eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2.1هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
11.2هزار ویدیو
517 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 قدرت نظام بایستی جلوی فحشا و فساد را بگیرد/ آقایان مسئول چرا مرحله سوم امر به معروف را اجرا نمیکنید؟!! اینکه راحت به آمرین به معروف جسارت میشود چون هنجارشکنان پالس عقب نشینی از مسئولین گرفته اند... متدینین فرامین حضرت آقا را گوش میدهند و وظیفه خود یعنی تذکر لسانی را انجام میدهند. ولی مسئولین برای حفظ صندلی فرامین رهبری را اطاعت نمیکنند و مرحله عملی امر به معروف که در زمان ما برعهده حکومت است را اجرا نمیکنند این باعث میشود چوب بی عملی مسئولان را مردم و آمرین که تذکر لسانی می‌دهند بخورند!! ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيمبرسد به گوش سردار رادان فرمانده محترم نیروی انتظامی و سایر فرماندهان و سرداران ‼️ ❌ مهم و ضروری ‼️ اوامر و فرامین فرمانده کل قوا ، مناسب جهت وضعیت فعلی جامعه و جمع کردن ولنگاری ها! مطالبه جدی خانواده شهدا و مردم نجیب، متدین ، انقلابی و ایران دوست 💠 قسمتی از بیانات امام خامنه ای : (زید عِزُّه و دامت برکاته) در جمع فرماندهان نیروی انتظامی ⭕️ چه مرکزی باید جلوی اهانت به حیثیتهای دینی مردم و هتاکی به آن را بگیرد؟؟ 🔹 در جامعه‌ی اسلامی اجازه داده نمیشود و نباید داده بشود که در ملأ عام، کسانی به حیثیتهای دینی مردم اهانت کنند و آن را هتک نمایند. چه مرکزی باید جلوی اینها را بگیرد؟ نیروی انتظامی . 🔹 در جامعه‌ی اسلامی اجازه داده نمیشود و نباید داده بشود که از مقررات زیستی و شهری و روستایی و صحرایی جمهوری اسلامی انجام بگیرد؛ کسانی فضا را کنند و را از بین ببرند. چه مرکزی باید جلوی اینها را بگیرد؟ نیروی انتظامی. 🔹در جامعه‌ی اسلامی و نظام اسلامی، هر آنچه که طبق قوانین شرعی و قوانین مجلس شورای اسلامی و مقررات رایج کشور، در بخش آشکار زندگی مردم - خفا، کار دیگران است - ممنوع است و مجاز نیست که تحقق پیدا کند، اگر دیده شد، دست قوی و قدرتمندی باید بیاید و جلوی این را بگیرد. آن چیست؟ دست نیرومند نیروی انتظامی. 🔹 نیروی انتظامی محبوبیت خود را باید در چه چیزی به‌دست بیاورد؟ در بر اساس قانون و بر اساس همان چیزی که در مقررات از او طلب شده است؛ نه در ملاحظه‌ی کسی، ملاحظه جمعی، رعایت میل قشری یا گروهی؛ ابداً. اگر چنین کاری بشود و چنین رعایتهای خارج از قانونی انجام بگیرد، شده است. 🔹تنها رعایتی که نیروی انتظامی باید بکند، عبارت است از رعایت قانون و رعایت اخلاق در اجرای قانون. البته در ، دو گونه میشود عمل کرد: یکی با بداخلاقی و کج‌خلقی و عبوس بودن و تکبر و نخوت و امثال اینها؛ یکی هم با خوش‌اخلاقی و مهربانی، اما . این نوع دوم باید معمول باشد؛ اِعمال قاطعیت، باضافه‌ی اخلاق خوب. 🔹 گاهی به این‌جا تلفن میکنند، یا نامه مینویسند و شکایت میکنند که سرِ فلان محله، کسانی پیدا شده‌اند که به نوامیس مردم تعرض میکنند. ما در این امور به کجا خواهیم کرد؟ ؛ معلوم است که شماست. 🔹گاهی تلفن میکنند، شکایت میکنند که مثلاً فلان خانه را به محل فساد تبدیل کرده‌اند و نمیگذارند استراحت کنیم و بخوابیم؛ سر و صدا و های و هوی راه میاندازند و از لحاظ اخلاقی، ناامنی ایجاد میکنند. ما واقعاً در این‌گونه امور به کجا باید مراجعه کنیم؟ به نیروی انتظامی. 🔹 گاهی شکایت میکنند که افرادی میآیند و موادی را در فلان کوچه توزیع میکنند، یا خرید و فروش انجام میدهند. در این‌گونه موارد ما به کجا باید مراجعه کنیم؟ به نیروی انتظامی. 🔹 فراموش نکنید که ، جامعه‌ی اسلامی و انقلابی است. اگر جامعه‌یی اسلامی و انقلابی نیست، نیروی انتظامی حساسیتهای مناسب آن جامعه را دارد؛ اما در جامعه‌یی که معیار و ملاک اسلام است، نیروی انتظامی باید متناسب با آن چیزی باشد که در این جامعه مورد نظر است. 🔹 حساسیتهای این جامعه چه چیزهایی است؟ حفظ و و عمل بر طبق این حساسیتها، بدون هیچ ملاحظه‌یی، به شما که نیروی انتظامی هستید، برمیگردد. این کارِ سخت و سنگینی است، اما کار بسیار مؤثری است. 🔹 فقط به این نیست که دزد به خانه‌ها یا مغازه‌ها یا بازار یا خیابان بیابد - این یکطور ناامنی است؛ ناامنی مالی است - ما هم داریم؛ جلوی آن را هم شما باید بگیرید. هم داریم؛ در آن‌جا هم شما باید وارد میدان بشوید. 🔹 البته ناامنی اخلاقی، یک مرحله‌ی کار فرهنگی دارد، یک مرحله‌ی کار مخفی دارد، یک مرحله‌ی ریشه‌یابی دارد؛ آنها کار دستگاههای دیگر است؛ اما آن‌جایی که قرار میگیرد و موجب عدم امنیت اخلاقی جامعه میشود، آن‌که بشود،↘️ است. نباید کاری بشود که کسی بگوید بعد از ادغام نیروهای انتظامی، این حساسیتها کم شده... بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی ۱۳۷۰/۱۱/۰۲ 👇👇 https://khl.ink/f/2561 ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
🌪 اراده ای که نیست... ⛈ دلیلی که میگوییم در رده بالای تصمیم گیری کشور یعنی شورای عالی امنیت ملی و رئیس آن اختلال در دستگاه محاسباتی وجود دارد و به بهانه امنیتی نشدن فضا و عدم دو قطبی سازی در کشور قضیه حجاب را رها کرده اند؛ وجود همین صحنه های زننده هرزگی و برهنگی علنی است. آن هم در محیط های دولتی و رسمی!! ⛈ به فرض میگوییم در خیابان نمیتوانند_ که میتوانند_ ولی وقتی چنین صحنه های فجیعی در محیط های دولتی رغم میخورد میفهمیم نمیخواهند و قانونی از بالا وجود دارد که با این موج فساد و فحشا مقابله جدی نشود. ⛈ با این رویه آقایان که نمیخواهند غیر از بعضی اقدامات ویترینی برای ساکت کردن مومنین کاری انجام شود، و اراده ای که برای مقابله جدی وجود ندارد بی حجابی که هیچ، باید منتظر صحنه های شنیع جنسی در ملأ عام باشیم. 💡آقایان رها کنید این حال بنی صدر گونه را... کانال سحاب | مطالبه ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
