eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
12هزار ویدیو
537 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بعد از پایان انتخابات، وقتی آحاد مردم _ با همۀ اختلاف سلیقه‌ها و رأی‌ها _ به مجلس سیدالشهدا(ع) می‌آیند، همگی در زیر پرچم و خیمۀ امام حسین(ع)، یک گروه هستند و نسبت به یکدیگر، أُلفت و أُخوّت و مَوَدّت دارند. «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا». حبل‌ُالله یعنی سیدالشهدا(ع). 💠 : 💥 بحمدلله انتخابات با سربلندی مردم عزیز ایران به پایان رسید. هر گروهی براساس تشخیصشان، به یک عزیزی رأی دادند. امیدواریم خدای متعال برای امت اسلامی خیر مقدر فرماید و ان‌شاءالله مقدر خواهد فرمود. 💥 بعد از پایان انتخابات، وقتی به مجلس امام حسین(ع) می‌آییم، همۀ ما در زیر خیمۀ امام حسین(ع)، یک گروه هستیم (انّ الحسین یجمعنا). قرآن کریم می‌فرماید: «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا». حبل‌الله یعنی سیدالشهدا(ع)، یعنی امیرالمؤمنین(ع). 💥 اختلاف سلایق و‌ نظرها در جای خودش خوب و مفید است و اگر درست مدیریت شود، موجب رشد اجتماعی خواهد شد؛ ولی هر چه هست، برای بیرون از مجلس امام حسین(ع) است. در مجلس امام حسین(ع) که آمدیم، همۀ ما با هم حول امام حسین(ع) ان‌شاءالله ألفت و أخوت و محبت داریم و همدیگر را بر محور امام حسین(ع) دوست می‌داریم. همچنان‌که وقتی ما در روز عاشورا به خیابان می‌آییم و خیل جمعیت را می‌بینیم که برای سیدالشهدا عزاداری می‌کنند و گِل به سر و صورت و لباس خودشان می‌زنند، به یکایک آنها از عمق وجودمان عشق می‌ورزیم. و پیداست که این محبت، محبت به شعاع امام حسین(ع) است و از این باب است که آنها شیفتگان سیدالشهدا هستند. ☑️ @mirbaqeri_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب: خصوصیات شهید رئیسی می‌تواند الگوی مدیریتی کشور باشد. ۱۴۰۳/۴/۱۷ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«رهبر انقلاب: حضرت امیر(ع) در عهدنامه مالک اشتر بر توجه به توده مردم و دوری از نورچشمی‌ها و ویژه‌خواران تاکید دارند. شهید رئیسی در این مسیر حرکت می‌کرد.» رونوشت به رییس جمهور جدید حافظ نهج البلاغه مون ان‌شاالله عامل بهش هم باشند!
اینفوگرافی اینفوگرافی توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان توصیه های مقام معظم رهبری به دانشجویان: تداوم آرمان خواهی، گفتمان سازی دانشجویان، توجه به پیشرفت علمی کشور، خودسازی فردی و جمعی، ایستادگی صریح 💠 ، @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠زنهار، زنهار، سخت از دشمنت پس از پذيرش صلح برحذر باش، چرا كه دشمن گاهي نزديك مي شود كه غافلگير سازد. بنابراين دورانديشي را به كار ببند و خوش بيني را متهم كن.» 📚 ۵۳ 🕊 💠 ، @honaretabyin
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 رهبر انقلاب: آقای رئیسی دو خصوصیت را با هم در سیاست خارجی رعایت میکرد: ۱) تعامل ۲) عزت‌مداری ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم: یک نکته‌ی برجسته‌ی دیگری که در آقای رئیسی وجود داشت این است که در سیاست خارجی دو خصوصیت را ایشان با هم در کنار هم رعایت میکرد. یکی تعامل، یکی عزّت‌مداری، عزّت‌مندی. ✏️ اهل تعامل بود اما از موضع عزّت نه آن چنان تند و به اصطلاح دور کننده و چه، که قطع بشود. نه بیخودی امتیاز دادن و دست پایین گرفتن و اینها. نه، از موضع عزّت اما درعین‌حال تعامل. ۱۴۰۳/۴/۱۷ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 رهبر انقلاب: «مأیوس نشدن از زخم