7 & ERP !!)
✔️ جلسات مستمر روزانه مربیان برای تحلیل وضعیت افراد و پایه ها
✔️ و ... چندین راهکاری است که
متناسب با اصول #مدرسه_پسرانه_هدهد
و با توجه به نیاز و ملاحظه تفاوتهای فردی , حفظ کرامت انسانی , برنامه ریزی فردی و گروهی, و یادگیری تحلیلی و مبتنی بر تلاش فردی و هدایتگری #والدین و #مربیان و ... پیش بینی و اجرا شده است.
👈 بدیهی است آموزش مستقیم و جمعی به صورت تصویری و آنلاین , جهت تحقق این اصول , کارآ نخواهد بود. اگر چه این گونه آموزش ها سریع تر و آسان تر برای مربیان تلقی خواهند شد! ولی به ماموریت تربیتی و آموزشی مجموعه کمک نخواهد کرد. بلکه گاها مضر خواهد بود.
☝️ طبعا اگر پیشنهادات و راهکارهای متناسب با روش مدرسه خواهید داشت ,, استقبال خواهیم کرد.
موفق باشید
#مدارس_مجری_روش_میزان
#مدارس_تحول_خواه
#نگرش_اسلامی
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
بسم الله
این روزها ...
عموم هدهدی ها از قرنطینه خسته شده اند و در انتظار بازگشایی مدرسه😔.
اما نا فرجام 😳 ... چون ظاهرا قرار نیست بازگشایی بشه متاسفانه.
➕➕ والدین _به خصوص مادران عزیز_ در نقش اصیل مربی گری خود در تکاپو هستند . به طور عمومی هم خرسندند از موفقیت های حاصله👌.
و البته بعضا هم دچار تنش ها و مشکلاتی هستند 🙈😔. که خداقوت می گوییم 🌺. و از طرق مختلف کنارشون هستیم.
یادمون نرفته که به یاری همدیگه:
_ باید کمک کنیم بچه ها خوداتکا و مسئولیت پذیر شوند.
_ باید در نقش راهنمای فعال _جهت برنامه ریزی درست و اجرای برنامه های روزانه_ کنارشان باشیم.
_ باید با معلمین , فعالانه مرتبط باشیم.
✅ و اما معلمین ...
خوب می دانید که
#معلم در نقش تسهیلگر , تبیین گر و پالایشگر در حوزه های هفت گانه تعلیم و تربیت در #مدرسه_پسرانه_هدهد است.
در روزهای #کرونا یعنی چه ؟؟!
✔️ یعنی
#یادگیری_تحلیلی مبتنی بر تلاش و تجربه | و #انتخابگری و برنامه ریزی مبتنی بر #تفاوتهای_فردی
توسط دانش آموز هدهدی
و با 🤝 مشارکت جدی اولیای محترم
داره پیش میره .
✌️⏱☎️📲 و #معلم عزیز
داره روزانه 6 تا 12 ساعت
پاسخگویی به دانش آموز و والدین می کنه ‼️‼️
این یعنی گامی به سمت تحقق
#یادگیری_24_ساعته
به مدد #ویروس_منحوس !!
🌀🌀 این کار برای معلم های عزیز هم سخت و پرزحمته. در کنار تحمل دوری بچه ها,
✔️✔️ تلاشی که شاید این روزها کمتر به چشم بیاد.🌺
البته تهدید به فرصت تبدیل شده به لطف خدا. اگر چه #معلم و #والدین عزیز زحمت شان بیشتر شده. خداقوت
www.eitaa.com/hodhod_school
www.hodhod.school
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_در_خانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
#home_schooling
#homeschooling
#اطلاعیه
سلام
خرید کتب درسی سال آینده
(دانش آموزان فعلی مدرسه)
به جهت سهولت شما والدین عزیز
طبق روال سال های گذشته
توسط مدرسه انجام می شود.
امور اداری دبستان هدهد
والدین گرامی؛ سلام
با توجه به الزامی بودن فعالیت در سامانه #شاد از طرف وزارت آموزش و پرورش
لطفا والدینی که هنوز به شاد نپیوسته اند , در اولین فرصت اقدام نمایند.