🔻حجاب و حاکمیت؛ گزینه‌ی معقول 🖊 مهدی جمشیدی ۱. جریان اغتشاش در طول یک سال گذشته، دچار «ریزش» و «افول» شده و نه‌فقط از لحظۀ انفجاری عبور کرده، بلکه بخش مهمی از داشته‌ها و اندوخته‌هایش را نیز از دست داده است. این جریان، سیر صعودی و تقویت‌شونده نداشته، بلکه تثبیت هم نشده است؛ نوعی زیست «معلق» و همراه با «تظاهر به جاافتادگی» داشته است. در واقع، همواره چشم به حاکمیت داشته که نسبت به او چه سیاستی را در پیش می‌گیرد. ما با یک جریان ضعیف‌شده و مردّد روبرو هستیم که بخش عمدۀ آن در مرحلۀ تصمیم نهایی نیست و رفتارهایش به‌شدت «واکنشی» و «بازتابی» است. این روند، قوی و اجتماعی‌شده نیست. ۲. متأسفانه حاکمیت نیز در اثر تردید و تزلزل، هم دچار فرصت‌سوزی شد و هم «پیام ضعف» ارسال کرد. آنچه جریان اغتشاش را پیش برد، این بود که از اندرونی نظام، زمزمۀ عقب‌نشینی و انفعال شنیده شد. چنانچه گفتارها و سیاست‌ها، رنگ قاطعیت داشت، وضع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. البته اکنون نیز دیر نشده است؛ می‌توان با قاطعیت گفت که همه‌چیز به یک متغیّر اصلی وابسته است و آن «بازیابی اقتدار حاکمیت». حاکمیت باید به جریان اغتشاش نشان بدهد که مقتدر و سرپا و جدی و مصمم است و هیچ‌گونه مماشات و سستی‌ای در میان نیست. اگر این احساس ایجاد و القا شود، نیاز بسیار اندکی به کاربست «قدرت» خواهد بود. هر اندازه از اقتدار (هیبت) کاسته شود، حاجت به قدرت (حمله)، فزونی خواهد گرفت. ۳. خوشبختانه «ظهورات برهنگی» در این مدت، موجب روشنگریِ طبیعی در مردم نسبت به ماهیت جریان اغتشاش شده است. بخشی از مردم که گمان می‌کردند مسأله، فقط کشف حجاب یا واکنش لجوجانه به مرگ مهسا امینی است، اینک دریافته‌اند که با «زنجیره‌ای از ولنگاری» در پوشش و رفتار روبرو هستند و جریان اغتشاش در حال سوق‌دادن جامعه به سوی فساد اخلاقی است. این امر، مرزبندی گذشتۀ مردم با جریان اغتشاش را بیشتر کرده است. جریان اغتشاش نیز می‌داند که نمی‌تواند با تکیه بر شعار «نه به حجاب اجباری»، مردم را با خود همراه کند و نیاز به زمینه‌ها و انگیزه‌های دیگری دارد. ۴. افزون بر تضعیف‌شدن اقتدار حاکمیت در این مدت، یک عنصر بسیار مهم و تعیین‌کنندۀ دیگر نیز وجود دارد و که چالش‌ساز است و آن «وضع معیشتی مردم» است. «نه به حجاب اجباری»، اجماع‌ساز نبود و نتوانست بیش از دویست هزار نفر را به خیابان‌ها سوق بدهد، اما «نه به فقر» چنین ظرفیتی دارد و اگر جریان اغتشاش، زیرک باشد از این «زمینۀ پیشبرنده» بهره خواهد گرفت و خلاء‎‌‌هایش را در زمینۀ فرهنگ و سبک زندگی، با تکیه بر اقتصاد جبران خواهد کرد. اکنون اقتصاد، به «چشم اسفندیارِ نظام» تبدیل شده است و بزرگ‌ترین تهدید از این ناحیه است. زندگی معیشتیِ روزمره، «زبان نظام» را در همۀ عرصه‌ها دچار لکنت و کُندی کرده است و چون وضع معیشتی در سالیان اخیر، روند نزولی داشته و تورم به اوج رسیده، باید نگران واکنش اجتماعی بود. آنچه که در ماه‌های آینده می‌تواند بسیج اجتماعی ایجاد کند، حادثه‌ای همچون مرگ مهسا امینی نیست، بلکه این‌چنین حادثه‌ای می‌تواند فقط «نقطۀ آغاز» برای حضور دوبارۀ جریان اغتشاش و آن‌گاه همراهی بخشی از مردم با آنها باشد. در واقع، «دو انگیزۀ متفاوت» در کنار یکدیگر می‌نشینند و یک شبه‌جنبش اجتماعی را صورت‌بندی می‌کنند. سیاست حداقلی در این