زبانها» یکی از نکات برجسته مرحوم آقای رئیسی بود / از زخم‌زبان‌ها رنج هم می‌کشید لکن از کار کردن و دنبال‌گیری کردن سرد نمیشد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم: یک نکته‌ی برجسته‌ی دیگر از مرحوم آقای رئیسی مأیوس نشدن از زخم زبانها بود. ✏️ این نقطه ضعف خیلی از ماهاست که تا یک کسی زبانش به انتقاد از ما میچرخد فوراً یا دلمان میشکند یا نمیدانم اوقاتمان تلخ میشود یا بدمان می‌آید که چرا ناسپاسی شد از ما مثلاً فلان. و از کار میمانیم، خیلی اوقات این جوریم، همه‌اش دوست داریم تعریفمان را کنند. ایشان نه، به ایشان زخم زبان هم میزدند زیاد، مأیوس نمیشد. ✏️ حالا البته نمیشود گفت رنج نمیکشید. چرا، رنج هم میکشید. گاهی پیش بنده شکایت هم ایشان میکرد. لکن مأیوس نمیشد و سرد نمیشد از کار کردن،‌ دنبال‌گیری کردن. ۱۴۰۳/۴/۱۷ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 رهبر انقلاب: آقای رئیسی جداً متواضع و آدم صبوری بود/ اهل مدارا بود با کسانی که با او اختلاف نظر داشتند ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم: در خصوصیات رئیس‌جمهور عزیزمان، یک نقطه‌ی دیگر هم منش اخلاقی ایشان بود. جدّاً متواضع بود. جدّاً بردبار بود. آدم صبوری بود، آدم بردباری بود. اهل مدارا بود و با کسانی که اختلاف نظر داشتند، چه اختلاف نظری، چه اختلافات نظری که منتهی میشد به اختلاف عملی در عرصه. خب وجود داشت دیگر در اداره‌ی کشور، این چیزها وجود دارد میدانید، ایشان می‌‌آمد به بنده هم میگفت مطرح میکرد، مواردی را ذکر میکرد، اوقاتش هم تلخ میشد می‌گفت امّا مدارا میکرد. ۱۴۰۳/۴/۱۷ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 رهبر انقلاب: مرحوم آقای رئیسی اهل ذکر و دعا و توسل بود / مجموعه این خصوصیات علمی و فکری و قلبی بعنوان یک الگو باید ثبت بشود ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم: مرحوم آقای رئیسی اهل ذکر و توسل و دعا بود. ✏️ اهل گریه بود و دلش روشن بود و مرتبط بود قلباً با عالم غیب و همین‌هاست که انسان را نجات میدهد انسان را پیش می‌برد. ✏️ من این موارد را گفتم برای اینکه اینها ثبت بشود. این ثبت بشود بعنوان یک الگو، معلوم بشود که کسی که رئیس قوه‌ی مجریه‌ی یک کشور است میتواند مجموعه‌ی این خصوصیات عملی و فکری و قلبی و اینها را با همدیگر داشته باشد و دنبال کند. ۱۴۰۳/۴/۱۷ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
استاد شجاعی پیرامون نتیجه دور دوم انتخابات برخلاف توهم بدخواهان و جاهلان و منافقان، این حجم از مشارکت یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی است. اما از نگاه پیروزی یک تفکر بر تفکر دیگر، باید به چند نکته توجه کرد: الف_ این تجربه بارها در جمهوری اسلامی با اختلاف رأی بسیار بالاتر به نفع هر یک از دو تفکر، اتفاق افتاده است. کما اینکه در دور قبل شهید خدمت آیت‌الله رئیسی با ۱۴ میلیون رأی بیش از نفر دوم به پیروزی رسید. در حالیکه در این دوره پیروز میدان با اختلاف بسیار کم به پیروزی رسیده است. و این علامتِ رشد چشمگیر جهان‌بینیِ مقاومت و توحید است. ب_ ضعف جدی در جبهۀ ضدفساد و ضدتبعیض در بُعد تبلیغی و معرفتی وجود دارد که نتوانست علیرغم کم کردن فاصله، بطور کامل به غلبه‌ی تفکر توحید بر دیگر تفکرات بیانجامد. ج_ میلیون‌ها تن از جبهۀ حق و عدالت، و امت حزب الله برای پیروزی‌شان دست به دعا و نذورات و اذکار فراوان زدند و در قلب پاکشان این توقع وجود داشت که خداوند به این دعاها توجه نماید و آن‌ها را پیروز کند. باید دانست که این دعاها هرگز بی‌نتیجه و بی‌تأثیر نیست و هدف خداوند ازسنت‌های الهی که بزودی در مجال مفصلّی در رابطه با آنها سخن خواهم گفت تفکیک مجاهدان وصابران از غیر آن‌ها و پاک شدن جامعه از افراد سست‌ایمان است.پس به آنچه خداوند مقدّر می‌داند راضی و دل‌آرام باید بود. د_آن دسته از اهل حق که به وظیفۀ خویش عمل نموده و تمام وسع خویش را برای موفقیت جبهه انقلاب وسط گذاشتند،در امتحان الهی پیروز و در نزد او (خدا) مأجور هستند و اجر شهدا را دارند. 💠 ، @honaretabyin
