هدایت شده از برنا هشتم (پسرانه)
47.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🎤 کلیپ مصاحبه ی دانش آموزان پایه پنجم دبستان هدهد اصفهان برای مادران عزیز _ بهمن ماه 99
❤️روز مادر مبارک❤️
هدایت شده از برنا نهم (پسرانه)
40.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🎤 کلیپ #مصاحبه ی دانش آموزان #هدهدی_های_ششم برای مادران عزیز به مناسبت جشن روز مادر
✔ #هدهدی_های_ششم جمله ای خطاب به مادرشان می گویند...
⬅️دیدن این کلیپ را به همه مادران عزیز #هدهدی_ششم توصیه می کنیم.
🌹❤️پیشکش به محضر همه مادران #هدهدی_ششم
❤️ روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مبارک❤️
#هدهدی_ششم
#روز_مادر_مبارک
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
هدایت شده از برنا نهم (پسرانه)
41.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🎤 کلیپ #دکلمه احساسی دانش آموزان #هدهدی_های_ششم برای قدردانی از مادران عزیز به مناسبت جشن روز مادر
✔ #هدهدی_های_ششم جمله ای خطاب به مادرشان می گویند...
⬅️دیدن این کلیپ را به همه مادران عزیز #هدهدی_ششم توصیه می کنیم.
🌹❤️پیشکش به محضر همه مادران #هدهدی_ششم
❤️ روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مبارک❤️
#هدهدی_ششم
#روز_مادر_مبارک
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
هدایت شده از برنا نهم (پسرانه)
33.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🎤 کلیپ #سرود احساسی دانش آموزان #هدهدی_های_ششم برای قدردانی از مادران عزیز به مناسبت جشن روز مادر
🌹❤️پیشکش به محضر همه مادران #هدهدی_ششم
❤️ روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مبارک❤️
#هدهدی_ششم
#روز_مادر_مبارک
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
🔰 #تورگشت_آنلاین
🚒 این هفته به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی:
بازدید از " خانه مشروطه اصفهان "
🏬بازدید از نقاط تاثیر گذار انقلاب در اصفهان
⏱️ زمان: سه شنبه۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۴ بعدازظهر
📌در سامانه ی مدرسه منتظرتون هستیم.
⬅️دهه فجر مبارک
#تورگشت_آنلاین
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#هدهدی_دوره_دوم
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
باسمه تعالی
مدیران و معاونین محترم، ، آموزگاران پرتلاش
والدین گرانقدر و دانش آموزان عزیز
با سلام و احترام
استان اصفهان همواره شاهد حرکت های غرور آفرین در راستای کمک های خیرانه و اثربخش بوده است.
این روزها فرصتی است جهت اقدام موثر و زیبا و آموزش به فرزندان و دانش آموزانمان که می توانند از هم اکنون خیرین مدرسه ساز باشند. (من هم یک خیر هستم.)و در این سنت حسنه هم خودمان شرکت نمائیم و هم به فرزندانمان لذت خیر بودن را بچشانیم.
پویش «من مادرم، بچههای ایران فرزند من» فرصتی جهت تحقق این اندیشه والاست .همدلانه با هر بضاعتی حتی به اندازه خرید یک آجر (حداقل ۱۰۰۰ تومان ) در مدرسهسازی مشارکت میکنیم تا در محرومیت زدایی آموزشی استانمان سهمی داشته باشیم. قرار دادن پوسترهای دانش آموزان در گروه ها توسط مدیران محترم و مشارکت همکاران به عنوان الگو، می تواند ایجاد شور و نشاط و حرکت های جهادی نماید.
در اين امر حسنه سهيم باشيد.
https://ajorbajor.ir/campaign/3/projects/13990904
و من الله توفیق ان شاءالله
با احترام
♦️♦️
مدارس پسرانه هدهد
باسمه تعالی مدیران و معاونین محترم، ، آموزگاران پرتلاش والدین گرانقدر و دانش آموزان عزیز با سلام و ا
سلام
۲۷۵.۰۰۰ تومان به نیت سلامتی ۲۷۵ خانواده دبستان هدهد ، در طرح آجر به آجر اهدا شد.
ان شالله روزی خواهد رسید که سراسر ایران زمین، مدارس متناسب با منزلت دانش آموزان ساخته شود.🇮🇷
👌چنانچه تمایل داشتید به صورت فردی هر مبلغی را واریز فرمودید،
✋پوستر این پویش را برای ادمین دبستان ارسال نمایید.
