eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2.1هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
11.1هزار ویدیو
508 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کلـبــه🏡
💟سلسله مباحث خودکنترلی ۱.واقعا رابطه ها می توانند منجر به ازدواج بشوند؟ ۲.پازل خودکنترلی از نگاه امام باقر ع ۳.تو چه مسائلی باید حیا داشته باشیم؟ ۴.والدین مقصر هستند یا بچه ها؟ ۵.آخوندا هم فیلم زبان اصلی میبینن؟ ۶.چقدر تونستیم خودمون رو به امام حسین نزدیک کنیم؟ ۷.توصیه آقا امام جواد ع برای خودکنترلی ۸.هدف خدا از خلقت زن و‌مرد چی بوده؟ ۹.توصیه امام کاظم درباره اصلاح و مداومت کار ۱۰.پاسخ به سوال چالشی در یزد ۱۱.عفاف فقط مختص حجابه؟ ۱۲.نکته ناب از اميرالمومنين علی علیه السلام ۱۳.هرکسی بیاد پی وی جوابشو میدی؟ 🟢عفاف بینایی ۱.چشم چرونی فقط مختص آقایونه؟ ۲.عواقب چشم چرونی چیست؟ ۳.اگر به طرف مقابل نگاه نکنم بی احترامی؟ 🟢عفاف شنیدن ۱.گوش چقدر باید کنترل بشود؟ ۲.موسیقی چه نتایجی رو برای من رقم میزنه؟ ۳.ضرر های موسیقی از نظر علمی؟ 🟢عفاف بساوایی ۱.عفاف بساوایی مربوط به چیه؟ ۲.من به نامحرم دست میدم تحریک نمیشم ۳.اگر به همکارم دست ندم بی احترامی نیست؟ ۴.ما فقط تو ارتباط با جنس مخالف باید خط قرمز داشته باشیم؟ ۵.مهریه رو‌ کی داده کی گرفته؟ ۶.میدونی عقوبت گناه زنا چقدره؟ ۷.آسیب های گناه زنا ۸.عظمت گناه همجنسبازی تا چه حده؟ 🟢عفاف گویایی ۱.کی گفته صحبت با نامحرم حرومه؟ ۲.من با همکارم شوخی کنم و بخندم ایراد داره؟ ۳.دختر و پسر در اسلام محدود شدند 🟢عفاف ارتباط ۱.اصل و اساس رابطه ها چیه؟ ۲.رابطه برای شناخت بیشتر درسته؟ ۳.آخر و عاقبت رابطه های دختر و پسری چی میشه؟ ۴.اگر رابطه به ازدواج ختم بشه چی؟ ۵.چطور یک رابطه رو فراموش کنم؟ ۶.تو خواستگاری باید بگیم قبلا رابطه داشتم؟ 🟢عفاف در خلوت ۱.اگر دنبال کنترل غریزه جنسی هستیم چکار کنیم؟ ۲.استثناء های خلوت با نامحرم کجاست؟ ۳.در خلوت با نامحرم چطور رفتار کنیم؟ 🟢عفاف در پوشش ۱.حجاب یعنی چی؟ ۲.حجاب چه‌تاثیراتی داره؟ ۳.برای چی به خودم سختی بگیرم چادر بپوشم؟ ۴.امنیت در خانواده یعنی چی؟ ۵.چه خصلتهایی برای مرد بده ولی برای زن خوبه ۶.امنیت فردی و‌اجتماعی رو چه کسی میتونه تامین کنه؟ ۷.آیا حجاب آزادی میاره؟ ۸.حجاب جمال و طراوت انسان‌رو بالا میبره ۹.حجاب چطور به استحکام خانواده من کمک‌ میکنه؟ ۱۰.در مقابل بد حجابی چند نوع برخورد وجود داره؟ ۱۱. خانواده چقدر میتونه رو پوشش ما تاثیر داشته باشه؟ ۱۲.تاثیر اجتماع و دوستان در عفاف ۱۳.انگیزه زن‌و‌مرد بی‌حجاب چیه؟ ۱۴.علت پنجم و ششم بدحجابی ۱۵.برای اعتراض به مملکت بدحجاب شدم ۱۶.هشتمین علت بدحجابی(خودنمایی) ۱۷.فخرفروشی علت نهم بدحجابی ۱۸.قسمت هجدهم (غربزدگی) ۱۹.نگهداری حجاب برای من خیلی سخته ۲۰.حجاب محدودیت میاره ۲۱.روسبی گری و خودفروشی ۲۲. لذت جویی جنسی ۲۳. عادت ۲۴.مذهبی ها هم آره... ۲۵.جواب ندادن ب سوالات ۲۶. چالش رنگ چادر ۲۷. حجاب باعث حریص تر شدن مردم میشه ۲۸. حجاب باعث میشه مردم مسخرم کنن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نباید منتظر باشید در همه مسائل، رهبرانقلاب خودش را خرج کنه بعدش شما وارد بشید؛ باید خودتون تشخیص بدید و موضع بگیرید. من خرجِ امام میشم،نه امام خرجِ من. ‌ 🌷 هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات 💠 دعوت به کانال "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇 @shohadadastmarabgirand
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدیدا رسم شده که به اسم وفاق، اونایی که مورد دارن رو وارد کار بکنند... بسیار زشت است که عده‌ای از امام دم می‌زنند و با فتنه‌گران همکاری می‌کنند! ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ 💠 @honaretabyin
🔻حجاب و قدرت سیاسی -۲ مفاهیم فرهنگیِ دولت‌ها: اعتدال 🖊مهدی جمشیدی ۱. باید مسألۀ حجاب را به قدرت سیاسی ارجاع داد و مراد از قدرت سیاسی، دولت‌هایی هستند که در دهه‌های گذشته، سیاست‌های فرهنگیِ خود را به اجرا نهادند. چه از لحاظ ایجابی و چه از لحاظ سلبی، حجاب از سوی این دولت‌ها، ضربه‌های جبران‌ناپذیر خورده و وضع امروز، حاصل اهمال‌ها و انحراف‌های دیروز است. در هر دولتی، مفهومی مطرح شد و در سایۀ آن مفهوم، مسألۀ حجاب نیز صورت‌بندی شد. ازاین‌رو، باید به گذشتۀ دولتی و مفاهیمی که هر یک در عرصۀ عمومی مطرح کردند رجوع کرد و ریشه‌ها و سرچشمه‌های چالش را شناسایی نمود. در دولت سازندگی، هاشمی‌رفسنجانی از آغاز، مفهوم «اعتدال» را بیان کرد و بر روی آن اصرار ورزید. مقصود او از اعتدال، موقعیّتی در میانۀ دو جریان سیاسیِ آن روز بود. او می‌خواست از طریق تلفیق و ترکیب، سیاستِ خاصِ خویش را صورت‌بندی کند و این منطق را در همۀ زمینه‌های حکمرانی به کار گرفت. افزون بر این‌که فرهنگ برای او، هیچ منزلتی نداشت و اقتصاد و توسعۀ اقتصادی، همۀ ذهن او را به تسخیر درآورده بود، روحیۀ «عمل‌گراییِ» دیرینه‌اش سبب شده بود که ارزش‌ها در منطق او، صوری و بی‌خاصیّت و تزیینی باشند. او به‌راستی، یک روحانی عمل‌گرا بود که اصول و قواعد مشخصی نداشت. وی به‌شدّت، «اقتضایی» و «موقعیّتی» می‌اندیشید و رفتار می‌کرد و دربارۀ فرهنگ و از جمله حجاب نیز، می‌کوشید در میانه بنشیند و از خود، چهره‌ای که در ذیل گفتمان تهاجم فرهنگی قرار می‌گیرد، نسازد. ۲. اسلام‌شناسیِ هاشمی‌رفسنجانی، لغزنده و سیّال بود و وضع کنونی و شرایط حاکم، روایت وی را از اسلام تعیین می‌کردند. او همه‌چیز را به «شرایط» و «موقعیّت»، ارجاع می‌داد و اسلام را در چهارچوب پسند اجتماعی، تفسیر می‌کرد. روشن بود که برای وی، «قدرت» یک بنیان تعیین‌کننده است و هیچ امری نباید به گونه‌ای تعریف شود که تداوم قدرت را با دشواری روبرو سازد. باید با شرایط ساخت و ارزش‌ها را متناسب با آنها خوانش کرد؛ اگر روزی جامعه، مایل به ارزش‌ها بود و آنها را طلبید، باید همراهی کرد، و اگر روزی نیز، بخش‌های مهمی از جامعه، تجدّد را بر تدیّن ترجیح ‌دادند، نباید اصرار و حسّاسیّت ورزید، بلکه باید تفسیری از ارزش‌ها ارائه کرد که با گرایش جامعه، سازگار باشد. مقصود وی از اعتدال نیز در حقیقت، همین عمل‌گراییِ موقعیّت‌زده بود که ارزش‌ها را برای تداوم قدرت، می‌فرسود و به حاشیه می‌راند. او بر اساس «میل» و «ارادۀ» خویش، برای همه‌چیز، دو حد افراط و تفریط تعیین می‌کرد و آن‌گاه میان این دو حد، یک نقطۀ میانی در نظر می‌گرفت و خود را ساکن این نقطه معرفی می‌کرد. به‌این‌ترتیب، هر دو جریان مقابل خویش را ملامت و نفی می‌کرد و خود را مدار و محور عقلانیّت وانمود می‌کرد. این در حالی بود که «حد وسط»‌های او، دلخواهانه و سلیقه‌ای بودند و پیوستاری که او تعریف کرده بود، بین‌الاذهانی نبود. او پس از استقرار اصلاح‌طلبان، بسیار بیشتر از گذشته دریافت که باید در ارزش‌های اسلامی و انقلابی، تجدیدنظر کند تا بتواند بدنۀ اجتماعی به دست آورد و به قدرت خویش، استمرار ببخشد. اگر آنچه وی می‌خواست در حوزۀ فرهنگ رخ می‌داد، نتیجۀ مستقیم آن، رقم‌خوردن ترمیدور فرهنگی بود. ۳. شانزده سال پس از دولت سازندگی، حسن روحانی که مطیع و تابع هاشمی‌رفسنجانی بود و به سبب ماهیّت تکنوکراتیکش، جزو اصحاب اصلی هاشمی‌رفسنجانی به شمار می‌آمد، قدرت را به دست گرفت و همان اندیشۀ هاشمی‌رفسنجانی را تکرار کرد؛ او از «اعتدال» سخن گفت و برای مسأله‌ها، دو حد افراط و تفریط ساخت و نقطۀ بینابینی را معقول و موجّه جلوه داد. در نظر او نیز، فرهنگ امر حاشیه‌ای و فرعی بود که باید به خدمتِ قدرت سیاسی گمارده شود و از آن در راستای تثبیت قدرت، استفاده شود. او چونان هاشمی‌رفسنجانی، هرگز شخصیّتی فرهنگی نبود و تنها درکی که از فرهنگ داشت، این بود که باید از امیال تجدّدی در جامعه، اهرمی برای فشار سیاسی بسازد و قدرت خود را محکم گرداند. تکنوکرات‌ها در طول شانزده سال حاکمیّت خویش، هرچه توانستند در جهت مقتضیات عالَم تجدّد پیش رفتند و جامعه را از لحاظ هویّتی، به آن وابسته و شیفته کردند. بااین‌حال، اعتدال، هرگز به یک «نظریه» تبدیل نشد و راه به عرصۀ معرفت نبرد، جز این‌که بهانه و توجیهی برای ولنگاری بیشتر در سیاست فرهنگی را فراهم کرد و جامعه را به آغوش تجدّد فرهنگی افکند. گذشته از سیاست فرهنگیِ عمل‌گرایانه و شبه‌لیبرالی این دو دولت، اشرافی‌گری آنها و مفاسدی که در درون‌شان شکل گرفت، خسارت‌های فراوانی به فرهنگ وارد کرد و بدبینی‌ها و فاصله‌ها و گسست‌های متعدّدی آفرید. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمدنی که پیش روی شماست ، پیش‌ران فرهنگی‌اش برهنگی‌ست!... امروز اصلی‌ترین جنگ با خدا، برهنگی‌ست... حجت‌الاسلام قنبریان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه حسن‌زاده آملی: سینه خود را شکافتم و به هر جای آسمان رفتم این سید بزرگوار را دیدم باید قنبر حضرت خامنه ای کبیر باشید . 💠 @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☠️خطر نسل حرامزاده‼️ 👆🏼بسیار مهم👆🏼 قسمت اول 💥حجاب بهانه است ، نابودی ایران نشانه است💥 🔹️نسل حرامزاده از هر بمب اتمی ویرانگرتر است و ماموریت مزدوران جریان زن_زندگی_آزادی، تحقق این توطئه در ایران است 👈غفلت نکنیم و مردم را نسبت به این خطر جدی و ویرانگر آگاه نماییم 💠 @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 تفاوت تحلیل یه سلبریتی با یه تحلیل‌گر درباره یه موضوع یکسان 🔸هرکی قشنگ حرف می‌زنه لزوما درست نمی‌گه؛ خیلی از حرف‌های مفت قشنگن! | 💠 @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆این کلیپ رو دیدم ازخودم خجالت کشیدم لطفاً شماهم ببینید ♦️ اگر کسی سرسوزنی نسبت به ولایت، شک و شبهه ای دارد، راضی نیستم، زیر تابوت من بیاید اینها که صاحبان اصلی انقلاب هستند و طلبکاران نظامند، خودشان را بدهکار انقلاب می دانند، ولی اینهایی که از صدقه سری این نظام به خیلی جاها رسیدند، الان طلبکارانه حرف می زنند. ♦️بیایید با جان و دلمون مطيع مقام معظم عظمای ولایت باشیم، و اینقدر حرفهای حضرت آقا رو تفسیر به رای نکنیم دفاع از ولایت ... 💠 @honaretabyin