باره، بازگرداندن ثبات به معیشت مردم و سیاست متوسط، گشایش‌های اقتصادیِ موردی است. ۵. یکی از ظرفیت‌های پیشبرنده برای جریان اغتشاش، «درگیری‌های خیابانی میان مردم دربارۀ حجاب» است. این خُرده‌واقعیت‌ها، معطوف به مناسبات حاکمیت با مردم (همانند سال گذشته) نیستند، بلکه در لایۀ مناسبات درونیِ خود مردم قرار دارند و عمق اجتماعی یافته‌اند. صورت مسأله نیز این نیست که جامعه، دوقطبی و دوپاره شده است، بلکه این است که در شریط «فقدان حکمرانی» نسبت به حجاب قرار داریم و متدینان در عین مطالبۀ اِعمال قانون و مداخله از سوی حاکمیت، کنش‌های آتش‌به‌اختیار نیز دارند. این شرایط، فتنه‌خیز است؛ چون به «نزاع‌های مهارنشده» و «مواجهات توده‌ای» منجر می‌شود. «خیابان» از «حاکمیت»، تهی شده و متدینان احساس می‌کنند که نظام، آنها را رها کرده است. جریان اغتشاش نیز بی‌پروا، تعدی و تعرض می‌کند. عموم مردم نیز یا تماشاگر این معرکه‌ها هستند و یا به دلیل تنگناهای معیشتیِ خویش، ثبات اجتماعی را ترجیح می‌دهند. کم‌هزینه‌ترین راهکار، حضور واقعی و جدّی حاکمیت در این میدان است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
💠 رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی: (زید عزه)/ نظام جمهوری اسلامی، آن وقتی سربلند است که بتواند حدود الهی را حفظ کند. من به شما - در هر شأنی که هستید - نصیحتی عرض میکنم. البته این نصیحت، در درجه‌ی اول، به خود من متوجه است و آن، حفظ حدود الهی است. اصل قضیه، این است. بعد از ایمان آوردن به اسلام، آنچه که مطرح میشود، حفظ خط کشیهای اسلام است. «و من یتعدّ حدوداللَّه فاولئک هم الظّالمون»(4). تعدی از حدود الهی، جایز نیست. حکومت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، آن وقتی سربلند است که بتواند حدود الهی را حفظ کند. ... حدود را بشناسید و طبق آن عمل کنید. هرچه که حد الهی است، آن درست است. سلایق شخصی باید دخالت نکند. من به برادران کمیته مکرر توصیه میکردم و حالا هم همین توصیه را میکنم که حد رعایت بشود؛ هرچه که هست. با کسی رودربایستی هم که نداریم. یک وقت ممکن است حد الهی، زید را عصبانی کند؛ بکند. یکی خوشش نیاید؛ نیاید. نباید ملاحظه کرد. یک وقت هم ممکن است حد الهی، خود من را راضی نکند. من که میخواهم عمل بکنم، باید بدانم حد الهی که باید رعایت کرد، همیشه آن نیست که دیگری را ممکن است خوش نیاید؛ یک وقت هم حد الهی آن است که من را خوش نمی‌آید. مرد آن است که در این‌جا هم بگوید، بیخود کرده‌ام که خوشم نیامده؛ حد الهی مقدم است. نباید زیاده‌روی کرد، کم هم نباید گذاشت؛ دقیق روی مرز باید حرکت کرد. این، آن توصیه‌ی من است. کارهای حساسی در دستتان است. مبارزه‌ی با منکرات، حساس است. مبارزه‌ی با مواد مخدر، حساس است. مبارزه‌ی با ضد انقلاب، حساس است. مواجهه‌ی با انسانها، حساس است. هر انسانی، دنیایی است. اینها خیلی حساس و مهم است. اگر در نظرمان، قاعده‌ی شرعی را روشن و مسلّم فهمیدیم و به آن اتکا کردیم، هرکه هرچه میخواهد بگوید، بگوید؛ هر کس بدش می‌آید، بیاید؛ هر کس خوشش می‌آید، بیاید. «انّ رضی النّاس لایملک»(8). مگر میشود همه‌ی دلها را دانه دانه به دست آورد؟ باید دید حق چیست و حکم خدا کدام است. اعتقادم این است که مهمترین خصلت امام بزرگوار ما این بود که خویش و بیگانه و دوست و آشنا، برایش فرقی نداشت آن مرد، اگر میفهمید که تکلیف است، عمل میکرد. نگفت که اگر من تنها بمانم، راه حق را خواهم پیمود؟ او، این را راست میگفت. آن روزی که او به مردم خطاب کرد و مبارزه را شروع نمود، در بین علما و بزرگان و شخصیتهای برجسته و انسانهای لایقی که بودند، انصافاً هیچ‌کس گمان نمیکرد که مردم پشت سر کسی که صاحب این دعوت و فریاد است، راه بیفتند. البته امام به مردم ایمان داشت و معتقد بود که میآیند؛ اما در عین حال، آن دریادلی از توکل به خدا و این‌که من تکلیفم را عمل میکنم، میخواهند بیایند، میخواهند نیایند، مهم بود. خدای متعال هم قاعده‌یی دارد: «من کان للَّه کان اللَّه له»(9). «من اصلح فیما بینه و بین اللَّه اصلح اللَّه فیما بینه و بین النّاس»(10). هر کس بین خود و خدا را درست و اصلاح کند، خدا بین او و مردم را درست خواهد کرد... شما در آن‌جایی که باید طبق تکلیف شرعی عمل کنید، هیچ ملاحظه نکنید که کسی خواهد گفت، برو تند عمل کن، این چه ملاحظه‌یی است که میکنی. ابداً. در میدان جنگ هم وقتی با دشمن طرفید، آن‌جایی که باید خشونت بکنید، به تکلیف شرعی خود عمل کنید و ملاحظه نکنید که کسی شما را بر تندی ملامت بکند؛ باید حد را بشناسید. ... قانون جمهوری اسلامی، جزو حدوداللَّه است که باید به بهترین وجه رعایت بشود. بیانات در دیدار فرماندهان و جمعی از پاسداران کمیته‌های انقلاب اسلامی ۱۳۶۹/۱۰/۱۰ https://khl.ink/f/2400 ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
🌪 اعتراض حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان به لایحه حجاب/سکه لایحه عفاف روی دیگری هم دارد! (یادداشت روز) ⛈ نزدیک به ۱۰ ماه از پیدایش پدیده پلشت کشف حجاب می‌گذرد و متاسفانه در این مدت شاهد مقابله چندانی با آن نبوده‌ایم! انفعال مسئولان محترم در قبال پدیده کشف حجاب در حالی است که به وضوح می‌دانند‌، کشف حجاب علاوه‌بر آنکه حرام شرعی و حرام قانونی است، پدیده‌ای عفت‌سوز و خانواده‌ برانداز نیز هست. اکنون سؤال این است که ا‌نفعال ده ماهه با چه توجیه قانونی و منطقی صورت پذیرفته است؟! و آیا این ا‌نفعال در اجرای نص صریح قانون، مصداق روشنی از «‌ترک فعل‌» نیست و مرتکبان مشمول بازخواست نمی‌باشند؟! ⛈ کجای این توجیه را می‌توان قابل قبول و منطقی دانست که اجرای قوانین موجود را متوقف کنیم تا لایحه جدید به تصویب مجلس برسد؟! اگر قوانین موجود را ناکافی و یا ناقص می‌دانیم، این نقیصه احتمالی با افزودن یک یا چند تبصره قابل حل بوده و هست. بنا‌بر‌این تهیه و تدوین لایحه‌ای بلند بالا با ۷۰ ماده و ۸۸۳۶ کلمه چه ضرورتی داشته است؟! ⛈ موانع پیش‌ روی دشمن[در اجرای پروژه کشف حجاب] الف- یکی از اصلی‌ترین موانع پیش روی دشمن (و اصلی‌ترین آنها‌) در مسیر اجرای پروژه یاد شده، باورهای اسلامی توده‌های عظیم