eitaa logo
مهندسی ذهن استاد نیلچی زاده
10.8هزار دنبال‌کننده
21.9هزار عکس
18.9هزار ویدیو
383 فایل
ما ملت شهادتیم شهادت مادر پهلو شکسته امان تسلیت
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حیات طیبه
🔸 بازگشت حجاب به مدارس دخترانه سوئد 🔹️دادگاه عالی سوئد، قانون مصوب سال ۲۰۱۹ مبنی بر ممنوعیت استفاده از روسری در مدارس دخترانه این کشور را لغو کرد./yjc 🇮🇷@hayatetayebe1
هدایت شده از حیات طیبه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 صحبت های تکان دهنده استاد رحیم‌پور ازغدی که شنیدنش برای هر انقلابی از نان شب هم واجب تر است ! ✅ اگر یک بسیجی انقلابی ، مبنا نداشته باشد و اهل علم نباشد : 👈 احتمال لغزش او هست 👈 متعصب بی منطق خواهد شد 👈 توان استدلال ندارد 👈 در آینده حتی ممکن است مخالف نظام و رهبری هم شود !!! ⬅️ از این نمونه ها کم نداشتیم، یادمان نرود برخی افراد تندرو جریان ، در دهه شصت عضو بودند اما چون مبنای قوی ای نداشتند حال و روزشان به اینجا کشیده شد که حتی از اشغال کردن لانه جاسوسی هم پشیمان هستند ! 🇮🇷@hayatetayebe1
👩‍🎓 سه الگو در مواجهه با کشف حجاب دانشجویی 1⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی! • در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون می گیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر می افتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران می شود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش می افتادند چه بلایی سرشان می آمد! • این الگو را: - حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بی حجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند! - مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند! - برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند! • این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...! لذا در شرایطی که دوماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد. 2⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو! • در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بی حجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند! • این الگو را: - مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند! • این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است‌. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بی حجاب را به سالن هم راه نمی دهد. • نتیجه اش جدا کردن صف از بی حجابها با فشار غیر مستقیم برآنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمی شود؛ مثل حاضر نشدن در جشنواره های رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و... • شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه می کند. 3⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!) • در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط می کند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را می دهم یا اگر اشکالتان وارد بود می پذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید! اگر دانشجو حاضر نشد و رفت ؛ چیزی از جنس الگوی۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال می شود! • الگوی۳ گرچه ژست الگوی۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو می کند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع می کند. - بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال می دانند و الگوی۲ را ترجیح می دهند. - پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد. • مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل است(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر می بندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز می شود. • هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آنرا یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند. الگوی ۱و۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است. *⃣ هریک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است. هریک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است. با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیت های متفاوت تجویز یا منع اش کرد. 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲ 🇮🇷