هواداری ، مصونیت نمیاورد.mp3
810.6K
🔴بشنوید؛ هواداری، مصونیت قضایی نمی آورد ♦️برخی متهمان سیاسی واقتصادی که در انتخابات، خود را به آقای پزشکیان چسبانده وابراز هواداری کردند بیش از حد، ابراز خوشحالی می کنند ♦️اینها به اشتباه فکر می کنند این هواداری باعث مصونیت قضایی برای آنها خواهد شد و یا برخی دیگر خواب وزارت می بینند ♦️رسیدگی به تخلفات به عهده دستگاه قضایی و رسیدن به وزارت، از راه مجلسِ تازه نفس انقلابی می گذرد.... @ebratha_ir @ebratha.org
📍پزشکیان: رهبری در انتخابات مجلس مرا مدیون خودشان کردند ❌اما در میان نامزد‌های تأیید شده، از جمله نام مسعود پزشکیان دیده می‌شود؛ نماینده چند دوره مجلس که صلاحیت او در انتخابات اسفند ماه گذشته مجلس، از سوی هیئت‌های اجرائی تأیید نشده بود، اما از سوی شورای نگهبان تأیید شد. پزشکیان، ۱۸ دی‌ماه سال گذشته در این‌باره خبر داد: «اگر دخالت رهبری نبود امکان رد صلاحیت من وجود داشت». او افزوده بود: «از زمانی که خودمان را شناختیم، سعی کردیم برای انقلاب و نظام کار کنیم و صادقانه رفتار کردیم. حضور من برای این است که عده‌ای را پای صندوق‌‌های رأی بکشانم و از طرفی سخنگوی مردمی باشیم که مشکل دارند... در رسانه‌ها و از جاهای مختلف شنیدم که مقام معظم رهبری، اسم مرا آوردند و سؤال کردند که به چه دلیل در هیئت اجرائی این‌طور شده، و مرا مدیون خودشان کردند. نهایتاً اگر توصیه‌های رهبری نبود، تصور نمی‌کنم آنها می‌خواستند مرا تأیید کنند». پزشکیان همچنین ۸ فروردین ۱۴۰۳، درباره روند تأیید صلاحیت خود در انتخابات مجلس و اینکه با توصیه رهبری تأیید شده، گفته بود: «بنده از جاهای مختلف این را شنیدم. در یک جلسه غیر علنی فرموده بودند که چرا این کار را کردید؟ شورای نگهبان هم اعلام کرد که ما هیچ وقت این کار را نکردیم و همیشه (آقای پزشکیان) را تأیید کردیم، بلکه هیئت اجرائی رد کرده بود». 💠 ، @honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تبدیل شدن ایران به یک قدرت جهانی به اعتراف نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال 🔷پروفسور «جان مرشایمر» دانشمند علوم سیاسی: 🔺اسرائیل نمی‌تواند به ایران حمله کند و فقط فریبکاری می‌کند، ایران این روزها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، از آنجایی که ایران جایگاه خود را در جهان بهبود بخشیده و به یک قدرت جهانی تبدیل شده است. 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
🔴 سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به تایید شورای نگهبان رسید 💠 ، @honaretabyin
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1720329331641160881 🗒 «ناآگاهی افراد جامعه»، یک خطر بزرگ برای جامعه است؛ زیرا دشمن اگر زیرک باشد، از همین «افراد ناآگاه» برای پیشبرد هدف‌های خود استفاده می‌کند و مردم جامعه را بر ضدّ مصالح آن جامعه، بسیج می‌نماید(مرتضی مطهری، آشنایی با قرآن، ج۴، صص۳۵-۳۶). https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻مناظره با موضوع: رویکرد فرهنگی دولت آینده 🖇با حضور: تقی آزادارمکی مهدی جمشیدی 🖇 در اینجا ببینید: https://tv.ut.ac.ir/video#!/search