حضور و غیاب و صدور کارنامه طبق دستور العمل وزارتی صرفا از این طریق امکان پذیر است.
با تشکر- دبستان هدهد
هدایت شده از گندم
🌙 ماه مبارک رمضان در پیش است ...
خانواده های نیازمند و آبرومند را دریابیم ...
در طرح #نا_رَنجی
با پرداخت هزینه یک سبد کامل یا بخشی از آن ✌ #رَنجی را کم کنید و سفره ماه مبارک را با نیازمندان واقعی, کریمانه شریک شوید .
شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه""
6037-9981-1321-5007
بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور
به رسم امانت :
☑️ #جنبش_همرسانی_گندم
توسط #تامین_مالی_جمعی
شما خوبان توانسته است به ارزش
744 میلیون تومان
روی پروژه های خیراندیشانه
در حوزه های اجتماعی سرمایه گذاری کند.
#مهربانی_بکارید
#جنبش_همرسانی_گندم
🛒 با مشارکت #سلوا
#بسیجیان_مسجد_نورباران
@gandom_link
@sabadsalva
@noorbaran
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
سلام ✋
💚مولا علی علیه السلام:💚
اللهم اغننی بالعلم،🤓📚
و زینی بالحلم،😌
و اکرمنی بالتقوا،☂️
و جملنی بالعافیه.😊
"فرصتی در دل تهدید تعطیلیهای مدارس:🏫🤔
تعطیلی مدارس با تمام آسیبهایی که بدنبال خواهد داشت فرصتیست جهت تغییر نگرش👀 دانش آموزان و والدین 👨👩👧👦و دست اندرکاران در تعلیم و تزکیه 👩🏫👨🏻🏫.
امروز وقت آن است که به دانش آموزان خود فرصت دهیم تا
🌻 "مدرسه به اختیار "🌻
را تمرین کنند.
کودک👶🏻 و نوجوانی👱🏻♂️ که این واژه را در این سن تمرین کند در سن جوانی🧔🏻 و بزرگسالی👴🏻 مفهوم
💫"آتش به اختیار"💫
را خیلی بهتر عالم و عامل میشود.
🔻"مدرسه به اختیار" یعنی:🔻
۱.مدیران"تبیین" کنند 📢 که از چه راههای غیر رسمی میتوان بین معلم و والدین ارتباط بیشتری برقرار شود.🔗⛓️🔗
۲.والدین لزوم توجه به "انگیزه" فرزندانشان را باور کنند.😍🤩
به فرزندانشان فرصت دهند که در راستای آزردگی 😔 فرزندانشان از علوم لاینفع 🧙♂️🧙♀️🎮🦹🏻♂️آنها را به سمت علومی که به حسب تفاوتهای فردی سودمند و انفع👮♂️👷♂️👨🏻⚕️👨🏼🍳👨🏻🌾👨🏻🔧👨🏻🎨👨🚒👩🏻🚀🏊🏻♂️🏇🏻🏹 بحساب میآید سوق دهند.
۳.مدرسان،معلمان و مربیان با ارائه ی گزینه های گسترده➡️⬅️⬆️⬇️↗️↖️↘️↙️ به دانش آموزان
"انتخاب و اختیار"🗳️را در فرزندان این مرز و بوم تقویت کنند.
به آنها محتواهایی فراتر از علوم محصور در کتب درسی 📚عرضه کنند تا هر دانش آموز فراخور نیاز و همتش💪 آنها را انتخاب کند.
۴.دانش آموزان که معتقدیم فطرتا در جستجوی🔍 "عمل صالح"💡هستند آنچه که فرا گرفته اند و بعنوان مصادیق عمل صالح برای خویش سازنده یافته اند را به همسالان و والدین و معلمان خود عرضه کنند تا اصلاح یا ارتقا و یا ترویج یابد.🎯
🌸🌸🌸🌺🌺🌺
مدرسه به اختیار
را در مدارس خود ترویج دهیم
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#یادگیری_24_ساعته
#مدرسه_به_اختیار
#مدرسه_در_خانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد