eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2هزار دنبال‌کننده
11.3هزار عکس
11.6هزار ویدیو
524 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 امام روح الله: احدی شرعا نمی تواند به کسی کورکورانه و بدون تحقیق رای بدهد و اگر در صلاحیت شخص یا اشخاصی تمام افراد و گروه ها نظر موافق داشتند ولی رای دهنده تشخیصش بر خلاف همه ی آنها بود ، تبعیت از آنها صحیح نیست و نزد خداوند مسئولیت دارد 💠 ، @honaretabyin
بدون‌تعارف؛ اگر شهید نمیشد، من چنین نمی‌نوشتم. وسط مناظره بهش گفتند شش کلاسه، تا سال‌ها سوژه شد بخاطر این مساله‌ای که دروغ بود. ولی گفت اگر مشکلات مردم با کنایه زدن به من حل می‌شود، بزنید. نقد به عملکرد همه دولت‌ها هست و داریم، ولی روحت شاد آقای رئیسی. واقعا با اخلاق بودی. 🗣 محرداد
احمدی‌نژاد پرونده همسر موسوی رو گرفت روبروش و بگم بگم راه انداخت. موسوی بلند شد و میکروفن رو پرت کرد سمتش؟ نه. با بسیاری از شما رفیق هستم، ولی بپذیرید که حتا از استانداردهای خودتون هم عبور کردید. طبیعیه که وسط هیاهوی انتخابات داغ باشید و نپذیرید، ولی بعدا بهش فکر کنید. دوستانه. 🗣 محرداد
ساخت راکتور تیتانیوم برای نخستین بار توسط متخصصان پتروشیمی شازند روحیه‌ی جهادی یعنی اعتقاد به این‌که «ما می‌توانیم»؛ کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر و استفاده از همه‌ی ظرفیت وجودی و ذهنی و اعتماد به جوان‌ها. 🗣 احمد قصری 🇮🇷
⭕️ فضا شبیه به فروردین ۸۸ شده است!!! آن روز در فیس بوک و توییتر و امروز در تلگرام و ایکس!!! هوشیاری جبهه انقلاب امروز در اولویت است! 💠 ، @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌با توجه به شرایط موجود، یکبار دیگه این فرمایشات رو با دقت گوش کنیم! 💠 متفکر ، اندیشمند و تئوریسین انقلاب اسلامی استاد شهید مرتضی مطهری که مبنایی و ریشه ای به موضوعات ورود پیدا میکرد و نه تنها برای تفکر ، تصمیم و انتخاب مردم (و لو اشتباه باشد)، احترام و ارزش قائل بود بلکه آن را ضروری و لازمه می‌دانست 🗳 چرا در شرایط حساسی مثل انتخابات، متفکرین و بزرگان ، نباید تحمیل کنند به مردم که به کی رأی بدین؟ ⬅️ پاسخ رو از زبان استاد مطهری ره بشنویم... 👌 مهم و دقیق❗️ 💠 ، @honaretabyin
هدایت شده از عفاف گرایی
بسم الله الغیور قسمت31 (ضمیمه) درسنامه عفاف، ص115 🔹عفاف‌گرايي سيد محمدباقر ميرداماد و سير در افلاك سالها پيش، بيرون از شهر قزوين -كه در آن روزگار پايتخت ‌ايران زمين بود- مدرسه‌اي وجود داشت كه دانش پژوهان علوم ديني در آنجا تحصيل مي‌كردند. عصر پنج‌شنبه‌اي بود كه همگي به خانه‌هاي خود رفته بودند و تنها، محمدباقر در مدرسه مانده بود... درب مدرسه كوبيده شد. بي‌درنگ برخاست، چراغ را برداشت و به‌سوي در شتافت، از پشت در صدا زد: شما كي هستيد؟ چه مي‌خواهيد؟ ـ خواهش مي‌كنم در را باز كنيد! خواهش مي‌كنم! (صداي يك زن!) محمدباقر شگفت‌زده در را باز كرد. ناگاه دختر جواني را ديد! ـ من براي تفريح از شهر خارج شده بودم ليكن به هنگام بازگشت هوا تاريك شد و اكنون نگهبان‌ها درهاي شهر را بسته‌اند و رفته‌اند، خواهش مي‌كنم اجازه بدهيد امشب را در نزد شما بمانم. ميرداماد لحظه‌اي به فكر فرو رفت، هنوز به نتيجه‌اي نرسيده بود كه دختر جوان با التماس گفت: من تا كنون تنها نمانده‌ام و به‌ويژه ازخلوت شب بسيار وحشت دارم خواهش