«پس از واریز، گزینه ساخت پوستر فعال می شود»
#من_هم_یک_مدرسه_یارم
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
هدایت شده از نوای هدهد
1_788200102.mp3
9.79M
#گزارش_کارگاه_کرگدن
✏به یاری خداوند بزرگ در۴ماه اخیر ۱۰آزمون کرگدن و ۲۰ جلسه تحلیل آزمون برای آقا پسر های عزیز #هدهدی_ششم برگزار شده است.
➕در مجموع :
⬅️۱۴۰۰دقیقه کلاس تحلیل آزمون کرگدن
به همراه
⬅️۶۰۰دقیقه آزمون
برگزار شده است.
🔷️در مجموع این ساعات ، ۴۰۰ سوال ارزشیابی،بررسی و تحلیل شده است که شامل:
⬅️۲۰۰سوال هوش ریاضی و منطقی
⬅️۹۰سوال فارسی
⬅️۷۰سوال علوم
⬅️۴۰سوال ترکیبی
می باشد.
📖از ۴۰۰ سوال مورد بررسی و تحلیل ، ۲۶۷ سوال از آزمون ورودی مدارس برتر و استعداد درخشان و ۱۳۳ سوال از ۷ کتاب کمک آموزشی مختلف طراحی و تدوین شده است.
📃پاسخنامه و جواب هر آزمون مربوط به هر #هدهدی_ششم در قسمت آزمون آنلاین سامانه به صورت #نموداری ، #تفکیکی هر سوال و #مجموع عمکرد هر فرد قابل مشاهده برای والدین و آقا پسرهای عزیز می باشد.
🦏در کرگدن تلاش شده است که #هدهدی_های_ششم در زمینه مباحث هوش منطقی،ریاضی،فارسی و علوم توانمند شوند و جمع بندی اطلاعاتی مناسبی برای ورود به مقطع جدید داشته باشند.
⬅️به گونه ای که اکثر آقاپسرهای عزیز #هدهدی_ششم نسبت به آزمون اول به سطح بالایی از توانایی و مهارت برای پاسخ به سوالات هوش منطقی،ریاضی،فارسی وعلوم رسیده اند وتسلط بالایی نسبت به مفاهیم پیشرفته وسوالات هوش پیدا کرده اند.
🏞توی یک دشت که از هرهیجانی خالی است
#کرگدن، کوه تر از کوه،تماشا دارد! 🌵
👊🧗♂🥇 و اما ...
#کرگدن چشم به سرسختی فردا دارد!
#کرگدن
#هدهدی_ششم
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد
مدارس پسرانه هدهد
مدارس تحول خواه | نوآفرین | دین بنیان #هدهد ، #کندو ، #برنا 🚻 دخترانه _ پسرانه #مدرسه_پسرانه_هدهد
سلام به همراهان خوب مدارس میزان اصفهان ❤️
در مورد #دبیرستان (متوسطه دوره اول- پایه هفتم) به اطلاع می رساند،
از ابتدای تأسیس مدارس ( ۱۳۹۴ ) پیش بینی تداوم و توسعه کار در سال ۱۴۰۰ به دبیرستان شده بود و این موضوع از تابستان ۱۳۹۹ در حال طراحی، تیم سازی و امکان سنجی است.
◀️ به امید خدا ، در ابتدای سال ۱۴۰۰ و همزمان با پیش ثبت نام دبیرستان های شهر،
خبر نهایی وضعیت پایه هفتم به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.
#لذت_زندگی_یادگیرانه
🔰👌 لطفا رسانه ما باشید و این پیام را به ۳ خانواده جدید برسانید 💌
@hodhod_school
@candoo_school
@candoo_school2
@borna_pish
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
به یاد خدا
📳 آقای علی اکبریان
از طراحان و مدیر مدرسه میزان
پیرامون روش میزان توضیح می دهند.
https://www.aparat.com/v/DZGYs
https://www.instagram.com/tv/CKwTUqNHeAE/?igshid=1ozg86a45ll51
مدارس تحول خواه | نوآفرین | دین بنیان
#هدهد ، #کندو ، #برنا (میزان اصفهان)
🚻 دخترانه _ پسرانه
#مدرسه_پسرانه_هدهد دوره اول و دوم
#مدرسه_دخترانه_کندو دوره اول و دوم
#خانه_کودک_برنا (پیش دبستان مستقل)
👌 این مجموعه ها در ۵ مکان، ۵ مدیریت و به صورت یکپارچه به #روش_میزان در اصفهان اداره می شوند.