⭕️ نتوانستن یا نخواستن؟ ▪️ شهرداری تهران میلیاردها تومان برای تبلیغات جام جهانی فوتبال هزینه کرده است. آیا"نمی تواند" نصف این مبلغ برای تبلیغ و ترویج حجاب و پوشش شرعی و بیان زیانهای بی حجابی هزینه کند؟ چرا در دوران مدیریت جدید شهرداری تهران تبلیغ حجاب و عفاف و تبیین زیانهای بی حجابی و بی عفتی در فهرست اولویتهای تبلیغات محیطی و سازمان زیبا سازی نبوده است؟ ▪️ سالهای سال در مترو تهران ،مردان حق ورود به واگنهای مخصوص بانوان را نداشتند اما مدتی است که این حریم شکسته شده و بانوان عفیف و با حیا شاهد حضور مردان در واگنهای خاص زنان هستند و عملا مترو دیگر برای زنان و دختران مومن امنیت ندارد! آیا شهرداری تهران" نمی تواند" وضعیت را به شکل سابق بازگرداند و حریم واگنهای مخصوص بانوان را حفظ کند؟ آیا فضای بشدت مسموم و غیر شرعی حاکم بر محیط مترو برای مدیران شهرداری و خانواده های آنان قابل تحمل است؟ آیا شهرداری "نمی تواند" برای دفاع از احکام شریعت و پاسداری از حریم زنان متدینی که این ایام در مترو تهران هدف توهین ،مزاحمت و ضرب و جرح اوباش قرار می گیرند چاره اندیشی کند؟ ▪️ این روزها مجموعه "باغ کتاب" ( متعلق به شهرداری تهران)که قرار بود مکان فرهنگی نمونه پایتخت باشد به الگوی بی حیایی و مروج بی حجابی تبدیل شده و خانواده های متدین و جوانان مومن جایی در این مجموعه ندارند چون هر انسان دینداری به محض ورود به این مجموعه متوجه می شود که به جای باغ کتاب به باغ ...وارد شده است! آیا شهرداری تهران "نمی تواند" وضعیت نابسامان، خلاف شرع و مغایر با اخلاق حاکم بر باغ کتاب را ساماندهی و مدیریت کند؟ ▪️سالهاست که عده ای به بهانه ورزش صبحگاهی در بوستانهای شهر تهران بساط آهنگهای خاص مجالس حرام و حرکات موزون مختلط به راه انداخته و عملا احکام شرعی و خطوط قرمز اخلاقی را زیرپا گذاشته و همیشه هم از حمایت و همراهی شهرداری تهران برخودار بوده اند. آیا مدیریت جدید شهرداری تهران "نمی تواند" برای ساماندهی ورزش صبحگاهی پارکها و قرار دادن آن در چهارچوب اخلاقی و شرعی برنامه ریزی و اقدام کند؟ ❇️ قرائن و شواهد حاکیست که در متن بالا باید به جای کلمه(نمی تواند) از واژه ( نمی خواهد) استفاده کرد! یعنی مشکل "نتوانستن" نیست بلکه "نخواستن" است ! انشالله که شهرداری تهران با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود در ساماندهی معضلات فوق ثابت کند که اراده و توان انجام خود در قبال اسلام و انقلاب و امت حزب الله را دارد! ✍دکتر کوشکی 🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم زیبا ودیدنی از شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در جمع مدافعان حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها... چقدر این حرف ها و شرح وضعیت ها آشناست و این روزا ملموسه... برای شادی ارواح مطهر همه شهدا صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍اعتراف صهیونیست ها به مغزشویی ایرانیا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای ❌️ نتانیاهو معتقد هست ابزار رسانه می‌تونه جمع کثیری را در ایران به استحمار «خرگونه اندیشیدن» وا دارد. بسی صحیح اندیشیده ولی قدرت جهاد تبیین را ندیده
1.96M
1️⃣ برنامه ریزی برای حضور زنان محجبه در جامعه بصورت جمعی و فردی 2️⃣ برنامه ریزی عینی شدن گستردگی زنان محجبه از طریق رسانه ها 🎙 سید احمد رضوی توصیه میکنم حتما گوش بدین ...
🔴 آفرین به غیرت یزدی ها 🔹 چندروز پیش یک نانوایی در یزد به یک زن بی حجاب نان نفروخته وبهش گفته از صف برو بیرون ... زن بی حجاب سروصدا کرده و اعتراض کرده که حجابم به خودم مربوطه چه ربطی به نون داره ... و نانوای غیرتی وشجاع محله باز تکرار میکنه مغازه خودمه نمیخوام به بی حجابها نون بفروشم برو بیرون ..💪👏👏 حالا چند نفر از مردم رفتن پیش این نانوای غیرتمند و ازش تشکر کردن نانوا هم گفت: ممنونم ولی این وظیفه همه مردمه که اینطور برخورد کنند ... 🌻 بیایید همگی برای سلامتی این قبیل جوانان با کنیم و برای سلامتیشون بفرستیم....
