eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با تست شخصیت MBTI آشنا شویم تست MBTI، یک پرسش‌نامه روان‌سنجی فردی است که برای شناسایی نوع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد طراحی شده است. این تست توسط ایزابل مایرز (Isabel Myers) و مادرش کاترین بریگز (Katherine Briggs) و بر اساس کارشان بر روی تئوری کارل یونگ (Carl Jung) درمورد انواع شخصیت تهیه شده است.
۴ معیار اصلی تست شخصیت MBTI ۱- برون‌گرایی (E) و درون‌گرایی (I) برون‌گرایی و درون‌گرایی، اولین بار توسط یونگ در تئوری انواع شخصیت بررسی شد. یونگ از این اصطلاحات، به‌عنوان روشی برای توصیف چگونگی پاسخ و تعامل مردم با دنیای اطرف‌شان استفاده کرد. با اینکه این اصطلاحات برای اکثر مردم آشنا است؛ اما در تست MBTI استفاده آن‌ها، تاحدودی با کاربرد معمول‌شان متفاوت است. افراد برون‌گرا (Extraverts)، عمل‌گرا (action-oriented) هستند، از تعاملات اجتماعی مکرر لذت می‌برند و از صرف وقت با بقیه، انرژی می‌گیرند. افراد درون‌گرا (Introverts)، فکرگرا (thought-oriented) هستند، از تعاملات اجتماعی عمیق و معنی‌دار لذت می‌برند و از تنهابودن، انرژی می‌گیرند. همه ما با درجات متفاوت، درون‌گرا و برون‌گرا هستیم، اما بیشتر ما تمایل داریم یکی از این‌ دو عبارت به‌عنوان شخصیت ما معرفی شود. ۲- حسی (S) یا شهودی (N) تعیین‌کننده این معیار، نوع جمع‌آوری اطلاعات افراد از دنیای اطراف‌شان است. درست مثل برون‌گرایی و درون‌گرایی، همه افراد در موقعیت‌های مختلف، می‌توانند شهودی یا حسی باشند. براساس تست شخصیت MBTI، مردم تمایل دارند در یکی از این دو غالب باشند. افراد حسی (Sensing) ، توجه زیادی به واقعیت دارند؛ به‌ویژه آن‌چیزی را که می‌توانند از حواس‌شان بیاموزند. این افراد، تمایل دارند روی واقعیت‌ها و جزئیات تمرکز کنند و از تجربهکردن لذت ببرند. افراد شهودی (Intuition) ترجیح می‌دهند بیشتر به الگوها و تصورات‌ توجه کنند. آن‌ها درباره احتمالات، آینده و نظریه‌های انتزاعی فکر می‌کنند و از آن لذت می‌برند. ۳- منطقی (T) یا احساسی (F) این مقیاس با نحوه تصمیم‌گیری افراد، بر اساس اطلاعاتی که از حسی یا شهودی بودن آن‌ها به دست‌ آمده است، مشخص می‌شود. افرادی که ترجیح می‌دهند منطقی باشند (Thinking) بر واقعیت‌ها و داده‌های عینی بیشتر تأکید می‌کنند. آن‌ها هنگام تصمیم‌گرفتن؛ استوار، منطقی و بی‌غرض هستند. کسانی که احساسات (Feeling) را ترجیح می‌دهند، در هنگام تصمیم‌گیری، مردم و احساسات‌شان را هم در نظر می‌گیرند. ۴- قضاوت‌گر (J) یا ادراکی (P) مقیاس نهایی درباره نحوه تمایل مردم به مقابله با جهان خارج است. کسانی که قضاوت‌گر (Judging) هستند، ساختار و تصمیمات استوار را ترجیح می‌دهند. افرادی که تمایل دارند ادراکی (Perceiving) باشند، فکر بازتر، منعطف‌تر و سازگارتری دارند. این دو گرایش، با مقیاس‌های قبلی هم در تعامل است. به یاد داشته باشید، همه اشخاص می‌توانند مدتی برون‌گرا باشند. این معیار کمک‌تان می‌کند بفهمید که چه زمانی برون‌گرا هستید؛ هنگام جمع‌آوری اطلاعات (حسی یا شهودی) یا هنگام تصمیم‌گیری (احساسی یا منطقی).
حالا اگر ترغیب شدین در یک تست ساده شخصیت _که می تواند شما را در مسیر کاری و زندگی تون ، راهنمایی کنه_ شرکت کنید به طور رایگان می توانید ۶۰ سوال ساده در مورد خودتان را پاسخ دهید، و نتیجه را آنلاین دریافت کنید. تست MBTI (مایرز بریگز) https://karboom.io/assessments/myers-briggs ضمنا علاوه بر خانواده ها، سوالات برای فرزندان حدود کلاس پنجم به بالا قابل استفاده است.
قحطی | جنگ | گرسنگی | بیماری ••• _ اسپایدرمن ؟ آبروم من؟ بتمن؟ ••• کدام می توانند؟ _ آیا به من ربط دارد مشکلات دیگران؟ نوجوانان پاسخ می دهند ✋ اینستاگرام: @maghze_to https://www.instagram.com/tv/B-xi99GgyYD/?igshid=ivmajiletnzr
12.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرشته های نجات ، روزتان مبارک
اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ نهمین دوره (ویژه پایه اول تا ششم) ۱۴۰۰-۱۳۹۹ 👌 فرصت های متنوع یادگیری عملکردی طرح جابر یک طرح پژوهش محور بوده و اغلب به دست سازه‌های عملی دانش آموزان و آزمایش‌های مربوط به نکات درسی آن‌ها تمرکز دارد. اما با این حال گاهی مشاهده می‌شود که دانش آموزان در محور‌های مستندسازی و تحقیق زمینه‌ای این طرح شرکت کرده و حائز رتبه می‌شوند. (اکتشافی) (خلاقیت)
اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ نهمین دوره (ویژه پایه اول تا ششم) ۱۴۰۰-۱۳۹۹ 👌 فرصت های متنوع یادگیری عملکردی 💡خلاقیت های ادبی و هنری (تولید یک اثر هنری: سفالگری | اریگامی| نقاشی | سایرموارد 💡مهارت های علمی پژوهشی و فناورانه (جمع آوری و طبقه بندی | نمایش علمی-مدل | نمایش علمی-نمایش | نمایش علمی-تحقیق | آزمایش | طراحی ساخت) 💡خلاقیت های ادبی و هنری(داستان نویسی: خاطره | سفرنامه | نوشتاری | نقل داستان | نقل حکایت | سخنرانی علمی و ادبی | خواندن شعر | دکلمه | شاهنامه خوانی) (اکتشافی) (خلاقیت)