مردم است که بارها نشان داده‌اند برای دفاع از اسلام و انقلاب و احکام الهی آن تا پای جان ایستاده‌اند. مردم کشف حجاب را حرام شرعی و حرام سیاسی می‌دانند و بدیهی است که بی‌حجابی را برنمی‌تابند. ب- نیروهای بسیج، سپاه و پلیس از دیگر موانع اصلی پیش روی دشمن تلقی می‌شوند. نیروهای جان برکف و پاکباخته‌ای که بارها ثابت کرده‌اند، مرد میدان‌های سخت هستند و برای دفاع از جان و مال و نوامیس مردم و کیان جمهوری اسلامی هیچ مانعی را غیر قابل عبور نمی‌دانند. ⛈ بسترهای مورد نیاز دشمن؛ الف- اصلی‌ترین نیاز دشمن «‌بی‌هزینه» و یا «کم هزینه‌» کردن کشف حجاب است. ب- حساسیت‌زدایی از پدیده عفت‌سوز کشف حجاب و عادی جلوه داده آن و... . ❌ در لایحه عفاف و حجاب، نقش مردم برای مقابله با کشف حجاب یعنی فریضه امر به معروف و نهی از منکر، حذف شده و دست‌کم آن که بسیار کم‌رنگ و در حد و ‌اندازه نزدیک به صفر رسیده است! به بیان دیگر اصلی‌ترین مانع پیش روی دشمن را که ترس از واکنش مردم بوده و هست، برطرف کرده است! ❌ وظیفه مقابله با جرم مشهود کشف حجاب از نهادهای ضابط قضایی مانند بسیج و سپاه گرفته شده است. به بیان دیگر لایحه عفاف و حجاب دومین نگرانی دشمن را هم از میان برداشته است! ❌ با تساهل و انفعال ده ماهه در مقابله با کشف حجاب، این هنجارشکنی و عبور از قانون برای کشف حجاب‌کنندگان بی‌هزینه و یا کم‌هزینه قلمداد شده است! تأمین دیگر نیاز دشمن. ❌ بیش از ده ماه انفعال در مقابل پدیده کشف حجاب برای کشف حجاب‌کنندگان به این توهم دامن زده که اقدام پلشت آنها چندان هم غیر‌عادی نیست! یعنی تامین یکی دیگر از نیازهای دشمن! 💡 و بالاخره در صداقت و دلسوزی تهیه‌کنندگان لایحه عفاف و حجاب و نیز نمایندگان محترم مجلس تردیدی نیست و دقیقاً به همین علت، از آن عزیزان انتظار می‌رود از روی دیگر این سکه نیز غافل نباشند و خدای نخواسته به جای مقابله با کشف حجاب، دشمن را در اجرای این طرح خزنده و خسارت‌بار، یاری نکرده باشند! حسین شریعتمداری ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
🔴قلّ و دلّ کوتاه و دلالت کننده ✍قــلــم ســـرخ | مــســلــم گـنجــی @qalam_sorkh
اگر مردی که نسبت به خودش غیرت نداره رو بدانیم ، مسئولی که نسبت به میلیونها نفر از نوامیس کشورش بی تفاوت باشه رو چی بگیم؟ سعیدیسم در ویراستی: 👇👇👇 https://virasty.com/Saeedism
📣📣📣📣📣 🔴 باتوجه به اینکه لایحه ننگین موسوم به عفاف و حجاب در روز یکشنبه به صحن علنی مجلس میرود، برای جلوگیری از تکرار برجامی دیگر ( ) که قطعا موجبات را بهمراه‌ دارد،همگان جهت از نمایندگانی که بندهای این لایحه را نقد و رد می‌کنند در مقابل مجلس شورای اسلامی حضوری پرشور و انقلابی بهم میرسانیم‌... 🔥طبق فرمایش و دغدغه این روزهای امام‌خامنه‌ای عزیز در صورت ،سیلی جبران ناپذیری خواهیم خورد ... ♨️ لذا ما امت انقلابی و حزب الله روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح مقابل مجلس شورای اسلامی حضور به هم می‌رسانیم. 📛 مقابله با حرام سیاسی و به معروف ، بدون هیچ قید و شرطی ، که اول وظیفه مسئولین بوده و بعد وظیفه الهی و قانونی همه آحاد مردم می باشد باید به طور واضح،قاطع،شفاف در این لایحه آورده شود... والسلام علی من اتبع الهدی