🔻ادبیّات انتقادی و انتخاب ناموجّه 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. «منتقد اجتماعی»، صریح و شفاف و حتی گاه گزنده، نقد می‌کند؛ چه حاکمیّت را و چه جامعه را. او به ساختارها وابسته نیست که بخواهد محتاطانه و محافظه‌کارانه سخن بگوید و اگر غیر از این باشد، قادر نخواهد بود که حقایق را بیان کند و رنج‌ها و زخم‌ها را عیان کند. هم باید گفت و هم باید صریح گفت. نقادی، فضیلت است و نقادیِ صریح و ارزیابی آشکار، فضیلتی فزون‌تر دارد؛ چراکه بهتر می‌تواند ریشه‌ها و سرچشمه‌های نقصان‌ها را روایت کند. روایت محافظه‌کارانه، روایت سربسته و نهفته است و راه به جایی نخواهد برد. صراحت، خصوصیّتی نیست که فقط در مقابل «حاکمیّت»، پسندیده باشد، بلکه باید «جامعه» را نیز همین‌گونه نواخت و به نقد کشید. این در حالی است که بسیاری از اصحاب تفکّر و معرفت، خود را در مقابل جامعه تعریف نمی‌کنند و زبان به انتقاد نمی‌گشایند تا بدنۀ اجتماعی و هواداران مردمیِ خویش را از دست ندهند. به‌این‌ترتیب، نوعی ملاحظۀ نامعرفتی و احتیاط مصلحت‌اندیشانه بر ادبیّات آنها حاکم است که خواه‌ناخواه، بر منطقِ نظری آنها نیز سایه خواهد افکند. از نظر تأثیر اجتماعی، گاهی حتی باید از صراحت هم پا فراتر نهاد و در پی ادبیّاتی بود که آیت‌الله مصباح، آن را «شوک‌درمانیِ اجتماعی» می‌خواند. آیت‌الله مصباح دربارۀ مواضع تند و صریحش، تعبیر شوک‌درمانیِ اجتماعی را به کار می‌برد و می‌گفت گاهی باید جامعه را این‌گونه از خواب بیدار کرد؛ یعنی باید به وضعِ فکریِ مستقر، تلنگر زد و تکانه وارد کرد تا ساختارشکنیِ ذهنی، ممکن شود. وقتی فضای عمومی و جوّ غالب، سمت‌وسوی یکسان دارد و سخن انتقادی، شنیده نمی‌شود، باید نقد را به صورت غلیظ و صریح و برجسته بیان کرد تا دچار گم‌گشتگی نشود. حاکمیّت و جامعۀ ما، سخت محتاج «تحوّل» است و تحوّل نیز جز از طریق نقادیِ صریح، ممکن نیست. [دوّم]. کارگزار رسمی یا عالِم دینی، ملاحظات متعدّدی دارد، اما یک منتقد اجتماعی مانند من، می‌تواند بی‌پرده و صریح بنویسد. این امر به دلیل آن است که «گفته» باید با «موقعیّت اجتماعی»‌ای که فرد در آن قرار گرفته است، تناسب داشته باشد؛ چنان‌که هر فردی باید تناسب گفته‌‌اش را با موقعیّت اجتماعی‌اش بسنجد و تقارن و تناسب ایجاد کند. دراین‌باره، آیت‌الله مصباح نکته‌های تاریخیِ روشنگری را مطرح می‌کرد که در واقع، پاسخ ایشان به اشکالاتی بود که به ادبیّات ایشان وارد می‌شد. ایشان می‌گفتند حضرت امیر و جناب ابوذر، هم دو در یک وضع سیاسی بودند و دیگری‌شان نیز یکسان بود، اما مواضع جناب ابوذر، بسیار تندتر و صریح‌تر و گزنده‌تر بود؛ درحالی‌که هیچ روایتی نداریم که حضرت امیر، جناب ابوذر را از این غلظت و درشتی، نهی کرده باشند، بلکه ایشان تا لحظۀ پایانی، حامی و مؤیّد جناب ابوذر بودند. همچنین آیت‌الله مصباح، این مثال تاریخی را مطرح می‌کرد که حضرت امیر و حضرت زهرا نیز در آن واقعۀ تلخ، از نظر شدّت و غلظت و صراحت، متفاوت رفتار کردند؛ چراکه یکی از این دو بزرگوار، صاحب حقّ غصب‌شده بودند و دیگری، یک منتقد بیرونی. این نیز نشان می‌دهد که ادبیّات انتقادی، وابسته به موقعیّت اجتماعی است و هر کسی باید بکوشد مقام و موقع خویش را بیابد و بشناسد و درخور و هم‌ساز با آن، موضع‌گیری کند. [سوّم]. من در یادداشت اخیرم، به نقد انتخاب کسانی پرداختم که به پزشکیان رأی