eitaa logo
مهندسی ذهن استاد نیلچی زاده
10.8هزار دنبال‌کننده
23.1هزار عکس
20.6هزار ویدیو
394 فایل
وارث عاشورا
مشاهده در ایتا
دانلود
11.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقاجان خوب ها را که مادرتون حضرت زهراء سلام علیها خریدن . ✅ شما ما را بخر. ▪️▪️▪️▪️
🔴 دفاع با کش شلوار! 🔻میزان هجمه ای که در یک سال و نیم گذشته برای عادی سازی کشف و بی بند و باری صورت گرفته را در نظر بگیرید. میزان فساد و فحشای فضای مجازی کشور در سال های اخیر و همچنین در یک سال و نیم گذشته را در نظر بگیرید. میزان اهتمام دشمن و بی بند و بارهای داخلی و فتح سنگر به سنگر آنها در زمینه حجاب و عفاف را در نظر بگیرید. 👈 آنگاه نوع ایستادگی و مقابله برخی مسئولین با یک تهاجم گسترده برای تغییر هویت فرهنگی را با آن سطح از اقدامات دشمن و بی بند و بارهای داخلی مقایسه کنید. ⚠️ مانند این می ماند که آن طرف با موشک های بالستیک و هایپرسونیک ضد فرهنگی در حال و استحاله است و این طرف در برابر بمباران، با کش شلوار در حال سنگ زدن و دفاع است!!! البته کش شلوار که هیچ! برخی هم هستند که هنوز حجاب برایشان اولویت ندارد! زیر آتش بمباران دشمن و این حد از غفلت؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئوی دوربین مخفی از روزه‌ داری نوجوانان ترکیه‌ای و سوال پرسیدن از والدینشان برای شکستن روزه
🔻دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای برگزار می‌کند؛ 💡فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید ▫️رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس KHAMENEI.IR از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدرس https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند. ➕پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
شاید اسم شیخ احمد یاسین رو خیلی نشنیده باشید. شیخ بنیان‌گذار حماسه که سال 2004 توسط اسرائیل ترور و شهید شد. شیخ سال 77 شمسی نوشته‌ای منتشر کرد که طبق برداشتی که از آیات قرآن درباره جامعه یهود داشته، اسرائیل ظرف سه دهه و حدود 27 سال بعد 1404(2026) فرومی‌پاشه. 🗣 امیرحسین حدادیان 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📨 :درسته صبح تا شب آشغال و کثافت جمع میکنه و مالیات سنگین هم میده اما بجاش حجاب اختیاری داره و تو نیویورک هم زندگی میکنه 🧐😉 🗣:عبدالمجید خرقانی
همیشه رسیدن، در رفتن نیست! گاهی برای رسیدن باید ایستاد! ـ گاهی رسیدن، در کشف بزنگاه‌های ایستادن‌ها، و جرأت ورود به محکمه‌ی قضاوت‌های این و آن است! گاهی برای آنکه شهید باشی، برای آنکه شاهد باشی، باید مسیر را شکل متفاوتی طی کنی! 👈 مقاله‌ی زیر در بلاگ منتظر، برای شناخت این بزنگاه‌ها در عصر امام حسن مجتبی علیه‌السلام و نحوه‌ی راهبرد و امامت ایشان، می‌تواند راهگشا باشد : blog.montazer.ir/imam-hassans-reasons-for-peace/ @Ostad_Shojae