48.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗣گفتگو شبکه افق با مهدیه خادم 💠 بست نشینی زنان با حجاب در اعتراض به بی‌ حجابی در حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم ❎ خواسته‌های زنان بست نشین چیست؟ 🔺 گفتگو با مهدیه خادم مسئول کارگروه مطالبه گری عفاف و حجاب در کشور •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈• 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸دَستتان برای اعدام محارب نلرزد!🔸 🔪 امروز ما بگوییم آقا، اینهایی که شیشۀ ماشین ها را شکاندند، یک شوری داشتند، ناراحتی ای داشتند، عصبانی شدند ... بگوییم «فَبِها و نِعمَ!!». یک شیرینی هم به آنها بدهیم که آقا این چند روز اینجا [بازداشت] بوده ای یک وقت ناراحت نشده باشی! رویشان را هم ببوسیم بگوییم بفرمایید [بروید]!! خب فردا چه کار می کند؟! فردا دیگر نمی شِکَند؛ فردا می زند! 🔪 سارق وارد شده و کارهایی کرده، دستش می لرزد که اعدام بکند! این است، است، این است! 🔪 یک سارق مسلح اگر اعدام نشود، ما ضرر کرده ایم. چرا؟ چون محارب است. محارب، حکمش است، کشتنِ تلخ است. قطع یک دست از یک طرف و یک پا از طرفِ دیگر است. این برای اینست که کسی روی دیگری اسلحه نَکِشد. 🔪 آمریکا این کار را نکرد و حالا باید چند تا فرد مسلح در هر مدرسه ای بگذارد! این همه فیلم جنایی نشان داد و با این فیلمها بچه ها را سرگرم کرد. بچه ها هم آموزش دیدند که هر وقت از معلّمشان دلخور شدند او را به رگبار ببندند. این هنر است؟! @haerishirazi
آیا این آخوند ها ی مجمع مدرسین حوزه علمیه قم ارزش جان یک بسیحی و حافظ امنیت و دردی را که خانواده او میکشند میفهمند که چنین موضع گیری میکنند : مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز نگرانی از اعدام برخی معترضان، از مسئولین قضایی خواست نهایت احتیاط و ملاطفت را در برخورد با معترضان در پیش بگیرند و زمینه آزادی آنان را فراهم آورند. در ابتدای بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم درباره اعدام معترضان حوادث اخیر، به فرازی از نامه ۵۳ نهج البلاغه اشاره شده است که امیرالمومنین علی(ع) در آن می فرمایند: «زنهار که خونی را به ناحق بریزی؛ زیرا هیچ چیز به اندازه خونریزی ناروا خشم و انتقام الهی را نزدیک نمی کند و بد فرجام نیست و نعمت را زائل نمی کند». این بیانیه سپس می افزاید: اجرای حکم اعدام یکی از معترضان، آن هم در شرایطی که اقتضا می‌کند حکومت با شنیدن صدای اعتراض مردم در راه آرام کردن اوضاع گام بردارد، بخش عظیمی از جامعه به ویژه فرهیختگان و دلسوزان کشور را شگفت زده و وجدان عمومی را جریحه دارتر کرد. بی‌تردید در شرایطی که به دلیل فقر، تورم، فلاکت و ناکارآمدی در اداره کشور، اکثریت مردم ناراضی و نسبت به آن اعتراض دارند، صدور و اجرای حکم اعدام آتش اعتراضات را شعله‌ورتر خواهد کرد. مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: صرف نظر از اشکالات فقهی و حقوقی که در روند دادرسی، صدور و اجرای ناگهانی این حکم وجود داشته است، اساساً اعدام راهکاری درست برای تأمین امنیت و کاستن از التهاب نیست؛ زیرا این کار به خشم و کینه جامعه می‌افزاید و ناآگاهی از فضای افکار عمومی جامعه و بی‌توجهی مسئولان امر به مصالح کشور را نشان می‌دهد. افزون بر این مشکل اصلی این است که روند قضائی این محاکمات نتوانسته است افکار عمومی را قانع کند. این بیانیه سپس در تعریف حقوقی «محاربه» نوشته است: محاربه، که برای برخورد با معترضان به آن استناد می‌شود، عبارت است از بیرون کشیدن سلاح به منظور ترساندن مردم و جنگیدن با خدا و پیامبر، مشروط به این که قصد ترساندن احراز شود و برای دفاع از خود نباشد. در ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی نیز محاربه عبارت است از «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.» بنابراین شهروندانی که با استفاده از حق اعتراض به وضعیت ناعادلانه کشور، در برابر خشونت مأموران مقاومت و از خود دفاع می‌کنند، را نمی‌توان محارب دانست. این تشکل روحانی با اشاره به اینکه اعتراض به حاکمان و مقاومت در برابر برنامه‌ها و روندهایی که ناعادلانه به نظر می‌رسد، از حقوق غیرقابل تردید شهروندان است که در آیات قرآن نیز بر آن تاکید شده است، یادآور شد: خداوند می‌فرماید: «لَا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ» (نساء: ۱۴۸). «خداوند بانگ برداشتن به بدزبانی را دوست ندارد، مگر از کسی که به او ستم شده باشد». این آیه به مظلوم اجازه دادخواهی و فریاد می‌دهد. در آیه ۴۱ سوره شوری نیز می‌فرماید: «وَلَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولئِکَ ما عَلَیْهِمْ مِنْ سَبِیلٍ». «و هرکس پس از ستم دیدن، یاری جوید و انتقام گیرد، راه نکوهشی بر او نیست». این بیانیه با اشاره به اینکه در چارچوب فقه و قانون مجازات اسلامی محاربه تنها در جایی است که فرد با قصد ایجاد خوف در جامعه دست به اقدام مسلحانه بزند، تصریح کرد: بنابراین اگر فرد معترض از سلاح سرد مانند چاقو استفاده و بدون خوف و با اراده اقرار کرده باشد، در صورتی که عمل او نه برای ترساندن مردم، بلکه از روی خشم و عصبانیت یا حتی درگیری با مأموران مسلح باشد، نمی‌توان او را محارب دانست، و دست کم اطلاق محارب به وی جای شبهه دارد. وانگهی اگر کسی سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، یا به قصد دفاع شخصی از سلاح استفاده کند محارب محسوب نمی‌شود. مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، سپس چند ایراد در مورد اعدام اخیر وارد کرد و نوشت: نخست این که در این اقدام کسی کشته نشده و تنها در حد ایجاد جرح بوده است. دوم این که قصد اخافه(ترساندن) ثابت نشده است. سوم این که حتی با فرض صدق عنوان محاربه، تناسب میان جرم و مجازات رعایت نشده است؛ در حالی که در قرآن و در قانون چند مرتبه برای مجازات محارب تعیین شده، که یکی از آن‌ها تبعید است، تا بتوان به تناسب، مجرم را به مجازات خفیف‌تر محکوم کرد. در نهایت این که در صدور احکام و اجرای مجازات‌ها لازم است بازتاب آن در نزد وجدان و افکار عمومی مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا به تعبیر امام علی(ع) «إنَّما یُستَدَلُّ عَلَی الصّالِحینَ بِما یُجری اللّه ُ لَهُم عَلی ألسُنِ عِبادِهِ» (نهج البلاغه، نامه ۵۳). نباید غفلت کرد
یه خاطره از کتاب خلخالی درباره حکم محاربه توی اوایل انقلاب. خلخالی: "خبر دادند در کردستان قصابی ساطور به دست، در خیابان عربده‌کشی می‌کند که: بیایید! گوشت طرفداران خمینی ارزان شده! و انقلابی‌ها را تهدید می‌کند و راه را می‌بندد. مردم هم از ترس و وحشت از آن محل عبور نمی‌کردند." اتفاقا عازم کردستان بودم. گفتم تا فردا صبر کنید. رفتم کردستان، مغازه قصابی‌اش را نشانم دادند. وقتی رسیدم دیدم با چاقو در حال عربده‌کشی‌ست. همان‌جا کلت کشیدم و کارش را ساختم. چنان جنایتکاری اصلا نیاز به دادگاه نداشت. چرا؟" "چون من خودم حاکم شرع و قاضی مملکت، با چشم خودم محاربه و افساد فى الأرض برايم مسجل شد، دیگر نیازی به شاهد و وکیل و کیفرخواست و دادگاه نبود. بعضی انتقاد کردند که اگر اصل کارَت هم درست باشد، روش اجرايت غلط است. در جواب گفتم: شما با اصل کار هم مخالفید و مشکل‌تان فقط با روش نیست" امروز معلوم شد حق با خلخالی بوده. بحث با کسانی که نمی‌فهمند بستن مسلحانه خیابان یعنی چه، بی فایده است. برق شمشیر اگر از پشت غلاف دیده شود، همانجا باید گردن یاغی را زد تا چه برسد که،آن را روی سرش بچرخاند و عربده کشی کند الهم عجل لولیک الفرج
واکنش «دالیچ» به همراه داشتن تسبیح در مسابقات سرمربی تیم ملی کرواسی: 🔹تمام کارهایی که در زندگی و حرفه‌ای انجام داده‌ام مدیون ایمانم هستم و خدای عزیزم را شاکرم. 🔹من همیشه یک تسبیح را با خودم حمل می‌کنم و زمانی که احساس می‌کنم شرایط حساس و سخت است، دستم در جیبم می‌رود و آن را لمس می‌کنم که این به من آرامش می‌دهد. 🔹مادرم به من این نکات را تعلیم داد و مرا به ایمان هدایت کرد. من همیشه مؤمن هستم و فرزندانم را این‌گونه تربیت می‌کنم.