◀️ به امید خدا آغاز فعالیت #متوسطه_دوره_اول در سال ۱۴۰۰ 👈 (از تابستان ۱۳۹۹ در حال طراحی، تیم سازی و امکان سنجی است و در صورت نیاز ، تشکیل خواهد شد)
✋👌 پیش دبستانی | دبستان دوره اول و دوم | متوسطه دوره اول (پایه هفتم)
#لذت_زندگی_یادگیرانه
🔰👌 لطفا رسانه ما باشید و این پیام را به ۳ خانواده جدید برسانید 💌
@hodhod_school
@candoo_school
@candoo_school2
@borna_pish
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
#نوپاهای_آموزشی
و
#تربیت_محور
را بهتر بشناسیم ؟
‼️ محلی برای زندگی و یادگیری ...
1. مدرسه تحول خواه ماموریت های خود را باز می شناسد و از انتقال سواد (به جای انتقال داده های علمی صرف و سواد اندوزی) به عنوان دست مایه ای برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد.
2. یادگیری مبتنی بر تلاش دانش آموز (نه معلم) است. دانش آموز به دنبال کشف پاسخ سوالات خویش است و می تواند در صورت لزوم بهترین راهنمایی را از معلم بگیرد. طبعا در این تلاش فردی توام با کشف و مباحثه، عمق یادگیری بیشتر است و یادداری مطالب هم بسیار بلندمدت است. در این روش، مهارت ها و روحیه پرسشگری، پژوهشگری و تفکر تحلیلی از کودکی تقویت می شود.
3. در این مدارس، تفاوت های فردی دانش آموزان بسیار جدی گرفته می شود. طرح درس ها، متنوع و مبتنی بر نحوه مشارکت هر دانش آموز در بحث است. و برای پیشرفت دانش آموز در امور درسی و غیردرسی محدودیتی وجود ندارد.
4. ارزشیابی در روش این مدارس ؛ تدریجی، توصیفی و معمولا مبتنی بر پرسش و پاسخ شفاهی یا پروژه عملی است. این ارزشیابی در مقایسه با خود اتفاق می افتد و نه دیگران.
5. فرآیندهای مدرسه گروهی و مشارکتی است و کمتر رنگ و بوی فردی دارد.
6. شادابی و نشاط دانش آموزان امری اصیل و بستر کار تربیتی و علمی تلقی می شود.
7. کلاس و مدرسه محل هماهنگی فعالیت ها است و زیر نظر معلم راهنما در هر فضا یا زمانی (واقعی یا مجازی) یادگیری می تواند صورت گیرد. چراکه یادگیری فرآیندی مستمر است که از طریق خانواده، رسانه، مسجد، مدرسه و ... اتفاق می افتد.
8. زمینه سازی برای استفاده صحیح از اختیار جهت رسیدن به بهترین انتخاب ها (به گزینی) وجود دارد. به همین منظور در انتخاب برنامه ها آزادی عمل حداکثری وجود دارد. این روش به تقویت مهارت برنامه ریزی، خودکنترلی و مدیریت زمان و منابع از سنین کودکی توجه دارد.
9. به متربی به عنوان موجودی سرشار از قابلیت ها نگریسته می شود که وظیفه مربی و مدرسه، ایجاد شرایط مساعد و کمک به اوست تا استعدادهای او به فعلیت برسد. سرزنش و شماتت وجود ندارد و تذکر به حداقل خود رسیده است. چرا که متربی در قانونگذاری دخیل است و عقوبت عمل خود که همان جبران خسارت و زیان است را می داند. در این مدارس به دانش آموز معمولا اعتماد می شود و او فردی وظیفه شناس و صادق شناخته می شود. لذا حرف او خوب شنیده می شود و گفتگو در مسائل مختلف موضوعیت دارد.
10. در این مدارس فعالیت ها با کشف نیاز، هدف گذاری مناسب و تلاش فرد آغاز می شود. کسب نتیجه کار، بهترین مشوق و انگیزه درونی برای ادامه مسیر متربیان است. نمره وجود ندارد. جایزه به ندرت و در موارد خاص داده می شود (دارویی برای بیماری است). فرد با استعداد و توان خود سنجیده می شود. عموم دانش آموزان از تلاش خود در کشف مطالب و نزدیک شدن به هدف لذت می برند.
11. در نوپاهای آموزشی تربیت محور ، نقش اصلی یاددهی – یادگیری را دانش آموز بازی می کند. از طرف دیگر معلم باید چندین طرح درس برای پوشش استعدادها و قابلیت های مختلف داشته باشد. و همواره نیز در حال رصد دانش آموزان، ثبت و کنترل مسیر پیشرفت آن ها باشد.
eitaa.com/sahab_link