49.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️🤔بالاخره کشته شد یا فوت⁉️ 📌👌یکبار برای همیشه ببینید و ببینانید! 📌تیرخلاص به یاوه‌گویی‌های خانواده و حامیان 📌افشای اسنادی از دروغ‌های که احتمالا اولین بار است می‌بینید 📌علت اصلی موضوع کشف‌حجاب‌ها و پرده‌برداری از پیچیده‌ترین سناریوی جنگ شناختی با رمز مهسا 📌شخصیت رمزآلود مهسا چگونه بود که رسانه‌های شیطان روی آن موج‌سواری کردند؟ 🎙به‌روایت ✍آنقدر این کلیپ را در مجازی و حقیقی انتشار دهید تا اهداف شوم مرده‌خواران سیاسی، برملا شود 🎞لینک دانلود با کیفیت‌های متفاوت برای پخش این کلیپ در محافل مختلف بصیرت‌افزایی aparat.com/v/5Lmun 🧠⚔علوم و جنگ شناختی | جوانی @CWarfare 💠 @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▫️لاَ طَاعَةَ لِمَخْلُوق فِي مَعْصِيَةِ الْخَالِقِ 🟠اطاعت مخلوق در معصيت خالق روا نيست. ✍اشاره به این که ما هرچه داریم از ذات پاک پروردگار است و در هر کار و قبل از هر چیز باید مطیع فرمان او باشیم، بهشت و دوزخ در دست اوست ثواب و جزا به حکم او، عزت و ذلت در این دنیا نیز از ناحیه اوست و در واقع «لا مُؤَثِّرَ فِى الْوُجُودِ إلاَّ اللهُ» با این حال چگونه ممکن است ما به اطاعت مخلوقى درآییم که او فرمان معصیت خالق را صادر کرده است. این نهایت بى خبرى و ضعف ایمان و نادانى و ناسپاسى است.به همین دلیل فقهاى ما مى گویند اطاعت والدین و اطاعت زن از شوهر و مانند آن تنها در صورتى مجاز یا لازم است که بر خلاف فرمان خدا نباشد و ازاین رو براى انجام حج واجب، نهى آنها هیچ اثرى ندارد و همچنین در انجام دادن واجبات دیگر و ترک محرمات، و آن کس که اطاعت مخلوق را بر اطاعت خالق مقدم سازد در واقع مشرک است; یعنى گرفتار شرک عملى شده است; 📘 💠 @honaretabyin
💢 زن موفق ایرانی 🍃 ‌‌زن ایرانی در همه‌ی میدان‌ها با موفقیّت و سربلندی و با حجاب اسلامی ظاهر شده. اینها رجزخوانی نیست، این‌ها واقعیّت‌های ‌محسوس جامعه‌ ما است. 🎙 امام خامنه‌ای مدظله‌العالی؛ ۱۴۰۱/۰۵/۰۵. 📎 📎 📎 💠 @honaretabyin
30.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ اعتراض جدی خطیب نماز جمعه شهرستان شهرضا حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ اصغر قائمی به سوء استفاده برخی سیاستمداران از واژه « وفاق ملی » ! 🛑 زمان خاتمی واژه های « جامعه مدنی » و « آزادی » زمان روحانی هم واژه « اعتدال » شعارهایی بودند در ظاهر زیبا اما با همین واژه ها سوء استفاده های زیادی از مردم شد ! 🛑 اکنون هم با واژه « وفاق ملی » به افرادی پست داده شده که بعضی هایشان در فتنه ۸۸ و فتنه زن ، زندگی ، آزادی شریک بودند و اعلام برائت هم نکردند ! 🛑 چرا باید اشخاصی که در قتل شهدایی همچون آرمان علی وردی و روح الله عجمیان شریک و راضی بوده اند ، صاحب پست و مقام شوند ؟! 🛑 وظیفه دلسوزان جامعه این است که مطالبه گری کنند وإلا بدها بر خوب ها مسلط خواهند شد ! 💠 @honaretabyin
🔹 انتصاب یک فعال دیگر فتنه ۸۸ در دولت ♦️‏با حکم الیاس حضرتی، نفیسه زارع کهن ،سرپرست اداره کل حوزه سخنگوی دولت شد. 🔺زارع کهن از فعالان و بازداشتی‌های فتنه سال ۸۸ است 💠 @honaretabyin