مي‌كنم مرا پناه دهيد و گرنه جانوران مرا خواهند دريد و يا راهزنان مرا خواهند دزديد! محمدباقر كه بر اساس آموزه‌هاي دين، نجات جان انسانها را لازم و واجب مي‌دانست و نيز جاي مطمئن ديگري براي او سراغ نداشت، ناچار درخواست او را پذيرفت و چون ساير حجره‌ها قفل بودند با اطميناني كه به‌خود داشت او را به حجره خويش راه داد. او بدون‌ اينكه بار ديگر به دختر جوان نگاه كند و با او سخن بگويد به گوشه‌اي رفت و ... فایل p.d.f کتاب درسنامه عفاف در کانال عفاف‌گرایی👇 @efaf_amin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تعریف و شیوه مطالبه گری از مسئولان در کلام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی: ▫️_ مطالبه یعنی ... ▫️_ نهی از منکر همان اعتراضه ▫️_ امربه معروف یعنی پیشنهاد ، ارائه راه حل ، ارائه کاری که ... ▫️مطالبه گری فقط انتقاد نیست، مطالبه گری فقط اعتراض نیست.. 🛑‍ 💠 ، @honaretabyin
آشنایی با حقوق شهروندی قانون حمایت ازآمران به معروف و ناهیان ازمنکر ، مصوب سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی ! ، محض اطلاع، و https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتمان حقیقت و بیان نکردن حرام است.. 💬 اسلام جاهایی عدم بیان رو ممنوع کرده، یعنی مسأله فقط این نیست که بیان کردن مجاز است، بلکه بالاتر از این، بیان نکردن حرام است. 💬 همین نظام، همین دستگاه، همین مسئولین، اگر قرار شد از خط اسلام منحرف بشوند، اگر بنا شد که راه رو عوضی برن، اگر سرنوشت نظام اسلامی تهدید به انحراف از مبانی اسلامی شد، اینجا بیان کردن واجبه، امر به معروف و نهی از منکر کردن لازمه، لازمه و افشای حقایق برای مردم. 💠همراه شوید با @honaretabyin
تبرج.mp3
969.6K
🎙 بشنوید | تبرج، یکی از مظاهر جاهلیت 💠 رهبرحکیم و فرزانه انقلاب‌اسلامی: قرآن کریم خطاب به همسران مکرم پیغمبر میفرماید: وَ قَرنَ فى بُیوتِکُنَ وَ لاتَبَرَجنَ تَبَرُجَ الجَهِلِیَةِ الاُولَى‌. یکى از نشانه‌هاى جاهلیت اُولى، است. امروز یکى از عمده‌ترین مظاهر تمدن غربى، همین تبرج است؛ این همان است، منتها جاهلیتى که توانسته است خود را با سلاح تبلیغات مدرن مجهز بکند، حقایق را از چشم مردم بپوشاند؛ اینها را باید ما مسلمانها بفهمیم، اینها را باید بدانیم. 📌 ۱۳۹۳/۰۳/۰۶ 🌱 @Khamenei_Reyhaneh ! 💠 ، @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایتی از اختراعات شگفت‌آور در وسط یک جنگ! ♨️ استادی که رفاه را رها کرد! ❗️ابتکاراتی که شهید چمران به جا گذاشت! ♨️ اختراعات دانشمند نابغه، در دورانی که ایران سیم خاردار هم نداشت! 🔰 برشی از سخنرانی به مناسبت ۳۱خرداد‌ماه، سالروز شهادت 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1718816877264363933 🗒 میزگرد فرهنگی پزشکیان را دیدم؛ دریغ از حتی «یک برنامه‌ی فرهنگی». کمترین شناختی از فرهنگ ندارد. ما با یک «ذهن ساده» و «نگاه ابتدایی» روبرو هستیم که میل به بدیهی‌گویی و‌ توده‌ای‌اندیشی دارد. مشاورانش هم اندکی در وصف لیبرالیسم فرهنگی گفتند. اما شهاب اسفندیاری، منطق پزشکیان و مشاورانش را نقش بر آب کرد. ،،،،،،،،،، 🖇 تعلیقه: شهاب اسفندیاری در این میزگرد، بسیار عالمانه و تخصصی وارد میدان مباحثه شد و پزشکیان و مشاورانش را ضربه فنی کرد. او تناقض‌های درونی اصلاح‌طلبان را آشکار کرد. کارشناس باید جسور و شفاف باشد و مواجهه‌ای انتقادی داشته باشد. محمد فاضلی که از ساکنان دولت روحانی بود، صراحت اسفندیاری را برنتابید و از میدان گریخت. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان: در حاشیۀ یک نمایش ناخواسته 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. میزگردِ فرهنگیِ مسعود پزشکیان، یک آئینۀ تمام‌نما از «وضع هویّتی و معرفتی اصلاح‌طلبان» است و هرچه آن را بیشتر و دقیق‌تر بخوانیم، به فهم عمیق‌تری دربارۀ ماهیّت و غایت اصلاح‌طلبیِ سکولار دست خواهیم یافت. نباید از کنار این نمایش رسانه‌ای، به‌سادگی عبور کرد، بلکه باید لحظه‌لحظۀ آن را با دقت و تأمّل، دید و واقعیّت‌های نهفته را از این «متنِ رسانه‌ایِ افشاشده»، دریافت کرد. اما دربارۀ شخص پزشکیان باید گفت همچنان‌که وی دربارۀ سیاست و اقتصاد، داشته و اندوخته‌ای ندارد و یک هوس و سودای شخصی، وی را به میدان انتخابات کشانده، دربارۀ فرهنگ نیز گرفتار «فقر مطلق» است. در طول این میزگرد، احساس نکردم که وی حتی اندکی از نظریۀ فرهنگی و هویّتِ فرهنگیِ انقلاب اسلامی، فهم و شناخت دارد و بر اساس آن، سازوکارهای سیاستی را طراحی کرده است. او با بی‌خیالیِ نامسئولانه، «هیچ» را به نمایش گذاشت و نشان داد که اصلاح‌طلبی، دیگر سخنی ندارد و به پایان راه رسیده است. هرچه که از او دربارۀ امر فرهنگی پرسیده می‌شد، وی به «غیرفرهنگ» ارجاع می‌داد و می‌کوشید با «برداشت‌های عوامانه» و «تحلیل‌های سطحی»، نقصان‌های رسوای خود را جبران کند، درحالی‌که مخاطب به‌آسانی فهمید که وی، فکر پخته‌ای و چارۀ اندیشیده‌ای برای علاج دردهای فرهنگی ندارد، بلکه حتی خودِ «فرهنگ» را نیز نمی‌شناسد. فاصلۀ ذهنیِ او با فرهنگ، فرسنگ‌ها بود و اگر در طول سال‌های نمایندگی در مجلس، او نتوانسته به یک «فهم ابتدایی» و «برداشت حداقلی» از فرهنگ دست یابد، روشن است که چنانچه جامۀ ریاست‌جمهوری به تن کند نیز نخواهد توانست که چیزی بر ذهنیّتِ فرهنگیِ خویش بیفزاید. پاسخ‌های «کلّی»، «نامرتبط»، «نافرهنگی»، «توده‌ای»، «سلبی»، «روزمرّه»، «عوام‌فریبانه»، «تکه‌تکه»، «بدیهی»، «غیرتجویزی» و ... همۀ داشته‌های فرهنگی او بود که در رسانه ارائه کرد. [دوّم]. اصلاح‌طلبان، محمد بهشتی را از قعر دهۀ شصت به انتخاباتِ اکنون آوردند تا شاید گره‌ای از کار فروبستۀ آنها بگشاید، غافل از این‌که رویکردهای «انقباضی» و «تنگ‌‌نظرانۀ» او در دهۀ شصت، فراموش‌شدنی نیست. او در آن دوران، در کنار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و محمد خاتمی و محسن مخملباف و ...، حلقۀ تمامیّت‌خواهی را تشکیل می‌دادند که کمترین تفاوت و زاویه‌ای را برنمی‌تابیدند و نگاه «تمرکزگرایانه»‌شان در فرهنگ، فرصت‌ها را سوزانده بود. اینان بودند که روایت «سخت‌گیرانه» و «انعطاف‌ناپذیر» از سیاست فرهنگیِ انقلاب را در دهۀ شصت، ساخته‌وپرداخته کردند و همگان را دیگری و معارض انگاشتند و طریق «سرکوب» و «نفی» و «طرد» و «تحقیر» را در پیش گرفتند. اما اکنون، محمد بهشتی با نسخۀ جدیدِ خود به میدان مددرسانی به پزشکیان آمده و می‌خواهد گذار ایدئولوژیک خویش را از «توتالیتاریسم فرهنگی» به «لیبرالیسم فرهنگی» نشان بدهد و گزاره‌هایی را بیان کند که از نظر اصلاح‌طلبان، رأی‌ساز است و خاکستری‌ها را شکار می‌کند. بااین‌حال، مسأله این است که کسی همچون او که در دهۀ شصت، آنچنان «غلیظ» و «فروبسته» و «انسدادی» رفتار کرده، اینک نمی‌تواند از «گشاده‌دستی» و «انبساط» و «آزادی» سخن بگوید؛ خاکستری‌ها، صداقت وی در گفتار فرهنگی‌اش را باور نخواهند کرد و وی را به گذشتۀ سیاستی و مدیریّتی‌اش ارجاع می‌دهند و او را به چالش می‌کشند. دست‌کم، او کسی نیست که بتواند لیبرالیسمِ فرهنگی را به مخاطب خاکستری بخوراند؛ این مواضع برای چون اویی، «نچسب» و «نمایشی» و «تصنّعی» است. افزون‌براین، وی در موضع نقادیِ وضع موجود، متوقف ماند و از اثبات‌ها و ایجاب‌ها و راهکارها سخنی نگفت، درحالی‌که وی به عنوان مشاوری که می‌خواهد برای دولت آینده، بسترسازی فکری کند، باید به پرسش «چه باید کرد؟» پاسخ بدهد،؛ نه این‌که همچون روشنفکرانِ بی‌مسند سخن بگوید. جالب و تأسف‌برانگیز این‌که پزشکیان به دلیل «ناآگاهیِ فرهنگی»، از پیشینۀ فرهنگیِ محمد بهشتی بی‌اطلاع بود و تازه در لحظه‌های پایانیِ میزگرد درمی‌یابد که یک مُهرۀ سوخته و فرصت‌سوز را به میدان کنشگری رسانه‌اش آورده است. [سوّم]. رسواترین پاره از این میزگرد، محمد فاضلی بود که در مواضع رادیکال و انقلاب‌ستیزانه، شهره است. اگر محمد بهشتی را به سیاه‌کاری‌اش در دهۀ شصت ارجاع می‌دهند، او را نیز به نسبتِ مستقیمش با دولت نامتعادلِ حسن روحانی ارجاع می‌دهند. او نیز، «بخشی از روند اختلالی» بوده و نه یک روشنفکرِ مظلومِ حاشیه‌نشینِ بی‌بهره از منصب و قدرت. او در آنچه که هست، سهیم و شریک بوده و بدون تردید باید وی را از بانیان و همکاران فلاکتِ دهۀ نود قلمداد کرد. او در آن فرصت ناچیز، خودش را بر جریانش ترجیح داد و کوشید از گذشته‌اش، روایت سفید بسازد، اما ناگهان، غضبِ مخاطب‌سوز بر وی غالب شد و کارِ پزشکیان را بساخت. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
85afecdc-1dfa-7750-a85e-2b2e0396362c.mp3
6.14M
| این بود ماجرای چمران ✅ دانشمند فیزیک پلاسماىِ در درجه‌ عالی، در کنار شخصیت یک گروهبانِ تعلیم‌ دهنده‌ عملیات نظامی، آن‌هم با آن احساسات رقیق، آن‌ هم با آن ایمان قوی و با آن سرسختی، چه ترکیبی می‌شود. دانشمند بسیجی این است... @abbasivaladi
جزوه مبلغین دکتر جلیلی-1403.pdf
6.52M
جزوه آموزشی مبلغین ستاد دکتر سعید جلیلی ویژه انتخابات ۱۴۰۳ ویژه تکثیر ✅مقدمه: نگاه ما به رئیس جمهور ✅بخش اول: شایستگی های دکتر جلیلی ✅بخش دوم: کارنامه اجرایی دکتر جلیلی ✅بخش سوم: راهکارهای دکتر جلیلی برای مسائل مختلف ✅بخش چهارم: جلیلی چه تفاوت هایی با دیگر داوطلبان دارد؟ ✅بخش پنجم: نکاتی درباره شبهات حول دکتر جلیلی کاری از ستاد مرکزی بانوان مشهد مقدس بهار ۱۴۰۳ 🇮🇷@JaliliKhaharanMashhad🇮🇷
جزوه آموزشی مبلغین ستاد دکتر سعید جلیلی.pdf
818.7K
جزوه آموزشی مبلغین ستاد دکتر سعید جلیلی ویژه انتخابات ۱۴۰۳ ویژه مطالعه در گوشی ✅مقدمه: نگاه ما به رئیس جمهور ✅بخش اول: شایستگی های دکتر جلیلی ✅بخش دوم: کارنامه اجرایی دکتر جلیلی ✅بخش سوم: راهکارهای دکتر جلیلی برای مسائل مختلف ✅بخش چهارم: جلیلی چه تفاوت هایی با دیگر داوطلبان دارد؟ ✅بخش پنجم: نکاتی درباره شبهات حول دکتر جلیلی کاری از ستاد مرکزی بانوان مشهد مقدس بهار ۱۴۰۳ 🇮🇷@JaliliKhaharanMashhad🇮🇷
ایده و قالب کنشگری- بروشور.pdf
301.8K
✳️ایده ها و قالب کنشگری ویژه تبلیغات آقای دکتر سعید جلیلی ✅تهیه شده توسط ستاد مرکزی مشهد-بخش خواهران 🇮🇷@JaliliKhaharanMashhad🇮🇷