داده‌اند. این نقد، برخاسته از سوگیری سیاسی نبود، بلکه سخن از «عقلانیّت» آمده بود و چون این انتخاب، دست‌کم در نسبت با نامزد دیگر، بسیار ناروا و نابجا بود، زبان به صراحت و غلظت گشودم. ما در این انتخابات، همچنان با یک «پرسش جدّی» مواجه هستیم و آن، عبارت از این است که رأی‌دهندگان به پزشکیان، چه فضیلتی در وی دیدند؟! او نه گفتار سیاسی می‌داند؛ نه برنامه‌ای برای اقدام دارد؛ نه چندان به آداب گفتگو پایبند است؛ نه اطرافیان موجّهی در کنار وی هستند؛ نه تجربۀ درخشانی در کارنامه دارد و ... . با وجود این حجم انبوه از «فقدان‌ها» و «فقرها»، چرا باید بخشی از مردم از وی حمایت کنند؟! ما با یک «انتخاب ناموجّه» روبرو هستیم که خودش، پرسش‌انگیز است. به‌حتم، انتخاب‌های مبتنی بر «فقدان حافظۀ تاریخی» - یعنی بازگشت به نسخۀ برجام که خسارت محض بود - و «فقدان رویکرد ملّی» - یعنی رأی‌دهی در چهارچوب انگیزه‌های قوم‌مدارانه - به معنی نابالغی سیاسی هست و باید چنین انتخاب‌کنندگانی را نقد کرد تا خطاهای جمعی عیان شوند. من می‌‍‌دانم که محافظه‌کاری، رسم رایج شده است، ولی مسأله این است که انقلاب، چوب نگفتن‌ها را می‌خورد. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🏴 امام کاظم(ع) و ماه محرم در بیان امام رضا علیه‌السلام 📖 «كانَ أبي صَلَواتُ اللّهِ عَلَيهِ إذا دَخَلَ شَهرُ المُحَرَّمِ لا يُرى ضاحِكاً، وكانَتِ الكَآبَةُ تَغلِبُ عَلَيهِ حَتّى يَمضِيَ مِنهُ عَشَرَةُ أيّامٍ‌، فَإِذا كانَ يَومُ العاشِرِ كانَ ذلِكَ اليَومُ يَومَ مُصيبَتِهِ وحُزنِهِ وبُكائِهِ‌، ويَقولُ‌: هُوَ اليَومُ الَّذي قُتِلَ فيهِ الحُسَينُ صَلَواتُ اللّهِ عَلَيهِ‌». «پدرم - كه درودهاى خدا بر او باد - وقتى ماه محرّم مى‌رسيد، خندان ديده نمى‌شد و اندوه، بر او چيره مى‌شد تا اين ده روز به پايان برسد. وقتى روز دهم مى‌رسيد، آن روز، روز عزا و اندوه و گريه‌اش بود و مى‌فرمود: «اين، همان روزى است كه حسين - كه درودهاى خدا بر او باد - در آن، كشته شد». 📕 دانشنامه امام حسین علیه‌السلام بر پایه قرآن، حدیث و تاریخ، ج ۹، صفحه ۳۹۰ و ۳۹۱. 🌐 صفحات مجازی
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم 🔴 علت و هدف قیام سیدالشهدا علیه السلام: "....اُرید ان آمُرَ بالمعروف و اَنه
🔴 💠 امام خامنه ای: یک قلم از همین مسئله‌ی امر به معروف و نهی از منکر است. البتّه متأسّفانه این آن‌ چنان که باید و شاید در جامعه‌ی ما نیست امّا گوشه و کنار هستند کسانی که آمر به معروف و ناهی از منکرند؛ اینها را نباید تنها گذاشت، باید از اینها کرد. البتّه بنده هم میدانم که بعضی هستند به نام امر به معروف و نهی از منکر بی‌خودی هیاهو میکنند و مقاصد دیگری را دنبال میکنند، خیلی خب، تشخیص بین آمر به معروف و ناهی از منکر واقعی و غیر واقعی هم باز با چه کسی است؟ باز با قوّه‌ی قضائیّه است دیگر؛ باید [کار] آن کسی را که واقعاً میفهمید آمر به معروف و ناهی از منکر است دنبال کنید.۱۴۰۰/۰۴/۰۷ بیانات در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه ✨سایر بیانات درباره امر به معروف و نهی از منکر👇👇 https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=1170 💠 ، @honaretabyin
📣📣هم اکنون شبکه یک ◾️ صحبت‌های بسیار مهم حضرت آقا درباره شهید رئیسی در دیدار امروز با اعضای هیأت دولت چقدر جای شهید رئیسی خالیه!🖤
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📹 پخش اینترنتی بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم 🔍 از اینجا ببینید👇 💻 Farsi.khamenei.ir/live