7.36M
💠سخنرانی خانم دکتر همیز در جمع حضرت حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام 🔻ما با دیدن وضعیت پیش آمده احساس خطر کردیم و آمدیم دست قوی باشیم برای دولت •┈•┈••✾•🌿🇮🇷🌿•✾••┈•┈• 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید. اخبار ما را از کانال اصلی دنبال کنید. @mohsanat_ir
••• حضرت‌آقا: حضرت زهرا سلام الله سرمشقی است برای زنِ ایرانی . . . 🌱 ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
⭕️ این افسار پاره کرده های ضد حجاب و عفاف و انقلاب و رهبری هم شناسایی شوند... 🔻مترو تهران یکی از مهمترین مکان هایی است که فتنه گرانِ ضد حجاب برایش برنامه دارند و هر روز عده ای از این جماعت در دسته های چند نفره، بصورت کشف حجاب کرده، در واگنهای مختلف پراکنده می شوند و بدنبال تحریک و ایجاد تنش و درگیری می باشند! فکر نمیکنیم شناسایی این عده و پاکسازی مترو از لوث وجود این وحوش کار سختی باشد! آنهایی که مخالف بست نشینی بانوان محجبه در حرمهای شریف هستند بسم الله... فضای شهر را از لوث وجود درندگان بی حجاب پاک کنید و محیط را برای مومنین و محجبه ها امن کنید، آنگاه هیچ بانویی دیوانه و بیکار نیست که برود در سرمای زمستان بست نشینی کند! @KHABAREvizh
goftogu.pdf
333.6K
🔆دستورالعمل گفتگوی چهره‌به‌چهره با مردم 🔷 میخوای با فامیل و دوستانت، یا مردمِ توی اتوبوس و توی خیابون، درمورد حوادث اخیر صحبت کنی، ولی نمی‌دونی چه جوری باهاشون حرف بزنی؟!! 🤔❓ 🤔نمی‌دونی چطور سر صحبت رو باز کنی؟!!❓ 📝 توی این متن🔺 سعی کردیم نکات عملی رو برای گفتگوهای تبیینی با بستگان و آشنایان و دیگر افراد مطرح کنیم، شامل😊👇 1⃣ توصیه‌های کلی در رابطه با قالب و محتوای گفتگوها 2️⃣ دسته‌بندی مخاطبین و توضیحی در رابطه با هر یک از دسته‌ها 3️⃣ موضوعات بحث شامل مرور اجمالی شبهات و پیشنهادهایی برای شروع گفتگو 👌😊در نظر گرفتن این نکات به ما کمک می‌کنه تا مخاطبمون رو بهتر بشناسیم و گفتگوی پربارتری داشته باشیم ان‌شاءالله. 🔆راه‌بیداری🔆 🔻ضمنا برای آشنایی با تجربیات میدانی دوستان می‌تونید مطالب کانال «دوستانه‌ها» رو دنبال کنید: https://ble.ir/dostaneha1401_08 🔅🔆🔅 راه‌بیداری 🔅🔆🔅 با ما همراه شوید🔻 بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2 سروش: sapp.ir/rahe_bidari ایتا: eitaa.com/rahe_bidari روبیکا: https://rubika.ir/rahe_bidari 👈روبینو 🔻 صفحه جدید لطفا حمایت کنید: @rahe_bidari