هدایت شده از شبکه طراحی راهبردی سحاب
تفاوت گروه و تیم
گروه: دو يا چند نفر كه با هم در انجام دادن وظايف در تعامل هستند؛ به يكديگر وابستهاند و براي تامين اهداف خاصي گرد هم آمدهاند.
در گروه بر رهبری فردی، مسئولیت فردی و نتایج انفرادی تاکید می گردد.
تیم: به تعدادی از افراد دارای مهارتهای مکمل و متعهد به اهداف مشترک و دارای مسئولیتهای مشترک در جهت تحقق اهداف گویند.
در تیم بر رهبری مشترک ، مسئولیت طرفینی و نتایج جمعی تاکید می گردد.
@sahab_link
هدایت شده از شبکه طراحی راهبردی سحاب
علل نیاز به کار تیمی
بهبود عملكرد ها با کار تیمی ...
@sahab_link
هدایت شده از شبکه طراحی راهبردی سحاب
سه مزیت عملکردی کار گروهی
موفقتر عمل كردن گروه در حل مسئله
قضاوت بهتر گروه نسبت به قضاوت شخصی
خلاقانه و شجاعانهتر عمل کردن گروه هنگام تصمیمات مخاطره آمیز
@sahab_link
هدایت شده از شبکه طراحی راهبردی سحاب
8.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و این هم یک نمونه جذاب از همکاری و هیجان عملکردی در رسیدن به نتیجه از طریق کار تیمی
@sahab_link