هدایت شده از محصنات
💠 چرا با وجود قانون جامع و کامل حمایت از آمران به معروف به خود اجازه ورود به آن داده‌اید؟! ❌مواد ۴۹، ۵۰، ۵۱، ۵۴، ۶۳ و ۶۴ این متن در تعارض فاحش با مواد ۴،۵،۶،۷،۹،۱۱،۱۳،۱۵ قانون حمایت از آمران به معروف است! لایحه سکولار حجاب ضد لایحه سکولار حجاب ضد لایحه سکولار حجاب ضد ✾═┅┄┈ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_i
🔰مقام معظم رهبری : وظیفه‌ی امر به معروف؛ این یک وظیفه‌ی عمومی است که یکی از مهم‌ترین معروفها حکومت حق و عدل است. در جامعه بایستی حکومتِ عادلانه باشد، حکومتِ حق باشد؛ باید مردم امر کنند به این [معروف]؛ مسئولیّت مردم را نشان میدهد. یا مسئله‌ی لزوم مبارزه‌ی با انحرافات جامعه که امیرالمؤمنین در خطبه‌ی شقشقیّه، یکی از دلایل قبول حکومت را این قرار داد: وَ ما اَخَذَ اللهُ عَلَی العُلَماءِ اَلّا یُقارّوا عَلیٰ کِظَّةِ ظالِمٍ وَ لا سَغَبِ مَظلوم؛(۹) یعنی خدای متعال این پیمان را از علما گرفته -که حالا ]بعد[ درباره‌ی علما عرض میکنم- که به شکاف اجتماعی، به فاصله‌های اجتماعی تن ندهند و قبول نکنند فاصله‌های اجتماعی را که یکی از سیری مُشرف به موت بشود، یکی از گرسنگی... 📝۱۴۰۰/۰۳/۱۴ 📌کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: https://eitaa.com/joinchat/147849401Cf9c3f14f0d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بی احترامی به خیمه امام حسین علیه السلام در میدان هفت تیر تهران! عجب چراغ شگفت آوری است نور حسین که هر چه باد وزد، می‌شود فروزان‌تر... ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
43.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران. ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ 💻 Farsi.Khamenei.ir
29.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماز جمعه جای این حرفهاست ❌این غیرت مرد ایرانیست؟؟ حماسه آفرینی امام جمعه انقلابی دزفول در حمایت از آمرین به معروف و (بانوی شیرازی) ❌ مردم شما را سر جای خودتون خواهند نشاند ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
⭕️ انحراف از این جا شروع شد 🔻 تقدیر از مسیح علی‌نژاد در جشن یک‌سالگی روزنامه اعتماد ملی توسط کروبی 🔹 این همان دختر پاک و ساده روستائی یعنی مسیح علینژاد است که وقتی به تهران آمد وارد جریان اصلاحات شد. وقتی اصلاحاتی شد حرمت شکنی یاد گرفت. و توسط دوست پسرهای اصلاحاتی اش در حالی که هنوز ازدواج نکرده بود؛ به اعتراف خودش خانه مادرش حامله شد. بعد که کاملا" شرافت و حیائش را حراج کرد در حضور خاتمی رئیس جمهور سابق با صدای بلند شروع به ترانه خواندن کرد و خاتمی همان روحانی گمراهی بود که ترانه خوانی او را نه تنها گوش کرد بلکه تایید کرد. و بعد همین دختر اصلاحاتی از دست یکی از سران دیگر فتنه یعنی کروبی جایزه گرفت و می بینید همان دختر ساده روستائی امروز تبدیل به یک هند جگر خوار شده و به یک فاحشه حرفه ای شده است که آوازه هرزگی او حتی صدای دوستان خودش را هم در آنطرف آبها در آورده. البته این فقط یکی از دستپخت های روحانیون فاسدی مثل خاتمی و کروبی و مجمع روحانیون است الان حدود ۳۰۰ نفر از تربیت یافتگان مکتب لیبرالیسم و موج سبز و بنفش در اردوگاه دشمن مشغول مزدوری برای دشمن و خیانت به وطن و ملت خویش هستند. و این است نتیجه جریان فکری وابسته به غرب. ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
. آنچه درباره ی (لایحه) طرح عفاف و حجاب مجلس از زبان هنر می‌خوانید... براساس تبصره ۱ ماده ۴۹ متن (لایحه) طرح عفاف و حجاب مجلس، بیرون بودن بخشی از موی سر، بدون حجاب بودنِ سر و گردن، بیرون بودنِ پا تا مچ، و دست تا ساعد، بر مبنای حجاب عرفی، قانونی و مجاز شمرده شده است که به وضوح خلاف حدود حجاب شرعی میباشد. 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_ir
. آنچه درباره ی (لایحه) طرح عفاف و حجاب مجلس از زبان هنر می‌خوانید... براساس تبصره ۱ ماده ۴۹ متن (لایحه) طرح عفاف و حجاب مجلس، بیرون بودن بخشی از موی سر، بدون حجاب بودنِ سر و گردن، بیرون بودنِ پا تا مچ، و دست تا ساعد، بر مبنای حجاب عرفی، قانونی و مجاز شمرده شده است که به وضوح خلاف حدود حجاب شرعی میباشد. 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_ir
هم اکنون _ مقابل مجلس شورای اسلامی _ یکشنبه ۱۵ مرداد 💠 وظیفه ضابط قضائی توقف مجرم از ادامه ارتکاب به جرم است 🔻این لایحه مغایر با قوانین موجود و با هدف خلع ید ضابط قضائی، نگارش شده است! ❌شبکه نفوذ با تضعیف ضابط قضائی در فکر به خطر انداختن امنیت ملی است لایحه سکولار حجاب ضد لایحه سکولار حجاب ضد لایحه سکولار حجاب ضد ✾═┅┄┈ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_i
💢علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد... ⚠️ مسئولین سه قوه توجه بفرمایند که مساله حجاب اگر با قلم مسئولان حل نشود باید با استخوان های عجمیان ها و آرمان‌ها حل شود... ❤️‍🔥مراقب آرمان های وطن باشیم 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_ir
این لایحه خلاف حکم خداست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 تبدیل الهی و حرام سیاسی به یک گریبانگیر همه ی کسانی خواهد بود که خود را نمایندگان انقلابی، دولت انقلابی و قوه قضائیه ی انقلابی خوانده اند... 🔻دشمن از سکوت شما در حال استفاده است و بهره می‌برد ، الان وقت بیداریست ✾═┅┄┈ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_i
📍حضور بی نظیر مردم متدین و انقلابی از شهرهای مختلف مقابل مجلس شورای اسلامی 💠 این لایحه، حجاب شرعی را قربانی و قالب جدیدی را با عنوان حجاب عرفی به رسمیت شناخته است. ❌حجاب شرعی و فاطمی میراث مادر پهلوشکسته ای است که جان داد اما ایمان، خیر 🔺ما جان خواهیم داد اما امانت مادرمان را، خیر لایحه سکولار حجاب ضد لایحه سکولار حجاب ضد لایحه سکولار حجاب ضد ✾═┅┄┈ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید 🆔 @mohsanat_i