26.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلاس تدریس خداشناسی، اخلاق، ادب و گذشت پرفسور مازیار غلامپور. فوق تخصص جراح قلب و عروق در زادگاه خود روستای دهک 💚🤍❤️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌#
🔅 ✍️ هرچه بارت سبک‌تر خوابت راحت‌تر 🔹پیرمرد خارکَنی هر صبح به صحرا می‌رفت و با داس خار از زمین می‌کَند. سپس خارها را با طنابی جمع می‌کرد و بر دوش خود می‌افکند. 🔸قبل از غروب خارها را به شهر می‌آورد و برای طبخ نان به مردم می‌فروخت. 🔹شب که به خانه می‌رسید درد زخم محل خارها در کمرش اجازه نمی‌داد کمر بر بستر بگذارد و بخوابد و همیشه به پهلو می‌خوابید. 🔸روزی در بیابان سواره‌ای دید که دلش به حال پیرمرد سوخت و از اسب پیاده شد و برای پیرمرد خار جمع کرد. 🔹چون خارها را به پیرمرد داد، پیرمرد گفت: من خارها را بر کمر خود می‌بندم و تیغ خارها بر پشتم فرومی‌رود، برای اینکه نانی از دست مردم تصدق نگیرم و نگاه تحقیر و ترحمشان را تیغی سنگین‌تر از تیغ این خارها بر پشت خود می‌بینم که می‌خواهد در قلبم فرورود. 🔸ای رهگذر، از لطف تو سپاسگزارم. من اندازه خرید نان خود برای فردا خارم را جمع کرده‌ام، اگر خار بیشتر و بیش از نیاز بر کمر خود گیرم خارها بر پشتم سنگین‌تر می‌شوند و بارم هر اندازه سنگین‌تر باشد تیغ‌ها عمیق‌تر بر کمرم فرومی‌روند و خواب شب بر چشمانم سنگین‌تر می‌شود. 💢 آری! هرکس متاع دنیا بیشتر بر دوش کشد، خواب شبش سنگین‌تر باشد. 🆔 @Masaf
مسئله عفاف و حجاب؛ پرداختن به معلول‌ها یا علت‌ها؟! 🔹سلام خدا بر مرحوم آیت الله حائری شیرازی که چنین فرمود: "از اذان گفتن غافل نباشید...اذان شما یک اثر دیگری دارد. شما می‌توانید مسألۀ بدحجابی را به طور غیر مستقیم حل کنید. بوی اسلام که آمد، بوی اذان که آمد، صدای اذان که بلند شد، یک عده بلند می‌شوند و می‌روند وضو می‌گیرند و نماز می‌خوانند. شما می‌خواهید مسئله حجاب را با گفتن حل کنید، توی روی خودش بگویید و حل کنید، اما این گاهی جواب نمی‌دهد. غنچۀ گل را با دست باز نمی‌کنند! اگر غنچۀ گل را با دست باز کنند، گل دیگر گل نمی‌شود، گل را باید گذاشت تا خودش باز شود. این امور را باید مثل گل آبش بدهی، هوایش را درست کنید؛ خودش به موقع باز می‌شود". 🔹 علاوه بر صدا (اینجا آوای ملکوتی اذان)، موارد مهم دیگری نظیر بو، ساختار فیزیکی یا کالبدی و ... نیز بر حس ما از محیط تاثیرگذار است و مجموعه این عوامل سبب شکل‌گیری برداشتهای مختلف ما(معنوی، خنثی یا غیرمعنوی) از محیط می‌شود و نوع برداشت ما نیز بر نحوه رفتار ما در آن محیط کاملا موثر است. معنای "كُلٌّ يَعمَلُ عَلىٰ شاكلَتِه"نیز همین است: "از کوزه همان برون تراود که در اوست". حالا لطفا به این دو تصویر و رابطه حجاب بانوان با محیط و ساختار فیزیکی آن بیاندیشید. اگر قرار است مسئله‌ عفاف و حجاب به صورت مبنایی حل شود گریزی نداریم جز آنکه بیش و پیش از آنکه به معلول‌هایی نظیر بدحجابی و بی‌حجابی بیاندیشیم، به علل (نظیر بسترهای حجاب‌زدا و عفاف‌زدا) بیاندیشیم و به تعبیر مرحوم آیت الله حائری هوایش را درست کنیم تا خودش به موقع باز شود. 👤دکتر منان رئیسی